Schiet ze neer aub.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:18 schreef mazaru het volgende:
Wat een ontzettend ziek, smerig, vals groepje is dit.
Van Merel geleerd ws, die heeft haar mond ervan vol.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die rat met schieten? Er gaat geen dag voorbij of ze heeft het over mensen neerschieten.
Colombia he, ze is gangster.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die rat met schieten? Er gaat geen dag voorbij of ze heeft het over mensen neerschieten.
Ook. Ze zijn aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van Merel geleerd ws, die heeft haar mond ervan vol.
hihiquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Colombia he, ze is gangster.
Het is echt gewoon tuig van de straat. Met die kogel ook om haar nek. Ik snap niet dat ze dat binnen hebben gelatenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Colombia he, ze is gangster.
Dat denk ik niet. Vooral idd gewoon een laag iq.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lex is allesbehalve zwak , ze is zoals ik net al zei een opportunist
Ik vind dat eigenlijk wel leuk. Straks in de yurt alles bespreken. Kijken hoe neutrale Hiske daar op reageert.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:23 schreef Flow3r het volgende:
Ger in de keuken die alles kan horen, wan domme wijven weer
Inderdaad door Mariska wij vrouwen moeten kwam ze mee.....en Franny.....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach hoepel toch op. Team zuur heeft haar welbewust naar zich toegetrokken onder het mom dat ze alles zou doen wat ze wilden, want ze is zo dom.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad door Mariska wij vrouwen moeten kwam ze mee.....en Franny.....
Nah, Dree zegt het wel allemaal in haar gezichtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:24 schreef mazaru het volgende:
Ongelooflijk! Wat een huichelaars!!![]()
[ afbeelding ]
Euh was dat ook op mij bedoeld?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
Hij leest mee denk ik, doet koptelefoon gelijk goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:25 schreef zodeju het volgende:
Koptelefoon van Gerrit passen niet of heeft ze express naast zijn oren......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |