Schiet ze neer aub.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:18 schreef mazaru het volgende:
Wat een ontzettend ziek, smerig, vals groepje is dit.
Van Merel geleerd ws, die heeft haar mond ervan vol.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die rat met schieten? Er gaat geen dag voorbij of ze heeft het over mensen neerschieten.
Colombia he, ze is gangster.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die rat met schieten? Er gaat geen dag voorbij of ze heeft het over mensen neerschieten.
Ook. Ze zijn aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van Merel geleerd ws, die heeft haar mond ervan vol.
hihiquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Colombia he, ze is gangster.
Het is echt gewoon tuig van de straat. Met die kogel ook om haar nek. Ik snap niet dat ze dat binnen hebben gelatenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Colombia he, ze is gangster.
Dat denk ik niet. Vooral idd gewoon een laag iq.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lex is allesbehalve zwak , ze is zoals ik net al zei een opportunist
Ik vind dat eigenlijk wel leuk. Straks in de yurt alles bespreken. Kijken hoe neutrale Hiske daar op reageert.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:23 schreef Flow3r het volgende:
Ger in de keuken die alles kan horen, wan domme wijven weer
Inderdaad door Mariska wij vrouwen moeten kwam ze mee.....en Franny.....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach hoepel toch op. Team zuur heeft haar welbewust naar zich toegetrokken onder het mom dat ze alles zou doen wat ze wilden, want ze is zo dom.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad door Mariska wij vrouwen moeten kwam ze mee.....en Franny.....
Nah, Dree zegt het wel allemaal in haar gezichtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:24 schreef mazaru het volgende:
Ongelooflijk! Wat een huichelaars!!![]()
[ afbeelding ]
Euh was dat ook op mij bedoeld?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
Hij leest mee denk ik, doet koptelefoon gelijk goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:25 schreef zodeju het volgende:
Koptelefoon van Gerrit passen niet of heeft ze express naast zijn oren......
Andrea moet haar eigen sekte beginnen , succes gegarandeerd .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:24 schreef mazaru het volgende:
Ongelooflijk! Wat een huichelaars!!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gelezen dat er een boerderij vrij is gekomen in Drenthequote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:26 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Andrea moet haar eigen sekte beginnen , succes gegarandeerd .
hihihi wat geinig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er een boerderij vrij is gekomen in Drenthe
Gerrit zenderchech...terwijl hij in zijn eentje bij de computer zit.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
het was mooi, zolang het duurde
[ afbeelding ]
Hoe eerlijk wil je het hebben, ze zegt het gewoon tegen haar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Dree tegen lex : jij bent niet te vertrouwen, dat is wat ik zie
Och dat vind ik dan weer zielig.......quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
het was mooi, zolang het duurde
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal alleen thuis. Ik kan niet naar huis.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel genoeg van nu, stom gejank van dat mens
en haar kat danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben helemaal alleen thuis. Ik kan niet naar huis.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flipflopquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:31 schreef sjampoeh het volgende:
dree met haar flipfloppers. dat zijn slippers
Goede beschrijving voor Lexquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:31 schreef sjampoeh het volgende:
dree met haar flipfloppers. dat zijn slippers
zou ze dat wetenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flipflop
oh dan ben ik domquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goede beschrijving voor Lex![]()
[ afbeelding ]
Heb meer dat zij zwelgt in narigheid en daar van geniet, nooit tevreden en altijd op zoek is naar meer of anders.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:32 schreef DaSteeg het volgende:
Fuck euro's, fuck de titel! Ik wil gewon naar huis maar ik kan niet!
[ afbeelding ]
Mens heeft issues, en geen eigen mening, lult met alle winden mee!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit lult het door in de yurt
Terwijl ze dronken is … dan heb je echt lef hoor .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En Dree zegt het recht in haar gezicht : je bent niet te vertrouwen![]()
[ afbeelding ]
Oh hij is wel snel, ik had ingezet op morgenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit lult het door in de yurt
Klopt, achter haar rug was beter geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:37 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Terwijl ze dronken is … dan heb je echt lef hoor .
Heerlijk de paniek wordt groot bij dat groepje.....Merel trekt het nu al niet meer vooral als ze dit nu hoort...quote:
je kon nog horen dat hij zei dat Andrea haar aan het ompraten isquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
maar het zou goed kunnen dat hij het verkeerd begrepen heeft
Want morgen weet ze dit nog ? Tis Lex he ?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, achter haar rug was beter geweest.
Ook als ze nuchter is hoor,Dree lust ze rauwquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:37 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Terwijl ze dronken is … dan heb je echt lef hoor .
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk de paniek wordt groot bij dat groepje.....Merel trekt het nu al niet meer vooral als ze dit nu hoort...
Wij mogen het weer niet horen.
Nou wat maakt het uit dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:38 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Want morgen weet ze dit nog ? Tis Lex he ?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt gewoon tuig van de straat. Met die kogel ook om haar nek. Ik snap niet dat ze dat binnen hebben gelaten
Dre wel maar Lex niet . Die is pap nu en dat is zeer zwak om nu je move te maken .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook als ze nuchter is hoor,Dree lust ze rauw
Nee joh. Andrea heeft een kogel om haar nek, waarmee ze iedereen wil vermoorden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
https://www.zilverenhange(...)zwart-ketting-hanger
Wanneer danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:40 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Dre wel maar Lex niet . Die is pap nu en dat is zeer zwak om nu je move te maken .
O en net maakte het niet uit, want morgen weet ze toch niets meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:40 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Dre wel maar Lex niet . Die is pap nu en dat is zeer zwak om nu je move te maken .
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wanneer danLex is altijd zwak namelijk
Van mij hoeft dat niet hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:40 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Uhhh jij antwoord he ? Ik ben beleefd en geef antwoord terug .
Dus dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wanneer danLex is altijd zwak namelijk
Daarom laat ik zien dat die ketting ook een heel andere inhoud kan bevatten, letterlijk en figuurlijk, nou ja figuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee joh. Andrea heeft een kogel om haar nek, waarmee ze iedereen wil vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |