Senesi is alweer verleden tijd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Heeft Dick Senesi al left, right, behind geleerd?
Ik dacht dat iemand Scarface mooi voor lul zette, maar blijkbaar doet ie het zelf alquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Misschien kan Dick hem naar Defqon sturenquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Jan Arie en Botteghin achterin is sowieso het meest stabiele verdedigingsduo dat Feyenoord met deze selectie kan samenstellen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jan Arie terug.
Het lek is boven.
Gemiste kans voor de TT.quote:
Ben wel benieuwd of ie dat echt is, het is best vermoeiend immersquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen KingRoland is genteresseerd in de altijd vermoeiende acts van KingRoland.
Die wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 00:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jan Arie optaffen graag. Wij willen IE IE IE IE IE
In het systeem van Jaap Stam. Lekker Botteghin bij de eerste paal zetten om te beginnen met opbouwenquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:42 schreef Haringkop het volgende:
Jan Arie als de verlosser![]()
Die speelde toch ook gewoon dramatisch begin dit seizoen.
Niet Mario Been?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:55 schreef satecl het volgende:
[..]
In het systeem van Jaap Stam. Lekker Botteghin bij de eerste paal zetten om te beginnen met opbouwen
Stam is wat mij betreft de slechtste trainer die ik ooit bij Feyenoord heb gezien.
Nee. Mario heeft het eerste seizoen juist heel goed gepresteerd. Daarna zat Feyenoord op het absolute dieptepunt. Speelde toen met een o/19 team in de Eredivisie. Nog steeds slecht van Been hoe het toen ging, zeker. Maar niet zo slecht als Stam.quote:
Niet helemaal waar. Feyenoord speelde toen heel anders. Ze probeerde namelijk bij 5-0 achter nog steeds aan te vallen en nog steeds een goal te maken. Soms liepen er 4-5 man voor de bal en toen liepen ze tegen PSV in de omschakeling in het mes, zeker met een man minder.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee. Mario heeft het eerste seizoen juist heel goed gepresteerd. Daarna zat Feyenoord op het absolute dieptepunt. Speelde toen met een o/19 team in de Eredivisie. Nog steeds slecht van Been hoe het toen ging, zeker. Maar niet zo slecht als Stam.
Die 10-0 bijvoorbeeld, toen in 2010. Toen speelde Feyenoord met 10 man. En vooral: Elke kans van PSV ging erin. Had elke kans van Ajax er afgelopen zondag ook in gegaan, stond het al 8-0 met rust. Met 11 man.
Als je respect voor elkaar hebt blijf je juist je best doen. Inhouden en medelijden is net zo vernederend, als het niet meer is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Feyenoord speelde toen heel anders. Ze probeerde namelijk bij 5-0 achter nog steeds aan te vallen en nog steeds een goal te maken. Soms liepen er 4-5 man voor de bal en toen liepen ze tegen PSV in de omschakeling in het mes, zeker met een man minder.
Toen Ajax 4-0 voorstond stond Feyenoord nog steeds man 11 man te verdedigen, behalve als Veltman ze de bal cadeau gaf, toen durfde ze er met 3 man even uit te komen.
Maar Ajax gaat ook iets anders om met Feyenoord. Die hebben Feyenoord, zoals Advocaat terecht opmerkte, gespaard uit een vorm van deernis. Dat heeft te maken met een vorm van wederzijds respect dat er toch bestaat tussen die twee ploegen. Dat zal gevoel kent PSV niet.
Alsof hij onder Dick ineens een topper is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:55 schreef satecl het volgende:
[..]
In het systeem van Jaap Stam. Lekker Botteghin bij de eerste paal zetten om te beginnen met opbouwen
Stam is wat mij betreft de slechtste trainer die ik ooit bij Feyenoord heb gezien.
Denk wel dat het een verschil gaat zijn. Onder Gio was ie nooit ook maar in de buurt zo slecht als onder Stam.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alsof hij onder Dick ineens een topper is.
Roland bestaat louter uit vermoeiende actsquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kap eens met deze vermoeionde act.
Tsjah, dat zou dan ook voor de andere verdedigers moeten gelden. Arie heeft z’n beste tijd gehad. Geef zo’n Senesi gewoon eens vertrouwen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk wel dat het een verschil gaat zijn. Onder Gio was ie nooit ook maar in de buurt zo slecht als onder Stam.
Done.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:hhh38 kan je JP en Landzaat ook doorkrassen?
nepsupportersquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Feyenoorders in dit topic komen niet uit Rotterdam.
Oke.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:wereldgozer en ik zijn de enige Kralingen kenners op dit forum.
Oh, ik dacht dat dat een act was.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoezo? ik ben regelmatig in Rotterdam te vinden
In mijn beleving was die 10 - 0 bij PSV pas laat aan het ontstaan in de tweede helft. Bij de rust leek het nog niet die kant uit te gaan (i.t.t. afgelopen zondag).quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Feyenoord speelde toen heel anders. Ze probeerde namelijk bij 5-0 achter nog steeds aan te vallen en nog steeds een goal te maken. Soms liepen er 4-5 man voor de bal en toen liepen ze tegen PSV in de omschakeling in het mes, zeker met een man minder.
Toen Ajax 4-0 voorstond stond Feyenoord nog steeds man 11 man te verdedigen, behalve als Veltman ze de bal cadeau gaf, toen durfde ze er met 3 man even uit te komen.
Maar Ajax gaat ook iets anders om met Feyenoord. Die hebben Feyenoord, zoals Advocaat terecht opmerkte, gespaard uit een vorm van deernis. Dat heeft te maken met een vorm van wederzijds respect dat er toch bestaat tussen die twee ploegen. Dat zal gevoel kent PSV niet.
Als we niet gauw veranderen onder Dickie, dan vrees ik voor een blamage in Friesland.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio is weg.
We loten geen thuiswedstrijd meer
stel je niet aanquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als we niet gauw veranderen onder Dickie, dan vrees ik voor een blamage in Friesland.
Ja, de resultaten van de afgelopen weken/maanden zijn er ook niet naar of zo.quote:
Cambuur heeft in de jaren toen ze in de Eredivisie speelden te gemakkelijk steeds zes punten laten liggen tegen Feyenoord. Dat was niet conform het spelbeeld toen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als we niet gauw veranderen onder Dickie, dan vrees ik voor een blamage in Friesland.
Dat is zeker een kwestie van vertrouwen. Niet alleen in jezelf maar ook in de kwaliteiten van je medespelers. Als je twijfelt of hun ingrijpen, wel of niet instappen. Dat soort zaken. Ik van Senesi tegen Young Boys zeker niet verkeerd spelen en in de tweede helft durfde hij ook gewoon in te schuiven. Hij is zeker niet minder dan Jan Arie, maar hem nu dit seizoen passeren en op de bank zetten, dan kan je die 7 miljoen zeker afschrijven. In Vd Heijen zit sowieso heen toekomts, maar goed, advocaat is er voor de korte termijn en kijkt helemaal niet verder dan dit seizoen.quote:Op zondag 3 november 2019 10:38 schreef PIETR het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel ben geschrokken van Senesi. Van iemand die voor 7 miljoen is gehaald mag je toch wel iets verwachten.
Dat hij matig presteert heeft niet alleen met het team te maken. Hoe slap hij duels aangaat en hoe makkelijk hij wordt weggezet kan gewoon niet. Laten we hopen dat dat met zelfvertrouwen te maken heeft. Dat hij nu wordt gepasseerd voor Van Der Heijden doet daar in ieder geval geen goed aan.
En waar is Johnston in dit hele verhaal gebleven? Daar valt toch wel mee te communiceren lijkt mij?
Ik denk dat die Johnston er gewoon vrij weinig van kan.quote:Op zondag 3 november 2019 10:38 schreef PIETR het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch wel ben geschrokken van Senesi. Van iemand die voor 7 miljoen is gehaald mag je toch wel iets verwachten.
Dat hij matig presteert heeft niet alleen met het team te maken. Hoe slap hij duels aangaat en hoe makkelijk hij wordt weggezet kan gewoon niet. Laten we hopen dat dat met zelfvertrouwen te maken heeft. Dat hij nu wordt gepasseerd voor Van Der Heijden doet daar in ieder geval geen goed aan.
En waar is Johnston in dit hele verhaal gebleven? Daar valt toch wel mee te communiceren lijkt mij?
De klantenservice. Die zitten 24/7 voor je klaar.quote:Op zondag 3 november 2019 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie gaat er nu met Le communiceren?
Jan-Arie is hooggeleid, die leert in een paar uur wel Portugeesquote:Op zondag 3 november 2019 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie gaat er nu met Le communiceren?
Als alle spelers nou gewoon Spaans en staf nou Spaans leren is dat ook lekker opgelost. Makkelijk voor Senesi en I, en Bot, Taap en SiniGOD hoeven ook niks te leren.quote:Op zondag 3 november 2019 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan-Arie is hooggeleid, die leert in een paar uur wel Portugees
Zou er ook niet vrolijk van worden als De Wolf zo aan je oor staat te likken.quote:Op zondag 3 november 2019 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karsdorp staat er alweer gebroken bij in de warming up.
Vd Heijden was al niet de snelste, maar heeft in vergelijking met het kampioensjaar nog meer snelheid ingeboet. berhaupt vergelijken met meer dan 2 jaar gelden. Toen stond er ook een sterk middenveld met El Ahmadi en Vilhena die veel vuil werk voor de defensie opknapte.quote:Op zondag 3 november 2019 13:50 schreef Merkie het volgende:
Jan-Arie is lang niet zo slecht als iedereen hier steeds denkt. Sowieso heeft hij vorig jaar alleen maar met prutsers op linksback gespeeld, met Haps naast hem heeft hij iemand die zijn gebrek aan snelheid verdedigend kan compenseren. Dat ging in het kampioensjaar ook vrij goed met Kongolo op LB.
Je moet gewoon de beste 11 opstellen. Je kan moeilijk zeggen dat I en Senesi het geweldig hebben gedaan.quote:Op zondag 3 november 2019 14:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Vd Heijden was al niet de snelste, maar heeft in vergelijking met het kampioensjaar nog meer snelheid ingeboet. berhaupt vergelijken met meer dan 2 jaar gelden. Toen stond er ook een sterk middenveld met El Ahmadi en Vilhena die veel vuil werk voor de defensie opknapte.
Het is dat Botteghin geblesseerd is anders had Advocaat gewoon met hun beiden gespeeld. Is bizar want volgend seizoen kan je dus opnieuw een geheel nieuwe defensie inpassen. Dan kan je al weer uittekenen hoe dat gaat, die moeten eerst wennen, onnodig puntverlies enz enz. Gewoon Senesi laten spelen en vertrouwen en ervaring op laten doen. Maar ja, Advocaat denkt (en in zijn geval terecht) alleen aan dit seizoen.
Gras is groenquote:Op zondag 3 november 2019 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karsdorp staat er alweer gebroken bij in de warming up.
Uiteraard moet je de beste 11 opstellen.quote:Op zondag 3 november 2019 14:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet gewoon de beste 11 opstellen. Je kan moeilijk zeggen dat I en Senesi het geweldig hebben gedaan.
Hij traint al maanden mee johquote:Op zondag 3 november 2019 14:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard moet je de beste 11 opstellen.
Senesi is gewoon niet veel over te zeggen nog, die gast heeft pas 3 wedstrijden gespeeld in een gemankeerd elftal. Van der Heijen en Botteghin laten al anderhalf seizoen lang zien er niks meer van te kunnen.
Ja? Botteghin en vd Heijden trainen al jaren mee. Senesi doet het helemaal niet zo slecht, zeker niet als je bedenkt in wat voor drama elftal hij speeltquote:Op zondag 3 november 2019 14:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij traint al maanden mee joh
Valt wel mee, twee maanden waarvan hij een aantal weken weg was naar Argentini.quote:Op zondag 3 november 2019 14:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij traint al maanden mee joh
Nee, aan ons nu de glorie, het dal is voorbij.quote:Op zondag 3 november 2019 14:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De verdediging is nog wel eens lek hoor.
Neequote:Op zondag 3 november 2019 14:57 schreef fetX het volgende:
Hebben I en Jan Arie al een kopduel gewonnen?
Ja, het is niet heel best. Maar goed. Advocaat is net 3 dagen bezig.quote:Op zondag 3 november 2019 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze spelen echt heel erg slecht overigens
Ja heel veel meer dan dit verwachtte ik ook niet hoor. Maar toch blijft het weer even schrikken. VVV speelt beter en die verloren deze week van een stel amateurs.quote:Op zondag 3 november 2019 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het is niet heel best. Maar goed. Advocaat is net 3 dagen bezig.
Mja VVV heeft 5-10 minuten even leuk gevoetbald. Die lange ballen zijn wel schrikbarend. I en vd Heijden hebben daar echt totaal geen antwoord op.quote:Op zondag 3 november 2019 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja heel veel meer dan dit verwachtte ik ook niet hoor. Maar toch blijft het weer even schrikken. VVV speelt beter en die verloren deze week van een stel amateurs.
Had al gehoopt dat iedereen er over heen zou lezenquote:Op zondag 3 november 2019 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je dat nog een keer zeggen?
Tapia zit inderdaad op de bank als tolk, hilarisch hoe dit in vredesnaam mogelijk isquote:Op zondag 3 november 2019 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tapia. Contractverlening als assistent trainer.
Ik vind het best bijzonder dat je als profvoetballer die al ruim 10 jaar in Europa voetbalt blijkbaar geen woord Engels kan.quote:Op zondag 3 november 2019 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tapia zit inderdaad op de bank als tolk, hilarisch hoe dit in vredesnaam mogelijk is
Welke speler is dat dan?quote:Op zondag 3 november 2019 15:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het best bijzonder dat je als profvoetballer die al ruim 10 jaar in Europa voetbalt blijkbaar geen woord Engels kan.
DICK ADVOCAAT-EFFECT.quote:Op zondag 3 november 2019 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat VVV ook in haar gevaarlijke momenten totaal niet effectief is terwijl bij Feyenoord nu alles er in valt. Onder Stam was dat echt compleet andersom.
Vorig seizoen speelde Geertruida vaak op 6 bij de o19, en deed dat heel behoorlijk. Dat zie ik in de toekomst liever dan Fer. Fer is echt een veteraan.quote:Op zondag 3 november 2019 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze spelen zowaar sinds de 0-2 best behoorlijk. Tikkeltje zelfvertrouwen wat toch ontbrak.
Fer is inderdaad wel heel zwak weer.
Had Feyenoord een hoop ellende bespaard als Dick gewoon meteen was gestart dit jaar inderdaad. Maar daar zijn ook de pers en supporters verantwoordelijk voor.quote:
Wat een domme opmerking.quote:Op zondag 3 november 2019 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Had Feyenoord een hoop ellende bespaard als Dick gewoon meteen was gestart dit jaar inderdaad. Maar daar zijn ook de pers en supporters verantwoordelijk voor.
We gaan nog meedoen voor de titelquote:Op zondag 3 november 2019 15:20 schreef Drekkoning het volgende:
Nog twee goaltjes erbij en Feijenoord staat weer in het linkerrijtje
quote:Op zondag 3 november 2019 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Had Feyenoord een hoop ellende bespaard als Dick gewoon meteen was gestart dit jaar inderdaad. Maar daar zijn ook de pers en supporters verantwoordelijk voor.
AJAX ARE YOU WATCHINGquote:Op zondag 3 november 2019 15:20 schreef Drekkoning het volgende:
Nog twee goaltjes erbij en Feijenoord staat weer in het linkerrijtje
Nee, er was een extreem negatief sentiment rond zijn komst vorig jaar. Met extreem kritische supporters en pers.quote:Op zondag 3 november 2019 15:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]De enige die daar verantwoordelijk voor is, is Dick zelf.
Dus?quote:Op zondag 3 november 2019 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee, er was een extreem negatief sentiment rond zijn komst vorig jaar. Met extreem kritische supporters en pers.
En terecht, Advocaat aanstellen had op niks geslagen toen. Je laat weer blijken er geen enkel verstand van te hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee, er was een extreem negatief sentiment rond zijn komst vorig jaar. Met extreem kritische supporters en pers.
Hou je bek man.quote:Op zondag 3 november 2019 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En terecht, Advocaat aanstellen had op niks geslagen toen. Je laat weer blijken er geen enkel verstand van te hebben.
quote:Op zondag 3 november 2019 15:20 schreef Slobeend het volgende:
"Ook met I zijn de laatste weken dingen gebeurd. Ik hoop dat 'ie het goed oppakt. Ik zei voor de grap: vooral koppen en niet met je handen. Dat vond 'ie niet zo leuk", lacht Advocaat. "Daarna heb ik hem even apart genomen. Met Tapia, die spreekt de taal."
Dramatische speler.quote:Op zondag 3 november 2019 15:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Pfff die Colombiaan is kan echt niks aan de bal.
Yes.quote:Op zondag 3 november 2019 15:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In Peru spreek men Spaans toch ? Botteghin spreekt wel Portugees neem ik aan .
Ja hard rennen en domme acties maken.quote:Op zondag 3 november 2019 15:54 schreef Haringkop het volgende:
Sinistera is echt een soort van Bilal.
Ik had echt gedacht dat hij wel fitter zou worden en dus meer van waarde voor de ploeg. Maar we zitten nu in november en hij sjokt nog steeds als een oude man.quote:Op zondag 3 november 2019 15:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen gezicht. Waarom speelt hij als iemand van 50?
Iemand van 29 zou fysiek op de top moeten zitten.quote:Op zondag 3 november 2019 16:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik had echt gedacht dat hij wel fitter zou worden en dus meer van waarde voor de ploeg. Maar we zitten nu in november en sjokt nog steeds als een oude man.
Feyenoord is geen topclubquote:Op zondag 3 november 2019 16:02 schreef Merkie het volgende:
Het is echt topclub onwaardig dat het niet mogelijk is om 11 fitte spelers op te stellen.
Jij bent minder in de dartstopics, je wordt helemaal gek van zijn ADHD-posts daar zeg.quote:
Ik ben daar alleen tijdens het WKquote:Op zondag 3 november 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent minder in de dartstopics, je wordt helemaal gek van zijn ADHD-posts daar zeg.
Ga eens de andere majors volgen zou ik zeggen. Best leuk, stuk ontspannender kijken dan Feyenoord.quote:
Heel dat beleid van oud-(eredivisie)-spelers in genade aannemen moet zo snel mogelijk over boord.quote:Op zondag 3 november 2019 16:02 schreef Merkie het volgende:
Het is echt topclub onwaardig dat het niet mogelijk is om 11 fitte spelers op te stellen.
Nou zeg, het is vandaag niet best maar verder ben ik blij met hem. Alleen zijn rendement moet enorm omhoog.quote:Op zondag 3 november 2019 16:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Ga hem lekker met Jody Bernal toezingen die flapdrol Luis.
POEPZ0RREDquote:Op zondag 3 november 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent minder in de dartstopics, je wordt helemaal gek van zijn ADHD-posts daar zeg.
Zendt RTL Ray-Bar nog uit straks ? Of moet je weer naar hun klote stream.quote:Op zondag 3 november 2019 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga eens de andere majors volgen zou ik zeggen. Best leuk, stuk ontspannender kijken dan Feyenoord.
Kwartfinale is via de stream. Wint hij die, dan kunnen we hem vanavond op RTL kijken.quote:Op zondag 3 november 2019 16:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zendt RTL Ray-Bar nog uit straks ? Of moet je weer naar hun klote stream.
Eens. Vind hem dit seizoen juist een van de minst slechte.quote:Op zondag 3 november 2019 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg, het is vandaag niet best maar verder ben ik blij met hem. Alleen zijn rendement moet enorm omhoog.
Noppertgod nu bezigquote:Op zondag 3 november 2019 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwartfinale is via de stream. Wint hij die, dan kunnen we hem vanavond op RTL kijken.
Had ook niet anders verwacht. Verder ook triest dat je amper ziet dat we een man meer hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 16:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgezien van de doelpunten is het allemaal niet erg hoopgevend
Niet mee eens. Ze voetballen natuurlijk enorm kut maar veel meer kan je niet verwachten. Drie punten en geen enkele kans tegen, prima dan. Meer hoopten we toch niet op?quote:Op zondag 3 november 2019 16:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgezien van de doelpunten is het allemaal niet erg hoopgevend
Ja.quote:Op zondag 3 november 2019 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speelt VVV of Feyenoord met 10 man?
Kom dan maarrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 november 2019 16:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Moet zeggen dat Dick en Sjon een hoop rust op de bank uitstralen.
Berniequote:Op zondag 3 november 2019 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Kevin Blom slaapt vanavond weer in zijn Feyenoord pyjamaatje...
Ziedend.quote:Op zondag 3 november 2019 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Donderdag winnen van Young Boys zou erg leuk zijn ja. Die kunnen er ook niks van, met een volle Kuip moet dat lukken toch? Dan kan je bij winst tegen de Rangers zomaar eens zeker zijn van Europese overwintering.quote:Op zondag 3 november 2019 16:26 schreef fetX het volgende:
Lekker begin voor Dick en volgende week RKC moet ook lukken.
Donderdag hopelijk ook.
WIJ ZIJN DE JAGERS.quote:Op zondag 3 november 2019 16:25 schreef Maastoren het volgende:
Wij zetten de achtervolging in. Wedstrijd voor wedstrijd. Punt voor punt.
In de Kuip moet dat zeker lukken, maar dit seizoen is echt helemaal niks zekerquote:Op zondag 3 november 2019 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donderdag winnen van Young Boys zou erg leuk zijn ja. Die kunnen er ook niks van, met een volle Kuip moet dat lukken toch? Dan kan je bij winst tegen de Rangers zomaar eens zeker zijn van Europese overwintering.
Weinig weggeven is positief maar er zit weinig voetbal in deze ploeg. Clich natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2019 16:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Verder ook triest dat je amper ziet dat we een man meer hebben.
Hij bloeide wel op toen ie zei dat ie een hesje kreeg van Dick 👍🏼quote:Op zondag 3 november 2019 16:40 schreef Merkie het volgende:
Wel overduidelijk dat Jan-Arie niet echt netjes behandeld is. Mooi dat hij zo blij is om te spelen.
Woest.quote:Op zondag 3 november 2019 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Succes jongens. Het mag jullie ook eens meezittenquote:Op zondag 3 november 2019 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donderdag winnen van Young Boys zou erg leuk zijn ja. Die kunnen er ook niks van, met een volle Kuip moet dat lukken toch? Dan kan je bij winst tegen de Rangers zomaar eens zeker zijn van Europese overwintering.
10e.quote:Op zondag 3 november 2019 16:45 schreef Generationalpha het volgende:
Waar zou Feyenoord staan zonder Berghuis?
WIJ KIJKEN OOK.quote:Op zondag 3 november 2019 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
Jaap had dus geen problemen met Scharie. Scharie heeft gezeik gehad met Sjaak die blijkbaar kan bepalen dat hij naar Jong Feyenoord moet.
Hoezo te groot? Heeft ook Utrecht etc. getraind.quote:Op zondag 3 november 2019 16:59 schreef Shreyas het volgende:
Dick Advocaat heeft het wel weer op de rit gekregen, dat was op zich wel te verwachten, want Advocaat is een veel te grote trainer voor Feyenoord. Maar goed, het zij jullie gegund, want de laatste weken vond ik zelfs aandoenlijk.
Voor Utrecht was hij ook te grootquote:Op zondag 3 november 2019 17:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoezo te groot? Heeft ook Utrecht etc. getraind.
Voor Sparta en Fenerbache is ie dan ook te groot, die clubs zijn ook niet groter dan Feyenoord (wat KingRoland ook mag beweren). Je bent gewoon aan het stoken natuurlijkquote:
Vergeet Sunderland niet. Wat een barmhartige man, zoveel clubs onder z'n stand coachen.quote:Op zondag 3 november 2019 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Sparta en Fenerbache is ie dan ook te groot, die clubs zijn ook niet groter dan Feyenoord (wat KingRoland ook mag beweren). Je bent gewoon aan het stoken natuurlijk
Troost wil zo snel mogelijk van Jan-Arie af en heeft dat waarschijnlijk ook tegen Stam gezegd. Stam gaat gaan elftal bouwen met spelers die in de winterstop zeer waarschijnlijk weg zijn. Dick interesseert het helemaal niets wat Troost wil. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk, maar was voor Jan-Joost iets te ingewikkeld om deze rekensom te maken.quote:Op zondag 3 november 2019 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
Jaap had dus geen problemen met Scharie. Scharie heeft gezeik gehad met Sjaak die blijkbaar kan bepalen dat hij naar Jong Feyenoord moet.
Kom je gezellig op visite?quote:Op zondag 3 november 2019 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week zaterdag naar Rotterdam.
Voorbarig aan de hand van een armoedige winst op VVV.quote:Op zondag 3 november 2019 16:59 schreef Shreyas het volgende:
Dick Advocaat heeft het wel weer op de rit gekregen, dat was op zich wel te verwachten, want Advocaat is een veel te grote trainer voor Feyenoord. Maar goed, het zij jullie gegund, want de laatste weken vond ik zelfs aandoenlijk.
Als je het onderlinge duel wint zou je best wel eens 5e boven Vitesse kunnen staan in de winterstop.quote:Op zondag 3 november 2019 19:41 schreef Haringkop het volgende:
Hopen dat we in november een reeksje kunnen neerzetten. In december krijg je dan het verschil maken tegen Utrecht, PSV en Vitesse.
Niks aan de hand met de winterstop
Lolquote:Op zondag 3 november 2019 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
Het Baco-effect
Zoals ik al zei heeft Feyenoord wellicht de beste verdediging van de Eredivisie.
@:Elan
@:onlogisch
Met een goede decembermaand verwacht ik dat je ook Utrecht voorbij gaat en vierde staat.quote:Op zondag 3 november 2019 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het onderlinge duel wint zou je best wel eens 5e boven Vitesse kunnen staan in de winterstop.
Maar eerst even afwachten of het niveau berhaupt echt omhoog gaat, deze pot had je onder Stam ook kunnen winnen.
Vind het op zich wel triest dat Advocaat met een Feyenoord meteen al als potentiele verlosser wordt gezien na winst op n van de hekkensluiters.quote:Op zondag 3 november 2019 19:41 schreef Haringkop het volgende:
Hopen dat we in november een reeksje kunnen neerzetten. In december krijg je dan het verschil maken tegen Utrecht, PSV en Vitesse.
of je gaat er tegen RKC vanaf.quote:Op zondag 3 november 2019 19:41 schreef Haringkop het volgende:
Weer leuk geprobeerd!quote:Op maandag 4 november 2019 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
alles winnen tot de winterstop en je kan gezellig rond de kerstboom gaan zitten, wel eentje zonder stam dan.
Dat realiseren de meeste Feyenoord supporters ook wel. Feit blijft wel wat Gurney zegt:quote:Op maandag 4 november 2019 07:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vind het op zich wel triest dat Advocaat met een Feyenoord meteen al als potentiele verlosser wordt gezien na winst op n van de hekkensluiters.
Als hij van Young Boys weet te winnen begint de kredietopbouw.
Dat opbouwen van achteruit heeft Dick er gewoon meteen uitgegooid. Voor het eerst dit seizoen de 0 in de competitie. Dat geeft de supporters natuurlijk wel al een beetje hoop. Ik ben benieuwd naar donderdag. Mochten we die winnen, kan Dick aankomende zondag tevreden zijn als ze dan ook van RKC winnen en dus 3 winsten op rij heeft. Daarna komen de moeilijke wedstrijden.quote:Op maandag 4 november 2019 08:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aangezien we uit bij Fortuna en Emmen ook niet wonnen en ook nog 7 goals tegen kregen vind ik het te makkelijk gesteld dat we onder Stam gisteren ook wel hadden gewonnen.
Maar het was gewoon een baggerpot die Feyenoord cadeau kreeg, zo eerlijk mogen we ook zijn. Het niveau moet nog omhoog om ook van Vitesse, PSV en Utrecht te winnen, laat staan de Europese duels.
Ik vind het ook arrogant hoe Ajax dan Jol Veltman in de basis houdt.. kijk eens hoe goed wij zijn ondanks Jol.quote:Op zondag 3 november 2019 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
Het Baco-effect
Zoals ik al zei heeft Feyenoord wellicht de beste verdediging van de Eredivisie.
@:Elan
@:onlogisch
die jongen moet gewoon het vertrouwen krijgen hem nu al afschrijven slaat eigenlijk nergens op.quote:Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Elke keer wanneer ik hiernaar kijk, denk ik maar aan 1 ding:
Wanneer gaat Senesi net zo ziek spelen bij ons?!
Komt vast nog wel. Vraag me alleen wel ergens af waarom per se Jan Arie moet spelen. Senesi deed het best redelijk tegen Bern en ook tegen Ajax was hij verre van de slechtste.quote:Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Nee, ik word ook lijp van de mensen die hem nu al afschrijven.quote:Op maandag 4 november 2019 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die jongen moet gewoon het vertrouwen krijgen hem nu al afschrijven slaat eigenlijk nergens op.
zeker maar ze moeten wel een plan trekken voor het volgende seizoen en met die koekenbakker die ze AD willen maken vrees ik dat het niet gaat lukkenquote:Op maandag 4 november 2019 11:33 schreef Elan het volgende:
Prima voor het zelfvertrouwen, in Dickie we trust
Dickie mochten ze wat mij betreft voor 2 seizoenen vastleggen. Ik geloof er niet in dat er op tijd een competente AD en TD aangesteld worden die de juiste trainert gaan vinden voor Feyenoord.quote:Op maandag 4 november 2019 11:33 schreef Elan het volgende:
Prima voor het zelfvertrouwen, in Dickie we trust
Zo belangrijk is een Algemeen Directeur ook weer niet. Hopelijk komt men met Arnesen voor de TD functie.quote:Op maandag 4 november 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ze moeten wel een plan trekken voor het volgende seizoen en met die koekenbakker die ze AD willen maken vrees ik dat het niet gaat lukken
het punt is dat de incompetente RVC deze puinhoop mede heeft veroorzaakt en als ze zo'n trekpop op die functie zetten daar gewoon mee door kunnen gaan, een RVC moet controleren, niet besturen dus dat is fundamenteel fout.quote:Op maandag 4 november 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo belangrijk is een Algemeen Directeur ook weer niet. Hopelijk komt met met Arnesen voor de TD functie.
Dick zal nog wel een jaartje blijven mocht het allemaal een beetje positief uitpakken. Duidelijk verhaal ook qua tactiek en hoe hij wil spelen trouwens na afloop, al werkte de tegenstander ook goed mee..quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dickie mochten ze wat mij betreft voor 2 seizoenen vastleggen. Ik geloof er niet in dat er op tijd een competente AD en TD aangesteld worden die de juiste trainert gaan vinden voor Feyenoord.
quote:Op maandag 4 november 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo belangrijk is een Algemeen Directeur ook weer niet. Hopelijk komt men met Arnesen voor de TD functie.
Mee eens hoor. Bestuurstechnisch zou het een krankzinnige beslissing zijn. Maar de feitelijke winst zit primair bij een goede technisch directeur met dito netwerk. Dat zie je bij jouw cluppie ook.quote:Op maandag 4 november 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is dat de incompetente RVC deze puinhoop mede heeft veroorzaakt en als ze zo'n trekpop op die functie zetten daar gewoon mee door kunnen gaan, een RVC moet controleren, niet besturen dus dat is fundamenteel fout.
Technisch beleid is vele malen belangrijker voor Van der Sar stonden er vorig jaar ook verhuisdozen.quote:Op maandag 4 november 2019 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk je dat dat goede beleid bij AZ, PSV en Ajax uit de lucht is komen vallen?
Ja en wie moet de technisch directeur aanstellen? Bovendien stond er bij Ajax een goede basis, terwijl bij ons de scouting en de jeugdopleiding ook op de schop moeten.quote:Op maandag 4 november 2019 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Technisch beleid is vele malen belangrijker voor Van der Sar stonden er vorig jaar ook verhuisdozen.
Snap ik maar moet je per se een visionair zijn om een goede technisch directeur aan te stellen? Het lijkt me zeker bij ons veel moeilijker om de juiste spelers te halen, de technisch directeur is daarnaast ook verantwoordelijk voor het aanstellen van de juiste scouts en veldtrainers.quote:Op maandag 4 november 2019 12:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en wie moet de technisch directeur aanstellen? Bovendien stond er bij Ajax een goede basis, terwijl bij ons de scouting en de jeugdopleiding ook op de schop moeten.
Bij Feyenoord is de RvC ook veel te nadrukkelijk aanwezig. Dat zie je in het stadiondossier en nu ook weer. Troost speelt leuk de interim-TD en wil straks weer in de RvC aanschuiven. Compleet bezopen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 4 november 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is dat de incompetente RVC deze puinhoop mede heeft veroorzaakt en als ze zo'n trekpop op die functie zetten daar gewoon mee door kunnen gaan, een RVC moet controleren, niet besturen dus dat is fundamenteel fout.
Zo'n filmpje is er van Baco ook wel te maken.quote:Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef o.us2.0 het volgende:
In het shirt van Vitesse en ajax zeker?quote:Op maandag 4 november 2019 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n filmpje is er van Baco ook wel te maken.
Tegenwoordig is de face swap-technologie ook breed beschikbaar.quote:Op maandag 4 november 2019 12:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In het shirt van Vitesse en ajax zeker?
Toptalentquote:Op maandag 4 november 2019 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik word ook lijp van de mensen die hem nu al afschrijven.
Die kerel heeft nooit in het buitenland gevoetbald, laat staan aan de andere kant van de wereld (Europa).
Hij is een Argentijs toptalent en dat filmpje laat het zien. Dat hij niet direct 3 erin schoot tegen Porto en Young Boys betekent niet dat hij faalt. Hij wordt niet voor niets geselecteerd voor Jong Argentini, zelfs toen Stam hem op de bank hield.
En de allerbelangrijkste reden: hij (en wijzelf ook) wist niet dat hij bij een gedemotiveerd en belachelijk slecht Feyenoord terecht zou komen. Ik vond het al een godswonder dat hij voor z'n transfer ons kende als een Nederlandse topclub.
Nogal voorbarig laat hem eerst maar eens gewoon onomstreden basisspeler worden bij Feyenoord. Voorlopig lijkt dat lastig zat.quote:
Ik geloof er in ieder geval dat dat t.z.t. zal gebeuren. Als hij aan het eind van het seizoen dat nog steeds niet is neem ik een Dickie UI.quote:Op maandag 4 november 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogal voorbarig laat hem eerst maar eens gewoon onomstreden basisspeler worden bij Feyenoord. Voorlopig lijkt dat lastig zat.
Zijn meer de mensen die voor Ajax en PSV zijn, dat hoort er een beetje bij, heb er ook wel vertrouwen in dat het goedkomt.quote:Op maandag 4 november 2019 17:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof er in ieder geval dat dat t.z.t. zal gebeuren.
Alleen met dat constante afbranden en negatieve sentiment zal dat al ng lastiger maken. [ afbeelding ]
voor hem ook jammer dat Dick hem niet opstelde gisteren, nu blijf je de speculatie houden of hij wel of niet goed genoeg is en ik kan me niet voorstellen dat hij minder is dan Schariequote:Op maandag 4 november 2019 17:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof er in ieder geval dat dat t.z.t. zal gebeuren. Als hij aan het eind van het seizoen dat nog steeds niet is neem ik een Dickie UI.
Alleen met dat constante afbranden en negatieve sentiment zal dat al ng lastiger maken. [ afbeelding ]
Hij speelt nu in Jong tegen Vitesse.quote:Op maandag 4 november 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor hem ook jammer dat Dick hem niet opstelde gisteren, nu blijf je de speculatie houden of hij wel of niet goed genoeg is en ik kan me niet voorstellen dat hij minder is dan Scharie
ik las dat hij tegen Young Boys niet slecht was en veel ballen diep gaf, dat zie ik Botteghin niet doen, Van der Heijden kon/kan dat wel aardig, is een beetje een mindere versie van Blindquote:Op maandag 4 november 2019 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelt nu in Jong tegen Vitesse.
Er hangt ook wel een beetje ongezonde tendens om die gozer heen elke actie meteen onder een vergrootglas.
Daarom die krijgt zijn kans echt welquote:Op maandag 4 november 2019 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las dat hij tegen Young Boys niet slecht was en veel ballen diep gaf, dat zie ik Botteghin niet doen, Van der Heijden kon/kan dat wel aardig, is een beetje een mindere versie van Blind
Kut, die is volgens mij redelijk betrouwbaar.quote:Op maandag 4 november 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)volgend-seizoen.html
Deze club
Van Geel was toch weg? Bord-op-schoot scouting.quote:Op maandag 4 november 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
Deze club
Hij zei ook dat Karsdorp zeker niet zou komen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut, die is volgens mij redelijk betrouwbaar.
Was ook een van de eersten die met de naam van Senesi kwam.
Man man manquote:Op maandag 4 november 2019 18:28 schreef Caland het volgende:
Deze club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |