quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goede beschrijving voor Lex![]()
[ afbeelding ]
Just stringing you along.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eitje maar ik zal niks zeggen
Saartje altijd in voor een beetje humor!quote:
Alcohol is High Octane voor praters.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een energie hebben die dames joh, dat ratelt maar en dat ratelt
Verstandig gedrag. Dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie gaat lexy haar lenzen eruit halen
Sentimentele simpele geest. Vind het tof om te zien hoe die vrouwen elkaar steunen. Daar kunnen mannen nog een voorbeeld aan nemen.quote:
Met genoeg ondersteunng lijkt me dat geen enkel probleemquote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Met genoeg ondersteunng lijkt me dat geen enkel probleem
Welterusten en Cossen is meestal leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
met bomen naar bed. ik zie jullie de volgende keer![]()
bedankt voor het leuke avondje cossen!
zeker weten, en het scheelt ook wel dat ze niet om 2100u al in bed lagenquote:Op vrijdag 1 november 2019 01:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Welterusten en Cossen is meestal leuk.
Ik kijk nog evenof dat gaat lukken. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
sweet dreams paco
Eindelijk een beetje aktie daar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker weten, en het scheelt ook wel dat ze niet om 2100u al in bed lagen
Trusten maatje.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:40 schreef Schakeltopia het volgende:
met bomen naar bed. ik zie jullie de volgende keer![]()
bedankt voor het leuke avondje cossen!
Ik geloof dat ze d'r kat mist ofzoquote:
Gerrit effe de pisbuis doorspoelen na gebruik voor andere zaken.quote:
Tranen helpen met droogtrainen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:55 schreef pecla het volgende:
En weer janken die Lex, daar wordt je ook niet goed van
Jesus wat ziet dat wijf eruit...lijkt wel een trafoquote:
engquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jesus wat ziet dat wijf eruit...lijkt wel een trafo
Hierbij richtte Lex zich even tot NL dat "heel NL mocht weten dat ze er maandag 3 op Merel geeftquote:
benieuwd hoe ze morgen doenquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:29 schreef pecla het volgende:
Lachen ze willen met zijn allen op Merel nadat dronken Lexy dat opgooide die haar grote smoel helemaal zat is
Denk dat Andrea het beste geheugen heeftquote:
*noteertquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Hierbij richtte Lex zich even tot NL dat "heel NL mocht weten dat ze er maandag 3 op Merel geeft
Vooral benieuwd hoe ze zondag doen als Merel alles heeft gehoord en de confrontatie met ze zoekt(en dan vooral benieuwd naar Lex die dan heel wat toontjes lager zingt dan nu)quote:
morgen jankt lex weer: ik kan ut niehiet, ik wult naar huihuis, sorry merullllquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:37 schreef pecla het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe ze zondag doen als Merel alles heeft gehoord en de confrontatie met ze zoekt(en dan vooral benieuwd naar Lex die dan heel wat toontjes lager zingt dan nu)
Ja psies, in ieder geval zondagquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
morgen jankt lex weer: ik kan ut niehiet, ik wult naar huihuis, sorry merullll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |