Ohhw? het was uitleenkaas?quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
die meid kan inkopenquote:Op zondag 3 november 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Da's niet veel, zoveel wilden ze er ongeveer voor zichzelf houden.
Gaat naar 'n destructiebedrijf, kazen zijn na vandaag onverkoopbaarquote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh de kaas word morgen weer opgehaald
Als je mijn post terug leest zie je staan dat ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan had.quote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei dan vertrek ik uit het huisje. Is heel iets anders dan wat jij schreef
dat zei je al inderdaadquote:Op zondag 3 november 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je mijn post terug leest zie je staan dat ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan had.
hij hapt nog maar een haringquote:Op zondag 3 november 2019 18:41 schreef Mumbojumbo het volgende:
Brandon is een keer verstaanbaar: Ik heb weinig gegeten joh.
Niemand reageert.
stelletje idioten, er zijn er die nog niets gegeten hebbenquote:Op zondag 3 november 2019 18:41 schreef Dark het volgende:
Hiske zegt - weggooien, ze kan het niet meer zien.
frennie eindelijk ontmaskerdquote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandson verteld aan Lex
50 man he
termpen als slag
Lex; TEring he weet niet wat ik hoor
wel iemand die bij me slaap he
50 man
Brandson ; a best heftig
Ging over de uienquote:Op zondag 3 november 2019 18:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
stelletje idioten, er zijn er die nog niets gegeten hebben
BAMquote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex; dat betekend . dingen aan haar in vertrouwen verteld
![]()
![]()
![]()
![]()
FRou gaat dr an conjo's
Franny!quote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef Lelie68 het volgende:
Over wie hebben Brandon en Lex het? Ik zie het al.. Franny
en een lul verhaal krijgen.quote:
500 verkocht oleeequote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Vis en aanverwanten
ui..zuur.. alles weg ..
klats kliko in
Wat Frou betreft, kan het mij niet hard genoeg regenen!quote:
Oh nee, oh nee, meer dan 70 haringen door de plee!quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, meer dan 70 haringen door de plee!
vandaar natuurlijk dat ze samen met merel in de kast wilde slapen.....die durft niet meer alleen met lex in het huisjequote:Op zondag 3 november 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snif snif.. voorloper..
loopneus
gaat worden jankie
ow streamlock
Ze gaat de vriendschapsring terug vragen?quote:Op zondag 3 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex; dat betekend . dingen aan haar in vertrouwen verteld
![]()
![]()
![]()
![]()
FRou gaat dr an conjo's
quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap er nu geen barst meer van.....welke bui ziet Franny hangen????
Brandson had zeker van 50 mensons gehoord dat Frann een slang isquote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap er nu geen barst meer van.....welke bui ziet Franny hangen????
ind..quote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
vandaar natuurlijk dat ze samen met merel in de kast wilde slapen.....die durft niet meer alleen met lex in het huisje
Staan er allemaal nog en het zijn er ongeveer 50 volgens Marisquote:Op zondag 3 november 2019 18:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, meer dan 70 haringen door de plee!
Alexandra slaapt voorlopit niet meer, koppie gaat mallemolemalenquote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Brandson had zeker van 50 mensons gehoord dat Frann een slang is
alles doorverteld
dat heeft Brandson net verteld aan Lex
lex slaapt met haar
Lex mag het niet tegen haar vertellen, Merel gewoon meelullen dat ze het ook wel eens gehoord heeft.....terwijl die Franny in dienst heeft......quote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Brandson had zeker van 50 mensons gehoord dat Frann een slang is
alles doorverteld
dat heeft Brandson net verteld aan Lex
lex slaapt met haar
ze was natuurlijk ook "de seksvrouw" genoemd door een bezoeker....dat zal ook niet lekker gevallen zijnquote:Op zondag 3 november 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ind..
dr gedrag is ook anders
was vanmidd al.. schitig hertje looks
50 verkocht?quote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Staan er allemaal nog en het zijn er ongeveer 50 volgens Maris
De tent bouwers hebben te horen gekregen dat ze om 8 uur de tent moeten afbreken - FEBO.quote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de tent dan weg. Die zou toch blijven staan tot dat hollandse gebler feest
Als het achtereind van 'n Amsterdammertjequote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Die botox oma(Lex) is ook zo dom he.......
quote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mariska: Jessie we hebben er zeker 400 verkocht!!!!
Net zei Maris nog....iets meer dan 70!quote:Op zondag 3 november 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Staan er allemaal nog en het zijn er ongeveer 50 volgens Maris
Echt die moet voor morgenmiddag 12 uur eens flink op haar bek gaan, hebben zequote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en 10 keukens
250 pizza's
80 kisten waain
quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en 10 keukens
250 pizza's
80 kisten waain
quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en 10 keukens
250 pizza's
80 kisten waain
Ja, ze lullen gewoon met Lex mee, alsof hun er ook verbaast over staan...want stel dat franny gaat zeggen ja maar deed het in opdracht.quote:Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef Lelie68 het volgende:
Maar Franny doet dat toch ook in opdracht van onder andere Merel
Jup. ook zij heeft héél veel shit gehoord, maar natuurlijk over "anderen" Dree heeft óók hééélveel shit gehoord maar over wéér "anderen " natuurlijk ..quote:
Nee, Abdul is het toonbeeld van betrouwbaarheid .....quote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Net zei Maris nog....iets meer dan 70!
Zo is Maris, altijd de waarheid!
Als his denkt dat ze op haar gaan stemmen wordt ze helemaal paranoiaquote:Op zondag 3 november 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex vertellen aan Maris
Maris fluisteren over Brandson
en over Hits
Lex; ga weg !!!!!
Maris; als .. en dan ga ik wel mailen als ze dit zo zit te vertellen
Lex verder over dr geheimen vertellen aan Frou
en wtf
quote:Op zondag 3 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, Abdul is het toonbeeld van betrouwbaarheid .....
Wie is Abdul.....quote:Op zondag 3 november 2019 18:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, Abdul is het toonbeeld van betrouwbaarheid .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |