Herverdeling is de kern van links.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Herverdeling zou ik nog wel links willen noemen, maar open grenzen past bij neoliberalisme i.e. rechts.
Issie toch juist bang voorquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, blijf jij maar elke zomer wachten op de Arabische lente in Nederland.
Daarom ook.quote:
stop nou maar gewoon met posten kneusquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Herverdeling is de kern van links.
regressief links!!!!! cultuur marxiste ...quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja iedereen die de Islam niet als de allergrootste bedreiging van de planeet ziet is extreem slinks!!
Stop nou maar gewoon met drugsquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
stop nou maar gewoon met posten kneus
Hoe gaat het met de dames Naatje?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maar echt. Tevens tijd voor BK #viesdik
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchickquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de dames Naatje?
goed bezigquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchick
Wat moet ik me voorstellen bij een theaterchickquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gisteren nr gefixt van een fijn ogende theaterchick
Had ik intussen wel verwacht eigenlijk......quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Maar zou leuk zijn als er een keer wat uitkomt...
Dat ze haar eigen stuk regisseert, schrijft en erin acteert. Solo voorstelling.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een theaterchick
Artistiek type dus. Daar is weinig mis meequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ze haar eigen stuk regisseert, schrijft en erin acteert. Solo voorstelling.
Eensch, en geïnteresseerd in filosofie, helpt ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artistiek type dus. Daar is weinig mis mee
#viesdikquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
gratis kentucky fried chicken @:Amarantha
Ik weet het al... de lama blijft eindelijk staan!quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders zeggen?Ben gewoon blij, kan toch.
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet het al... de lama blijft eindelijk staan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op tijd thuis hequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Nou was gezellig ik ga feestje vieren enz
Jij houdt wel van donker vlees in je mond tochquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:51 schreef I het volgende:
Wel handig dat ik hier heb neergezet wanneer m'n pizza in de oven ging, anders had ik geen referentiekader, en zou hij sowieso zwart worden.
quequote:Op zaterdag 2 november 2019 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van donker vlees in je mond toch
sera seraquote:
Een frikandelletje gaat er wel in ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flipppppppiedepipppiemississippi!!!!![]()
whatever will be will bequote:
BLACKEDquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, aan de pimpel. Werkt je heup alweer?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima hoor, met jou ook?
Ha ha....jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, aan de pimpel. Werkt je heup alweer?
ben inmiddels bezet dus hoef niet meer de kroeg in....quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi mooi, ben je gewoon weer een jonge godin die tot 6 uur de kroeg in duikt?
Super mooi, man of vrouw?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ben inmiddels bezet dus hoef niet meer de kroeg in....
En die niet abrupt als een vaste poster uit een SC verdwijnt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi mooi, ben je gewoon weer een jonge godin die tot 6 uur de kroeg in duikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |