Ohhw? het was uitleenkaas?quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
die meid kan inkopenquote:Op zondag 3 november 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's niet veel, zoveel wilden ze er ongeveer voor zichzelf houden.
Gaat naar 'n destructiebedrijf, kazen zijn na vandaag onverkoopbaarquote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
Als je mijn post terug leest zie je staan dat ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan had.quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei dan vertrek ik uit het huisje. Is heel iets anders dan wat jij schreef
dat zei je al inderdaadquote:Op zondag 3 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je mijn post terug leest zie je staan dat ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan had.
hij hapt nog maar een haringquote:Op zondag 3 november 2019 18:41 schreef Mumbojumbo het volgende:
Brandon is een keer verstaanbaar: Ik heb weinig gegeten joh.
Niemand reageert.
stelletje idioten, er zijn er die nog niets gegeten hebbenquote:Op zondag 3 november 2019 18:41 schreef Dark het volgende:
Hiske zegt - weggooien, ze kan het niet meer zien.
frennie eindelijk ontmaskerdquote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandson verteld aan Lex
50 man he
termpen als slag
Lex; TEring he weet niet wat ik hoor
wel iemand die bij me slaap he
50 man
Brandson ; a best heftig
Ging over de uienquote:Op zondag 3 november 2019 18:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
stelletje idioten, er zijn er die nog niets gegeten hebben
BAMquote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex; dat betekend . dingen aan haar in vertrouwen verteld
![]()
![]()
![]()
![]()
FRou gaat dr an conjo's
Franny!quote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef Lelie68 het volgende:
Over wie hebben Brandon en Lex het? Ik zie het al.. Franny
en een lul verhaal krijgen.quote:
500 verkocht oleeequote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Vis en aanverwanten
ui..zuur.. alles weg ..
klats kliko in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |