Goeie bijnaam had die kerel welquote:
Het water was zowat bilverbrandend heet toen we erin gingen. En 40 minuten later is het nét te fris.quote:
Die verbinding is prima toch? In zulke gevallen is OV prrrrrimaquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dit acceptabel voor de OV mensen?
[ afbeelding ]
Misschien is het te vroeg voor sommigen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die verbinding is prima toch? In zulke gevallen is OV prrrrrima
Iedereen is hier rond 6 uur wakker geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien is het te vroeg voor sommigen?
Half negen in Utrecht is best vroeg jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga toch niet mee, dus daar hoeft niemand rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Iedereen is hier rond 6 uur wakker geloof ik
Jup.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Half negen in Utrecht is best vroeg ja![]()
Gelukkig is er ook auto. Half 10 thuis vertrekken FTW
Maar je hebt een bad in de tuin dus?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het water was zowat bilverbrandend heet toen we erin gingen. En 40 minuten later is het nét te fris.
Opblaasbad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je hebt een bad in de tuin dus?
Precies. Helemaal niet druk onderweg ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup.
En parkeren kost doorgaans niks in Duitse steden
Heerlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opblaasbad.
Kan ook op het balkon, maar dan zit je in het zicht. Of in de woonkamer, maar da's zonde van de vloer.
Nee hoor, weet zeker dat jij niet de meest kneuterige zaterdag hadquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt de meest kneuterige zaterdag ooit gehad. Boodschapjes, vrijwilligerswerk en kerstkaarten maken. En ik heb er nog van genoten ook.
Ik hoop dat de buurkatten ons bad vannacht heel houden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
In combinatie met katten een iets minder gelukkige combinatie though.
Gewoon overnachting erbij fixenquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe heb je het overtroffen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
Nee hoor, weet zeker dat jij niet de meest kneuterige zaterdag had
Bwoohquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Opblaasbad.
Kan ook op het balkon, maar dan zit je in het zicht. Of in de woonkamer, maar da's zonde van de vloer.
Ik zet dat ding gewoonlijk op wat doeken en n isolatiematje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BwoohEn dat met dit weer in de tuin zetten
![]()
Heb je geen dompelaartje of zo om wat warmte te houden? Zou zulks voor een buitenbad te koop zijn?
Moet je er wel zo'n groene plakker hebben, in die Stad?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup.
En parkeren kost doorgaans niks in Duitse steden
Ja?quote:
Mijn doel van vandaag: dvd box van Star Trek Voyager uitkijken.quote:
Heb je geen sticker of valt de auto in de verkeerde categorie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:55 schreef fietsie het volgende:
Oow valt nog best mee hiervandaan, rijden naar Munster. Vermits ze daar geen Umweltzone gedoe hebben.
Ik heb geen Sticker en geen idee of mijn auto een groene krijgt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je geen sticker of valt de auto in de verkeerde categorie?
Als je hem aanvraagt, krijg je vooraf te zien in welke categorie de auto valt, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb geen Sticker en geen idee of mijn auto een groene krijgt.
Dan mag het inmiddels toch wel warm zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, wat is het koud. Ik ben vandaag vergeten om de verwarming aan te zetten dus hij staat pas sinds een paar uur aan.
Münster heeft een Umweltzone. Je kan online checken: https://www.milieusticker.nl/product/milieusticker-duitsland/quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb geen Sticker en geen idee of mijn auto een groene krijgt.
Een sticker van 5 eurocent voor 18 euro nogwat... belasting mogen we het vast niet noemen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Münster heeft een Umweltzone. Je kan online checken: https://www.milieusticker.nl/product/milieusticker-duitsland/
Bij een benzine-auto krijg je er geen als je auto van voor 1992 is, algemeen gezegd.
Stikker in Duitsland bij een automaterialenboer halen. Atu verkoopt deze voor 5 Euro.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een sticker van 5 eurocent voor 18 euro nogwat... belasting mogen we het vast niet noemen.
Maar geen Munster voor mij dan.
Plafond is 4,5 meter (de punt) hoog dus het duurt even. Maar na een warme chocolademelk en met een kat op schoot is het weer een stuk beter te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag het inmiddels toch wel warm zijn?
Vanuit Nijmegen naar Enschede ben je net zo lang onder weg als direct naar Münster.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Tele6 het volgende:
Dan is het ineens handig om niet in de Randstad te wonen
Goed batsen helpt altijd tochquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik moest bij teruglezen wel lachen om hoe jullie A en B nu associëren met mijn A en B
Ik ben nu naar ze op weg
Ik heb de hele dag al een pesthumeur, hoop dat dat bij hen een beetje afzakt
Heel tof allemaal, nou ja, behalve die tuinbroek dan, dat kan écht nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Tele6 het volgende:
Rood corduroy: leuk! @:Molo
Ik heb een groene fluwelen broek en een groene ribfluwelen broek. Groen en rood zijn mijn favoriete kleuren voor kleding, dus ik moet wel een beetje uitkijken dat ik geen tuinkabouter word![]()
Ik zag laatst een rode corduroy tuinbroek, ik overweeg om die te kopen, maar ja, tuinkabouter enzo
Ja die kost ¤6 bij een tankstation.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je er wel zo'n groene plakker hebben, in die Stad?
Ik weet niet of Munster een Umweltzone heeft maar Münster wel geloof ik. Anders doe je laatste stukje mei de treinquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:55 schreef fietsie het volgende:
Oow valt nog best mee hiervandaan, rijden naar Munster. Vermits ze daar geen Umweltzone gedoe hebben.
¤18 dan word je genaaid zonder dat het lekker is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een sticker van 5 eurocent voor 18 euro nogwat... belasting mogen we het vast niet noemen.
Maar geen Munster voor mij dan.
Alleen K rijdt Barrelquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:04 schreef Molo het volgende:
Een vuistregel is dat auto’s met een benzinemotor vanaf 1993 en auto’s met een dieselmotor vanaf 2006 in aanmerking komen voor de groene milieusticker
Owwwww, zo'n oud barrel rij ik al jaren niet meer
Ja die tapt gratis ruwe shizzle op haar platformquote:
Een tankstation in D?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja die kost ¤6 bij een tankstation.
Tofquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:21 schreef golfer het volgende:
Claudia de Breij was leuk, actueel en gevat!
Krijg je er dan ook voor betaald?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:38 schreef fietsie het volgende:
Call of Duty -Modern Warfare is gewoon werken man...
Nee dat niet, maar damn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Krijg je er dan ook voor betaald?
Moderne zaken zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar damn.
100.000 en 1 indrukken, je moet 12 knoppies managen, en het ziet er -erg- realistisch uit.
Bloederig vooral. Ik heb nog nooit serieus gegamed.. dat was altijd het terrein van anderen in dit huishouden.quote:
Niks voor mij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bloederig vooral. Ik heb nog nooit serieus gegamed.. dat was altijd het terrein van anderen in dit huishouden.
Nu zelf maar es aan het kijken wat ik leuk blijf / ga vinden
In dit kader staat er wel een interessant stuk in de VK over een rijk geworden 21jarige fortnite gamer.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bloederig vooral. Ik heb nog nooit serieus gegamed.. dat was altijd het terrein van anderen in dit huishouden.
Ga ik onthouden voor familieetenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:12 schreef AnneX het volgende:
Ow, dat was prima...dat was heel smakelijk.
Voor regio midden ( en verder weg): https://sunitarestaurant.nl/indiase-tandoori-hoofdgerechten/ in IJsselstein, UT.
Dus geamuseerd bij Claudia?
Ik lust alles op die menukaart!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:12 schreef AnneX het volgende:
Voor regio midden ( en verder weg): https://sunitarestaurant.nl/indiase-tandoori-hoofdgerechten/ in IJsselstein, UT.
Heb je al een idee welke richting qua genre je leuk vind?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah.. hier met agricola...quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo heb weer verloren met Catan. Nog even een aflevering van serie kijken en dan ook maar naar bed de Brownie viel in de smaak.
Ja, goed eten daar!! Super aardige eigenaren ook. Zeker een aanrader, eensquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:12 schreef AnneX het volgende:
Dus geamuseerd bij Claudia?
Het zal vast modieus zijn, ik vind het niksquote:Op zondag 3 november 2019 07:13 schreef minilot het volgende:
@:Molo Tuinbroeken kunnen bij de ranke hipsterjonkies alweer een paar seizoenen hoor
En- wild en abstract en véél gedroomd. Ik zeg koffie.
Manna?quote:Op zondag 3 november 2019 09:25 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Ontbijt op. Nu nog een kopje thee met gepofte mais.
Zekers!quote:Op zondag 3 november 2019 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Molo; jij hebt n leuk kind geloof ik![]()
Gisteren voor t eerst de Haagse markt bezocht. Jemig, fruit is daar echt goedkoop. Overigens niks gekocht want sjouwen..
Daarna lekker bij mn favo sushi restaurant geweest. Laatste keer was februari dus wel weer tijd om te gaan.
Vandaag denk een rondje wandelen en ergens thee drinken en dan 's avonds verjaardag van iemand vieren bij Cubanita. Met 3 zeer modieuze en leuke vrouwen van in de 60. Was vorig jaar al zo gezellig
Als ik er soms niet uitkom met de handleiding wil een YouTube filmpje met spel uitleg nog weleens helpen.quote:Op zondag 3 november 2019 08:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah.. hier met agricola...
wel een leuk spel toch.
Maar die handleiding.. wat een draak.
Uiteindelijk op hopp van zegen maar gaan spelen.. denk dat we het nog wel een keer (If vaker) moeten spelen voor we hem helemaal doorhebben.
Hachi, in Alphen a/d Rijnquote:Op zondag 3 november 2019 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers!![]()
Waar heb je sushi gegeten? Momiji in Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |