quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maandag eindelijk de voorraad binnen
Gaat sowieso weer een mooie tinderfoto opleveren die truien, dat snap jij ook welquote:
Zeker weten boyquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaat sowieso weer een mooie tinderfoto opleveren die truien, dat snap jij ook wel
Lastiger dan je denkt; goede fotos regelenquote:
Ik ben zo fotogeniek als een dooie wasbeer dus ik voel je pijn vriendquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lastiger dan je denkt; goede fotos regelen
Hier in 10 jaar tijd 3 fotos waar ik niet dronken op stondquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zo fotogeniek als een dooie wasbeer dus ik voel je pijn vriend
Rechts rechts rechts en als het matcht maar een keer filteren tochquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier in 10 jaar tijd 3 fotos waar ik niet dronken op stonden van die 3 was er 1 normale.
MaarjaSwipe swipe swipe
Macro op de pc maken joh, toggle to swipequote:Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rechts rechts rechts en als het matcht maar een keer filteren toch
Nog beter zelfsquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Macro op de pc maken joh, toggle to swipe
Preciesquote:
En dat op Sint Maartenquote:Op zondag 10 november 2019 10:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Bijna kerst......maar morgenavond begint het sinterklaasjournaal
Superlikequote:Op zaterdag 9 november 2019 15:43 schreef Jimbo het volgende:
Ik zou charlotte3 ook swipen
En flip krijgt een superlike
quote:
Op sommige plaatsen wel, voormalig FEE-mod #Anoniem (aka Charlotte3) zei dat ze in Brabonezië Sint Maarten ging lopen. Was ook enigszins verbaasdquote:Op maandag 11 november 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar doen we hier in Brabant toch niet aan
Braboneziëquote:Op maandag 11 november 2019 17:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op sommige plaatsen wel, voormalig FEE-mod #Anoniem (aka Charlotte3) zei dat ze in Brabonezië Sint Maarten ging lopen. Was ook enigszins verbaasd
Wat doen we met drie koningen dan?quote:Op maandag 11 november 2019 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja in Brabant doen we aan drie koningen...
Sint Maarten is van boven de rivieren... Zoals Haarlem.
hetzelfde als met Sint Maartenquote:Op maandag 11 november 2019 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doen we met drie koningen dan?
Zou wel voetbal willen kijken met je en zuipenquote:
Vind het wel wat liefs hebbenquote:Op maandag 11 november 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar doen we hier in Brabant toch niet aan
Dan moet je hier op 6 januari op terugkomenquote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel voetbal willen kijken met je en zuipen
[..]
Vind het wel wat liefs hebben
Echt nog nooit iets van gezien hier. En ik woon al mijn hele leven in Brabant.quote:Op maandag 11 november 2019 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
hetzelfde als met Sint Maarten
Precies......Driekoningen op zich nog wel.....quote:Op maandag 11 november 2019 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt nog nooit iets van gezien hier. En ik woon al mijn hele leven in Brabant.
Dan lig je onder de tafel voor je het weer (van de drank dan he, smeerpijp)quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel voetbal willen kijken met je en zuipen
[..]
Vind het wel wat liefs hebben
Echt niet (alsof je ook maar kans maakt op een andere reden dan dat)quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan lig je onder de tafel voor je het weer (van de drank dan he, smeerpijp)
Ja die zag ik ookquote:Op woensdag 13 november 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net eerste kerst reclame op tv gezien.
WelkoopGoden
Pak je je aankopen zelf in, of laat je dat doen in de winkel?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga binnenkort maar cadeaus kopen voor sinterklaasfeest
Waarom zou je dat zelf doen? De mensen in de winkel moeten maar werken voor hun geldquote:Op donderdag 14 november 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pak je je aankopen zelf in, of laat je dat doen in de winkel?
eensquote:Op donderdag 14 november 2019 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zelf doen? De mensen in de winkel moeten maar werken voor hun geld
@:caland
@:jancees
hoiquote:Op donderdag 14 november 2019 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga binnenkort maar cadeaus kopen voor sinterklaasfeest
Zelf inpakken, in sommige winkels bakken ze er niks vanquote:Op donderdag 14 november 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pak je je aankopen zelf in, of laat je dat doen in de winkel?
JCgodquote:
Mensen in de winkel kunnen dat ook veel beter dan ik.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zelf doen? De mensen in de winkel moeten maar werken voor hun geld
@:caland
@:jancees
Hier zit er iemand in de groep die het allemaal zelf doet omdat ze wil dat er aan het inpakpapier niks is af te leiden. Alle pakjes dus hetzelfde inpakpapier.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mensen in de winkel kunnen dat ook veel beter dan ik.
Gewoon keihard meezingen met liedjes?quote:Op donderdag 14 november 2019 23:34 schreef Jimbo het volgende:
Hier heb ik al kerst karaoke in de auto gedaan
Eigenlijk best slim.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier zit er iemand in de groep die het allemaal zelf doet omdat ze wil dat er aan het inpakpapier niks is af te leiden. Alle pakjes dus hetzelfde inpakpapier.
Mwah, alsof je het direct weet bij inpakpapier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |