Ik hecht ook heel veel waarde aan mijn regelmaatquote:Op maandag 4 november 2019 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Laatst nog mensen verbaasd zien kijken toen ik zei dat ik in middernacht in bed lig en probeer voor half 9 mijn bed uit te rollen.
Ze dachten oh die begint op 14 uur op werk die zal wel tot minstens 12 uur in bed liggen.
quote:Op maandag 4 november 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
Rozijn=40+
Niet erg sappig meer
Tijd voor aandacht aan penseelstreken
quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noten moeten niet in eten, dat is goor! Die moet je los eten of in de pindasaus verwerken.
Daarom. En ik ben niet zo'n nachtspook. Maar dat mensen dan goedemorgen zeggen als je op werk komt terwijl je zelf er ook al een halve dag op heb zitten, blijf ik apart vinden.quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hecht ook heel veel waarde aan mijn regelmaat
Op dinsdag en donderdag ben ik altijd vrij, maar dan ben ik meestal wel tussen 8 en half 9 uit bed, ook omdat ik anders 's avonds de slaap niet kan vatten en de volgende dag gaat de wekker well weer op 7 uur.
Ik vind het de laatste jaren een verademingquote:
Veel dieren voelen ellende van tevoren aankomen, dus wie weet weten ze inderdaad dat ze zich nu alvast flink vol moeten proppen.quote:Op maandag 4 november 2019 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die kinderen eten alsof er een hongerwinter aankomt. Zouden ze weten dat het streng koud wordt deze winter? En weten ze niet dat ik ze gewoon blijf voeren?
Of ze hebben hun eigen rode feestjequote:Op maandag 4 november 2019 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel dieren voelen ellende van tevoren aankomen, dus wie weet weten ze inderdaad dat ze zich nu alvast flink vol moeten proppen.
Die is al goed gevuld jaquote:
Mensen met teveel vrije tijdquote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef pullup het volgende:
Er zitten hier echt veel mensen met een omgekeerd slaapritme.
( Tenminste omgekeerd van mijn eigen ritme dan)
Of ze besteden hen vrije tijd op een andere manierquote:
TMIquote:Op maandag 4 november 2019 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht verder vandaag op mijn persoonlijke rode feestje ben ik van alle klachten weer af voor een paar weken
Die is nog mager bij de rest joh.quote:
Tijd krijg je maar 1 keerquote:Op maandag 4 november 2019 10:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze besteden hen vrije tijd op een andere manier
Die komt dan per helicopter zekerquote:Op maandag 4 november 2019 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is nog mager bij de rest joh.
Beeld je een koolmees in, beeld je nog een koolmees in. Laat ze samen smelten tot 1 koolmees maar behoudt het volume van 2 koolmezen. Tada je zag Dikzakje
Maakt me verder niet uit, ik ben zelf ook erg regelmatig qua patroon dus verbaas me er gewoon overquote:
Mooie op deze rustige morgenquote:
Goed gewichtje om te torsen danquote:
Ja. Maar Mo behoort tot die groep mensen die er liever niets van wilt weten om duizenden redenen. Terwijl het er echt gewoon bij hoort.quote:
Vlikker toch op met je rode Nel.quote:Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Maar Mo behoort tot die groep mensen die er liever niets van wilt weten om duizenden redenen. Terwijl het er echt gewoon bij hoort.
#doorbreekhettaboe
Mo is van het leer lees ik nuquote:Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Maar Mo behoort tot die groep mensen die er liever niets van wilt weten om duizenden redenen. Terwijl het er echt gewoon bij hoort.
#doorbreekhettaboe
Ik heb een SM room met leer en kettingen.quote:Op maandag 4 november 2019 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo is van het leer lees ik nu
Pakketbezorger levert vaker postorderdildo dan bloemenvaas af
quote:Op maandag 4 november 2019 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Of ze hebben hun eigen rode feestje
The last pieces of leadquote:Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, D.. Verloopt alles een beetje naar wens?
Niet naaien?quote:Op maandag 4 november 2019 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar even poetsen, stofzuigen en verder met de was.
Daar klopt niks van, ik heb nog nooit op fleshlight gezocht.quote:Op maandag 4 november 2019 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo is van het leer lees ik nu
Pakketbezorger levert vaker postorderdildo dan bloemenvaas af
Ja jaquote:Op maandag 4 november 2019 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar klopt niks van, ik heb nog nooit op fleshlight gezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jaDas de jouwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |