Ben jij Samuel?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:40 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het is tijd dat wij homo’s opstaan tegen fok! dit ga ik je betaald zetten.
Dat is toch normaal dat Nederlandse vrouwen boven de 24 al beginnen te rimpelen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze is wel rimpeliger dan gemiddeld voor iemand van nog geen 30.
SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
quote:Op zondag 3 november 2019 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier verder...
[ afbeelding ]SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geschrokken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 09:58:44 ]
Is mijn ervaring eerder met Nederlandse meiden, die zijn super verwend en yolo.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:36 schreef phoenyx het volgende:
In mijn ervaring takelen meiden snel af zowel lichamelijk als geestelijk.
Hoi Erdogan jij ook hier?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind dit denigrerend richting de geit van de buurman. Witje is gewoon een lief en gewillig beest
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 3 november 2019 10:11 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Is mijn ervaring eerder met Nederlandse meiden, die zijn super verwend en yolo.
Aizatische meiden zijn nog rimpelvrij in hun 40er jaren.
quote:Op zondag 3 november 2019 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier verder...
[ afbeelding ]Ze heeft wel lang in de Thaise zon gelegen.SPOILER: niet schrikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal mezelf even quoten uit m’n gesloten topic.quote:Op zondag 3 november 2019 14:41 schreef Ezio het volgende:
TS is zo hard afgewezen dat hij jaren later nog salty is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2019 14:57 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zal mezelf even quoten uit m’n gesloten topic.Waarom zou je liegen dat je iemand NIET aan je vleesstaaf gerijgd hebt? WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Wel mooie rimpelsquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze is wel rimpeliger dan gemiddeld voor iemand van nog geen 30.
quote:Op zondag 3 november 2019 14:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen dat je iemand NIET aan je vleesstaaf gerijgd hebt? Whut
De incel-koning jaquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |