Een juist voorbeeld van hoe een romantische film gemaakt moet worden ipv de standaard formule van al die dertien in een dozijn romcoms.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
@:JR-Style-93
Net About Time weer eens gekeken. Wat blijft dat toch heerlijk filmpje![]()
Bill Nighy is ook zo geweldig. Wat een voorrecht om zo'n vader te hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een juist voorbeeld van hoe een romantische film gemaakt moet worden ipv de standaard formule van al die dertien in een dozijn romcoms.
Dat die kerel ook gewoon in een Pokémon-film zat was bizar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bill Nighy is ook zo geweldig. Wat een voorrecht om zo'n vader te hebben.
Ik heb vrijwel alles van hem gezien denk ik, maar een Pokemon-film kan ik me niet herinneren. Of het moet die meest recente zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat die kerel ook gewoon in een Pokémon-film zat was bizar.
Detective Pikachu ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alles van hem gezien denk ik, maar een Pokemon-film kan ik me niet herinneren. Of het moet die meest recente zijn
Maybe, just maybe, I'm the faller. Every family has someone who falls, who doesn't make the grade, who stumbles, who life trips up. Maybe I'm our faller.quote:
Confronterende quote.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maybe, just maybe, I'm the faller. Every family has someone who falls, who doesn't make the grade, who stumbles, who life trips up. Maybe I'm our faller.
Deze quote vond ik ook zo treffend trouwens. Arme Kit Kat.
Gelukkig kijk ik hem nu en niet over 2 maanden als ik 30 ben. Dan is het nog 10 keer zo ergquote:
Ja link dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Al kwam ik net op Reddit een nog pijnlijkere post tegen, die was ook niet mals
Ja dat is fucked up.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Als je zoiets nooit eerder in je leven hebt beseft en nu opeens wel, en dan met het besef dat het klaar is, volgens mij word je dan echt gekquote:
Hier zit vast een gedachte achterquote:
Aan de andere kant heeft ze het blijkbaar verder nooit zo gemist omdat ze het druk had.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zoiets nooit eerder in je leven hebt beseft en nu opeens wel, en dan met het besef dat het klaar is, volgens mij word je dan echt gek
Oh lol. Ik had er hele andere gedachten bijquote:Op dinsdag 5 november 2019 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iemand op twitter die religiewetenschappen diskwalificeert...
Nee true, Maar denk meer dat ze het wat breder bedoelt dan alleen naast je sterfbed.quote:Op dinsdag 5 november 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft ze het blijkbaar verder nooit zo gemist omdat ze het druk had.
Dus achteraf kan het wel pijnlijk zijn maar als ze dat in het moment zelf nooit zo voelde blijft het lastig allemaal. En heel sociaal zijn tijdens je leven en kinderen en kleinkinderen hebben is ook geen garantie dat je niet eenzaam sterft.
ik bedoelde, qua iemand die verkeerd is op het internet waardoor het nu alweer veel te laat is dat ik ga pittenquote:Op dinsdag 5 november 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lol. Ik had er hele andere gedachten bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |