Toen we nog in permanente staat van oorlog verkeerden bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat was dit toch een prachtig continent vroegah.
Het gemeentekantoor bestormen was meer proportioneel geweest.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nikonlover het volgende:
Tja, ik keur het niet goed maar het verbaasd mij niets dat dit soort dingen gebeuren... Ik vrees dat we dit nog vaker gaan zien.
Nee, gewoon een jaar of 15 geleden.quote:Op maandag 11 november 2019 17:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toen we nog in permanente staat van oorlog verkeerden bedoel je?
Toen men nog niet gebouwen in de fik stak? Die tijd heeft nooit bestaan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat was dit toch een prachtig continent vroegah.
Het groot kapitaal heeft nu eenmaal al jaren de macht. Die wilden de lonen drukken, meer concurrentie en dit is het gevolg.quote:Op maandag 11 november 2019 17:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daarna kende we lange tijd vrede, totdat iemand het een goed idee vond om hele hordes mensen te importeren uit door permanente verscheurd door conflicten en oorlogen landen uit met name Afrika.
Importeer oorlog en conflict en je krijgt oorlog en conflict.
Die mensen veranderen niet, zijn al duizenden jaren exact hetzelfde, zit in de genen maar dat is geen populaire conclusie.
Beetje pijnlijk dat 15 jaar geleden Theo van Gogh vermoord werd. Opmerkelijk dat je Nederland toen op z'n mooist vond.quote:Op maandag 11 november 2019 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon een jaar of 15 geleden.
Mwah dat is 1 zijde.quote:Op maandag 11 november 2019 17:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het groot kapitaal heeft nu eenmaal al jaren de macht. Die wilden de lonen drukken, meer concurrentie en dit is het gevolg.
Wie dan?quote:Op maandag 11 november 2019 17:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah dat is 1 zijde.
De extreem links figuren zorgde ervoor dat de hele familie kan nareizen.
Redelijk krankzinnig sowieso.
16 jaar dan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat 15 jaar geleden Theo van Gogh vermoord werd. Opmerkelijk dat je Nederland toen op z'n mooist vond.
Ah, onbewezen, achterliggende, duistere krachten dus. Voor complottheorietjes is een apart subforum.quote:Op maandag 11 november 2019 17:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Stamt uit de EVRM, waar links regeert op de achtergrond.
De tijd dat de ETA nog met enige regelmaat bommen plantte, mooi was dat altijd.quote:Op maandag 11 november 2019 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat 15 jaar geleden Theo van Gogh vermoord werd. Opmerkelijk dat je Nederland toen op z'n mooist vond.
Niks daarvan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, onbewezen, achterliggende, duistere krachten dus. Voor complottheorietjes is een apart subforum.
Kan ik me niks van herinnerenquote:Op maandag 11 november 2019 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tijd dat de ETA nog met enige regelmaat bomen plantte, mooi was dat altijd.
Wanneer is extreem links aan de macht geweest? Die verdragen zijn door centrum regeringen gesloten.quote:Op maandag 11 november 2019 17:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah dat is 1 zijde.
De extreem links figuren zorgde ervoor dat de hele familie kan nareizen.
Redelijk krankzinnig sowieso.
Bron dan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niks daarvan.
De commissies en rechters die de wetgeving op dit gebied opstelt zijn notoire linksstemmers.
Dat zijn geen complotten.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nikonlover het volgende:
Tja, ik keur het niet goed maar het verbaasd mij niets dat dit soort dingen gebeuren... Ik vrees dat we dit nog vaker gaan zien.
Dat was krap een jaar nadat een politicus was omgelegd door een terrorist, ook niet echt een goed voorbeeldquote:
Is algemeend bekend sjappie. Rechts haalde ze hierheen, links zorgde ervoor dat ze bleven.quote:Op maandag 11 november 2019 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, onbewezen, achterliggende, duistere krachten dus. Voor complottheorietjes is een apart subforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |