Volgens de gyn moet ik maar eens op zoek naar jongere eitjes..quote:Op maandag 4 november 2019 17:35 schreef Zilverberk het volgende: [..] Als ik het babystadium mag overslaan wil ik best een tweede. Zwanger worden, 9 maanden dragen en bevallen is prima, maar dat eerste jaar is een hel.
![]()
Volgens mij was dat ca 17 uur.quote:Op maandag 4 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgens de gyn moet ik maar eens op zoek naar jongere eitjes..Te oud wordt nu geroepen...
Verder 2:12 met een directe/indirecte (1 keer overstappen) trein naar Den Haag.. als we dan rond 18.00 gaan eten hebben we vast wel genoeg tijd..![]()
Hoe laat gingen we eerder bij de fondue meet eten?
quote:Op maandag 4 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgens de gyn moet ik maar eens op zoek naar jongere eitjes..Te oud wordt nu geroepen...
Ik word in januari 40 he? Dat is voor eitjes wel al aan de oude kant..quote:Op maandag 4 november 2019 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Barrel 'te oud'?! wtfJe bent helemaal niet oud!
Niet dat ik weet.. al is de mogelijkheid van familie eitjes er theoretisch wel.. Ik ben de 4e van 24 kleinkinderen waarbij de jongste 16 is..quote:Op maandag 4 november 2019 17:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Da's nog lastig, jongere eitjes vinden. Moet dat dan ook nog van een familielid zijn, qua verwantheid?
Ai, dat is niet iets wat je wil horen van je gyn...quote:Op maandag 4 november 2019 18:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik word in januari 40 he? Dat is voor eitjes wel al aan de oude kant..
[..]
Niet dat ik weet.. al is de mogelijkheid van familie eitjes er theoretisch wel.. Ik ben de 4e van 24 kleinkinderen waarbij de jongste 16 is..Maar dat is theoretisch.. in praktijk zit er natuurlijk nog een enorm ethisch aspect aan vast..
Omdat passief agressiefquote:Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap de "rel" niet. Er is toch niemand die zich had opgegeven voor de Hengelo-meet die heeft afgezegd? Laat staan dat de hele meet gecancelled is?
Waarom doet Krea dan of dat wel zo is? En valt iedereen hem bij?
Ohquote:Op maandag 4 november 2019 18:05 schreef Barreltje het volgende:
Sjezusquote:Op maandag 4 november 2019 18:05 schreef Barreltje het volgende:
Niet dat ik weet.. al is de mogelijkheid van familie eitjes er theoretisch wel.. Ik ben de 4e van 24 kleinkinderen waarbij de jongste 16 is..Maar dat is theoretisch.. in praktijk zit er natuurlijk nog een enorm ethisch aspect aan vast..
Dat idee had ik ook, midden 30 hooguit.quote:Op maandag 4 november 2019 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Sjezusik dacht dat je veel jonger was.
Wat k*t
Ach.. we zijn pas 5 jaar bezig.. dus ooit waren die eitjes wel jong.. en toen werkte het ook niet..quote:Op maandag 4 november 2019 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Sjezusik dacht dat je veel jonger was.
Wat k*t
Ik vind donatie wel echt een lastig iets.. vind ik ook toen sperma donatie ter sprake kwam, vind ik nog steeds als eicel donatie ter sprake komt.. al is dat laatst toch een beetje meer "eigen" omdat je het kindje dan toch draagt..quote:Op maandag 4 november 2019 18:57 schreef Tally het volgende:
Ik wilde er alles voor doen. Hij niet. Hij ging er in mee omdat het eigenlijk toch allemaal op mijn schouders terecht kwam. Hij hoefde alleen een potje te vullen en bloed te geven.
Is ook lastig. Zelf iemand vinden bedoel je dan? Dat zou ik ook best lastig vinden. Gaat het kindje dan op haar lijken? Zie je het dan nog als je eigen kind? Dat soort dingen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind donatie wel echt een lastig iets.. vind ik ook toen sperma donatie ter sprake kwam, vind ik nog steeds als eicel donatie ter sprake komt.. al is dat laatst toch een beetje meer "eigen" omdat je het kindje dan toch draagt..
Eicel donatie wordt in NL alleen niet op grote schaal gedaan.. dus een eicel vinden is al lastig.. een donateur vinden is waarschijnlijk het handigst..
Extra lastig is dat de wetgeving niet echt ingericht is op het donoren van sperma aan een bekende.quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind donatie wel echt een lastig iets.. vind ik ook toen sperma donatie ter sprake kwam, vind ik nog steeds als eicel donatie ter sprake komt.. al is dat laatst toch een beetje meer "eigen" omdat je het kindje dan toch draagt..
Eicel donatie wordt in NL alleen niet op grote schaal gedaan.. dus een eicel vinden is al lastig.. een donateur vinden is waarschijnlijk het handigst..
Maar waar ga je dat vinden?quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ach.. we zijn pas 5 jaar bezig.. dus ooit waren die eitjes wel jong.. en toen werkte het ook niet..![]()
De gyn wist te vertellen dat een eitje van een dame rond de 25 perfect zou zijn.. wel ja...
@:annex.. wij weten het nog niet. Eerst nog maar zelf een poging ondernemen en hopen dat we aan de juiste kant van de statistiek zitten..
Nou ja.. iemand vinden die je daarna nooit meer ziet heeft dan wel mijn voorkeur.. het liefst wel een blonde dame..quote:Op maandag 4 november 2019 19:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Is ook lastig. Zelf iemand vinden bedoel je dan? Dat zou ik ook best lastig vinden. Gaat het kindje dan op haar lijken? Zie je het dan nog als je eigen kind? Dat soort dingen.
Hij wilde zeker niet adopteren. Zo ver ging hij er niet in mee.
Jonger dan 40, ouder dan 18. Mag. Wel zoeken ze uiteraard uit welke ziektes er in de familie voorkomt en kan het daar nog op stuk lopen. Maar in principe mag iedereen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mag eigenlijk 'iedereen' eiceldonateur worden, of doen ze dat enkel bij vrouwen die zelf geen kinderwens hebben?![]()
(Was gewoon even een random vraag die me te binnenschoot)
Shit het is hier koud. Ik ga mezelf eens inwikkelen in een dekentje
Ik heb van een naaste begrepen dat dat niet zo hoeft te zijn. Donor (binnen de familie) heeft daar echt nul rechten meer.quote:Op maandag 4 november 2019 19:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Extra lastig is dat de wetgeving niet echt ingericht is op het donoren van sperma aan een bekende.
Ken iemand die er ooit mee te maken had... maar omdat ondanks als je officieel afstand doet van alle mogelijke claims... kun je later dan nog de vader laten opdraaien voor dingen als alimentatie.
Als vader heb je overigens geen enkel recht dan.. as usual is dat dan wel weer goed geregeld
Ah, ik had altijd in mijn hoofd dat ze het niet deden als je een kinderwens had, maar dat zal dan misschien draagmoederschap zijn geweest, waar ik het mee verwar.quote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Jonger dan 40, ouder dan 18. Mag. Wel zoeken ze uiteraard uit welke ziektes er in de familie voorkomt en kan het daar nog op stuk lopen. Maar in principe mag iedereen.
Geen psychologische screening of begeleiding?quote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Jonger dan 40, ouder dan 18. Mag. Wel zoeken ze uiteraard uit welke ziektes er in de familie voorkomt en kan het daar nog op stuk lopen. Maar in principe mag iedereen.
In de kliniek waar wij zitten is dat wel zo..quote:Op maandag 4 november 2019 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen psychologische screening of begeleiding?
Ditquote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh
Ik vergeet steeds hoe oud je bent. Want je ziet er nog echt niet uit als 29
Als je wil kan je begeleiding krijgen. Misschien dat screening nu wel wat gedaan. Er werd in het verleden (spreek ik over +/- 13 jaar geleden) alleen geroepen dat je stevig in je schoenen moest staan. En op de formuliertjes werd wel iets gevraagd over depressies.quote:Op maandag 4 november 2019 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen psychologische screening of begeleiding?
En dat lijkt me een moeilijk pad Barrel, hoe het dan ook loopt
Lijkt me ook wel zo wenselijkquote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In de kliniek waar wij zitten is dat wel zo..
Wowquote:Op maandag 4 november 2019 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je wil kan je begeleiding krijgen. Misschien dat screening nu wel wat gedaan. Er werd in het verleden (spreek ik over +/- 13 jaar geleden) alleen geroepen dat je stevig in je schoenen moest staan. En op de formuliertjes werd wel iets gevraagd over depressies.
Vol pompen met hormonen om zoveel mogelijk eitjes te verzamelen. Daar kan je nou eenmaal gekke dingen van gaan doen
Ik zat bij UMCU/Nieuwegein. Maar weet dat het was professioneler is geworden. Op wat foutjes naquote:Op maandag 4 november 2019 19:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In de kliniek waar wij zitten is dat wel zo..
Hier ook doodmoe.. geen idee hoe dat komt.. waarschijnlijk door het seizoen. Ook een beetje snotteren.. eens kijken of ik vanavond in bad kan..quote:Op maandag 4 november 2019 19:33 schreef Tally het volgende:
Vandaag weer eens bloed gegeven. Ik ben zo moe als een hond. Kinderen slapen. Man heeft vergadering. En ik denk dat ik ook zo gewoon ga slapen. Of lezen. Val ik vanzelf in slaap
De dag wel een beetje doorgekomen op het werk?quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:
Hier 1 been met blauwe kantjes eraan. Gelukkig niet op complex scharnierende plekken.
Ben heel blij met mijn management assistente; ieder uur werd ik opgehaald voor een gezellig wandelingetje naar postkamer, koffieautomaat en weer naar werkplek. Zonder ruimte voor weigeren.quote:Op maandag 4 november 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De dag wel een beetje doorgekomen op het werk?
Is het dan ook niet een idee om voor vannacht een paar keer de wekker te zetten? Ook even een loopje maken?quote:Op maandag 4 november 2019 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben heel blij met mijn management assistente; ieder uur werd ik opgehaald voor een gezellig wandelingetje naar postkamer, koffieautomaat en weer naar werkplek. Zonder ruimte voor weigeren.
Uiteindelijk ben ik daardoor niet compleet vast komen te zitten denk ik. De trappen op in de parkeergarage waren wel hel
Ik denk dat ik het niet verkocht krijg als mn management assistente hier door het huis gaat lopen paraderen vannacht.quote:Op maandag 4 november 2019 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het dan ook niet een idee om voor vannacht een paar keer de wekker te zetten? Ook even een loopje maken?
quote:Op maandag 4 november 2019 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet verkocht krijg als mn management assistente hier door het huis gaat lopen paraderen vannacht.
Op bedoelde je dat ik dat dan -zelf- zou moeten gaan doen?![]()
*kijkt naar UI*quote:Op maandag 4 november 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:
Hier 1 been met blauwe kantjes eraan. Gelukkig niet op complex scharnierende plekken.
Da's mn scubagearquote:Op maandag 4 november 2019 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*kijkt naar UI*
Niks nieuws, toch?
Met meer mensen wil ik best rijden hoorquote:Op maandag 4 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Verder 2:12 met een directe/indirecte (1 keer overstappen) trein naar Den Haag.. als we dan rond 18.00 gaan eten hebben we vast wel genoeg tijd..![]()
Hoe laat gingen we eerder bij de fondue meet eten?
Lief!quote:Op maandag 4 november 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grote, stoere, af en toe te lompe maar o zo leergierige stagiaire nam afscheid vandaag.
En bracht een bosje rozen voor me mee. Zo lief
Ahw, tof!quote:Op maandag 4 november 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grote, stoere, af en toe te lompe maar o zo leergierige stagiaire nam afscheid vandaag.
En bracht een bosje rozen voor me mee. Zo lief
Zo, dat is zeker de moeite waard! Netjes!quote:Op maandag 4 november 2019 20:12 schreef golfer het volgende:
Een half uurtje online prijzen vergelijken van verzekeringen en energieleveranciers heeft hier per 1-1-2020 weer een besparing van 60 euro per maand opgeleverd.
Het is de moeite waard!
Een stuk of...8....?denk ik lama's (ja lama's ja, ik heb geen idee waarom precies. Geloof dat een van de proffen ze erg tof vind, dus vooruit, we hebben lama'squote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef Blues het volgende:
Welke dieren heb je in je ark ?
Wij mochten in de vakanties altijd het 'dierenverblijf' van de basisschool verzorgen![]()
Alleen die enorme kevers die rond liepen in het verblijf van de cavia's
En haar leerpunten zijn tijdens de stage niet met haar besproken?quote:Op maandag 4 november 2019 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Lief!
Wij hadden eindgesprek (of eigenlijk tussen en meteen exitgesprek) met een stagiare. Ze bestaan hoor, mensen die echt echt niet geschikt zijn voor het beroep van doktersassistenteen het zelf niet door hebben én denken dat het 'wel goed ging'.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
En mensen, bedankt voor de bemoedigende woorden uit het vorige topicMijn stresslevels schoten wat omhoog maar was 12 minuten voor sluiting bij de BSO, we hebben samen aardappelpuree gemaakt, ik heb er meer eten ingekregen dan zijn moeder, hij was bijzonder spraakzaam EN hij lag klokslag 8 uur in bed zonder mopperen
Ik heb zelfs inmiddels de afwas gedaan dus eigenlijk ben ik het ideale vriendje
Wat een leuke extra bezigheidquote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een stuk of...8....?denk ik lama's (ja lama's ja, ik heb geen idee waarom precies. Geloof dat een van de proffen ze erg tof vind, dus vooruit, we hebben lama's), 2 koeien, 2 paarden (1 'dressuur' en 1 Belgisch Trekpaard), een stuk of 4 geiten, en een knuffelige stalkat.
De campus op Antwerpen is klein. De universitaire kliniek (zoals in Utrecht) staat in Gent .
Oh, en ik ga morgen meedoen/meekijken bij een demo van de stadsherder die de afgelopen maanden voor het 'maaien' van de campus zorgt, met zijn 200 schapen. Hij gaat 4 manke schapen bekappen, dus dat is wel interessant.
Zo ideaal ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]Is de Save the Date al de deur uit?
Meerdere tussenoverlegjes en feedbackquote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En haar leerpunten zijn tijdens de stage niet met haar besproken?Zou sneu zijn, want als je je probleem niet ziet en anderen zeggen het je ook niet dan heb je nul kans het ooit te gaan veranderen. Al zijn er natuurlijk ook altijd mensen die écht niet geschikt zijn, hoe zeer je je best ook doet. En die moet je zo snel mogelijk dumpen. Learned that the hard way
![]()
Deze stagiaire heb ik in het begin ook onomwonden duidelijk moeten maken dat de manier waarop hij werkte niet de manier is waarop wij werken. En toen snapte hij het en ging als een trein.
Zo te lezen vindt hij je leukquote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
En mensen, bedankt voor de bemoedigende woorden uit het vorige topicMijn stresslevels schoten wat omhoog maar was 12 minuten voor sluiting bij de BSO, we hebben samen aardappelpuree gemaakt, ik heb er meer eten ingekregen dan zijn moeder, hij was bijzonder spraakzaam EN hij lag klokslag 8 uur in bed zonder mopperen
Wat blauwe plekken, verrekte spieren, een rechter knie waarop ik niet kan roteren (maar waarop voorzichtig traplopen net aan lukt)quote:
Wat klinkt dit gezellig (en ook zo normaal, alsof het nooit anders is geweest). En tuurlijk ben jij het ideale vriendje, dat hadden wij je ook wel kunnen vertellen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
En bijna elke ouder is weleens te laat...quote:Op maandag 4 november 2019 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Oeiquote:Op maandag 4 november 2019 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat blauwe plekken, verrekte spieren, een rechter knie waarop ik niet kan roteren (maar waarop voorzichtig traplopen net aan lukt)
Als de feedback helder is en dat geen inzicht bracht is het een vrij kansloos verhaal ja.quote:Op maandag 4 november 2019 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Meerdere tussenoverlegjes en feedback
momenten geweest.
Ik heb vooral vrees voor morgenochtendquote:
Ja, is tofquote:Op maandag 4 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een leuke extra bezigheid
Dit jaquote:Op maandag 4 november 2019 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als de feedback helder is en dat geen inzicht bracht is het een vrij kansloos verhaal ja.![]()
En kun je inderdaad beter ieders tijd in andere zaken steken.
Klinkt echt niet prettig nee. Spieren goed warm proberen te houden maar?quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb vooral vrees voor morgenochtend
Voor iemand die graag ook met dit weer onder iets duns slaapt is dat niet comfiquote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt echt niet prettig nee. Spieren goed warm proberen te houden maar?
Yup en scheelt 5 jaar maar beiden into gamingquote:Op maandag 4 november 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
Zo leuk P! Kennen neefje en hij elkaar al, zijn ze ong even oud eigenlijk?
Hebben jullie misschien ergens een elektrische deken?quote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor iemand die graag ook met dit weer onder iets duns slaapt is dat niet comfi
quote:Op maandag 4 november 2019 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet verkocht krijg als mn management assistente hier door het huis gaat lopen paraderen vannacht.
Op bedoelde je dat ik dat dan -zelf- zou moeten gaan doen?![]()
Thermolegging aanquote:Op maandag 4 november 2019 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor iemand die graag ook met dit weer onder iets duns slaapt is dat niet comfi
Dit klopt, kan ik beamen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En bijna elke ouder is weleens te laat...
ze zetten hem echt niet buiten
"Welke is het?" zal vast niet gewaardeerd worden..quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit klopt, kan ik beamen.
Als je vooraf belt met excuses én met een rood hoofd binnen komt hollen doen ze zelfs uiterst vriendelijk.
Meestal zit er dan nog één die dan heel schattig blij is dat je toch nog komt.quote:Op maandag 4 november 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Welke is het?" zal vast niet gewaardeerd worden..
Ja? Die van mij is ster in uitspraken als: "Pap, kun je nog ff wachten, ik ben beeejzig...."quote:Op maandag 4 november 2019 20:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Meestal zit er dan nog één die dan heel schattig blij is dat je toch nog komt.
Delen lijkt me logischquote:Op maandag 4 november 2019 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met meer mensen wil ik best rijden hoorDelen van de brandstofkosten is geen probleem lijkt me en ik drink toch niet
Alsof jij het indoctrineren van die onschuldige zieltjes niet mistquote:Op maandag 4 november 2019 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Hoppa, en doorrrrr
Ik heb voorlopig nullll stagiaires. Heer-lijk
Tegen die tijd had ie ook wel door dat hij thuis eten zou krijgen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja? Die van mij is ster in uitspraken als: "Pap, kun je nog ff wachten, ik ben beeejzig...."
Daar heeft ze een mini-molo voor.quote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alsof jij het indoctrineren van die onschuldige zieltjes niet mist
En collega'squote:Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar heeft ze een mini-molo voor.
Wij zijn zelfs weleens veeeeeel te laat geweest toen we een middag naar het strand waren geweest.quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit klopt, kan ik beamen.
Als je vooraf belt met excuses én met een rood hoofd binnen komt hollen doen ze zelfs uiterst vriendelijk.
Krijgt ze geen poot aan de grond bijquote:Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar heeft ze een mini-molo voor.
Goeie genen. Valt niet mee te sollen.quote:Op maandag 4 november 2019 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krijgt ze geen poot aan de grond bij
Dat wordt is vast al een Molo in het kwadraatquote:Op maandag 4 november 2019 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit ja, voor eeuwig verpestquote:Op maandag 4 november 2019 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja, voor eeuwig verpest
Ligt nu duivelsliederen te zingen in bed over ontsnappen uit bed
Heb ik nog nooit gedaan. Ik moet toch rijden. Instappen en gaan.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan. Ik moet toch rijden. Instappen en gaan.
Ik kreeg laatst bijna ruzie omdat ik dit zei. Uiteindelijk een bedragloos tikkie gestuurd.quote:Op maandag 4 november 2019 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik vind het vrij normaal om ook een bijdrage te leveren.quote:Op maandag 4 november 2019 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat ligt er voor mij ook aan hoe rijk of arm de bestuurder en de meerijders zijn. Ik heb wel eens wat mensen gratis laten meerijden, omdat ik wist dat ze t geld zouden missen.quote:Op maandag 4 november 2019 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vind het vrij normaal om ook een bijdrage te leveren.
Maar goed ik heb geen auto dus voor mij is er bijv op een rit als rotterdam-hengelo een wezenlijk voordeel als ik mag meerijden.
En uiteindelijk waarschijnlijk alsnog goedkoper uit dan met de trein.
Zeker als er meer mensen meerijden.
Dus dan is het toch heel zo raar niet om ook wat te betalen?
Raar is het niet. Maar ik vind het niet nodig. Zoals bij de strandmeet eet ik wel een stukje extra taart.quote:Op maandag 4 november 2019 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vind het vrij normaal om ook een bijdrage te leveren.
Maar goed ik heb geen auto dus voor mij is er bijv op een rit als rotterdam-hengelo een wezenlijk voordeel als ik mag meerijden.
En uiteindelijk waarschijnlijk alsnog goedkoper uit dan met de trein.
Zeker als er meer mensen meerijden.
Nouja. Je mag het zelf weten gelukkig:)quote:Op maandag 4 november 2019 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Raar is het niet. Maar ik vind het niet nodig. Zoals bij de strandmeet eet ik wel een stukje extra taart.![]()
Hooguit dat de parkeerkosten gedeeld worden. Zoals bij een attractiepark. Dagje auto stallen kost daar meer dan de totale brandstofkosten.
quote:Op maandag 4 november 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
Zweedse band iets losser maken?quote:Op maandag 4 november 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja, voor eeuwig verpest
Ligt er aan of persoon in kwestie een tankpas heeft. En als persoon in kwestie ook wel es met mij mee gaat.quote:Op maandag 4 november 2019 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit ook ja!quote:Op maandag 4 november 2019 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er aan of persoon in kwestie een tankpas heeft. En als persoon in kwestie ook wel es met mij mee gaat.
Als ik rijd vind ik het prettig de kosten te delen.quote:Op maandag 4 november 2019 21:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee.quote:Op maandag 4 november 2019 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er aan of persoon in kwestie een tankpas heeft. En als persoon in kwestie ook wel es met mij mee gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2019 21:51 schreef Zilverberk het volgende:
Voor ome Fles:WheheheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 4 november 2019 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zweedse band iets losser maken?
quote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooit een keer gehoord van een meet waarbij iemand aanbood om mensen op te halen.
Achteraf bleek ze buitengewoon veel te vragen als bijdrage aan de benzinekosten (denk aan: 100 km rijden vanuit haar huis, de meerijders pikte ze op na een km of 50 maar die ‘mochten’ wel haar volledige rit betalen). En toen ze een boete bleek te hebben gekregen voor te hard rijden (eigen keuze, niemand drukte haar voet op het gaspedaal) piepte ze net zo lang tot haar passagiers dat óók nog gingen meebetalen.
Zo kom je wel van je vrienden af jaquote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooit een keer gehoord van een meet waarbij iemand aanbood om mensen op te halen.
Achteraf bleek ze buitengewoon veel te vragen als bijdrage aan de benzinekosten (denk aan: 100 km rijden vanuit haar huis, de meerijders pikte ze op na een km of 50 maar die ‘mochten’ wel haar volledige rit betalen). En toen ze een boete bleek te hebben gekregen voor te hard rijden (eigen keuze, niemand drukte haar voet op het gaspedaal) piepte ze net zo lang tot haar passagiers dat óók nog gingen meebetalen.
Laten we het zo zeggen: ze had op deze manier een winstgevend taxibedrijf kunnen starten.quote:
Bij mij braken die armpjes altijdquote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opgegroeid in de jaren '80. Ik had er meer dan 30.
Ooooo, dat zijn die knijperpoppetjes hequote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opgegroeid in de jaren '80. Ik had er meer dan 30.
Wauw, dat is gewoon écht aso.quote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus eigenlijk weten anderen met jou nooit waar ze aan toe zijn. Willen ze betalen, dan mag het niet van je en als ze niet betalen dan is het ook niet goedquote:Op maandag 4 november 2019 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wauw, dat is gewoon écht aso.
Ik merk dat als ik zelf al rijd, meestal niks hoef te hebben als mensen het uit zichzelf aanbieden om de kosten te delen.
Maar als mensen er standaard vanuit gaan dat ik voor gratis taxi speel, dan wordt het wat anders
Hehe, opzich herkenbaar. Hoef zelf niks te hebben, maar leg zelf meestal wel geniepig wat achter in de middenconsolequote:Op maandag 4 november 2019 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik merk dat als ik zelf al rijd, meestal niks hoef te hebben als mensen het uit zichzelf aanbieden om de kosten te delen.
Maar als mensen er standaard vanuit gaan dat ik voor gratis taxi speel, dan wordt het wat anders
quote:Op maandag 4 november 2019 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten anderen met jou nooit waar ze aan toe zijn. Willen ze betalen, dan mag het niet van je en als ze niet betalen dan is het ook niet goed
Ik ben lekker duidelijk: dokken
quote:Op maandag 4 november 2019 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehe, opzich herkenbaar. Hoef zelf niks te hebben, maar let zelf meestal wel geniepig wat achter in de middenconsole
Ik hou ook van duidelijkheidquote:Op maandag 4 november 2019 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weten anderen met jou nooit waar ze aan toe zijn. Willen ze betalen, dan mag het niet van je en als ze niet betalen dan is het ook niet goed
Ik ben lekker duidelijk: dokken
Ik moest een keer een parkeerboete meebetalen. Heb het om de lieve vrede maar gedaan. Ik heb geen rijbewijs, wist niet dat je op die plek niet mocht parkeren (ben in het donker nog blinder dan normaal), maar ja ik reed mee dus ook boete betalen (van iemand die 2,5x zoveel verdiende).quote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja hoi. GELD.quote:Op maandag 4 november 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou ook van duidelijkheidVEEL meer waard dan gedoodval over die paar euries.
Matig.quote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest een keer een parkeerboete meebetalen. Heb het om de lieve vrede maar gedaan. Ik heb geen rijbewijs, wist niet dat je op die plek niet mocht parkeren (ben in het donker nog blinder dan normaal), maar ja ik reed mee dus ook boete betalen (van iemand die 2,5x zoveel verdiende).
Het erge is, ik had makkelijk met de bus kunnen gaan, heel veel goedkoper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik geen bankrelatie met NN en klopt het hele verhaal van geen kanten.
Wáar vind ik - zonder op hun link te kloppen - info over bovenstaande spam?
Tot nu toe braaf weggegooid.
quote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest een keer een parkeerboete meebetalen. Heb het om de lieve vrede maar gedaan. Ik heb geen rijbewijs, wist niet dat je op die plek niet mocht parkeren (ben in het donker nog blinder dan normaal), maar ja ik reed mee dus ook boete betalen (van iemand die 2,5x zoveel verdiende).
quote:Op maandag 4 november 2019 22:12 schreef AnneX het volgende:
Gewauwel over geldelijke vergoeding voor meerijders.![]()
Vroegûh met uitspelen van hockeywedstrijden was de afspraak ¤ 1 enkele reis.
Oh, dat waren nog guldens.![]()
Andere kwestie...daarmee kunnen jullie mij best helpen, vermoed ik.
Afgelopen weken krijg ik een bedriegelijk betrouwbaar uitziende mail van Nationale Nederlanden, datIk zou denk ik even contact opnemen met NN zelf? Misschien weten zij er meer van? (Of zijn dan in elk geval door jou op de hoogte gebracht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik geen bankrelatie met NN en klopt het hele verhaal van geen kanten.
Mij is echt niets gevraagd om dat risico te nemen. Maar hij zag de boete en zei meteen “oh da’s voor ieder zoveel euro”quote:Op maandag 4 november 2019 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Matig.
Tenzij de passagiers de chauffeur iets opdragen (en de chauffeur dat laat gebeuren...), of je gezamenlijk besluit een verantwoord risicootje te nemen met parkeren of zo vind ik het echt de verantwoordelijkheid van de chauffeur om zich te gedragen in het verkeer.
Al zal ik eerlijk zeggen dat, als passagiers echt zouden willen meebetalen en blijven aandringen, ik geen nee zou zeggen. Maar erom vragen zou ik nooit doen.
Afgelopen weken krijg ik een bedriegelijk betrouwbaar uitziende mail van Nationale Nederlanden, datKijken of dat telefoonnummer ook op hun website staat als je er zelf naartoe brouwst. En dan vragen of ze je dit mailtje gestuurd hebben. Als dat nummer kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik geen bankrelatie met NN en klopt het hele verhaal van geen kanten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan zou ik denk ik ook gewoon betaald hebben, en die figuur daarna zo snel mogelijk uit mijn leven verwijderd hebben. Mensen die ik in mijn leven wil hebben doen niet zoquote:Op maandag 4 november 2019 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mij is echt niets gevraagd om dat risico te nemen. Maar hij zag de boete en zei meteen “oh da’s voor ieder zoveel euro”
Afgelopen weken krijg ik een bedriegelijk betrouwbaar uitziende mail van Nationale Nederlanden, datGoogle het infonummer van NN en kijk of dat hetzelfde is als in de mail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik geen bankrelatie met NN en klopt het hele verhaal van geen kanten.
Zo nee: bel het nummer wat je gegoogled hebt en leg het hen voor.
Ah, spuit Fles was ik
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volgens mij niet, was wel dichtbij de bios, maar ook vlakbij een parkeergaragequote:Op maandag 4 november 2019 22:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]Was het zo'n gedoe met parkeren dan, dat de bestuurder hem niet op een legale plek kon zetten?
Nah, zulke boetes en snelheidsovertredingen zijn voor mij - mits ik dus zelf rij![]()
Heb je je gordel niet om en zouden we daarvoor ene boete krijgen, dan mag je wel dokken. Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Wow. Brutaal.quote:Op maandag 4 november 2019 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mij is echt niets gevraagd om dat risico te nemen. Maar hij zag de boete en zei meteen “oh da’s voor ieder zoveel euro”
quote:Op maandag 4 november 2019 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Google het infonummer van NN en kijk of dat hetzelfde is als in de mail.
Zo nee: bel het nummer wat je gegoogled hebt en leg het hen voor.
Ah, spuit Fles was ik
Maar op Google kan wel van alles staan. Bel ze morgen maar eensquote:Op maandag 4 november 2019 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
https://www.google.com/ur(...)MCimGcvDSLomduIcnPQh
De ondertekenaar klopt wel en volgens mij is nn de laatste tijd samengegaan met een aantal andere instellingen
Iedereen kan een naam onder een mail zetten.quote:Op maandag 4 november 2019 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
De ondertekenaar klopt wel en volgens mij is nn de laatste tijd samengegaan met een aantal andere instellingen
Deze persoon (en de rest van die groep) is nu ruim 3 jaar exit. Niet hierdoor trouwensquote:Op maandag 4 november 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik ook gewoon betaald hebben, en die figuur daarna zo snel mogelijk uit mijn leven verwijderd hebben. Mensen die ik in mijn leven wil hebben doen niet zo
Nou doe je het weerquote:Op maandag 4 november 2019 22:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iedereen kan een naam onder een mail zetten.
Vriendelijke groet,
Koningin Maxima
Doe es niet zo snel hulpvaardig zijn danquote:
De combi van brief en linkedin profiel wel. Naar niet zomaar negeren en contact opnemen. Als er jan klaassen had gestaan dan kan je wel negerenquote:Op maandag 4 november 2019 22:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iedereen kan een naam onder een mail zetten.
Vriendelijke groet,
Koningin Maxima
Het verifieert nog steeds niks.quote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De combi van brief en linkedin profiel wel. Naar niet zomaar negeren en contact opnemen. Als er jan klaassen had gestaan dan kan je wel negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wel. Maar dat is de site zelf.
https://izismile.com/2019/11/04/daily_gifdump_30_gifs-28.htmlGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dat zeg ik ook niet maar bij janklaassen (of een andere onzin ondertekening) kan je zoiets negeren. Dit ziet er legit uit en dan zou ik contact opnemenquote:
Of er moeten profiteurs bij zijn...óf een pot maken voor de rijders.quote:Op maandag 4 november 2019 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX vind je de discussie over meebetalen echt zo’n onzin?
Het hangt af van de club en wellicht waren bij jullie de afstanden korter. Maar als ik mijn nichtje hoor zijn haar uitwedstrijden in een straal van 10 tot 75 km.
Als ik de ouder was die die 75 km mocht rijden dan zou ik niet blij zijn als ik dezelfde vergoeding kreeg als de ouder die er maar 10 hoeft te rijden.
Ha, op jouw link tik ik blindelings, want kaatje...😜quote:Op maandag 4 november 2019 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 4 november 2019 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De combi van brief en linkedin profiel wel. Naar niet zomaar negeren en contact opnemen. Als er jan klaassen had gestaan dan kan je wel negeren
Ja okeequote:Op maandag 4 november 2019 22:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar bij janklaassen (of een andere onzin ondertekening) kan je zoiets negeren. Dit ziet er legit uit en dan zou ik contact opnemen
Oh kijk eens.quote:Op maandag 4 november 2019 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
AnneX, Delta Lloyd is vorig jaar overgenomen door Nationale Nederlanden. Onze bankspaarrekening loopt daar nu ook.
Afgelopen weken krijg ik een bedriegelijk betrouwbaar uitziende mail van Nationale Nederlanden, datKijk even waar de link die bijgevoegd is naar toe wijst. Meestal muis er even boven houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik geen bankrelatie met NN en klopt het hele verhaal van geen kanten.
Is dit inderdaad de site die het zou moeten zijn? Of als je denkt dat het echt kan zijn zelf naar de site van de bank toe gaan. Dus zonder op de link te klikken.
Tevens, iets meer moeite is in de bron van de mail kijken waar deze vandaan komt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Niet naar dat nummer in die mail he, eerst googlen of in je eigen papieren naar het helpdesk nummer zoeken.quote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh kijk eens.
Ohra was Delta Loydd. Dan nog. Niks papieren post.
Morgen bellen dus.
Ja, maar de opzet van de brief (ik kreeg van de week ook zo’n lekker opgestelde brief van een pensioenfonds), ondertekening, functie van de dame. Het hele plaatje dusquote:Op maandag 4 november 2019 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
In de spoiler van Anne lees ik alleen een naam van een bestuurder die prima te googlen valt, zoals jij hebt gedaan. Kan een oplichter ook doen.
Even de bonus vraag.quote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh kijk eens.
Ohra was Delta Loydd. Dan nog. Niks papieren post.
Morgen bellen dus.
Ik krijg van mijn Duitse bank wel mail. Met de mededeling dat er een bericht voor mij klaarstaat.quote:Op maandag 4 november 2019 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso, een financiële instelling die je per mail benadert. Geen enkele doet dat nog, precies hierom. Volgens mij.
Kan het evengoed nog een scam zijn. Of bedoelde je dat ook? Het is al laat, dus wellicht maakt mijn hoofd kortsluiting.quote:Op maandag 4 november 2019 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar de opzet van de brief (ik kreeg van de week ook zo’n lekker opgestelde brief van een pensioenfonds), ondertekening, functie van de dame. Het hele plaatje dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 november 2019 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan het evengoed nog een scam zijn. Of bedoelde je dat ook? Het is al laat, dus wellicht maakt mijn hoofd kortsluiting.Je moet nooit zo’n mail beantwoorden met mail. Maar als het overduidelijk een fake gebeuren is kan je het negeren, dit is minder duidelijk (lijkt zelfs verhipte echt, in combi met nn overnames etc), neem je een stap extra en bel je met nn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Goed punt ja, pas 14 uur min of meer non-stopquote:Op maandag 4 november 2019 22:37 schreef z80 het volgende:
Ook bedtijd hier. Lang genoeg achter een scherm gezeten.
N.a.v. opmerking van Lucky over delta lloyd, bedacht ik mij om bij ohra in te loggen.quote:Op maandag 4 november 2019 22:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Even de bonus vraag.
Kan de bank jou mail adres weten? Heb je dit aan hun doorgegeven?
Dan zijn we het eens denk ikquote:Op maandag 4 november 2019 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je moet nooit zo’n mail beantwoorden met mail. Maar als het overduidelijk een fake gebeuren is kan je het negeren, dit is minder duidelijk (lijkt zelfs verhipte echt, in combi met nn overnames etc), neem je een stap extra en bel je met nn.
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 4 november 2019 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens denk ikWant ik gaf al de tip om te bellen naar het officiële nummer (wat al dan niet hetzelfde nummer is als in die mail).
Volgens mij kreeg ik eerst post ter aankondiging en inmiddels gelukkig alles per mail. Ik heb geloof ik ook al een mijnNN account omdat ik de jaaropgave nodig had.quote:Op maandag 4 november 2019 23:08 schreef AnneX het volgende:
Nabrander n.a.v. opmerking Lucky: kreeg jij dan (ook) mail, die jij als écht accepteerde van de bank?
Herkenbaarquote:Op maandag 4 november 2019 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is echt stom zeg om je mee te laten betalenquote:Op maandag 4 november 2019 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afgelopen weken krijg ik een bedriegelijk betrouwbaar uitziende mail van Nationale Nederlanden, datMijn hypotheek is vorig jaar overgenomen door NN. Is in principe ook alleen op zo’n manier via de mail gecommuniceerd. Navraag op traditionele manieren wees uit dat t legit email was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik geen bankrelatie met NN en klopt het hele verhaal van geen kanten.
Wel vreemde manier van communiceren iig. Heb toen bij een kantoor van hun mijn account over laten zetten.
Allemachtig, dat is ook niet niks zeg! Heftige beslissing om te nemen. Nou ja, zo te horen in elk geval wel een flinke familie.quote:Op maandag 4 november 2019 18:05 schreef Barreltje het volgende:
Dat is gewoon een bijverdienste?quote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguhquote:Op dinsdag 5 november 2019 06:25 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh!
De ‘muziek’* van de Urker vissersvloot op de achtergrond heeft toch wel wat ydillisch..
*slap geouwehoer in plat urks
Vannacht niks gedaan. Maarja gisteren leek het ook even beter te zijn met gewone poopsz en kwam het ook weer terug.quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
@:Thinkk-Pinkk hoe is het met zieke hont? En voor @:Lonaa hoe gaat her met de stuiterbal?
Ik ruik de Nederlandse platformen jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 07:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mogguh
Ruik je de thuishaven al?
Moet je niet bij mij in het gebouw wonen. Bovenbuuf van 92 heeft ruim een jaar geleden een minipoedelpup gekocht (want ik vind het zo gezellig in huis) Zij doet 5 min op de snelste stand om van voordeur naar de lift te komen dus mietert ze de hond 5-6 keer per dag op het balkon. Beestje heeft nul opvoeding gehad, blaft je de oren kapot (deden al haar honden). Echt, zo'n fokker die aan zo'n oude vrouw die nauwelijks kan lopen een pup verkoopt mogen ze met pek en veren besmeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Mogguh.
@:Kaatje stuiterbal doet het prima. Ze slaapt nog. Er wordt minder (heftig) achter de katten aangejaagd. Eten is awesome, nog steeds. Ze is slim, maar ook eigenwijs...
Het grootste 'probleem' voor d'r is dat aandacht/spelen/whatever ophoudt. Dus straks wandelen/eten en even spelen of trainen en dan moet ze daarna slapen. Dat is zo moeilijk. Dan gaat ze naar me blaffen. En grommen. En zeuren. In de hoop dat ik reageer want dat is aandacht. Het stopt inmimddels wel steeds ietsje sneller maar OMG wat haat ik blaffen zeg.
Hmm dat ging met mij met de katten wel anders...quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij in het gebouw wonen. Bovenbuuf van 92 heeft ruim een jaar geleden een minipoedelpup gekocht (want ik vind het zo gezellig in huis) Zij doet 5 min op de snelste stand om van voordeur naar de lift te komen dus mietert ze de hond 5-6 keer per dag op het balkon. Beestje heeft nul opvoeding gehad, blaft je de oren kapot (deden al haar honden). Echt, zo'n fokker die aan zo'n oude vrouw die nauwelijks kan lopen een pup verkoopt mogen ze met pek en veren besmeuren.
Ook dierenartsen zijn wel coulant hoor, als ze je kennen kan je evt de rekening ook wel in een paar keer doen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dat ging met mij met de katten wel anders...
zelfs toen ik de mannen kocht... bij dezelfde fokker als de oude dame...
kwamen ze evengoed eerst op huisbezoek
En nog heel gedoe toen ze de mannen kwamen brengen... want qua kennis maken ging dat niet echt goed...
dus de man van het stel ging ong met de tranen in zn ogen de deur uit...
Dus de volgende dag even geappt dat ze zonder kleerscheuren de nacht door zijn gekomen en dat ie best nog even langs mocht komen
Sinds die tijd blijken we het prima te kunnen vinden dus ruim 2 jaar later komen ze nog steeds regelmatig langs.
En donderdag ophaalservice bij de dierenarts dus.
Vermoed dat als ik de rekening niet zou kunnen betalen... ze ook nog zouden bijspringen.
Maar dat staat niet op mijn planning
Iets met dat IK toch zeker katten wilde
Ook goed!quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ruik de Nederlandse platformen ja
we gaan niet naar onze thuishaven haha
En nu? Twee maanden kerstverlof?quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Feestverlof. Kerst mag je niet meer zeggen.
Nopequote:Op dinsdag 5 november 2019 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Is het bij jullie ook zo donker in huis?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ahja.. nieuwe dierenarts voor mij.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook dierenartsen zijn wel coulant hoor, als ze je kennen kan je evt de rekening ook wel in een paar keer doen.
Ik heb vorig jaar bij de diva's de gebitten laten schoonmaken, er moest ook wat getrokken worden. Net even nagekeken, 250 euro voor beiden. Veel geld, maar geen 1000 euro of zo.
Kerst.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was ik zeker 500 euro kwijt aan Nika. Totaal niet willen eten. Kon het eten ook niet laten staan omdat Elin het dat op at. Britse langhaar van nog geen 3 kg. da's niet goed. Af en toe medicatie erin waar ze enorm honger van kreeg. Nu weet ik dat dat ca 2x per jaar voorkomt, als het verharen echt begint. En 1,5 geleden Elin verschrikkelijk aan de diaree. Uiteindelijk niets gevonden (een lab onderzoek van 250 euro na alle kosten niet gedaan), maar een prednisonkuur hielp wel. Het is nog niet 100% maar haar fokker gaf aan dat ze het altijd al gehad heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ahja.. nieuwe dierenarts voor mij.
Maar goed.. dierenarts heeft liever dat je in delen betaald dan dat je de rekening niet betaald uiteindelijk.
En ik vind 250¤ ook een hoop geld.
Maarja.. dat is het risico van huisdieren he. En mag op zich niet klagen.. tot nu toe hebben ze eigenlijk nooit wat.
Zelfs de oude dame van toch alweer 15... **even afkloppen** is kerngezond.
Die is in dr hele leven 1x bij de dierenarts geweest voor niet standaard zaken
Niet slecht voor een raskat.. die zijn toch wat minder robuust soms.
Die stinken huelemaal niet!quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga jij gezellig samen met Frannie platformpjes snuffelen?quote:
Minder! Toevallig iedereen tegelijk of zijn het huurhuizen die tegelijk worden aangepakt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Help, ze gaan alle badkamers en toiletten in de straat vernieuwendenk dat we tot het eind van het jaar nog wel in klusgeluiden zitten.
Koophuis ftwquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Help, ze gaan alle badkamers en toiletten in de straat vernieuwendenk dat we tot het eind van het jaar nog wel in klusgeluiden zitten.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:10 schreef minilot het volgende:
Pee - ik kan alleen voor mezelf spreken, maar koter hier maakt mijn leven freakin' awesome en ik had tot dusver nog geen dag van 'm willen missen!
Er is een periode.. ergens in 2021.. en hopelijk ook een plek.. dat ga ik volgend verlof eens aftikken..quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe staat het met de trouwerij eigenlijk? Is er al een datum? Plek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus het is nog even puzzelen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Dat is wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was ik zeker 500 euro kwijt aan Nika. Totaal niet willen eten. Kon het eten ook niet laten staan omdat Elin het dat op at. Britse langhaar van nog geen 3 kg. da's niet goed. Af en toe medicatie erin waar ze enorm honger van kreeg. Nu weet ik dat dat ca 2x per jaar voorkomt, als het verharen echt begint. En 1,5 geleden Elin verschrikkelijk aan de diaree. Uiteindelijk niets gevonden (een lab onderzoek van 250 euro na alle kosten niet gedaan), maar een prednisonkuur hielp wel. Het is nog niet 100% maar haar fokker gaf aan dat ze het altijd al gehad heeft.
Huurhuizen inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Minder! Toevallig iedereen tegelijk of zijn het huurhuizen die tegelijk worden aangepakt?
So far doe je het als niet-echt-vader prima volgens mijquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vind het vooral heel eng om die verantwoordelijkheid te hebben en het gemis aan vrijheid. Ik heb nou meerdere malen te horen gekregen van mensen dat ik best een goede vader zou zijn, maar ik twijfel daar sterk aan. Ik ben niet zo heel geduldig zeg maar
Is anders hequote:Op dinsdag 5 november 2019 09:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
So far doe je het als niet-echt-vader prima volgens mij
Geduld missen wel meer ouders vrees ik
Zorgverlof eerder. Volgende week gaat E. Onder t mesquote:
quote:Op maandag 4 november 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat heb je me nooit verteld he?quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dus echt een hekel aan autorijden, ook dat nog eens.
En hoe vaak doe je dat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is anders heZo'n kind lever je na een aantal uur weer in bij moeders. En ik kan nog terugvluchten naar mijn eigen huis
Maar met jou is het gezelligquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
Dat heb je me nooit verteld he?![]()
En met het delen van kosten doe ik nooit heel moeilijk maar als we lange afstanden gaan rijden vind ik het wel reëel. Ik heb geen tankpas maar rij wel diesel dus de kosten vallen best mee.
Ik zit ook steeds te kijken, maar nietsquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het kijken, maar ik mis fietsie's update hoe het vanmorgen ging![]()
Dat stemt me bezorgd.
quote:
Misschien is ie gewoon druk op werk?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat stemt me bezorgd.
Ik sprak hem heel kort op whatsapp.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat stemt me bezorgd.
Zeh Fiets doet het nogquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik sprak hem heel kort op whatsapp.
Hij doet het nog.
Niet van harte geloof maar hij doet het nog.
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik sprak hem heel kort op whatsapp.
Hij doet het nog.
Niet van harte geloof maar hij doet het nog.
Je gaat toch niet over de verbouwingen bij je buren?quote:
Kan allemaal. Heb plek voor 2 plus een klein persoon achter mijquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk dat ik voor de meet opteer om.heen met de trein te rijden en terug met Pee..![]()
Ik vind een hele avond sociaal doen ook wel een opgave..dus even van tevoren in mn eigen ei is helemaal prima..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En P. hoe is het afgelopen met een ander huis?
En hoe pakte G. het aan voordat jij in haar leven verscheen?
Klinkt gezellig om samen puree te maken.
Gister kwam ik iets tegen over Kerst en feestdagen benoemen.
Kom op zeg, dat kan/ moet toch naast elkaar bestaan! Zó veel geloven en religies en gebruiken.![]()
Wel grappig om nu precies te kunnen zien welke de koop en welke de huurhuizen zijn. Wist het maar van een paar zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Als je een huis koopt in een straat waar veel huurhuizen zijn, heb je die herrie van verbouwingen in één keer te ondergaan. In een straat waar veel koophuizen zijn, zal nooit in een korte tijd iedereen gaan verbouwen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:09 schreef AnneX het volgende:
@:Barrel:Heeft niets met religie te maken, de kerstfolder komt na sinterklaas. Maar alles wat Lidl in deze en komende maand in de folders gaat zetten staat nu al in 1 grote folder. En het is handiger om dat een feest folder te noemen dan een "sintenkerstchanoekaoudennieuw"folder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En P. hoe is het afgelopen met een ander huis?
Gister kwam ik iets tegen over Kerst en feestdagen benoemen.
Kom op zeg, dat kan/ moet toch naast elkaar bestaan! Zó veel geloven en religies en gebruiken.We have far more in common than that which devides us..
Oh ik had begrepen dat het straat-wide aangepakt ging worden. Dat ze het ook bij jou kwamen doen en alles.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over of de buren hun badkamer gaan veranderen?.....nope
Dan heb je nog geluk. Bij mij in de (smalle) straat komende jaren 3 transformatieprojecten. 1 projectontwikkelaar heeft al aangekondigd dat hun transformatie zeker tot sept 2020 gaat duren (zijn net begonnen). Een ander is al bezig, maar niks over de duur gehoord. En de 3e (tegenover mijn woning) moet nog beginnen..quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:39 schreef Sarabi het volgende:
G. heeft zojuist de sleutels gekregen van het huis in Spijkenisse dus de komende weken staan in het teken van dingen regelen, aansluiten, klussen en verhuizen. Ze heeft inmiddels al een nieuwe bank geregeld (godzijdank want dat ding van haar kan ik niet lekker op zittenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:09 schreef AnneX het volgende:
En P. hoe is het afgelopen met een ander huis?
Oh, geld en efficiënt!?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeft niets met religie te maken, de kerstfolder komt na sinterklaas. Maar alles wat Lidl in deze en komende maand in de folders gaat zetten staat nu al in 1 grote folder. En het is handiger om dat een feest folder te noemen dan een "sintenkerstchanoekaoudennieuw"folder.
Daar wordt het heel gauw op gegooid ja. Pasen "mocht ook niet meer" omdat het voorjaarsfeest ging heten of zo. Had dan weer met hemelvaart, pinksteren, koningsdag en alles te maken ipv met geloof.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, geld en efficiënt!?
Dacht even dat het om iets anders ging, kreeg het mee via twitter.
De blonde idioot gaf de schuld aan de moslims. Alsof Lidl voor maximaal 6% van de samenleving zijn hele beleid zal aanpassen. Hoe dom kan je zijn. Maar hij heeft het weer voor elkaar, ophitsing. Vond de reactie van een dominee wel leuk..."help, als iedereen die hier zegt kerst te vieren naar de kerken komt, hebben we geen plek genoeg".quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, geld en efficiënt!?
Dacht even dat het om iets anders ging, kreeg het mee via twitter.
Oh, ik heb al duidelijk gemaakt dat ik geen klusheld benquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:17 schreef AnneX het volgende:
Aah. P. dus je gaat klussen de komende weken!
Wat een rollercoaster voor je.
Ahw, succesquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zorgverlof eerder. Volgende week gaat E. Onder t mes
ik kon niet op het woord ovary komen. Dus nu lopen er een paar man rond die zich afvragen wat een eggstick is
Ja, kreeg vooral de ophitserigheid mee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De blonde idioot gaf de schuld aan de moslims. Alsof Lidl voor maximaal 6% van de samenleving zijn hele beleid zal aanpassen. Hoe dom kan je zijn. Maar hij heeft het weer voor elkaar, ophitsing. Vond de reactie van een dominee wel leuk..."help, als iedereen die hier zegt kerst te vieren naar de kerken komt, hebben we geen plek genoeg".
Nee dat is echt niet grappig......quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk. Bij mij in de (smalle) straat komende jaren 3 transformatieprojecten. 1 projectontwikkelaar heeft al aangekondigd dat hun transformatie zeker tot sept 2020 gaat duren (zijn net begonnen). Een ander is al bezig, maar niks over de duur gehoord. En de 3e (tegenover mijn woning) moet nog beginnen..
Verder zijn ze al weken met groot onderhoud bezig aan het appartementencomplex achter mijn woning.
Not funny![]()
Op Facebook gaan ze ook weer helemaal los.....quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De blonde idioot gaf de schuld aan de moslims. Alsof Lidl voor maximaal 6% van de samenleving zijn hele beleid zal aanpassen. Hoe dom kan je zijn. Maar hij heeft het weer voor elkaar, ophitsing. Vond de reactie van een dominee wel leuk..."help, als iedereen die hier zegt kerst te vieren naar de kerken komt, hebben we geen plek genoeg".
geen rust in huis dus?quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Ah, de braaf is vanochtend helemaal opgegaan. #muppet
Mwoah. moest even druk doen en spelen. Prima. Wilde toen niet plassen want SPELEN. Daarna was Ziva de pineut.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
geen rust in huis dus?
Kennissen van mij hebben donderdag een kitten in huis gekregen. Iedereen geniet mee van dat beestje
En in het Nederlands is het weer anderssom. Als men het heeft over organische vlees ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:26 schreef Candaasje het volgende:
biological milk gehad (ipv organic)
quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En in het Nederlands is het weer anderssom. Als men het heeft over organische vlees ofzo.
Anorganisch vlees, eet je dan fossielen ofzo?+
Shit zegquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat had ik ècht niet betaald, die boete! En ik weet ook graag van te voren hoeveel je wilt delen in de kosten.
Eén keer iets onaangenaams mee gemaakt qua kosten delen en dat doe ik nooit weer. We gingen naar de Efteling met een groep van FOK en ik had een OV jaarkaart en kon dus gewoon gratis met de trein. Weinig geld toen, dus fijn dat dat kon. Maar er was iemand die met de auto ging over hetzelfde traject en die bleef maar aandringen dat ik mee reed, want zo gezellig dit dat. En ik bleef zeggen dat ik liever met de trein ging, het was toch gratis en dan kan ik rustig even lezen voor ik de hele dag sociaal moet doen. Ik heb dus echt een hekel aan autorijden, ook dat nog eens.
Maar goed, na veel aandringen heb ik toegegeven en ben meegereden. Eind van de dag moest ik 'even' x euro aftikken om de kosten te delen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Dikke vette knuffels en de hemel in prijzen nu![]()
Tevens viel zo net bij het spelen 1 van de 2 nog te wisselen hoektanden eruit
Grappig met herriequote:Op dinsdag 5 november 2019 10:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel grappig om nu precies te kunnen zien welke de koop en welke de huurhuizen zijn. Wist het maar van een paar zeker.
Jaquote:
Understatementquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik OV ook best graag, liefst trein, want dan kan ik lezen. Bus (maar ook auto) moet ik altijd primatour innemen. Maar als iets heel onhandig reizen is, lastig te bereiken of ver lopen na de uitstaphalte, dan neem ik graag een meerij aanbod aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Shit zeg![]()
Ik vind het met alle uitjes/etentjes/afspraken enzovoortsss heerlijk om in mijn up terug te gaan, juist voor die rust aan den kop. Hoe lief ook aangeboden van collega's bijvoorbeeld "zal ik je komen halen? Zal ik je thuis brengen?" Nope maar bedankt.
Laatst wel een lift gekregen van een (hele druk pratende-) dokter die bij mij om de hoek woont na een etentje en toen dacht ik al toen ik instapte, dit is lief maar voor mij geen goed idee
Ik vergeet nooit een collega secretaresse die haar nederlandse presentatie in het engels moest gaan houden. "de opgeschroefde economie"...en dan 6 engelse hoge hotemetoten die een strak gezicht bleven houden. Toen ze doorhad wat ze zei, begon zij verschrikkelijk te lachen en de gasten ook gelukkig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:43 schreef Blues het volgende:
Eggsticks![]()
Ik ben ook zo'n hopeloze kluns met Engels op het werk hoor (ook maar 4 jaar huishoudschool Engels genoten) ik versta alles, ook zonder ondertitels, maar het spreken ervan.. ik kom gewoon niet op woorden.
Wat is een aanmeldzuil bijvoorbeeld, en een potje waar je urine in moet en dat kleine buisje wat je erop moet zetten zodat het vacuum wordt opgezogen? Leg dat maar eens uit voor de 1e keer
Tegen iemand die echt Engelstalig is opgevoed. Voor de rest van de mensen maakt het niet uit, maar gelukkig zijn ze behulpzaam en vertellen me dan de juiste term die ik dan probeer op te slaan in mijn overvolle harde oude schijf
Paar lijntjes coke er bij en een buil zware Brandarisquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:47 schreef Lot_1 het volgende:
En Urker geouwehoer op zee.. heb er een heel idyllisch beeld bij
Instortband = collapsing conveyorquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit een collega secretaresse die haar nederlandse presentatie in het engels moest gaan houden. "de opgeschroefde economie"...en dan 6 engelse hoge hotemetoten die een strak gezicht bleven houden. Toen ze doorhad wat ze zei, begon zij verschrikkelijk te lachen en de gasten ook gelukkig.
De middagspits? Is dat hetzelfde als de avondspits of iets anders?quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is ook wat zeg.. Ik heb een Voordeelurenabonnement. Weg middagkorting![]()
https://www.nu.nl/geldzak(...)nten-gehalveerd.html
Beide. Voor de NS tussen 16:00 en 19:00 meen ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De middagspits? Is dat hetzelfde als de avondspits of iets anders?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Dat stemt me bezorgd.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit ook steeds te kijken, maar niets
Goedemorgen. Vannacht bij omdraaien veel last van knie gehad, vanmorgen bij opstaan moeilijk in beweging te komen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:26 schreef Candaasje het volgende:
Ik kwam ook even kijken voor Fiets. Hopelijk is het een beetje ok
Nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is ook wat zeg.. Ik heb een Voordeelurenabonnement. Weg middagkorting![]()
https://www.nu.nl/geldzak(...)nten-gehalveerd.html
Ok, voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beide. Voor de NS tussen 16:00 en 19:00 meen ik.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Zowel muppet als ik er waren er beetje van overdonderd. Hij lag ineens op het kleed. We keken er allebei naar, en toen allebei naar elkaar.![]()
Gewoon geen korting voor 9 uur 's morgens, veel makkelijker omschrevenquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Ok, voor het eerst dat ik dat hoor.
Maar voordeelurenabbo was dus eigenlijk een dalurenabbo met korting in de avondspits
Voordeeluren abbo was na 9:00 uur korting voor de rest vd dag.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ok, voor het eerst dat ik dat hoor.
Maar voordeelurenabbo was dus eigenlijk een dalurenabbo met korting in de avondspits
Hoe kom je aan korting voor die dag dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik heb ook nog het oude voordeeluren abbo
Tegen die tijd maar kijken of het nog zin heeft een abbo aan te houden. Meeste treinreizen maak ik op kosten van de baas (en vanaf dan dus altijd volle prijs, gezien de werktijden) en voor privé reisjes is vaak een korting voor die dag te scoren.
Beterschapquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen. Vannacht bij omdraaien veel last van knie gehad, vanmorgen bij opstaan moeilijk in beweging te komen.
Heel hete douche hielp iets.
Daarna 3 uur vergaderen op een rotstoel hielp niet; inmiddels weer 30km verderop op mn eigen stekkie.
Samenvatting:
- Knie is nog niet zijwaarts te belasten: scheut pijn
- Knie is wel voorwaarts te belasten, zelfs de trap op.
Zijkant hoofd is gewoon gevoelig, schouder en heup ook.
Ik las rotstoelquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:57 schreef Blues het volgende:
Invalide fiets.
En ik las rolstoel.
Beterschap! Rustig aan, maar wel blijven bewegen met mate lijkt me!
NS voordeelwinkel en ze komen langs op mijn FB tijdlijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan korting voor die dag dan?
Nooit naar hoeven zoeken, dus geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |