Rosario.quote:
En Rosario weer lekker aan het wijzenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:01 schreef RipCity het volgende:
Dumb friet stond erbij en keek ernaar.
Van Bommel logica, met hoe minder verdedigers je speelt, des te minder kunnen er falen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Lekker een verdediging met 3 man terwijl de verdedigingslinie met 4 man al dieptriest is
Ik denk niet dat er veel zijn die medelijden gaan hebben.quote:
Komt omdat we meer uitwedstrijden spelen dan de rest.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
😂 dit wordt een lang seizoen..
Je kunt het hem eigenlijk niet eens kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef Longcat. het volgende:
Heeft Mo vanavond wel een bal afgegeven in plaats van zelf te schieten?
Voordat PSV van Bommel buiten trapt moet er nog wel héél vaak verloren worden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die gaat het stokje overnemen van van Bommel.
Dat vrees ik ook, waarschijnlijk pas wanneer PSV in het rechterrijtje staat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voordat PSV van Bommel buiten trapt moet er nog wel héél vaak verloren worden.
Rafael blijkt gewoon toch gelijk te hebben.quote:
3 kampioenschappen met Hendrix als basisspeler ,en ook vorig seizoen draaide het goed totdat ie geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, snel Hendrix en Viergever er weer in zetten! Dat gaat helpen
Zeker, pure lichtpuntjes!quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Positief is dat er wel gescoord is en dat er tot nu toe nog geen rood voor PSV is gevallen.
Punt koesteren!quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Zorro het volgende:
En niemand die de bal als een dolle uit het net haalt. Instelling.
Mitro pakte de balquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Zorro het volgende:
En niemand die de bal als een dolle uit het net haalt. Instelling.
Hij zal 020 wel de schuld geven.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:36 schreef tja77 het volgende:
Wat een strijd!
Onze jongens hebben zo geknokt!
Punt eruit gesleept bij het altijd lastige Sparta!
Ik verwacht wel iets in die trant van Bommel.
Ondanks het puntverlies moest ik ff lachenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cocu had nu Isimat gebracht
Die gaat met droge ogen zitten beweren dat PSV het eerder af had moeten maken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:36 schreef tja77 het volgende:
Wat een strijd!
Onze jongens hebben zo geknokt!
Punt eruit gesleept bij het altijd lastige Sparta!
Ik verwacht wel iets in die trant van Bommel.
Het is zeker te koud nu om te BBQ'en bij Schwaab? Misschien Gourmetten?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef Longcat. het volgende:
PSV speelt totaal niet samen, bijna alle combinatie's mislukte, voorzetten kwamen niet goed aan. Op elke linie is er wel miscommunicatie. Kan de gehele PSV selectie niet gaan paintballen ofzo? beetje teambuilding enzo
Deze post is nog pijnlijker dan het puntverlies.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ihattaren, Gakpo, Mitroglu? Wie gaat ze bij Sparta maken dan?Schei toch uit man, als we deze al niet winnen. Wat een debiel gejank in dit topic.
Dat is natuurlijk wel zwaar overtrokken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
LASK verliezen is ook uit de Euro League
Duitse bratwursten naar binnen schuiven met een paar potten bier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is zeker te koud nu om te BBQ'en bij Schwaab? Misschien Gourmetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |