Goed gedaan makkerquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
er waren net zoveel meisjes bij de bowling hè
toen we weggingen keken er een aantal mij ook aan
omg manquote:Op zondag 3 november 2019 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mmmm je deed zeker net alsof je je vingers in een van die kutjes liet glijden bij het pakken van een bal
Hebben jij en Simone al eens gemeet?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al gooi je jezelf voor de trein meid, doe wat goed voelt
1 op de 20 is depressief in Nederland las ik gisteren, best veel voor zo'n geitenwollensokken luilekkerlandje.quote:Op zondag 3 november 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey persoon met aanleg voor depressieve gevoelens, hoe gaat het op dit moment met jou?
5% is toch niks.quote:Op zondag 3 november 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 op de 20 is depressief in Nederland las ik gisteren, best veel voor zo'n geitenwollensokken luilekkerlandje.
Aanlegquote:Op zondag 3 november 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey persoon met aanleg voor depressieve gevoelens, hoe gaat het op dit moment met jou?
Gewoon decennia manquote:Op zondag 3 november 2019 13:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Aanlegeckten zijn gewoon jaren depressief.
Hey heb je gelezen dat Jimmy je identiteit heeft achterhaald?quote:Op zondag 3 november 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 op de 20 is depressief in Nederland las ik gisteren, best veel voor zo'n geitenwollensokken luilekkerlandje.
Mooiquote:Op zondag 3 november 2019 13:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey heb je gelezen dat Jimmy je identiteit heeft achterhaald?
Laat hem eerst zijn eigen zoeken zegquote:Op zondag 3 november 2019 13:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey heb je gelezen dat Jimmy je identiteit heeft achterhaald?
Dat blijkt wel nodig jaquote:Op zondag 3 november 2019 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen zoeken zeg
Tijd voor wat psychiatrische hulp voor die jongen zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 november 2019 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen zoeken zeg
Pas op dat dit niet verder escaleertquote:Op zondag 3 november 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor wat psychiatrische hulp voor die jongen zou ik zeggen.
nederland is ook een klote landquote:Op zondag 3 november 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 3 november 2019 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nederland is ook een klote land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |