Ze zal ook wel extra gedeprimeerd zijn omdat ze weet dat ze gaat sterven en dan dingen mist die anderen wel hebben, maar ze zal verder ook wel genoeg voldoening hebben gehaald uit haar werk hè.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true, Maar denk meer dat ze het wat breder bedoelt dan alleen naast je sterfbed.
Ik kan me niet voorstellen dat puur de voldoening uit het werk overheerst uiteindelijk. Anders geef je mensen niet de tip mee om aan andere dingen de voorkeur te gevenquote:Op dinsdag 5 november 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zal ook wel extra gedeprimeerd zijn omdat ze weet dat ze gaat sterven en dan dingen mist die anderen wel hebben, maar ze zal verder ook wel genoeg voldoening hebben gehaald uit haar werk hè.
Denk dat het normaal is om op je leven terug te kijken naar dingen die je niet hebt kunnen doen.
Mijn punt is meer dat in het moment daarvan blijkbaar het werk genoeg voldoening gaf zodat ze niet echt bezig was met de andere elementen in het leven, ook al denk je er dan anders over als je er later in rust op terugkijkt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat puur de voldoening uit het werk overheerst uiteindelijk. Anders geef je mensen niet de tip mee om aan andere dingen de voorkeur te gevenDan heb je spijt
Wat wil je precies weten dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaat het met jou trouwens? Vorige keer ontweek je gewiekst mijn vraag maar ben nog wel benieuwd
Zoals ik het vraagquote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik het vraagGewoon hoe het met je gaat. Ga je nog naar psych?
Helpt het?quote:
Nou ja, oke, ten opzichte van de laatste keer dat het hier ten sprake kwam dan, concreter?quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik vind het lastig om "Hoe gaat het?"-vragen te beantwoorden.
Is te vaag, te weinig concreet.
Daardoor zit ik wel aan de Ritalin, dat is soms best prima spul om focus te behouden.quote:
Hm kan me weinig meer van ritalin herinneren. Behalve dat ik echt ureennn lang een boek kon lezen dus dat was vet chill, maar ik kreeg ook hartkloppingen als een gekquote:Op dinsdag 5 november 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor zit ik wel aan de Ritalin, dat is soms best prima spul om focus te behouden.
ADD-genot
Heb jij ook ADHD dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm kan me weinig meer van ritalin herinneren. Behalve dat ik echt ureennn lang een boek kon lezen dus dat was vet chill, maar ik kreeg ook hartkloppingen als een gek
#autismeftwquote:Op dinsdag 5 november 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik vind het lastig om "Hoe gaat het?"-vragen te beantwoorden.
Is te vaag, te weinig concreet.
V for Vendettaquote:Op dinsdag 5 november 2019 01:27 schreef Amarantha het volgende:
Remember, remember!
The fifth of November
ADDquote:
Ja naja, kan ook best wat anders zijn hoor. Hm 18/19de zoiets? Maar het ligt natuurlijk allemaal redelijk close bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat valt eronder
Wist ik niet, hoelang weet jij dat al?
Ik ook niet. Is heel duidelijk op onderzocht. Wel blij mee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet (lol)
Je krijgt reumaquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet (lol)
Autisme is volgens mij tegenwoordig de overkoepelende term voor alle zaken aandachtsstoornis. Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat valt eronder
Wist ik niet, hoelang weet jij dat al?
Kwam voor mij wel als een shock als dat ik er nooit aan gedacht had.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja, kan ook best wat anders zijn hoor. Hm 18/19de zoiets? Maar het ligt natuurlijk allemaal redelijk close bij elkaar.
Ja ik deed één test om te kijken of het verder onderzocht moest worden maar dat bleek niet zo. Had wel zo kunnen zijn maar muah.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is heel duidelijk op onderzocht. Wel blij mee.
Niks tegen autisten thoughMaar dat was wel een diagnose geweest waar ik me totaal niet in had kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |