Nou nou je jezelf nou?quote:
Het is ineens een dreigement gewordenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
Huh, hoezo is die komkommer ineens in plakjes? Dat was nog niet toen ik ze invoerde
Ja, nu lijkt het wel of ik iets heel verkeerds van plan benquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is ineens een dreigement geworden
Op de laptop is hij niet in plakjes!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
Huh, hoezo is die komkommer ineens in plakjes? Dat was nog niet toen ik ze invoerde
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het wel of ik iets heel verkeerds van plan ben
Komkommer en banaan zijn duidelijk voor de besneden medemensquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
🌶🌶🌶🌶🥒🥒🥒🥒🍒🍒🍒🍒🍌🍌🍌🍌🍢🍢🍢🍢
Er is zoveel mogelijk!![]()
Ik zit ook op de laptop. Raar... Ik voerde dus hele komkommers in en nu zie zijn er na het invoeren ineens plakjes van gesnedenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op de laptop is hij niet in plakjes!
Ik zie ook geen plakjes, maar laat onze moordlustige Aoibhin lekker in de waanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh mobiel ook niet, waar zie jij plakjes!
Op Applesquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh mobiel ook niet, waar zie jij plakjes!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komkommer en banaan zijn duidelijk voor de besneden medemens
Ja nu wil al helemaal niemand het ooit meer met me doenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aah dat zal het zijn!quote:
Ja toch, zijn die ook gerepresenteerd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is soms ook een komkommer en soms een augurk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zie hier! De verschillende komkommers
Ik was dus serieus een horror-verhaal aan het schrijven. Daar gaat het er nog wat ranziger aan toequote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie ook geen plakjes, maar laat onze moordlustige Aoibhin lekker in de waan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |