Mij lukt mobiel kopiëren echt lastig, maar heb nu mijn laatste post gekopieerd....als het goed is kan ik die dan volgende week weer gebruikenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Even geprobeerd en dat zag er niet uit (en dan krijg je de [b]'tjes niet mee enzo), dus nu maar zo gedaan
Da’s ook primaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mij lukt mobiel kopiëren echt lastig, maar heb nu mijn laatste post gekopieerd....als het goed is kan ik die dan volgende week weer gebruiken
Dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Punten aflevering 1
450 Cinderelladreamer
450 Bartjebart
450 Mexicanobakker
450 -_Guitarist_-
450 Leandra
450 DerRabbit
450 Xummon
450 johannes_vermeer
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2
De Mol - Tina de Bruin
De Winnaar - Buddy Vedder
De Verliezer - Leonie ter Braak
De Afvaller - Johan GoossensIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Aflevering 2:quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:03 schreef Xummon het volgende:
Blinde Gok
Aflevering 1:
Mol: Rob Dekay
Winnaar: Claes Iversen
Verliezer: Nathan Rutjes
Afvaller: Anita Witzier
Aflevering 2:quote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Joe joe ik ben er ook weer bij!
Aflevering 1:
Mol: Nathan Rutjes
Winnaar: Miljuschka Witzenhausen
Verliezer: Claes Iversen
Afvaller: Tina de Bruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |