abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 november 2019 @ 07:45:48 #151
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189918535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bron?
:')
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_189918682
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Doe je net alsof je niet oplet of is jouw concentratie spanningsboog simpelweg 0?

De subtitel van deze topic, The story will go live at 9am
Waar gaat dit over?

Man, man, man...
Kom gewoon met een bron waaruit blijkt dat Kobach de beweringen bij meerdere betrokkenen had geverifieerd. Want als dat zo is, dan vind ik inderdaad dat ABC haar journalistieke taak heeft verzuimd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 13 november 2019 @ 08:13:17 #153
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189918762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom gewoon met een bron waaruit blijkt dat Kobach de beweringen bij meerdere betrokkenen had geverifieerd. Want als dat zo is, dan vind ik inderdaad dat ABC haar journalistieke taak heeft verzuimd.
Jij bepaalt niet waarmee ik wel of niet kom, dus laat dat domme autoriaire toontje achterwege!

Er werd eerder in dit topic een vraag gesteld en die heb ik beantwoord met de informatie van het laatste nieuws waar dit onderwerp over gaat. En dit was het filmpje van Project Veritas met daarin de ontboezemingen van Amy Robach.
Daar gaat deze nutteloze thread nu al een paar pagina's over.

Man,man, man, man...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189918793
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij bepaalt niet waarmee ik wel of niet kom, dus laat dat domme autoriaire toontje achterwege!

Er werd eerder in dit topic een vraag gesteld en die heb ik beantwoord met de informatie van het laatste nieuws waar dit onderwerp over gaat. En dit was het filmpje van Project Veritas met daarin de ontboezemingen van Amy Robach.
Daar gaat deze nutteloze thread nu al een paar pagina's over.

Man,man, man, man...
Jij claimt dat Kobach de beweringen van het geïnterviewde slachtoffer bij meerdere betrokkenen heeft geverifieerd. Dat kan best kloppen, maar dat wil ik dan ergens lezen. Daarom vroeg ik of je een bron had.

Hoef je niet gelijk zo opgefokt te reageren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 13 november 2019 @ 08:21:09 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189918818
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij claimt dat Kobach de beweringen van het geïnterviewde slachtoffer bij meerdere betrokkenen heeft geverifieerd. Dat kan best kloppen, maar dat wil ik dan ergens lezen. Daarom vroeg ik of je een bron had.

Hoef je niet gelijk zo opgefokt te reageren.
Dit is wat Amy Kobach onboezemt in de clip van Project Veritas.
Ik geef een feitelijke weergave daarvan met mijn inbreng.

Dit is wat ik al meerdere berichten herhaal, maar het lukt jou -en xatp- niet om je hoofd hierachter te krijgen.
Echt vermoeiend!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189919320
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is wat Amy Kobach onboezemt in de clip van Project Veritas.
Ik geef een feitelijke weergave daarvan met mijn inbreng.

Dit is wat ik al meerdere berichten herhaal, maar het lukt jou -en xatp- niet om je hoofd hierachter te krijgen.
Echt vermoeiend!
Heb je geen geschreven bron, buiten die idioterie van Project Veritas?

Bovendien kan Kobach van mening zijn dat zij voldoende research had gepleegd, terwijl de hoofdredactie de lat hoger legde. Ongebruikelijk is dat niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189919355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je geen geschreven bron, buiten die idioterie van Project Veritas?

Bovendien kan Kobach van mening zijn dat zij voldoende research had gepleegd, terwijl de hoofdredactie de lat hoger legde. Ongebruikelijk is dat niet.
Ik heb je zelden zo wanhopig gezien. Pijnlijk.
pi_189919403
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb je zelden zo wanhopig gezien. Pijnlijk.
Aldus de user die het legitiem vindt dat Ellen aan Epstein wordt gelinkt omdat haar podium blauwe luchten en palmbomen omvat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 13 november 2019 @ 09:26:35 #159
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189919509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je geen geschreven bron, buiten die idioterie van Project Veritas?

Bovendien kan Kobach van mening zijn dat zij voldoende research had gepleegd, terwijl de hoofdredactie de lat hoger legde. Ongebruikelijk is dat niet.
Voor de zoveelste maal heb ik met mijn inbreng een feitelijke weergave gegeven van de ontboezemingen van Amy Robach die te zien waren in de clip van Project Veritas.

Daar gaat het deel van deze reeks over!!!

En jouw wanhopige argument is dikke kul, aangezien ABC in de kwestie Christine Blasey Ford enkel haar getuigenis en de uitslag van een leugendetectortest al voldoende achtte. Bovendien waren de omstandigheden waarop deze test werd afgenomen niet geheel onomstreden met enkel twee relevante vragen kan ik me herinneren. bron
In vergelijking ontboezemde Amy Robach een scoop van een getuige die door het nieuwsnetwerk werd verleid haar verhaal te doen, met begeleidende foto's en andere vrouwen die het verhaal bevestigden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 13 november 2019 @ 09:29:35 #160
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189919552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je geen geschreven bron, buiten die idioterie van Project Veritas?

Bovendien kan Kobach van mening zijn dat zij voldoende research had gepleegd, terwijl de hoofdredactie de lat hoger legde. Ongebruikelijk is dat niet.
De hoofdredactie die de lat hoger legt? Wat? Ze zitten er constant naast, die lat die is er niet. Geef gewoon toe dat het niet werd gepubliceerd om Clintons verkiezing niet in gevaar te brengen. En natuurlijk de pedo's binnen ABC zelf.
pi_189919622
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

Voor de zoveelste maal heb ik met mijn inbreng een feitelijke weergave gegeven van de ontboezemingen van Amy Robach die te zien waren in de clip van Project Veritas.

Daar gaat het deel van deze reeks over!!!

En jouw wanhopige argument is dikke kul, aangezien ABC in de kwestie Christine Blasey Ford enkel haar getuigenis en de uitslag van een leugendetectortest al voldoende achtte. Bovendien waren de omstandigheden waarop deze test werd afgenomen niet geheel onomstreden met enkel twee relevante vragen kan ik me herinneren. bron
In vergelijking ontboezemde Amy Robach een scoop van een getuige die door het nieuwsnetwerk werd verleid haar verhaal te doen, met begeleidende foto's en andere vrouwen die het verhaal bevestigden.
Wat ook meespeelde is dat het verhaal van Christine Blasey Ford inmiddels een politieke lading had gekregen. Ze had haar beschuldigingen gedaan in een brief aan Feinstein, waarna die deze heeft doorgespeeld aan de FBI. Uiteindelijk belandde de brief via het Witte Huis bij de leden van de betrokken Senaatscommissie:

quote:
Feinstein referred Ford's letter to the FBI, which redacted Ford's name and forwarded the letter to the White House[8] as an update to Kavanaugh's background check.[38] The White House in turn sent the letter to the full Senate Judiciary Committee.[8]
Dat maakt haar verhaal relevant. Tel daar de checks bij op die door de WaPo zijn gedaan en je hebt voldoende journalistieke legitimiteit om haar verhaal te brengen.

Over de vermeende scoop van Robach weten we alleen wat ze heeft verteld. Het is niet duidelijk wie het verhaal van de geïnterviewde wilden bevestigen en om hoeveel personen het ging. We hebben te weinig informatie om hierover een oordeel te kunnen vellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189919667
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

Voor de zoveelste maal heb ik met mijn inbreng een feitelijke weergave gegeven van de ontboezemingen van Amy Robach die te zien waren in de clip van Project Veritas.

Daar gaat het deel van deze reeks over!!!

En jouw wanhopige argument is dikke kul, aangezien ABC in de kwestie Christine Blasey Ford enkel haar getuigenis en de uitslag van een leugendetectortest al voldoende achtte. Bovendien waren de omstandigheden waarop deze test werd afgenomen niet geheel onomstreden met enkel twee relevante vragen kan ik me herinneren. bron
In vergelijking ontboezemde Amy Robach een scoop van een getuige die door het nieuwsnetwerk werd verleid haar verhaal te doen, met begeleidende foto's en andere vrouwen die het verhaal bevestigden.
Het gaat niet meer over Trump, dat is zijn probleem...
pi_189921867
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:46 schreef dellipder het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom jij het niet snapt/wilt snappen.
En dan ook nog eens een drogreden aanvoeren om een puntje te scoren...Man, man, man...

Richt je nu eens op het initiële antwoord dat ik op jouw oprechte vraag gaf en doe eens niet op zo'n dwangmatige manier allerlei zaken erbij slepen die irrelevant zijn voor het onderwerp.

Nogmaals -en deze keer in parafraserende vorm- gaat het nieuws dat is stilgehouden over een nieuwsanker die vanaf 2003 bij de grote kabelnieuwsnetwerken MSNBC en ABC werkzaam is, die gevangen werd door een hot mic en zonder script haar gevoelens uit tegen haar collega's. En deze zijn een oprechte ontboezeming, valt uit de beelden van Project Veritas op te maken. Het zijn haar frustraties over het besluit dat haar scoop niet werd uitgezonden.
Dit gaat niet over frustraties van een of ander huppelkutje of een stagiaire, maar over die van een ervaren professional.
Ze was zo overtuigd van haar verhaal dat ze drie jaar lang haar bazen verzocht het interview uit te zenden.
En over het interview, zo laat Project Veritas zien, vertelt ze dat Virginia Roberts Giuffre haar "alles vertelde" en dat de getuige zelfs foto's had.
Ik geef aan dat dit verhaal zich slechts beperkt tot 1 iemand en dat dat - zonder verdere onderbouwing, andere getuigen of opnamen o.i.d. - niet genoeg is. Waarna ik je de vraag stel of je dat in een ander, vergelijkbaar scenario ook legitiem zou vinden. En dan is jouw reactie "maar ze lijkt heel oprecht gefrustreerd"?
  woensdag 13 november 2019 @ 13:38:19 #164
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189923151
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik geef aan dat dit verhaal zich slechts beperkt tot 1 iemand en dat dat - zonder verdere onderbouwing, andere getuigen of opnamen o.i.d. - niet genoeg is. Waarna ik je de vraag stel of je dat in een ander, vergelijkbaar scenario ook legitiem zou vinden. En dan is jouw reactie "maar ze lijkt heel oprecht gefrustreerd"?
Ik geef aan dat er sprake is van
een getuige, foto's en andere vrouwen die het verhaal bevestigen volgens de ontboezemingen van de nieuwsanker met jarenlange ervaring bij de grote kabelnetten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 13-11-2019 14:05:44 (zie DM) ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189923197
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:38 schreef dellipder het volgende:

Ik geef aan dat er sprake is van
een getuige, foto's en andere vrouwen die het verhaal bevestigen volgens de ontboezemingen van de nieuwsanker met jarenlange ervaring bij de grote kabelnetten.
Volgens 1 iemand dus, ja. Het is begrijpelijk dat men daar niet direct mee aan de haal gaat en zoiets aan de grote klok hangt. Dan zou je dat bij politieke tegenstanders kunnen doen zonder enige vorm van proces.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:52:23 #166
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189923379
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens 1 iemand dus, ja. Het is begrijpelijk dat men daar niet direct mee aan de haal gaat en zoiets aan de grote klok hangt. Dan zou je dat bij politieke tegenstanders kunnen doen zonder enige vorm van proces.
Volgens jou, een niemand, maar niet volgens Amy Kobach kunnen we uit de beelden van Project Veritas opmaken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189926349
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
Aldus de user die het legitiem vindt dat Ellen aan Epstein wordt gelinkt omdat haar podium blauwe luchten en palmbomen omvat.
Lees de post waaraan je denkt nog eens. Maar goed, ik weet dat jij denkt dat 9/11 een verassing was voor Bush dus dan sta je sowieso al met één voet in een alternatief universum.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2019 17:40:25 ]
pi_189948967
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus de user die het legitiem vindt dat Ellen aan Epstein wordt gelinkt omdat haar podium blauwe luchten en palmbomen omvat.
En de tempel he ! De palmbomen en de tempel vind je terug in het decor. Toeval ?

>:) })
  vrijdag 15 november 2019 @ 08:27:00 #170
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189949758
:o

quote:
Syria's Assad Says Jeffrey Epstein Did Not Kill Himself

"American billionaire Jeffrey Epstein was killed several weeks ago, they said he had committed suicide in jail. However, he was killed because he knew a lot of vital secrets connected with very important people in the British and American regimes, and possibly in other countries as well," Assad told the outlet, as translated by the state-run Tass Russian News Agency.
#Epsteindidntkillhimself
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 15 november 2019 @ 08:36:08 #171
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189949840
Exposing Jeffrey Epstein's international sex trafficking ring on 60 Minutes Australia

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 15 november 2019 @ 15:22:37 #172
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189954957
ABC News still hasn't explained why it protected Jeffrey Epstein or why it retaliated against the alleged whistleblower (Washington Examiner, 13 nov.)

quote:
It has been eight days since the public first learned from a leaked video of journalist Amy Robach that ABC News executives in 2016 spiked her reporting on high-powered, globe-trotting pedophile Jeffery Epstein and his network of well-connected sexual predators.

It has been seven days since the public first learned that ABC conspired with CBS News to have an individual fired from her job with the latter because ABC suspected that she is the one who leaked the video.

It has been five days since the public first heard from the fired CBS producer, Ashley Bianco, that she was not the individual responsible for leaking ABC’s archival footage of Robach.

It has been one day since the public first learned that ABC is still hunting for the real leaker, who is apparently still employed by the network, and that top executives are reportedly “freaking out” over the anonymous employee’s secret identity.

And the news network has yet to explain why it is putting so much more effort into flushing out the leaker, going so far as to get a rival network to fire one of its own employees, than it ever put into flushing out the alleged head of a global network of child sexual abusers.

I cannot stress enough just how big of a media scandal this is.

ABC News spiked a story about a prolific pederast and his cohort because, according to the journalist whose coverage was killed, the report implicated a member of the royal family and the news network was hungry for an exclusive interview with Prince William and Catherine, Duchess of Cambridge.

There is no version of reality where ABC does not look evil in this.

This entire episode is about much, much more than a report failing to meet the network’s “editorial standards.” The way things look, ABC is involved in a far-ranging conspiracy to protect child abusers. If ABC News were a Catholic priest, it would surely be indicted.

It is on ABC to dispel that notion. The network's strategy for dealing with this scandal appears to be to batten down the hatches and wait for things to blow over. The network is depending on silence from the rest of the corporate news media and the likelihood that the public will forget about this Epstein business and move on.

Don't let it happen.
Opiniestuk over het beschermen van de misbruikers van kinderen.
2019: The Great Awakening
pi_189955527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 15:22 schreef MangoTree het volgende:
ABC News still hasn't explained why it protected Jeffrey Epstein or why it retaliated against the alleged whistleblower (Washington Examiner, 13 nov.)
[..]

Opiniestuk over het beschermen van de misbruikers van kinderen.
The network is depending on silence from the rest of the corporate news media and the likelihood that the public will forget about this Epstein business and move on.

:')
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 16 november 2019 @ 10:28:47 #174
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189967155
AP sources: Jail guards at time of Epstein death reject deal
Dus wel nog onderzoek bezig? Het was in ieder geval geen zelfmoord.
2019: The Great Awakening
  zaterdag 16 november 2019 @ 11:37:41 #175
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189968016
Prins Andrew over banden met Epstein: 'Kan mezelf wel voor de kop slaan' (NOS)

quote:
Afgelopen zomer werd Epstein opnieuw opgepakt voor grootschalig misbruik van minderjarigen, waarna hij in de cel zelfmoord pleegde.
Aldus de NOS.
2019: The Great Awakening
  zaterdag 16 november 2019 @ 11:43:54 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189968103
quote:
Ik las ook dat hij claimde dat het Amerikaanse meisje dat claimt door hem te zijn misbruikt (via Epstein) nooit heeft ontmoet.

Ik vraag me af hoeveel hij ingefluisterd heeft gekregen van zijn moeder over het omgaan met dit schandaal. Ze kunnen hem moeilijk onder de bus gooien natuurlijk. Het blijft je zoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 17 november 2019 @ 17:29:10 #177
19840 Libris
Live from Singapore
pi_189988213
Niet dat het mij veel boeit maar Andrew is natuurlijk guilty as hell.
  zondag 17 november 2019 @ 17:40:24 #179
19840 Libris
Live from Singapore
pi_189988284
quote:
"Een van de meest verbazingwekkende interviews ooit" en "rampzalig en buitengewoon pijnlijk". In Groot-Brittannië is een stortvloed aan reacties gekomen op het spraakmakende interview met de Britse prins Andrew, dat gisteravond werd uitgezonden door de BBC.

Andrew (59) ging onder meer in op zijn banden met de wegens seksueel misbruik veroordeelde Amerikaanse miljonair Jeffrey Epstein. Veel mensen plaatsen vraagtekens bij de af en toe bizarre verklaringen van Andrew; ook de BBC-interviewer kon haar verbijstering soms nauwelijks onderdrukken.

De prins onderhield jarenlang banden met de omstreden bankier Epstein, ook nadat die in 2010 was veroordeeld. Zo zou Andrew in 2001 seks hebben gehad met de toen 17-jarige Virginia Giuffre, een vermeende seksslaaf van Epstein. Er is een foto van de twee samen, arm in arm. Maar Andrew zei zich niets te herinneren van dat moment, en ook zei hij te twijfelen aan de echtheid van de foto.

Hij wist zich wel nog precies te herinneren waar hij die betreffende avond, 18 jaar geleden was; in een Londens pizzarestaurant. Daar zou hij met zijn dochter hebben gegeten. Omdat dit voor hem iets ongebruikelijks zou zijn geweest, zegt hij zich dat nog goed te kunnen herinneren.
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)et-prins-andrew.html
  zondag 17 november 2019 @ 17:46:55 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189988399
quote:
Ik zit te kijken. Wtf

"hm hum eh yes well, yes um I don't believe that photograph was taken in a way that it suggests."

"I can't remember any moment of it."

"The photo was taken upstairs, but I never went upstairs."

Say what?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 17 november 2019 @ 17:49:41 #181
19840 Libris
Live from Singapore
pi_189988450
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2019 17:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik zit te kijken. Wtf

"hm hum eh yes well, yes um I don't believe that photograph was taken in a way that it suggests."

"I can't remember any moment of it."

"The photo was taken upstairs, but I never went upstairs."

Say what?
Zoveel leugens... 'Het is niet waar, en als het waar is, dan wist ik er niets van'
  zondag 17 november 2019 @ 17:51:57 #182
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189988505
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:49 schreef Libris het volgende:

[..]

Zoveel leugens... 'Het is niet waar, en als het waar is, dan wist ik er niets van'
Hij zit gewoon hele alibi's te verzinnen terwijl hij daar zit. Dat zie je gewoon aan zijn lichaamstaal en hoe hij spreekt (lees stottert)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 17 november 2019 @ 18:04:51 #183
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_189988756
Wat een oerdomme idioot is het toch. _O_
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 17 november 2019 @ 18:10:12 #184
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189988865
Epstein didn’t kill himself
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 17 november 2019 @ 20:17:19 #185
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189992474
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Epstein didn’t kill himself
Dit lees ik echt overal de laatste dagen, zal wel waar zijn dan.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 18 november 2019 @ 08:38:56 #186
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190000219
megynkelly twitterde op maandag 18-11-2019 om 01:06:18 MK EXCLUSIVE: House Min. Leader McCarthy requests from ABC: 1) provide the Robach interview 2) what facts led to decision not to run it? 3) who was involved? 4) what “outside forces” influenced the call? 5) what evid did Robach have & 6) did ABC ever alert authorities re Epstein? reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 18 november 2019 @ 08:42:31 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190000264
En inderdaad het Prins Andrew interview was een epic PR-ramp.

Prince Andrew: 'I couldn't have slept with Virginia Roberts-Giuffre, I was at Pizza Express'

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190000310
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 08:38 schreef dellipder het volgende:
megynkelly twitterde op maandag 18-11-2019 om 01:06:18 MK EXCLUSIVE: House Min. Leader McCarthy requests from ABC: 1) provide the Robach interview 2) what facts led to decision not to run it? 3) who was involved? 4) what “outside forces” influenced the call? 5) what evid did Robach have & 6) did ABC ever alert authorities re Epstein? reageer retweet
Ja, zei ik toch. Dat ze hier zelf niet mee komen zegt veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2019 08:47:55 ]
  maandag 18 november 2019 @ 09:04:25 #189
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190000441
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 08:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, zei ik toch. Dat ze hier zelf niet mee komen zegt veel.
Ik zei het ook in een veel te lange domme non-discussie met koos en xatp.

Ik vind het daarnaast onvoorstelbaar, dat Amy Robach, die volledig overuigd was van het verhaal, foto's als bewijsmateriaal had en andere vrouwen had die het verhaal van Virginia Giuffre bevestigden, zo laten de beelden van de clip van Project Veriras zien- zij geen enkele morele verplichting voelde de autoriteiten in te lichten.

De MSM was er altijd om de status quo bij misstanden ter verantwoording te roepen ten opzichte van de gewone man, maar het zijn propagandakanalen geworden die zorgen voor constante bescherming van de heersende macht.
En dit is tragisch.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190000583
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zei het ook in een veel te lange domme non-discussie met koos en xatp.

Ik vind het daarnaast onvoorstelbaar, dat Amy Robach, die volledig overuigd was van het verhaal, foto's als bewijsmateriaal had en andere vrouwen had die het verhaal van Virginia Giuffre bevestigden, zo laten de beelden van de clip van Project Veriras zien- zij geen enkele morele verplichting voelde de autoriteiten in te lichten.

De MSM was er altijd om de status quo bij misstanden ter verantwoording te roepen ten opzichte van de gewone man, maar het zijn propagandakanalen geworden die zorgen voor constante bescherming van de heersende macht.
En dit is tragisch.
Ligt het niet meer voor de hand dat het slachtoffer zelf de autoriteiten op de hoogte stelt? Dat is toch niet de taak van de degene die haar interviewt?

Als Giuffre bereid is haar verhaal te doen tegenover de pers, dan moet het voor haar ook geen probleem zijn de autoriteiten in te lichten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 november 2019 @ 09:40:45 #191
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190000737
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt het niet meer voor de hand dat het slachtoffer zelf de autoriteiten op de hoogte stelt? Dat is toch niet de taak van de degene die haar interviewt?

Als Giuffre bereid is haar verhaal te doen tegenover de pers, dan moet het voor haar ook geen probleem zijn de autoriteiten in te lichten.
Het ging niet enkel over het interview, maar ook over beeldmateriaal, bewijs van betrokkenheid van de voormalige president Clinton en andere vrouwen die het verhaal van Virginia Giuffre bevestigden.
Het was dan ook de resultaten van onderzoeksjournalistiek van Amy Robach cs dat een reactie wat betreft morele verplichting zou moeten nopen. Dit valt simpel los te zien van welke verplichting dan ook voor Virginia Giuffre.

Niet dat ik verwacht dat je dit wilt begrijpen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190000796
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 09:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het ging niet enkel over het interview, maar ook over beeldmateriaal, bewijs van betrokkenheid van de voormalige president Clinton en andere vrouwen die het verhaal van Virginia Giuffre bevestigden.
Het was dan ook de resultaten van onderzoeksjournalistiek van Amy Robach cs dat een reactie wat betreft morele verplichting zou moeten nopen. Dit valt simpel los te zien van welke verplichting dan ook voor Virginia Giuffre.

Niet dat ik verwacht dat je dit wilt begrijpen.
Nogmaals, dat is niet de taak van de journalist.

Aangifte begint bij het slachtoffer. Vervolgens kan die aangeven dat de journalistieke werk van Robach haar verhaal onderschrijft, waarna de autoriteiten in gesprek gaan met ABC. De journalist kan niet zonder medewerking van Giuffre aankloppen bij de politie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 10:13:20 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190001098
En dan kiest Edward een Pizzatent als alibi :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 18 november 2019 @ 11:03:33 #194
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190001671
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2019 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
En dan kiest Edward een Pizzatent als alibi :')
Het is echt ongelofelijk ja. Eerst hadden we Peter ''Dr. Pizza'' Bright die een pedo bleek te zijn en nu dit. _O- Je gaat bijna geloven dat het inderdaad een of ander codewoord is.
  maandag 18 november 2019 @ 12:21:55 #195
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190002755
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is echt ongelofelijk ja. Eerst hadden we Peter ''Dr. Pizza'' Bright die een pedo bleek te zijn en nu dit. _O- Je gaat bijna geloven dat het inderdaad een of ander codewoord is.
"Toeval", "allang debunked", "complottheorie"; aldus hen die complottheoriën propageren.

Maar tering zeg, wat een kansloos antwoord :D :') Zoiets kan je toch niet per ongeluk zeggen. Kan natuurlijk dat het betreffende feestje "Pizza Express" werd genoemd. Ik heb echt geen andere verklaring voor die blunder.
  maandag 18 november 2019 @ 13:04:09 #196
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190003475
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190005152
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef dellipder het volgende:
Veriras zien- zij geen enkele morele verplichting voelde de autoriteiten in te lichten.
Ik vind dat nog het minst interessant van al die punten. Het feit dat ze nu nog niet over de brug zijn gekomen zegt het meest over het waarheidsgehalte van het journalistieke standaard-smoesje.
pi_190006416
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef dellipder het volgende:
Ik vind het daarnaast onvoorstelbaar, dat Amy Robach, die volledig overuigd was van het verhaal, foto's als bewijsmateriaal had en andere vrouwen had die het verhaal van Virginia Giuffre bevestigden, zo laten de beelden van de clip van Project Veriras zien- zij geen enkele morele verplichting voelde de autoriteiten in te lichten.
Dat gebeurt nooit om een aantal voor de hand liggende redenen.
  maandag 18 november 2019 @ 17:01:15 #200
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190007333
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik vind dat nog het minst interessant van al die punten. Het feit dat ze nu nog niet over de brug zijn gekomen zegt het meest over het waarheidsgehalte van het journalistieke standaard-smoesje.
Mee eens. Ik heb eerder in dit topic meerdere argumenten daarvoor ingebracht en deze was slechts een daarvan.
Het wekt echter nogal de aandacht door het onverminderde zielige gedram van koos en catp.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')