abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190913351
Haha mijn pm zit weer vol, mata paardelul. :7

Pfffff.

Is toch jammer, discussies zouden inhoudelijk zo interessant kunnen zijn.
Hoeveel users heb je van fok weggejaagd?
pi_190913362
:z
pi_190913408
Gelukkig hij slaapt!

Dus wat denkt de rest van de wereld van dit gebeuren?
Weet iemand dat?

Afganistan, daar zijn ze helemaal los gegaan, Irak, Libië ook weer shit, onze vijanden van de is. Rusland en Turkije. Hadden we deze shit in de jaren 50? Met die landen?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 00:45:22 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190913807
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Haha mijn pm zit weer vol, mata paardelul. :7

Pfffff.

Is toch jammer, discussies zouden inhoudelijk zo interessant kunnen zijn.
Hoeveel users heb je van fok weggejaagd?
Jij hebt geen behoefte aan een discussie, jij hebt behoefte aan een preekstoel. Werkelijk: als er iets hier de discussie doodslaat is het je constant wegzetten van onwelgevallige meningen als 'getrol' of 'gebagger'.

Ik ben het volstrekt oneens met Tingo, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij oprecht is in zijn overtuiging. Geen trol, in ieder geval. Aan mij om met argumenten die overtuiging te bevragen. Zo werkt een discussie.

Mensen kunnen het oneens zijn met je. Dat gebeurt wel eens. Wil je enkel horen wat je wil horen is een openbaar forum niet je plek, wellicht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190913864
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij hebt geen behoefte aan een discussie, jij hebt behoefte aan een preekstoel. Werkelijk: als er iets hier de discussie doodslaat is het je constant wegzetten van onwelgevallige meningen als 'getrol' of 'gebagger'.

Ik ben het volstrekt oneens met Tingo, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij oprecht is in zijn overtuiging. Geen trol, in ieder geval. Aan mij om met argumenten die overtuiging te bevragen. Zo werkt een discussie.

Mensen kunnen het oneens zijn met je. Dat gebeurt wel eens. Wil je enkel horen wat je wil horen is een openbaar forum niet je plek, wellicht.
Dit!

Precies de reden dat ik bepaalde topics inmiddels vermijd.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 05:10:33 #231
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_190914630
Illusions = El-Matador?

Wat een kutsysteem ook met al die klonen :r
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_190914729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

verkeerde account?
pi_190914733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 05:10 schreef Tyr80 het volgende:
Illusions = El-Matador?

En dan gaan ze ook nog verbolgen zitten doen als je er niet intrapt.
pi_190914767
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 01:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik refereer even aan het el al toestel in de Bijlmer.
Ontplofte die flat? Nee
Stortte die in? Nee.
Was die ontworpen om vliegtuigen te kunnen hebben? Nee
Was die gebouwd door speciale architecten met heel veel budget? Nee
Bijlmerflat was puur betonbouw 16 verdiepingen hoog, wtc waren stalen frames 110 verdiepingen.

Zie je de verschillen waarom een vliegtuig daar een andere impact had, en bij de Bijlmerramp had het vliegtuig ook nog eens het merendeel van de keronsine gedumpt.
pi_190914774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bijlmerflat was puur betonbouw 16 verdiepingen hoog, wtc waren stalen frames 110 verdiepingen.

Zie je de verschillen waarom een vliegtuig daar een andere impact had, en bij de Bijlmerramp had het vliegtuig ook nog eens het merendeel van de keronsine gedumpt.
Was gebouw 7 ook van puur staal dan?

Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat een aluminium vliegtuig door dat staal heen komt. En er aan de andere kant van het gebouw weer in dezelfde vorm uitsteekt. Dat ding ging er volgens sommige beelden dwars doorheen.
pi_190914822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Was gebouw 7 ook van puur staal dan?

Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat een aluminium vliegtuig door dat staal heen komt. En er aan de andere kant van het gebouw weer in dezelfde vorm uitsteekt. Dat ding ging er volgens sommige beelden dwars doorheen.
Op het werk staat een watersnijmachine daar snijden we door staal heen met water. Jij moet toch wat basale natuurkunde gaan leren zodat je je niet meer over de kracht van kinetische energie hoeft te verbazen. :D
pi_190914899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Op het werk staat een watersnijmachine daar snijden we door staal heen met water. Jij moet toch wat basale natuurkunde gaan leren zodat je je niet meer over de kracht van kinetische energie hoeft te verbazen. :D
Ja, dat zou een optie zijn :P

Edit: maar dat verklaart die neus toch niet?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 08:23:24 #238
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190915259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Echter is watersnijden totaal iets anders hè.
Snelheden van 1000m/s door een spuitmond van nog geen millimeter. Vaak wordt er aan het water ook nog zand toegevoegd. En watersnijden is een constante stroom aan energie, niet 1 kinetische impact. Water door staal kan ja, als je geduld hebt en heel veel druk.

Ga het ajb niet vergelijken met het pingpongballetje dat door het houten pingpongbatje ging, want ook die vergelijking raakt kant nog wal. Het is verdomd moeilijk vergelijkbaar materiaal te vinden. Er is echter wel een filmpje op youtube te vinden waarin je kunt zien hoeveel schade 1 enkele houten telefoonpaal aanricht op een vliegtuigvleugel. Het WTC bestond uit stalen kolommen met een flens van enkele centimeters dik.
pi_190916083
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Echter is watersnijden totaal iets anders hè.
Snelheden van 1000m/s door een spuitmond van nog geen millimeter. Vaak wordt er aan het water ook nog zand toegevoegd. En watersnijden is een constante stroom aan energie, niet 1 kinetische impact. Water door staal kan ja, als je geduld hebt en heel veel druk.

Ga het ajb niet vergelijken met het pingpongballetje dat door het houten pingpongbatje ging, want ook die vergelijking raakt kant nog wal. Het is verdomd moeilijk vergelijkbaar materiaal te vinden. Er is echter wel een filmpje op youtube te vinden waarin je kunt zien hoeveel schade 1 enkele houten telefoonpaal aanricht op een vliegtuigvleugel. Het WTC bestond uit stalen kolommen met een flens van enkele centimeters dik.
Als 't 'n holle dunne alu pingpongballetje tegen 'n staal batje is 't 'n ander verhaaltje natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_190916576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't 'n holle dunne alu pingpongballetje tegen 'n staal batje is 't 'n ander verhaaltje natuurlijk.
Waarbij in het balletje nog wat verstevigingsribben zitten. 8-)
pi_190916655
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 05:10 schreef Tyr80 het volgende:
Illusions = El-Matador?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 06:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dan gaan ze ook nog verbolgen zitten doen als je er niet intrapt.
_O-

Ik ben Mata niet hoor, mocht ie willen. Jullie zien ook overal een complot in. :D (en ik ben ook niet de reden dat ootje's PM-box steeds vol zit, sterker nog ik heb haar nooit een PM gestuurd)

Kunnen de mods ook wel bevestigen hoor, mocht je daar echt twijfels over hebben.
pi_190916668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En heel veel vloeistof, vliegtuigonderdelen en een paar honderd mensen.
pi_190916734
quote:

[..]

Dus je houdt wel rekening met het feit dat er gewoon vliegtuigen waren?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:13:52 #244
342627 tja77
pi_190916781
quote:

[..]

Of mensen die een filmpje laten zien van een aardappelkanon die een aardappel dwars door de wand van een bestelbusje schiet. En daarom denken dat een aluminium vleugel ook door centimeters dik massief staal kan.
Is gewoon (aard)appels met peren vergelijken.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:14:31 #245
342627 tja77
pi_190916787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:05 schreef illusions het volgende:

[..]

En heel veel vloeistof, vliegtuigonderdelen en een paar honderd mensen.
En dat zit allemaal in een aluminium vleugel?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:16:16 #246
342627 tja77
pi_190916803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En hoe dragen die verstevigingsribben bij aan de stevigheid ten tijde van een redelijk frontale impact?
pi_190917136
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

En hoe dragen die verstevigingsribben bij aan de stevigheid ten tijde van een redelijk frontale impact?
Hoe hebben die ribben een verzwakkende functie op de impact?

Dat aardappelkanon door dun plaatstaal heen is ook best vergelijkbaar met een vliegtuig op volle snelheid een gebouw in. Dat jij die voorbeelden allemaal niet wilt aannemen vind ik niet vreemd. :D
pi_190917257
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Of mensen die een filmpje laten zien van een aardappelkanon die een aardappel dwars door de wand van een bestelbusje schiet. En daarom denken dat een aluminium vleugel ook door centimeters dik massief staal kan.
Is gewoon (aard)appels met peren vergelijken.
De hele gevel was van massief staal gemaakt? Zonder openingen en dergelijke? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:09:49 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_190917535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Groot gedeelte van de Bijlmer flat is ook nog eens ingestort.
En van de Bijlmer zijn geen beelden, en ja er was een explosie en zelfs te vergelijken met etc, omdat dit een 747 betrof en geen 767 is nogal verschil qua grootte en brandstof.

Ik denk voeg deze info even toe.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_190917652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Groot gedeelte van de Bijlmer flat is ook nog eens ingestort.
En van de Bijlmer zijn geen beelden, en ja er was een explosie en zelfs te vergelijken met etc, omdat dit een 747 betrof en geen 767 is nogal verschil qua grootte en brandstof.

Ik denk voeg deze info even toe.
Nee toch, alleen de plek van de impact.

https://www.telegraaf.nl/(...)stil-bij-bijlmerramp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')