quote:Op zondag 3 november 2019 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier verder...
[ afbeelding ]Wel een butterfaceSPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Iemand die zo op de bonnefooi leeft hoeft zich toch niet druk te maken om een huis? Misschien kan je haar dat aanbieden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:39 schreef Luppie0110 het volgende:
Dat ene meisje waar iedereen achteraan liep en geil van werd, heeft nu ineens het “licht” gezien. Ze is dus een jaar terug op zo’n “ik-weet-even-niet-meer-wat-ik-moet-doen-met-mijn-leven-dus-ik-ga-naar-Thailand” reis geweest van een maand of drie. Toen ze terug kwam kalkte ze haar social media berichten vol met teksten zoals:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn dit voor idioten joh? Geld heeft ze ook niet want dat is allemaal onbelangrijk. Maar wel janken op social media dat ze geen huis kan vinden.![]()
Klacht: spirituele linkse kutzooi.
Eerder berucht, man man manquote:Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef KreKkeR het volgende:
De arme meid is ondertussen een beroemdheid geworden in de vele zolderkamertjes
Al fapje op gezet?quote:Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef KreKkeR het volgende:
De arme meid is ondertussen een beroemdheid geworden in de vele zolderkamertjes
Waardeloze zombificatiequote:
quote:
En dan ook nog over vermeende rimpels zaniken die er niet zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Dus iemands persoonlijke social media account inclusief foto's wordt onvrijwillig volledig ontleed op FOK!. Klasse weer hoor. Chique ook. Mods ook vooral open laten
Is goedquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Stuur jij ff foto van jouw wijf dan.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Stuur jij ff foto van jouw wijf dan.
Hij heeft alleen zijn rechterhand.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:11 schreef itchycoo het volgende:
[..]![]()
Als je de gequote tekst opzoekt krijg je eerst haar pagina en daarna dit topic
Haar ken ik niet. Wat een leuke griet johquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
https://irissonneville.nl(...)rtzone-%f0%9f%92%9b/
Die Mayke Niestadt is wel een knappe vrouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.abnamro.nl/nl(...)/mayke-niestadt.html
Ze kiest er zelf voor zich publiekelijk open te stellen. Lekker allemaal idd social media, blij dat ik die onzin allemaal niet heb en ik letterlijk niet te vinden ben online.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Dus iemands persoonlijke social media account inclusief foto's wordt onvrijwillig volledig ontleed op FOK!. Klasse weer hoor. Chique ook. Mods ook vooral open laten
Zij kiest er niet voor dat een ziekeling als ts over haar loopt te ranten zodat users de mogelijkheid krijgen haar op te zoekenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ze kiest er zelf voor zich publiekelijk open te stellen. Lekker allemaal idd social media, blij dat ik die onzin allemaal niet heb en ik letterlijk niet te vinden ben online.
Kloptquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij kiest er niet voor dat een ziekeling als ts over haar loopt te ranten zodat users de mogelijkheid krijgen haar op te zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |