Ohhw? het was uitleenkaas?quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
die meid kan inkopenquote:Op zondag 3 november 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's niet veel, zoveel wilden ze er ongeveer voor zichzelf houden.
Gaat naar 'n destructiebedrijf, kazen zijn na vandaag onverkoopbaarquote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
Als je mijn post terug leest zie je staan dat ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan had.quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei dan vertrek ik uit het huisje. Is heel iets anders dan wat jij schreef
dat zei je al inderdaadquote:Op zondag 3 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je mijn post terug leest zie je staan dat ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan had.
hij hapt nog maar een haringquote:Op zondag 3 november 2019 18:41 schreef Mumbojumbo het volgende:
Brandon is een keer verstaanbaar: Ik heb weinig gegeten joh.
Niemand reageert.
stelletje idioten, er zijn er die nog niets gegeten hebbenquote:Op zondag 3 november 2019 18:41 schreef Dark het volgende:
Hiske zegt - weggooien, ze kan het niet meer zien.
frennie eindelijk ontmaskerdquote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandson verteld aan Lex
50 man he
termpen als slag
Lex; TEring he weet niet wat ik hoor
wel iemand die bij me slaap he
50 man
Brandson ; a best heftig
Ging over de uienquote:Op zondag 3 november 2019 18:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
stelletje idioten, er zijn er die nog niets gegeten hebben
BAMquote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex; dat betekend . dingen aan haar in vertrouwen verteld
![]()
![]()
![]()
![]()
FRou gaat dr an conjo's
Franny!quote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef Lelie68 het volgende:
Over wie hebben Brandon en Lex het? Ik zie het al.. Franny
en een lul verhaal krijgen.quote:
500 verkocht oleeequote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Vis en aanverwanten
ui..zuur.. alles weg ..
klats kliko in
Wat Frou betreft, kan het mij niet hard genoeg regenen!quote:
Oh nee, oh nee, meer dan 70 haringen door de plee!quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, meer dan 70 haringen door de plee!
vandaar natuurlijk dat ze samen met merel in de kast wilde slapen.....die durft niet meer alleen met lex in het huisjequote:Op zondag 3 november 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snif snif.. voorloper..
loopneus
gaat worden jankie
ow streamlock
Ze gaat de vriendschapsring terug vragen?quote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex; dat betekend . dingen aan haar in vertrouwen verteld
![]()
![]()
![]()
![]()
FRou gaat dr an conjo's
quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap er nu geen barst meer van.....welke bui ziet Franny hangen????
Brandson had zeker van 50 mensons gehoord dat Frann een slang isquote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
ind..quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
vandaar natuurlijk dat ze samen met merel in de kast wilde slapen.....die durft niet meer alleen met lex in het huisje
Staan er allemaal nog en het zijn er ongeveer 50 volgens Marisquote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, meer dan 70 haringen door de plee!
Alexandra slaapt voorlopit niet meer, koppie gaat mallemolemalenquote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Brandson had zeker van 50 mensons gehoord dat Frann een slang is
alles doorverteld
dat heeft Brandson net verteld aan Lex
lex slaapt met haar
Lex mag het niet tegen haar vertellen, Merel gewoon meelullen dat ze het ook wel eens gehoord heeft.....terwijl die Franny in dienst heeft......quote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Brandson had zeker van 50 mensons gehoord dat Frann een slang is
alles doorverteld
dat heeft Brandson net verteld aan Lex
lex slaapt met haar
ze was natuurlijk ook "de seksvrouw" genoemd door een bezoeker....dat zal ook niet lekker gevallen zijnquote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ind..
dr gedrag is ook anders
was vanmidd al.. schitig hertje looks
50 verkocht?quote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Staan er allemaal nog en het zijn er ongeveer 50 volgens Maris
De tent bouwers hebben te horen gekregen dat ze om 8 uur de tent moeten afbreken - FEBO.quote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de tent dan weg. Die zou toch blijven staan tot dat hollandse gebler feest
Als het achtereind van 'n Amsterdammertjequote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Die botox oma(Lex) is ook zo dom he.......
quote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska: Jessie we hebben er zeker 400 verkocht!!!!
Net zei Maris nog....iets meer dan 70!quote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Staan er allemaal nog en het zijn er ongeveer 50 volgens Maris
Echt die moet voor morgenmiddag 12 uur eens flink op haar bek gaan, hebben zequote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en 10 keukens
250 pizza's
80 kisten waain
quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en 10 keukens
250 pizza's
80 kisten waain
quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en 10 keukens
250 pizza's
80 kisten waain
Ja, ze lullen gewoon met Lex mee, alsof hun er ook verbaast over staan...want stel dat franny gaat zeggen ja maar deed het in opdracht.quote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef Lelie68 het volgende:
Maar Franny doet dat toch ook in opdracht van onder andere Merel
Jup. ook zij heeft héél veel shit gehoord, maar natuurlijk over "anderen" Dree heeft óók hééélveel shit gehoord maar over wéér "anderen " natuurlijk ..quote:
Nee, Abdul is het toonbeeld van betrouwbaarheid .....quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Net zei Maris nog....iets meer dan 70!
Zo is Maris, altijd de waarheid!
Als his denkt dat ze op haar gaan stemmen wordt ze helemaal paranoiaquote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex vertellen aan Maris
Maris fluisteren over Brandson
en over Hits
Lex; ga weg !!!!!
Maris; als .. en dan ga ik wel mailen als ze dit zo zit te vertellen
Lex verder over dr geheimen vertellen aan Frou
en wtf
quote:Op zondag 3 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, Abdul is het toonbeeld van betrouwbaarheid .....
Wie is Abdul.....quote:Op zondag 3 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, Abdul is het toonbeeld van betrouwbaarheid .....
Jessie is vooral heel goed in doen alsof hij druk is!quote:Op zondag 3 november 2019 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie die nu over doet komen dat hij druk is geweest maar in werkelijkheid geen flikker heeft gedaan.....
Maar dan ook echt geen ene flikkerquote:Op zondag 3 november 2019 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie die nu over doet komen dat hij druk is geweest maar in werkelijkheid geen flikker heeft gedaan.....
Ik denk dat Jessie minimaal zo'n 500 keer met mensen op de foto is gegaan.quote:Op zondag 3 november 2019 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
dat dusquote:Op zondag 3 november 2019 18:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Maar dan ook echt geen ene flikker
Er kan mij niet genoeg getokt worden.....gewoon chaos en paniek, ik hou ervan!quote:Op zondag 3 november 2019 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr is dus flink getokt door bezoek en door vrijwilligers die hebben gewerkt
.
Ik heb er vandaag eens goed op gelet.....Alleen maar rond gelopen, lullen met lui en op de foto, dat is het...quote:Op zondag 3 november 2019 18:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Jessie is vooral heel goed in doen alsof hij druk is!
Goed voor weer minstens een week KonkelTopia.. zoveel TV dat er dinsdag misschien niet eens een nominatie nodig is..quote:Op zondag 3 november 2019 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
.
heurlukquote:Op zondag 3 november 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
Ze maken elkaar af die bewoners......heb dit nog niet eerder meegemaakt zoveel haat naar elkaar toe.
de praatjesmakerquote:Op zondag 3 november 2019 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag eens goed op gelet.....Alleen maar rond gelopen, lullen met lui en op de foto, dat is het...
Ja, tis haar vriendinnetje hequote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
merel probeert het weg te lullen nu
Ik hoop dat ze ook de brief van Jens bij Mylene hebben gekregenquote:Op zondag 3 november 2019 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
.
Nee, nog een klein dingetje......shag gedraaid voor de rokers.quote:Op zondag 3 november 2019 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag eens goed op gelet.....Alleen maar rond gelopen, lullen met lui en op de foto, dat is het...
Achmet, Mehmet, de turk met de snor is altijd druk met niks, dat is zijn professie.quote:Op zondag 3 november 2019 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja die is echt dom. Als je haar soms hoort praten is het nog een puber. Als je haar ziet is het een oud wijfquote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Die botox oma(Lex) is ook zo dom he.......
Welke brief van Jens???quote:Op zondag 3 november 2019 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook de brief van Jens bij Mylene hebben gekregen
Dat is ook het enige wat hij heeft gedaan.....Komt je niet aan je pokkel zeggen ze hier in Twente....quote:Op zondag 3 november 2019 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie minimaal zo'n 500 keer met mensen op de foto is gegaan.
hij vroeg er niet eens een muntje voor, de lieverd.quote:Op zondag 3 november 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nog een klein dingetje......shag gedraaid voor de rokers.
de shag die bedoeld was voor de bezoekers, maar die Jessie in zijn zak had gehoudenquote:Op zondag 3 november 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nog een klein dingetje......shag gedraaid voor de rokers.
Ja, dat hoorde ik ook, raar tochquote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef Dark het volgende:
[..]
De tent bouwers hebben te horen gekregen dat ze om 8 uur de tent moeten afbreken - FEBO.
Daar heeft hij ook een dagtaak aan gehad. Ze stonden in rijen te wachten om met hem op de foto te gaan. Was niet normaal.quote:Op zondag 3 november 2019 18:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat hij heeft gedaan.....Komt je niet aan je pokkel zeggen ze hier in Twente....
Nee, buiten kletsen en roken om niet. O ik moet niet liegen, af en toe een muntje verkochtquote:Op zondag 3 november 2019 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
nah zal best gelukt zijnquote:Op zondag 3 november 2019 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Daarom morgen ochtend al stemmen of iets dergelijks.quote:Op zondag 3 november 2019 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, raar toch
Moeten ze over drie weken die tent weer opzetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Dat klopt, maar als ik dan een Mylene zag en ook Brandon, hebben die echt gewerkt vandaag...Nogmaals Maz, Jessie heeft echt geen flikker uitgevoerd...quote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook een dagtaak aan gehad. Ze stonden in rijen te wachten om met hem op de foto te gaan. Was niet normaal.
Jessiequote:
Wordt niets joh, die zijn allemaal zo moe die duiken vroeg hun nest inquote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
prachtig dit, ik hoop op een fantastische avond
Ik ook, en even lekker wijnen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
Dat was zo nep als de kolere! Ik dacht dat we daar toch wel uit waren of houden we die in stand als Cos-fabel.quote:Op zondag 3 november 2019 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een brief die hij op insta geschreven had.
Welke brief?quote:Op zondag 3 november 2019 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeetje, hoe weet Jordie dat nou weer.. Lex zeker?quote:Op zondag 3 november 2019 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
andrea is ook op de hoogte nu via jorrie over frennie
Dat was eerst niet, want toen Merel zei, dan kom je toch in de boot, zei Franny... en Lex dan?quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
vandaar natuurlijk dat ze samen met merel in de kast wilde slapen.....die durft niet meer alleen met lex in het huisje
oh, goed bedachtquote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah zal best gelukt zijn
vnd het appart dat ze ineens in de dixie ging
en soort
brr wat vies,, wat een vieze mensen heb je tocht ..dr uit kwam
toen naar toiletgebouw liep. dr handen ging wassen
.![]()
wrom niet gelijk naar dat gebouw..
o wwacht zitten camera's in de plee's en zow
dixie niet
slimme myloontje
Water moest ze pakken uit de toiletten van hun, de dixxies heeft ze met een emmer sop schoongemaakt....en het water was vies.quote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah zal best gelukt zijn
vnd het appart dat ze ineens in de dixie ging
en soort
brr wat vies,, wat een vieze mensen heb je tocht ..dr uit kwam
toen naar toiletgebouw liep. dr handen ging wassen
.![]()
wrom niet gelijk naar dat gebouw..
o wwacht zitten camera's in de plee's en zow
dixie niet
slimme myloontje
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij hard heeft gewerkt. Heb ik ook niet gezien. Maar iedere keer als hij in beeld was dan stond hij met mensen die op de foto met hem wilden. Er kwam geen eind aan.quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik dan een Mylene zag en ook Brandon, hebben die echt gewerkt vandaag...Nogmaals Maz, Jessie heeft echt geen flikker uitgevoerd...
Ach, als je eerlijk bent, Jessie heeft gewoon geen flikker gedaan, een beetje belangrijk doen, that's it.quote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook een dagtaak aan gehad. Ze stonden in rijen te wachten om met hem op de foto te gaan. Was niet normaal.
Moet ik wel zeggen dat Bran en Myl ook de gehele dag een prive stream leken te hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik dan een Mylene zag en ook Brandon, hebben die echt gewerkt vandaag...Nogmaals Maz, Jessie heeft echt geen flikker uitgevoerd...
don't shoot me, over die brief hebben ze het.quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat was zo nep als de kolere! Ik dacht dat we daar toch wel uit waren of houden we die in stand als Cos-fabel.
ik denk dat ze wel wat voelt hangen in de lucht.quote:Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Franny al door, dat ze ontmaskerd is als slang?
Ja, die foto waar hij geprinte tekst zit te schrijven met een pen ......quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
die van gisteren ?
Jens stond op de foto met die brief
Dat zag ik ook bij Merel(heeft ook geen ruk gedaan) en ook bij Gerrit........Moesten ook veel op de poly...quote:Op zondag 3 november 2019 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat hij hard heeft gewerkt. Heb ik ook niet gezien. Maar iedere keer als hij in beeld was dan stond hij met mensen die op de foto met hem wilden. Er kwam geen eind aan.
Dat hebben ze ook wel verdiend!quote:Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat Bran en Myl ook de gehele dag een prive stream leken te hebben.
Je leest er hier verder helemaal niets over, maar Mariska, Jordy en Lex heb ik ook de hele dag keihard zien werken.quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, vond dat ook niet erg betreft Mylene.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat Bran en Myl ook de gehele dag een prive stream leken te hebben.
Aaaaachhhhhhh........quote:Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef mazaru het volgende:
Er heeft iemand zijn schoonmoeder gedumpt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef mazaru het volgende:
Er heeft iemand zijn schoonmoeder gedumpt.
[ afbeelding ]
die is nie goed hoorquote:Op zondag 3 november 2019 19:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske heeft alleen hahaaa klik hahaaaa klik en rennen.....zegt ze
De enigen die zich schaars maken, zijn de bazen, helder toch?quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je leest er hier verder helemaal niets over, maar Mariska, Jordy en Lex heb ik ook de hele dag keihard zien werken.
Mag het toch hopen....quote:Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel wat voelt hangen in de lucht.
Hij kan heel mooi schrijven.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, die foto waar hij geprinte tekst zit te schrijven met een pen ......
Dan moet hij persoonlijk knap wat pollies verkocht hebben. Hoelang duurt het maken van 1 pollie. Hoelang heeft de markt geduurd? Rekensommetje is zo gemaakt.quote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
ff snel gaan kijken, maar die is niet te lezenquote:Op zondag 3 november 2019 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een brief die hij op insta geschreven had.
Absoluut..quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je leest er hier verder helemaal niets over, maar Mariska, Jordy en Lex heb ik ook de hele dag keihard zien werken.
Ik schuif ER ff opquote:Op zondag 3 november 2019 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
cntrl scroll, inzoomenquote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff snel gaan kijken, maar die is niet te lezen
was die nep ?quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat was zo nep als de kolere! Ik dacht dat we daar toch wel uit waren of houden we die in stand als Cos-fabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je wel heel selectief gekeken want ik denk dat Andrea het heeft gewonnen met werkontduiking. En Gerrit komt op een goede tweede plaats samen met Hiske.quote:Op zondag 3 november 2019 19:06 schreef Dark het volgende:
[..]
De enigen die zich schaars maken, zijn de bazen, helder toch?
Ik vond het een tikkeltje saai.quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel verdiend!
Andrea vond dat het niet druk was bij de bar.
dikke kans omdat zij daar stondquote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel verdiend!
Andrea vond dat het niet druk was bij de bar.
Jordy heb je gellijk in maar Mariska en Lex hadden heel veel pauze momentjes dat het rustig was. Bleven wel bij hun kraam.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden!quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dikke kans omdat zij daar stond
ff heeft hem hier gepost weet alleen niet wanneer.quote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
..lopen geloof ik nog wel, maar laat dat rennen maar achterwege en dan klopt het nog steeds niet.quote:Op zondag 3 november 2019 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
hiske heeft alleen maar lopen rennen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Paco55 het volgende:
[..]paco post hem net, even inzoomen en je kunt het lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Lezen ging wel. Ik wacht nog even af hoe het precies zit. De inhoud is niet helemaal wat ik zou verwachten, maar misschien als ik meer info zie of hoor.quote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
was die nep ?
Ja, dat zeg ik, geprinte tekst schrijven met een pen, knap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi schrijven hoeft niet perse te betekenen dat hij een 9 haalt in zijn schrijfschriftjequote:
Vrouwen!!!! Soms.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
GeileG moet vast weer iets geils op Amy's pollie zetten.. teasertje die Amy
En volgende keer is er ook weer..
[ afbeelding ]
Ik volg het ook niet zo goed. Lexy heeft iets gehoord over Fran.quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, geprinte tekst schrijven met een pen, knap hoor
hij kan er nog zijn naam onder hebben gezet, zodat mylene kon zien dat het echt zijn brief was.quote:Op zondag 3 november 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ondertekenen met zijn geschreven naamquote:Op zondag 3 november 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je ziet die (nep) foto toch, zucht. Louis zou zeggen, ben ik nou zo slim of ........quote:Op zondag 3 november 2019 19:12 schreef Verida het volgende:
[..]
mooi schrijven hoeft niet perse te betekenen dat hij een 9 haalt in zijn schrijfschriftje
mooi schrijven kan ook betekenen dat hij dingen op een mooie manier kan verwoorden. En dat geloof ik wel, dat hij dat kan, hij kan ook verbaal dingen heel goed en mooi verwoorden
het is soms zo ingewikkeld hequote:Op zondag 3 november 2019 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ondertekenen met zijn geschreven naam![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #101
quote:Op zondag 3 november 2019 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
hij kan er nog zijn naam onder hebben gezet, zodat mylene kon zien dat het echt zijn brief was.
misschien denk ik wel te romantisch.
Dat roepen ze daar allemaal al 1½ jaar lang, en soms heeft er één het toevallig goed danquote:Op zondag 3 november 2019 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen ochtend 008uur Tent afbreken
. Helly denkt dat er iets gaat gebeuren
Is ook niets mis mee.....Romantisch is mooi ......quote:Op zondag 3 november 2019 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
hij kan er nog zijn naam onder hebben gezet, zodat mylene kon zien dat het echt zijn brief was.
misschien denk ik wel te romantisch.
Is niet helemaal ondenkbaar. Tegenwoordig is het handiger om een brief te typen en uit te printen om vervolgens je naam/handtekening onder te zetten. Maar goed, dat kunnen meer mensen bedenken, dus is nog geen garantie dat het van Jens afkomstig ik.quote:Op zondag 3 november 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jens post dat toch zelf op zijn instagramquote:Op zondag 3 november 2019 19:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je ziet die (nep) foto toch, zucht. Louis zou zeggen, ben ik nou zo slim of ........
quote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Jaquote:
behalve als je een foto hebt waarop hij diezelfde brief ondertekend....quote:Op zondag 3 november 2019 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is niet helemaal ondenkbaar. Tegenwoordig is het handiger om een brief te typen en uit te printen om vervolgens je naam/handtekening onder te zetten. Maar goed, dat kunnen meer mensen bedenken, dus is nog geen garantie dat het van Jens afkomstig ik.
Nu kan ze haar ei ook nog eens niet bij Ger kwijt....zieltjequote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef juul. het volgende:
Zit Gerrit ook al een poos met Amy te flirten, ach arme Fran
quote:Op zondag 3 november 2019 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
behalve als je een foto hebt waarop hij diezelfde brief ondertekend....
Zie jij zijn handtekening onder de vergroting? Ja maar, ja maar, ja hoor wat jullie willenquote:Op zondag 3 november 2019 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ondertekenen met zijn geschreven naam![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #101
quote:Op zondag 3 november 2019 19:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zie jij zijn handtekening onder de vergroting? Ja maar, ja maar, ja hoor wat jullie willen
wil je het nou niet snappen?quote:Op zondag 3 november 2019 19:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zie jij zijn handtekening onder de vergroting? Ja maar, ja maar, ja hoor wat jullie willen
Maar Frustie neuk GeileG wel 3x per week .. dat zie ik Amy nog niet doenquote:Op zondag 3 november 2019 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ja frennie jij komt niet in de buurt van amy kwa schoonheid
Ja, maar met fotoshop kan heel veel. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik denk dat Jens meer had kunnen doen om het geloofwaardiger te maken. Ik bedoel, dat het bijna onomstotelijk vaststaat.quote:Op zondag 3 november 2019 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
behalve als je een foto hebt waarop hij diezelfde brief ondertekend....
3 keer per week is een makkie.quote:Op zondag 3 november 2019 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Frustie neuk 'm wel 3x per week .. dat zie ik Amy nog niet doen
Ik zie weer een depressie aankomenquote:Op zondag 3 november 2019 19:18 schreef zodeju het volgende:
Gerrit gaat zowaar Amy helpen .......dat doet nog zeerder.....
Fran zet wel al haar gaten open, dat is bij Amy nog even afwachten.quote:Op zondag 3 november 2019 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ja frennie jij komt niet in de buurt van amy kwa schoonheid
Veel plezier pik...Ga zo ook kijken....quote:Op zondag 3 november 2019 19:18 schreef BloesBloes het volgende:
Grand Prix, veel plezier met romantische Jens Ik hoop dat ie zichzelf een slag in de rondte neukt, heeft ie verdiend, de kleine boef
Kapot moet ze!quote:Op zondag 3 november 2019 19:18 schreef zodeju het volgende:
Gerrit gaat zowaar Amy helpen .......dat doet nog zeerder.....
Neuken is ook niet moeilijk, maar wel met wie en waarom is het lastige deel..quote:Op zondag 3 november 2019 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
3 keer per week is een makkie.
Vergeet vooral niet hoelang. Dat wordt bijgehouden met een stopwatchquote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuken is ook niet moeilijk, maar wel met wie en waarom is het lastige deel..
Ik ook schaatsen en F1 zijn mijn sporten waar ik naar kijk en waar ik ook naar wedstrijden toe ga.quote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Veel plezier pik...Ga zo ook kijken....
quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook schaatsen en F1 zijn mijn sporten waar ik naar kijk en waar ik ook naar wedstrijden toe ga.
en ook al geen aandacht van gerrit want amyquote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Frann roept naar Andrea.. of ze ajb door wil gaan
öpruimen..
frann zucht moppert...zit ze weer
zucht mopper kreun ..
ik zeg het niet.... ik zeg het niet.... ik zeg het niet.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij in de brand staat.
Shelly zag ik ook zitten en niets doen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Frann roept naar Andrea.. of ze ajb door wil gaan
öpruimen..
frann zucht moppert...zit ze weer
zucht mopper kreun ..
Klopt, zat er net aan te denken. Het is ook zonder aanzien des persoons.quote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuken is ook niet moeilijk, maar wel met wie en waarom is het lastige deel..
Toe zeg het maar.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik zeg het niet.... ik zeg het niet.... ik zeg het niet.....
Nee, ik ben niet lekker. Geen zin om me weer te moeten gaan verdedigenquote:
Dat Franny dat roept, verbaast mij niet. Ze is niet anders bezig dan Andra in een kwaad daglicht stellen. Laat geen moment onbenut om de aandacht erop te vestigen dat Andrea niet bezig is.quote:Op zondag 3 november 2019 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Shelly zag ik ook zitten en niets doen.
Nou dat is toch ook zo. Zij is aan het opruimen en andrea moest aan de wijn om alles te kunnen verwerken wat ze had gehoord.quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat Franny dat roept, verbaast mij niet. Ze is niet anders bezig dan Andra in een kwaad daglicht stellen. Laat geen moment onbenut om de aandacht erop te vestigen dat Andrea niet bezig is.
beterschap mazaruquote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lekker. Geen zin om me weer te moeten gaan verdedigen
Ok, dan kan je het beter niet doen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn de verkeerde pijlen, het moeten dartpijltjes zijn!quote:
Beterschap.quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2019 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zijn de verkeerde pijlen, het moeten dartpijltjes zijn!
Beterschap!quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
franny is de hele dag al bezig om te pas en te onpas bij Merel en anderen erop te wijzen dat andrea in haar ogen niet genoeg doetquote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook zo. Zij is aan het opruimen en andrea moest aan de wijn om alles te kunnen verwerken wat ze had gehoord.
Beterschapquote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus dat, en waarschijnlijk weet Franny niet eens hoe ze chocolademelk moet opwarmen. eitje koken kan ze ook niet....quote:Op zondag 3 november 2019 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
franny is de hele dag al bezig om te pas en te onpas bij Merel en anderen erop te wijzen dat andrea in haar ogen niet genoeg doet
vanmorgen ook op een gegeven moment, terwijl franny zelf stond te roken, voor de zoveelste keer, luidruchtig verkondigen dat Andrea al een hele tijd niets aan het doen was.
Andrea stond echter in de silo de chocolademelk op te warmen.
en dat was niet de enige keer, Franny heeft vandaag meerdere keren geprobeerd om Andrea voor de bus te gooien omdat ze in de ogen van franny niet genoeg deed.
Ik heb andrea heel veel met een gezinnetje zien rondlopen met een klein kind op haar arm. Maar franny zag ik ook met iemand staan kletsen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
franny is de hele dag al bezig om te pas en te onpas bij Merel en anderen erop te wijzen dat andrea in haar ogen niet genoeg doet
vanmorgen ook op een gegeven moment, terwijl franny zelf stond te roken, voor de zoveelste keer, luidruchtig verkondigen dat Andrea al een hele tijd niets aan het doen was.
Andrea stond echter in de silo de chocolademelk op te warmen.
en dat was niet de enige keer, Franny heeft vandaag meerdere keren geprobeerd om Andrea voor de bus te gooien omdat ze in de ogen van franny niet genoeg deed.
quote:
Ik geloof het ook. Het is dit programma dat ons agressief maaktquote:Op zondag 3 november 2019 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stiekem schuilt er in ieder van ons een lief mensje
En Franny rookt, dus die heeft sowieso meer verloren tijd dan Andrea.quote:Op zondag 3 november 2019 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb andrea heel veel met een gezinnetje zien rondlopen met een klein kind op haar arm. Maar franny zag ik ook met iemand staan kletsen.
Ja die aandacht is lekker he?quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof het ook. Het is dit programma dat ons agressief maakt
Uiteindelijk zijn we allemaal aardige mensen, we verschillen alleen soms van mening.quote:
quote:
quote:
Niet druk maken en lekker beter worden....quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nogal niets. Komen ze er nu pas achter wat voor slang ze is.quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook zo. Zij is aan het opruimen en andrea moest aan de wijn om alles te kunnen verwerken wat ze had gehoord.
dat was inderdaad het laatste stukje van de streams, toen was andrea bij dat kindjequote:Op zondag 3 november 2019 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb andrea heel veel met een gezinnetje zien rondlopen met een klein kind op haar arm. Maar franny zag ik ook met iemand staan kletsen.
Klopt ook hoor, maar het kwam tijdens het roken met Maris en Merel heel naar uit haar mondje....toen ze vroegen hoe het ging .......Jordy was bezig en de vrijwilliger ook maar waar Andrea was wist ze niet.....quote:Op zondag 3 november 2019 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en de rest miepen, moe moeier moeist en waar is Merel??quote:Op zondag 3 november 2019 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeszebell eurotjes tellen
Vis Vrouwe Maris ..eurotjes tellen
keihard gewerkt vandaag
bedelen.. dr val iets te krijgenquote:Op zondag 3 november 2019 19:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en de rest miepen, moe moeier moeist en waar is Merel??
Volgens mij was ze daarvoor ook al bezig geweest. Misschien probeert ze haar eigen lot te bespelen. Ze weet ook dat ze de laatste tijd behoorlijk heeft lopen snitchen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook hoor, maar het kwam tijdens het roken met Maris en Merel heel naar uit haar mondje....toen ze vroegen hoe het ging .......Jordy was bezig en de vrijwilliger ook maar waar Andrea was wist ze niet.....
Staat ze daar dan niet vroegen ze......Nee heb haar een tijdje niet gezien....gelukkig was net daarvoor op stream dat ze met een grote pan in de silo stond.
quote:Op zondag 3 november 2019 19:34 schreef Dark het volgende:
Gerrit tegen Amy - Misschien ben ik overmorgen wel thuis...
Amy - Oh jee..
Gerrit - Ik weet je wel te vinden.
quote:Op zondag 3 november 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook hoor, maar het kwam tijdens het roken met Maris en Merel heel naar uit haar mondje....toen ze vroegen hoe het ging .......Jordy was bezig en de vrijwilliger ook maar waar Andrea was wist ze niet.....
Staat ze daar dan niet vroegen ze......Nee heb haar een tijdje niet gezien....gelukkig was net daarvoor op stream dat ze met een grote pan in de silo stond.
Beterschap Mazquote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze was net nog in de keuken bezig met de afwasquote:Op zondag 3 november 2019 19:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex al ergens gespot..
hele dag dat geskreeuw aangehoord
nu pleitos??
Liefde is............... samen geld tellen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:35 schreef zodeju het volgende:
Mariska kan haar geluk niet op dat Jens weg is....past helemaal in haar straatje samen met Jessie geld tellen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |