Dit is wel waar ja.quote:Op zondag 3 november 2019 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een dj van 3fm een scheet laat post Naatje het al hier
- Niet in mijn haren he!!!quote:
Niemand:quote:Op zondag 3 november 2019 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Niet in mijn haren he!!!
- Smaakt je wortel met selderijsalade?
- Maak je nog een foto van me? Laatste van deze middag, dat beloof ik.
- Vind je me echt zo lelijk met mijn gezichtsmasker op?
- Ken je Gwen, die heeft een ring gekregen van een getrouwde man en ze is niet eens zwanger,
snap jij dat nou, Gwen nota bene als er iemand lelijke nagellak draagt is zij het wel, wel een
cutiepie die man hoorrrrrrrrr.
- Ik zou echt best eens een frietje lusten maar ik heb geen zin om daarna te kotsen.
- Ok kom maar maar geen zuigzoenen of krassen deze keer.
Toen ik 18 was, ging ik een tijdje om met een fotomodel.quote:Op zondag 3 november 2019 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand:
Werkelijk niemand:
Geen enkel model:
Uitstraling: - Niet in mijn haren he!!!
- Smaakt je wortel met selderijsalade?
- Maak je nog een foto van me? Laatste van deze middag, dat beloof ik.
- Vind je me echt zo lelijk met mijn gezichtsmasker op?
- Ken je Gwen, die heeft een ring gekregen van een getrouwde man en ze is niet eens zwanger,
snap jij dat nou, Gwen nota bene als er iemand lelijke nagellak draagt is zij het wel, wel een
cutiepie die man hoorrrrrrrrr.
- Ik zou echt best eens een frietje lusten maar ik heb geen zin om daarna te kotsen.
- Ok kom maar maar geen zuigzoenen of krassen deze keer.
Ach, als je Loka lief aankijkt mag je misschien je bal nog houden voor 1 keertjequote:Op zondag 3 november 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, ging ik een tijdje om met een fotomodel.
Ik zou toentertijd mijn linkerbal gegeven hebben voor een avondje met haar.
Kan ik me voorstellen op die leeftijd maar als je ouder, wijzer en rustiger aan het worden bent ga je ook de voordelen van een gezellig dikkerdje wel waarderen.quote:Op zondag 3 november 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, ging ik een tijdje om met een fotomodel.
Ik zou toentertijd mijn linkerbal gegeven hebben voor een avondje met haar.
Hoe is Feyenoord?quote:Op zondag 3 november 2019 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, als je Loka lief aankijkt mag je misschien je bal nog houden voor 1 keertje
Treurig. Maar ja, het is VVV he, geen Ajax dus ze komen er mee wegquote:
quote:Op zondag 3 november 2019 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen op die leeftijd maar als je ouder, wijzer en rustiger aan het worden bent ga je ook de voordelen van een gezellig dikkerdje wel waarderen.
Leuk als ze driekwart van de bak chips voor je ogen weg vreet jaquote:Op zondag 3 november 2019 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen op die leeftijd maar als je ouder, wijzer en rustiger aan het worden bent ga je ook de voordelen van een gezellig dikkerdje wel waarderen.
Of dat ze de hele avond niet te vinden is als je lekker romantisch dinertje bij de wok hebt geplandquote:Op zondag 3 november 2019 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk als ze driekwart van de bak chips voor je ogen weg vreet ja
Ik ben zo'n persoon.quote:Op zondag 3 november 2019 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen dat jij zo traag eet.quote:Op zondag 3 november 2019 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kwestie van eenmaal keihard neerhoeken.quote:Op zondag 3 november 2019 16:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2019 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat ze de hele avond niet te vinden is als je lekker romantisch dinertje bij de wok hebt gepland
Incelquote:Op zondag 3 november 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch verdien ik supermodellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |