Het gaat je wel aan het hart hè maatquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Superdonald het volgende:
Was weer lekker druk vandaag zag ik
Absoluut vriendquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat je wel aan het hart hè maat
En jij maar denken dat ze jou jezelf niet zagen aftrekken daar in dat donkere hoekjequote:Op zaterdag 2 november 2019 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
er waren net zoveel meisjes bij de bowling hè
toen we weggingen keken er een aantal mij ook aan
Mmmm je deed zeker net alsof je je vingers in een van die kutjes liet glijden bij het pakken van een balquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
Goed gedaan makkerquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:14 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
omg manquote:Op zondag 3 november 2019 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mmmm je deed zeker net alsof je je vingers in een van die kutjes liet glijden bij het pakken van een bal
Hebben jij en Simone al eens gemeet?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al gooi je jezelf voor de trein meid, doe wat goed voelt
1 op de 20 is depressief in Nederland las ik gisteren, best veel voor zo'n geitenwollensokken luilekkerlandje.quote:Op zondag 3 november 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey persoon met aanleg voor depressieve gevoelens, hoe gaat het op dit moment met jou?
5% is toch niks.quote:Op zondag 3 november 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 op de 20 is depressief in Nederland las ik gisteren, best veel voor zo'n geitenwollensokken luilekkerlandje.
Aanlegquote:Op zondag 3 november 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey persoon met aanleg voor depressieve gevoelens, hoe gaat het op dit moment met jou?
Gewoon decennia manquote:Op zondag 3 november 2019 13:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Aanlegeckten zijn gewoon jaren depressief.
Hey heb je gelezen dat Jimmy je identiteit heeft achterhaald?quote:Op zondag 3 november 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 op de 20 is depressief in Nederland las ik gisteren, best veel voor zo'n geitenwollensokken luilekkerlandje.
Mooiquote:Op zondag 3 november 2019 13:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey heb je gelezen dat Jimmy je identiteit heeft achterhaald?
Laat hem eerst zijn eigen zoeken zegquote:Op zondag 3 november 2019 13:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey heb je gelezen dat Jimmy je identiteit heeft achterhaald?
Dat blijkt wel nodig jaquote:Op zondag 3 november 2019 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen zoeken zeg
Tijd voor wat psychiatrische hulp voor die jongen zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 november 2019 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat hem eerst zijn eigen zoeken zeg
Pas op dat dit niet verder escaleertquote:Op zondag 3 november 2019 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor wat psychiatrische hulp voor die jongen zou ik zeggen.
nederland is ook een klote landquote:Op zondag 3 november 2019 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 3 november 2019 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nederland is ook een klote land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |