LAGAS principe idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, lagere snelheid is een betere doorstroom en hogere capaciteit.
quote:'Nu is het wel klaar met die gekkigheid'
Onrust in VVD om heilig huisje van 130 km/u
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
8 min geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Er is onrust ontstaan bij de VVD nu de top van de 'vroemvroempartij' een verlaging van de maximumsnelheid naar 100 kilometer per uur niet langer uitsluit.
Bij Kamerleden klinkt rumoer, maar na het tornen aan de hypotheekaftrek, de knieval voor rekeningrijden en weer een kinderpardon is de vraag of de fractie dit keer wel een blokkade opwerpt.
Niemand die zich daar aan gaat houden en de pakkans is nihil dankzij apps als Flitsmeister.quote:Op maandag 4 november 2019 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-huisje-van-130-km-u
[ afbeelding ]
[..]
j a joh vast wel , regels zijn regelsquote:Op maandag 4 november 2019 22:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niemand die zich daar aan gaat houden en de pakkans is nihil dankzij apps als Flitsmeister.
Jij komt duidelijk nooit buiten. Op veel snelwegen waar je nu 100 mag wordt al standaard 120 gereden.quote:Op maandag 4 november 2019 22:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j a joh vast wel , regels zijn regels
jij gaat lekker 100 rijden
ik heb wel een auto maar gebruik hem nooitquote:Op maandag 4 november 2019 22:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit buiten. Op veel snelwegen waar je nu 100 mag wordt al standaard 120 gereden.
Ja makkelijk lullen dus. Zolang jij er maar geen last van hebt.quote:Op maandag 4 november 2019 22:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb wel een auto maar gebruik hem nooit
ikke niet , mijn fiets gaat geen 100quote:Op maandag 4 november 2019 22:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja makkelijk lullen dus. Zolang jij er maar geen last van hebt.
Elk 100 gebied gewoon trajectcontrole.quote:Op maandag 4 november 2019 22:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niemand die zich daar aan gaat houden en de pakkans is nihil dankzij apps als Flitsmeister.
Blijf je wel een beetje on-topic. Ook jij bent nogal een kampioen in om off-topic te raken en te gaan schelden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij kan mijn zinnen niet eens normaal lezen, maar je komt wel met allerlei teksten over leugensVerder laat je in al je posts merken dat je er echt he-le-maal niets van begrijpt, want je lijkt daadwerkelijk te geloven in je eigen, met fouten doorspekte, huis-tuin-en-keukenlogica omtrent doorstroom en dergelijke. Bij elk artikel wat al geplaatst is waarin experts precies zeggen hoe het zit, verzet je zelf even wat doelpalen, ga je schaven aan je eigen bedachte definities omtrent capaciteit enzo, in een poging om het allemaal overeind te laten staan. Jij bent degene die doelpalen verplaatst en je leest (bewust?) slecht alles wat tegen je geworpen wordt, zodat je met een paar schijnargumenten ermee weg denkt te komen.
Beetje treurig allemaal, je mag best toegeven dat je vanachter je computer het allemaal toch niet zo helder zag als je in eerste instantie dacht te zien. En je hoeft zeker niet met beschuldigingen tegen anderen te komen als je jezelf zo consequent vast aan het praten bent. Gewoon een beetje irritant, zeker die agressie van je op het moment dat we niet allemaal vrolijk aansluiten in je foutenpolonaise.
Dat is niet waar, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 4 november 2019 22:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Elk 100 gebied gewoon trajectcontrole.
Wat? Neequote:Op maandag 4 november 2019 22:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Elk 100 gebied gewoon trajectcontrole.
Hahahahaquote:Op maandag 4 november 2019 22:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Elk 100 gebied gewoon trajectcontrole.
Ik hou me trouwens altijd aan de snelheid, waarom zou je niet? Om 2 minuten op een dag te winnen?
Er is rekeningrijden? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 4 november 2019 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-huisje-van-130-km-u
[ afbeelding ]
[..]
de knieval voor rekeningrijden
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is niet waar, weet ik uit ervaring.
Het leek mij een suggestie van @Hanca. Een prima suggestie ook, als je je niet aan de snelheid kan houden moet je niet autorijden.quote:
Nee. Statistisch bewezen. Jij bent de enige die leugens verspreidt en aan bedrog doet. Kappen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:57 schreef bianconeri het volgende:
Politiek blijft politiek.
Leugens en bedrog. Ongeacht of het de VVD, CDA, SGP of SP is.
Snelheid omlaag is alleen goed voor die bange autorijders die nu al niet harder durven dan 100.
Kunnen ze beter strengere eisen aan een rijbewijs stellen, scheelt auto's op de weg.
Langs de veluwe wat trager ok.
Maar serieus verder nutteloos verhaal.
Nee, dat weet ik. Het was een voorstel/oplossing. Dan kun je niet te hard rijden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is niet waar, weet ik uit ervaring.
Ehm, ik kom echt letterlijk in het hele land behalve Limburg... en nog blijft het zo: met te hard rijden win je zelfs op lange afstanden zo goed als geen tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahahaha
Kom eens verder dan je directe omgeving.
Misschien moet je voor de gein eens gaan meten, want dit is de reinste onzin. Met een beetje doorrijden midden in de zomer op zondagochtend kan ik zelfs tussen alle 130 wegen nog een kwartier van mijn eta af rijden. 130 -> 100 is dan echt een gigantisch verschil.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ehm, ik kom echt letterlijk in het hele land behalve Limburg... en nog blijft het zo: met te hard rijden win je zelfs op lange afstanden zo goed als geen tijd.
Ik had het over te hard rijden, niet over het veranderen van de maximumsnelheid.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet je voor de gein eens gaan meten, want dit is de reinste onzin. Met een beetje doorrijden midden in de zomer op zondagochtend kan ik zelfs tussen alle 130 wegen nog een kwartier van mijn eta af rijden. 130 -> 100 is dan echt een gigantisch verschil.
Een kwartier is een kwartier.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik had het over te hard rijden, niet over het veranderen van de maximumsnelheid.
Ik ga er dan van uit dat je niet 140 gaat rijden waar je 100 mag, dat is levensgevaarlijk. Maar stelselmatig 10 tot 15 km te hard rijden levert echt nauwelijks tijdswinst op. En met nauwelijks bedoel ik inderdaad dat je ipv 2 uur en 30 minuten ergens 2 uur en 15 minuten over doet, dat is bijna niks.
Want jij rijdt met grote regelmaat ritten van 2,5 uur in Nederland? En je rijdt direct de snelweg op, rijdt er pas bij je bestemming weer af en de hele weg mag je nu 130?quote:
Ik rij ook liever 130 maar als ik moet kiezen tussen een lagere snelheid of bv een autoloze zondag of dat je vlees straks onbetaalbaar is of je in een kartonnen doos moet wonen dan rij ik wel 100km/u hoor. Zoveel scheelt dat ook weer niet in tijd, wel in verbruik en uitstoot.quote:
Netto over de gehele dag en alle weggebruikers zorgt een snelheidsverlaging voor tijdswinst.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan ook nog een kwartier * tienduizenden weggebruikers * 300 dagen per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |