JUB-ELENquote:
Ow kut, ik dacht dat ik in JUI zatquote:
Het is de vrouw van.quote:Op maandag 4 november 2019 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
Knorretje heb ik volgens mij echt nog helemaal nooit zien posten of überhaupt aanwezig zien zijn, maar goed, ook gefeliciteerd enzo
Dat weet ikquote:
Ik kreeg mijn eerste ban van haarquote:Op maandag 4 november 2019 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
Knorretje heb ik volgens mij echt nog helemaal nooit zien posten of überhaupt aanwezig zien zijn, maar goed, ook gefeliciteerd enzo
Thanks!quote:
Gestart als nieuwsposter, developer, moderator van EXA en daarna pas SES.quote:Op maandag 4 november 2019 20:48 schreef I het volgende:
Ooit gestart als SES-moderator en inmiddels niet meer weg te denken van FOK!, zonder hem was het huidige FOK! er namelijk niet geweest.
Ah, dan mist er nog het één en ander wat nog niet teruggevonden kon worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Gestart als nieuwsposter, developer, moderator van EXA en daarna pas SES.
@knorretje was de eerste die op het forum ontklede foto's posttequote:Op maandag 4 november 2019 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |