quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goede beschrijving voor Lex![]()
[ afbeelding ]
Just stringing you along.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eitje maar ik zal niks zeggen
Saartje altijd in voor een beetje humor!quote:
Alcohol is High Octane voor praters.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een energie hebben die dames joh, dat ratelt maar en dat ratelt
Verstandig gedrag. Dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie gaat lexy haar lenzen eruit halen
Sentimentele simpele geest. Vind het tof om te zien hoe die vrouwen elkaar steunen. Daar kunnen mannen nog een voorbeeld aan nemen.quote:
Met genoeg ondersteunng lijkt me dat geen enkel probleemquote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Met genoeg ondersteunng lijkt me dat geen enkel probleem
Welterusten en Cossen is meestal leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
met bomen naar bed. ik zie jullie de volgende keer![]()
bedankt voor het leuke avondje cossen!
zeker weten, en het scheelt ook wel dat ze niet om 2100u al in bed lagenquote:Op vrijdag 1 november 2019 01:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Welterusten en Cossen is meestal leuk.
Ik kijk nog evenof dat gaat lukken. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
sweet dreams paco
Eindelijk een beetje aktie daar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker weten, en het scheelt ook wel dat ze niet om 2100u al in bed lagen
Trusten maatje.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
met bomen naar bed. ik zie jullie de volgende keer![]()
bedankt voor het leuke avondje cossen!
Ik geloof dat ze d'r kat mist ofzoquote:
Gerrit effe de pisbuis doorspoelen na gebruik voor andere zaken.quote:
Tranen helpen met droogtrainen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:55 schreef pecla het volgende:
En weer janken die Lex, daar wordt je ook niet goed van
Jesus wat ziet dat wijf eruit...lijkt wel een trafoquote:
engquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jesus wat ziet dat wijf eruit...lijkt wel een trafo
Hierbij richtte Lex zich even tot NL dat "heel NL mocht weten dat ze er maandag 3 op Merel geeftquote:
benieuwd hoe ze morgen doenquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:29 schreef pecla het volgende:
Lachen ze willen met zijn allen op Merel nadat dronken Lexy dat opgooide die haar grote smoel helemaal zat is
Denk dat Andrea het beste geheugen heeftquote:
*noteertquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Hierbij richtte Lex zich even tot NL dat "heel NL mocht weten dat ze er maandag 3 op Merel geeft
Vooral benieuwd hoe ze zondag doen als Merel alles heeft gehoord en de confrontatie met ze zoekt(en dan vooral benieuwd naar Lex die dan heel wat toontjes lager zingt dan nu)quote:
morgen jankt lex weer: ik kan ut niehiet, ik wult naar huihuis, sorry merullllquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe ze zondag doen als Merel alles heeft gehoord en de confrontatie met ze zoekt(en dan vooral benieuwd naar Lex die dan heel wat toontjes lager zingt dan nu)
Ja psies, in ieder geval zondagquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
morgen jankt lex weer: ik kan ut niehiet, ik wult naar huihuis, sorry merullll
Klopt, dat was de druppel...quote:Op vrijdag 1 november 2019 02:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omdat dree zei dat ze haar niet vertrouwde ?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 02:47 schreef sjampoeh het volgende:
blijft grappig, dronken wijven met t haloween zooi op hun smoel nog
omdat ze niet zo op tv willen overkomen.. en nu geven ze geen fuck ffquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De frustaties daar zitten kennelijk erg diep. Met drank komt er steeds ellende.
Dan moet er eerst veel botox in.quote:Op vrijdag 1 november 2019 02:49 schreef sjampoeh het volgende:
lex wult ook met een opgeheven hoofd naar huis
a little to late![]()
mooie capquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Toch even in de camera spieken...
[ afbeelding ]
Ze moet nog naar bedquote:Op vrijdag 1 november 2019 05:46 schreef Dotteke het volgende:
Mylène In de badkamer ze heeft al haar make up nog op of ze is al wakker of ze moet naar bed
Morguh Hidihoquote:Op vrijdag 1 november 2019 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moet nog naar bed
En nu gaat ze slapen
6 uur......7 uur zomertijd
Jee, er zijn er nog meer zo laat hun nest in gegaan dusquote:
Ja ze hebben ook gedronken dus zal wel ergens vanmiddag wordenquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee, er zijn er nog meer zo laat hun nest in gegaan dus
Nou ben benieuwd hoe lang ze vandaag blijven liggen
Lekker kan die eikel van een bootwoner weer gaan mopperen, kan SHel weer lekker tegen hem te keer gaanquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook gedronken dus zal wel ergens vanmiddag worden
Zo komen die kistjes nooit klaar voor de markt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker kan die eikel van een bootwoner weer gaan mopperen, kan SHel weer lekker tegen hem te keer gaan
ZO dan, wat ziet die er uit, alle botox ten spijt, ze lijkt wel 60 hieroquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lol, Lex is weer terug uit bed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, wat ziet die er uit, alle botox ten spijt, ze lijkt wel 60 hiero
ALs ze deze foto onder handen zou krijgen schrikt ze zich het apenzuurquote:
Wie heeft dat geregeld?quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:34 schreef danaqui het volgende:
11 uur staat de wensambu voor de deur, lekker allemaal met hun nog bezopen kop erbij staan dan schaam je je toch dood..........maar agh jaa tokkie Sjel zal wel blijven liggen samen met vingerrat en miss depri en wie kan het weer opknappen? Juist JESSIE![]()
Volgens mij kwam Brandon met die mail,zullen ze wel niet verstaan hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Febo regeld dat toch? Nou ja regelen er word gewoon gezegd dat die ambu komt
Owja ok Brandon had mailtje das waar maar dan toch staan ze alsnog voor lul met die bezopen koppen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Brandon met die mail,zullen ze wel niet verstaan hebben.
Zonder Merel...quote:Op vrijdag 1 november 2019 06:57 schreef chufi het volgende:
Verdachte bewegingen onder de bootdekens
Filmpjes aan het terugkijken,wat een gelal.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Zo, Merel keek ff met der valse kop in de camera
O, zijn er filmpjes, ga zo ook ff kijkenquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Filmpjes aan het terugkijken,wat een gelal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idde.. waren even wat korte ruksalvos
quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, zijn er filmpjes, ga zo ook ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is bijv. wel mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Maar de Febo neemt aldoor haar muis over eehhm die muis doet het niet....quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:33 schreef danaqui het volgende:
Jessie die nooit de compie afstaat geeft nu His pc tijd, wat een kanjer is het toch ook he![]()
Ja leuk hequote:Op vrijdag 1 november 2019 07:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Febo neemt aldoor haar muis over eehhm die muis doet het niet....
Heb jij nog wensen ? Ik ga zo broodjes en beleg halen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:35 schreef danaqui het volgende:
Owja er is een gezamelijk ontbijtje om 9 uur, nah gaat m niet worden dus![]()
Het is een puinhoop in de keuken en Merel heeft er geen zin meer in
Broodje gezondquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog wensen ? Ik ga zo broodjes en beleg halen.
Ik kom net van de bakker, het ruikt daar altijd zo lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij nog wensen ? Ik ga zo broodjes en beleg halen.
Die zal wel weer de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom net van de bakker, het ruikt daar altijd zo lekker
Maar bbrrr wat is het koud
Onze jank marietje weet je, Mariska, die ligt nog in de nest
Die heeft gisteren ffkes haar ouders mooi neer gezet met der dronken kop
quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom net van de bakker, het ruikt daar altijd zo lekker
Maar bbrrr wat is het koud
Onze jank marietje weet je, Mariska, die ligt nog in de nest
Die heeft gisteren ffkes haar ouders mooi neer gezet met der dronken kop
Ja, dat zit er wel inquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die zal wel weer de hele dag in bed blijven liggen.
Die was echt heel erg wat zij allemaal over haar ouders zei ........quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was om 9 uur al lam.
Goedemorgen .quote:
Ja, ik zag het, dat gejank een ander zijn feestje bedervenquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was om 9 uur al lam.
Ja alle botox ten spijt, het ziet er niet meer uitquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 november 2019 02:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zij haar halloween masker al afgezet?
Dit is best erg.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 november 2019 02:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is best erg.
Komt er aan.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alle botox ten spijt, het ziet er niet meer uit
Ik kan er nooit bij.quote:
Ik help je het mee hopen, vannacht was best wel leuk, hopen dat er nog wat peper in komt de laatste maanden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:07 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
allen een fijne streamdag
of
En dan denken dat ze eeuwig 18 blijftquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er nooit bij.
Zo jong en nu al zo..
Wie is u dan?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Offtopic!Broodje warm vlees gaat er wel in.
Gm skeet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:07 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
of
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pistoletje brie, rucolla, pijnboompitjes en 'n drissel tijmhoning graag
Gaan ze Mariska of Merel ophalen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gm skeet.![]()
Er komt straks een ambu.
Iets met stichting Heppie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan ze Mariska of Merel ophalen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Offtopic!Broodje warm vlees gaat er wel in.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:17 schreef Punkman het volgende:
[..]Hoi Henry.Welkom hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Moggequote:Op vrijdag 1 november 2019 08:07 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
of
Op je blauwe ogen zeker.quote:
Toen sliep ikquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik help je het mee hopen, vannacht was best wel leuk, hopen dat er nog wat peper in komt de laatste maanden.
Vannacht was best leuk.quote:
Drunk bitchesquote:
Dat zou Punk zich nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
er stond iets anders (Your Worst Nightmare) heeft Punk snel veranderd!
Moet je dan nu niet een klein tukkie doen ?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vannacht was best leuk.
Meer van, er waren weer eens streams 's nachts.
Heel bijzonder was het ook weer niet, maar was wel weer eens leuk dat er 's nachts wat gebeurde.
Het is net een vent zoquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit is best erg.
Die drank gaat terug naar de bar zei His net.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:30 schreef schizolientje het volgende:
we hebben veel drank zegt Hiske, de eersten die wijnen zijn Hiske, Merel en Mariska
Ik ga zo mama.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet een klein tukkie doen ?
Net hadden ze een kan melk van 24-10quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hup, hele fles melk weg.
Het is in hun ogen heel snel niet goed meer en ach, tis hun geld niet.
Zijn ze wel bezig met het klimaat, en de opwarming en zo?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hup, hele fles melk weg.
Het is in hun ogen heel snel niet goed meer en ach, tis hun geld niet.
Onbegrijpelijk ja, zij leven er ook en komen ook dagelijks meerdere keren in die koelkast.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:38 schreef chufi het volgende:
His en Merel doen net alsof de rest, niet hun groepje, verantwoordelijk is voor bedorven voedsel in de gezamenlijke koelkast .... Wie koopt elke keer al dat vreten in dan ?
Dat bedoel ik en ja Merel klikt en koopt maar zonder te kijken wat er nog is .. want de pc staat boven weet je ..quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, zij leven er ook en komen ook dagelijks meerdere keren in die koelkast.
En trouwens Merel is toch van de inkoop?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze hebben zoveel nieuwe boodschappen gehad dat ze dus gewoon eerst oud/goed spul gewoon weg gooien anders past het niet
Dit is gewoon geen utopia setting, maar een DGK setting.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, zij leven er ook en komen ook dagelijks meerdere keren in die koelkast.
Er wordt maar raak ingekocht en als er ouder spul staat wordt het anderen verweten dat ze dat niet weggooien. Maar tegen het inkoopbeleid van Merel valt bijna niet weg te gooien.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze hebben zoveel nieuwe boodschappen gehad dat ze dus gewoon eerst oud/goed spul gewoon weg gooien anders past het niet
Zeggen dat ze het doet is in haar ogen ook werkenquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:41 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat Maris altijd elke keer de boel opruimt daar in de keuken ... of is dat ook niet wat ze zegt dat ze doet
Ik denk dat Jens dat ook deed, de koelkast bijhouden en eten wat over datum was, weggooidequote:Op vrijdag 1 november 2019 08:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zouden ze wel gehoord hebben van FIFO? Ze flikkeren het nieuwe spul gewoon inquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jens dat ook deed, de koelkast bijhouden en eten wat over datum was, weggooide
Zo kan ik ook de dag vullen.. Denk dat ze nu in dr nest over werk droomt want das het enigste in haar leven, op dat andere na dan, dat van die vakanties in All-in-one resorts met grote Gambianen ...quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het doet is in haar ogen ook werken
FIFO, ik betwijfel zelfs of de jeugd in de AH of supermarkt naar uw keuze die nog kent.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zouden ze wel gehoord hebben van FIFO? Ze flikkeren het nieuwe spul gewoon in
de koelkast voor het oude.
Eerste wat ik leerde toen ik begon op de versafdeling zo'n 35 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
FIFO, ik betwijfel zelfs of de jeugd in de AH of supermarkt naar uw keuze die nog kent.
FirstInFirstOut.
Lijkt haast wel een oude lullen term.
Schouderbeugel.quote:
Ik doe het nog steeds in mijn koelkast of vaker provisiekast.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerste wat ik leerde toen ik begon op de versafdeling zo'n 35 jaar geleden
Ow..Ik dacht al..quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zodat ze meer rechtop gaat lopen, en schouders naar achter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude Gizmo`s eerst?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds in mijn koelkast of vaker provisiekast.
Het schuurt..quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:58 schreef juul. het volgende:
Wat is dat toch met het loopje van Mariska
franny kent hem welquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zouden ze wel gehoord hebben van FIFO? Ze flikkeren het nieuwe spul gewoon in
de koelkast voor het oude.
Waarom niet?quote:
Ze heeft in ieder geval een normale rok lengtequote:Op vrijdag 1 november 2019 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kiek d'r lopen Mien Schaamlip, alsof ze gaat werken bij Zeeman![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mien gaat zondag 500 haringen verkopen heur.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kiek d'r lopen Mien Schaamlip, alsof ze gaat werken bij Zeeman![]()
![]()
[ afbeelding ]
Das niet voor de rug, maar voor allerlei biometrische waarnemingenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zie ook steeds vaker voetballers met een soort tuigje om spelen.
Of het is een hype, of het doet toch wat.
Ik heb geen idee, maar toen ik nog voetballer was had ik zo'n ding nooit gedragen.
Toch wel mijn Dochter heeft hen 2 jaar gedragen , omdat ze op kantoor zat , het was wel een ander soort van elastiek , maar ze ging rechter zitten en lopenquote:
Jij bent voetballer geweest? Toen was Cambuur zeker eredivisie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zie ook steeds vaker voetballers met een soort tuigje om spelen.
Of het is een hype, of het doet toch wat.
Ik heb geen idee, maar toen ik nog voetballer was had ik zo'n ding nooit gedragen.
vers uit de muffe doos .....quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mien gaat zondag 500 haringen verkopen heur.
volgens mij ook, hartslag e.d.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das niet voor de rug, maar voor allerlei biometrische waarnemingen
Goffer.quote:
Candy Crushquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:03 schreef schizolientje het volgende:
En Jessie zit al een paar uur te computeren, wat doet hij toch op dat ding. Dat lijkt me geen beperkte toegang tot iets
Ik zie ze haar nooit versturen,jij wel?quote:
Tadaaa.Nu heb ik zin in haring met zuur.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zuur!!...................> daar is team zuur!
Daar heeft ze Mariska voorquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie ze haar nooit versturen,jij wel?
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie ze haar nooit versturen,jij wel?
hoe weet ze dat dan al?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Merel verteld aan Jessie dat Andrea, Shel en Myl op Lex hebben ingepraat om op Maris te stemmen
O, dat is bijzonder, zegt Jessie
Misschien doet de Febo dit in de nachtquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Heel af en toe als ze een lading heeft zie ik haar wel eens jassen in een zak proppen, maar niet iedere dag hoor hooguit een keer in de week
bovendien zie je ook een dergelijke grote hoeveelheid niet binnenkomenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Heel af en toe als ze een lading heeft zie ik haar wel eens jassen in een zak proppen, maar niet iedere dag hoor hooguit een keer in de week
Ah oke, ik vroeg het mij af.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das niet voor de rug, maar voor allerlei biometrische waarnemingen
Nope, eerste divisie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent voetballer geweest? Toen was Cambuur zeker eredivisie.
Van Ger, die vertelde het gisteravond aan Hiskequote:Op vrijdag 1 november 2019 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe weet hiske dat dan? die zat er toch niet bij?
Gerrit heeft veel opgevangen, die zat boven achter de pcquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en hoe weet hiske dat dan? die zat er toch niet bij?
die lag toch ook nog met franny in de inloopkast?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Gerrit heeft veel opgevangen, die zat boven achter de pc
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Gerrit heeft veel opgevangen, die zat boven achter de pc
Daarvoor nogquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
die lag toch ook nog met franny in de inloopkast?
Sorry voor je enkels.Wie mag Utopia winnen van jou? En laat je niet beïnvloeden door Gizzy.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah oke, ik vroeg het mij af.
En wat nemen ze waar dan ?
Ik zie bijna iedereen ze gebruiken, maar beter worden niet.
[..]
Nope, eerste divisie.
Wel gescout voor Cambuur ooit eens, maar mijn enkels waren te zwak.
Wat ook een na paar jaar definitief het einde betekende voor mij in lichamelijke sport
tjongequote:Op vrijdag 1 november 2019 09:10 schreef danaqui het volgende:
[..]Hij heeft het geloof ik ook nog opgenomen
Geen idee dat zal vandaag wel duidelijk worden denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge
en wat willen ze daarmee doen dan?
Ze kunnen het toch niet verbieden dat er ook door anderen over het stemmen wordt gepraat ?
Het is moeilijk, maar ik ga voor Shelly dan maar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry voor je enkels.Wie mag Utopia winnen van jou? En laat je niet beïnvloeden door Gizzy.
Daarna jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
die lag toch ook nog met franny in de inloopkast?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:13 schreef Poezewoes het volgende:
Kinderen en dronken mensen vertellen de waarheid, ook zo'n gezegde
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet dat het al eerder is geweest, maar dit is zo 1 op 1 met Vanessa gifjes.
Liever dat laatste danquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Blijf erbij, niemand verdiend te winnen, laten ze die poen maar onder elkaar verdelen, dan heb je die treiter campagnes ook niet zo erg meer.
Of aan een goed doel schenken, de kinderboerderij, waar de dieren vandaan komen.
Het jankorgel, zonder mening.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:17 schreef juul. het volgende:
Lex gaat het hard spelen om in de finale te komen, dat heb ik aan mensen beloofd
Goed planquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Blijf erbij, niemand verdiend te winnen, laten ze die poen maar onder elkaar verdelen, dan heb je die treiter campagnes ook niet zo erg meer.
Of aan een goed doel schenken, de kinderboerderij, waar de dieren vandaan komen.
Ik wou zeggen een echte anit-pest organisatie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Wil je dat ?quote:
Gisteren nog.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet dat het al eerder is geweest, maar dit is zo 1 op 1 met Vanessa gifjes.
Helemaal met je eens Poez , en als er iemand moet winnen dan geen Jessy of Merel of Frutselquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Bravoquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:20 schreef Punkman het volgende:
Ik mag het als mod niet zeggen, maar als user dan.
Stekker eruit, geen winnaar en het geld naar een goede organisatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |