Dit meen je nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Het geluid is er.
https://www.at5.nl/artike(...)it-keer-wel-te-horen
Oordeel zelf!
Persoonlijk vind ik het veel te hard staan!quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit meen je niet
Is nog erger dan ik dacht.
Ik snap nog altijd niet waarom ze geen oproep doen via een app of zo. Krijgen de mensen die het willen de oproep en val je er niemand mee lastig. Zo krijg je ook geen onderlinge frustraties en gezeur. Elke partij moet iets toegeven om nader tot elkaar te komen maar keer op keer moeten wij in Nederland buigen voor de islam, er is geen middenweg in die ideologie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het veel te hard staan!
Wat een herrie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Het geluid is er.
Oordeel zelf!
Wat een teringherrie zeg. En dan die oude vrouw die het mooi en rustig vindtquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Het geluid is er.
Oordeel zelf!
Op basis van de opname zou ik zeggen dat ik het geluid idioot hard vind staan. En persoonlijk vind ik het ook helemaal niet "mooi", maar ik associeert het dan ook met niets dat mooi is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Het geluid is er.
Oordeel zelf!
Zie ook het massale trotse filmen van dit historische moment.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
Dit heeft niks meer met religie te maken maar met overname en je ideologie opdringen.
Och.... NWS / Toekomstig AZC in Limburg gaat onder luid applaus in vlammen opquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zie ook het massale trotse filmen van dit historische moment.
Ik denk dat de mensen die gesneuveld zijn in 1939-1945 zich nu omdraaien in hun graf. Amsterdam is weer bezet maar dit keer vrijwillig en toegejuicht door sjw.quote:
Nou, dat niet zozeer. Maar het zou fijn zijn als de openbare ruimte in Europa zijn Europese karakter blijft behouden. En dat kalft wel af als dit soort zaken gemeengoed gaan worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die gesneuveld zijn in 1939-1945 zich nu omdraaien in hun graf. Amsterdam is weer bezet maar dit keer vrijwillig en toegejuicht door sjw.
Want?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:09 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nou, dat niet zozeer. Maar het zou fijn zijn als de openbare ruimte in Europa zijn Europese karakter blijft behouden. En dat kalft wel af als dit soort zaken gemeengoed gaan worden.
Wat is het alternatief? Europa als gezichtsloos aanhangsel van Azië en Afrika? Alle regio's hebben hun eigen karakter. Europa heeft het hare, en dat is iets om zuinig op te zijn.quote:
Man man manquote:
Vind het wel ironisch dat je het hebt over het hebben van 'eigen karakter' en dan het steeds over "Europa" hebt als geheel. Europa is een continent en geen land. Europa bestaat uit vele landen, met verschillende volkeren, talen, tradities, culturen en geloven. Die al een tijd, geleidelijk aan, uniform worden gemaakt. Je doet er zelf volop aan mee om "Europa" (Nederland) gezichtsloos te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Europa als gezichtsloos aanhangsel van Azië en Afrika? Alle regio's hebben hun eigen karakter. Europa heeft het hare, en dat is iets om zuinig op te zijn.
Daarom worden alle centra volgeplempt met shoarmatenten, pizzatenten en belwinkels? Want dan blijft de cultuur en historie bewaard?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Europa als gezichtsloos aanhangsel van Azië en Afrika? Alle regio's hebben hun eigen karakter. Europa heeft het hare, en dat is iets om zuinig op te zijn.
Jullie praten hier steeds over Europa alsof er geen landen in "Europa" liggen waar moslims de meerderheid vormen (de Balkan) en waar moskeeën al eeuwen 5x daags de oproep luid door de straten en valleien laten galmen.quote:
Je snapt dat niet, nee?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd niet waarom ze geen oproep doen via een app of zo. Krijgen de mensen die het willen de oproep en val je er niemand mee lastig. Zo krijg je ook geen onderlinge frustraties en gezeur. Elke partij moet iets toegeven om nader tot elkaar te komen maar keer op keer moeten wij in Nederland buigen voor de islam, er is geen middenweg in die ideologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |