SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...
Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Lille ook lekker aan 't ballen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Genieten dit. Alleen veltman lekker in de kleedkamer laten.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Als wij dit winnen en lille wint, dan is het toch haast onmogelijk om niet te overwinteren?quote:Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als wij dit winnen en lille wint, dan is het toch haast onmogelijk om niet te overwinteren?![]()
Gelijkspel is beter daar bij winst van Ajax vandaag. In dat geval kan Ajax alleen niet overwinteren als Ajax dikker dan 0-3 verliest van Valencia en de rest van de uitslagen ook ongunstig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als wij dit winnen en lille wint, dan is het toch haast onmogelijk om niet te overwinteren?![]()
Alleen wie zet je er dan voor in de plaats? Schuurs maakte op mij nou ook nog niet echt een onfeilbare indruk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Genieten dit. Alleen veltman lekker in de kleedkamer laten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Officieel nog een punt nodig dan, denk ik, maar dan moet het wel raar lopen om niet te overwinteren ja, zeker omdat je normaal gesproken tegen alle 3 een beter onderling resultaat hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee dan ben je er toch gewoon?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Officieel nog een punt nodig dan, denk ik, maar dan moet het wel raar lopen om niet te overwinteren ja, zeker omdat je normaal gesproken tegen alle 3 een beter onderling resultaat hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee keer winst van Valencia en twee keer winst van Lille en je bent uitgeschakeld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Buiten het penalty moment wederom een prima wedstrijd van VeltmanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook wel onwennig denk ik op deze positie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik de enige die Donny al weken 1 van de mindere vind?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
KOEKOEK[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Koekoekquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook wel onwennig denk ik op deze positie.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik de enige die Donny al weken 1 van de mindere vind?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: