Lol. GSW geeft geen fuck.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns hebben nu een 32-1 run op GSW![]()
Genotquote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns hebben nu een 32-1 run op GSW![]()
Die eindscore ook niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:17 schreef Luppie0110 het volgende:.
Harden 40 ft’s in twee wedstrijden. Gaat nergens over.
Dat zie ik niet zomaar gebeuren hoor. Tuurlijk komt Klay terug, maar komt die terug op hetzelfde niveau? Vooral defensief lijkt mij dat een onzekerheidje. Daarbovenop heb je dan Curry, Klay en Green die gaan samen spelen met wat garbage time spelers, een rookie en wat ze terug kunnen krijgen voor DLo. Feest.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:27 schreef Hathor het volgende:
Een beter moment om je hand te breken bestaat er eigenlijk niet.Jaartje vakantie voor GS en volgend jaar weer volop iedereen van de vloer knallen.
Kunnen nog wel 17 miljoen uitgeven en een MLE volgend jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zomaar gebeuren hoor. Tuurlijk komt Klay terug, maar komt die terug op hetzelfde niveau? Vooral defensief lijkt mij dat een onzekerheidje. Daarbovenop heb je dan Curry, Klay en Green die gaan samen spelen met wat garbage time spelers, een rookie en wat ze terug kunnen krijgen voor DLo. Feest.
17 miljoen? Wie gaat er uit de boeken dan? Dacht dat ze aan de max zaten door de contracten van Curry, Klay, Green en Dlo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunnen nog wel 17 miljoen uitgeven en een MLE volgend jaar
1 of andere trade exception die ze van de iggy trade kregen(vraag me niet hoe) . Nu zijn ze slechts hardcapped maar volgend jaar kunnen ze dat bedrag uitgeven.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
17 miljoen? Wie gaat er uit de boeken dan? Dacht dat ze aan de max zaten door de contracten van Curry, Klay, Green en Dlo.
Ah okay. Misschien dat ze daar nog een interessante speler mee weten te traden dan inderdaad. Maar denk dat de tijden dat iedereen daar kwam spelen voor een appel en ei gelukkig voorbij zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 of andere trade exception die ze van de iggy trade kregen(vraag me niet hoe) . Nu zijn ze slechts hardcapped maar volgend jaar kunnen ze dat bedrag uitgeven.
Ik vind het sowieso beetje matig dat hij nu weer loopt te bitchtalken over een team uit het Westen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou leuk zijn als Embiid een keer spelers gaat pesten die niet in een schijtteam zitten (Drummond, KAT). Pak de king maar aan als je zo tof bent.
Verloren seizoen voor de Warriors.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:27 schreef Hathor het volgende:
Curry minimaal drie maanden aan de kant met die breuk....is dat niet heel erg royaal ingeschat? Ik heb ooit eens mijn enkel gebroken, en liep 6-7 weken later alweer te voetballen.
Effe bekeken op youtube, en dat is inderdaad een aardige atleet. Groot, snel, en kan schieten. Schijnt alleen wel een blessuregevoelig type te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verloren seizoen voor de Warriors.
Ze hoeven nu geen risico te nemen met hun spelers en kunnen beter tanken voor een goede draft pick. Ik hoor dat James Wiseman een groot talent is.
Denk dat ze na die drie maanden zeggen dat die klaar is voor dit seizoen. Green zullen ze ook vroeg of laat op load management zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:27 schreef Hathor het volgende:
Curry minimaal drie maanden aan de kant met die breuk....is dat niet heel erg royaal ingeschat? Ik heb ooit eens mijn enkel gebroken, en liep 6-7 weken later alweer te voetballen.
Ach, ze halen ff een lottery pick op en doen volgend jaar gewoon weer mee.quote:Op zondag 3 november 2019 11:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik hoopte jaren op een faal-gsw team en toch vind ik het een beetje jammer nu
Ach ze hebben daar altijd de Raiders nog.quote:Op zondag 3 november 2019 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Ben benieuwd hoeveel feeling Oakland nog heeft met deze warriors en hun nieuwe hut.
3x TJ en 2x Holidayquote:Op zondag 3 november 2019 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk Bulls Pacers.
De meeste grote namen spelen niet mee bij Indiana. Er staat heel veel middelmaat op het veld. Deze matchup was in de 90s beter.
Bam Adebayo is de grootste puntenpakker op dit moment, dan Nunn op enige afstand. Voor fantasy leagues zijn Nunn en Meyers Leonard goede opties: weinig kosten maar veel punten per week.quote:Op maandag 4 november 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:
Miami is inderdaad aardig uit de startblokken gekomen, iemand die dit had kunnen voorzien?
Ah ja die Nunn , die speelde vorig jaar nog bij ..quote:Op maandag 4 november 2019 14:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bam Adebayo is de grootste puntenpakker op dit moment, dan Nunn op enige afstand. Voor fantasy leagues zijn Nunn en Meyers Leonard goede opties: weinig kosten maar veel punten per week.
Wat Indiana betreft scoort vooral Brogdon hoog.
Dieptriest jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:36 schreef Mykonos het volgende:
Portland dat verliest van een GSW zonder Curry, Green en Russell![]()
Geval van burgerlijke ongehoorzaamheid bij de huidige lineup?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:51 schreef Hathor het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze gaan winnen nu, anders haal je dat quotum van 2-80 niet en kun je fluiten naar je pick.
Jazeker, ik zou er een paar schorsen voor de volgende game.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geval van burgerlijke ongehoorzaamheid bij de huidige lineup?
Nunn speelde bij het G-League team van de Warriors maar was dus voor iedereen vrij op te rapen.quote:Op maandag 4 november 2019 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja die Nunn , die speelde vorig jaar nog bij ..
Naja gelukkig genoten van Mckinnie en Derrickson ipv House en Nunn.
Genot
Maar hij kreeg geen enkele kans bij ze. Waarschijnlijk vanwege zijn strafblad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:09 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nunn speelde bij het G-League team van de Warriors maar was dus voor iedereen vrij op te rapen.
Misschien kan ik weer af en toe iets plaatsen? Ik heb weer zo’n opdracht waar ik zeeën van tijd heb.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoi, ik wil weer eens wat op de FP zetten over de NBA maar heb echt totaal niks gevolgd. Zijn er nog grote 'verhaallijnen' die spelen of iets?
Dat zou ik echt top vinden, ik heb er zelf nauwelijks tijd voor (zelfs niet voor de dagelijkse korte berichtjes van vorig seizoen), dus hulp is zeker welkomquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien kan ik weer af en toe iets plaatsen? Ik heb weer zo’n opdracht waar ik zeeën van tijd heb.
Warriors zijn geimplodeerd. Curry drie maanden uitgeschakeld.
Heat is de voorlopige verrassing.
Fittie tussen Embiid en KAT.
Rockets - Wizards 159-158
Schorsing Ayrton voor doping
Er gebeurt van alles
Moet ik weer redactierechten krijgen? Of pm’etjes doen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik echt top vinden, ik heb er zelf nauwelijks tijd voor (zelfs niet voor de dagelijkse korte berichtjes van vorig seizoen), dus hulp is zeker welkom
Ayton had ik wel langs zien komen, knuppel
Hij zit daar met een stel kinderen. Wordt weer veel groter gemaakt dat het is allemaal...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef Hathor het volgende:
Davis is ook een fraaie zeg, zit nog maar net bij de Lakers of loopt in een interview alweer openlijk te flirten met de Bulls.
En daarom krijgen ze nu dus een boete blijkbaar.quote:
Die 50k doet ze vast niets.quote:Op vrijdag 8 november 2019 01:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
En daarom krijgen ze nu dus een boete blijkbaar.
Dat zou wel heel jammer zijn voor de Warriors, nu Durant ook al weg is hebben ze Curry zeker nodig.quote:Curry moet vrezen voor einde seizoen na breuk in linkerhand
Voor de Amerikaanse topbasketballer Stephen Curry is het seizoen mogelijk al voorbij. De 31-jarige vedette van Golden State Warriors liep vorige week tijdens het NBA-duel met Phoenix Suns een breuk in zijn linkerhand op. Curry moest een operatie ondergaan en volgens Amerikaanse media is de schade groter dan in eerste instantie verwacht.
,,Een bron bij het team zegt dat de breuk erger was dan gedacht. Het is onwaarschijnlijk dat Curry dit seizoen nog kan spelen”, zegt Ric Bucher, een bekende Amerikaanse journalist die de NBA nauwgezet volgt.
De Warriors stonden de afgelopen vijf seizoenen steeds in de finale van de NBA. In 2015, 2017 en 2018 pakten Curry en zijn teamgenoten de titel, dit jaar moesten ze in de finale buigen voor Toronto Raptors. De ploeg uit Californië is slecht begonnen aan het seizoen. De Warriors verloren zes van de acht competitieduels. Coach Steve Kerr mist niet alleen Curry, maar ook de ‘All Stars’ Draymond Green en Klay Thompson. Die laatste komt dit seizoen niet in actie vanwege een zware knieblessure, opgelopen tijdens de NBA-finale van dit jaar.
Curry is tweevoudig MVP (meest waardevolle speler) van de NBA. De 31-jarige Amerikaan tekende in de vier duels die hij dit seizoen speelde voor gemiddeld 20 punten.
Warrior hebben dit jaar al lang afgeschreven. Vergeet niet dat Klay Thompson ook (Waarschijnlijk) het hele seizoen mist.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel jammer zijn voor de Warriors, nu Durant ook al weg is hebben ze Curry zeker nodig.
Precies. Denk dat de blessure wellicht wel meevalt maar dat het seizoen is afgeschreven. Soort load management dit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Warrior hebben dit jaar al lang afgeschreven. Vergeet niet dat Klay Thompson ook (Waarschijnlijk) het hele seizoen mist.
Ric Bucher het hele vorige seizoen :'' KD tekent bij de Knicks , KD naar de Knicksquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel jammer zijn voor de Warriors, nu Durant ook al weg is hebben ze Curry zeker nodig.
Ik wist niet dat Thompson ook zwaar geblesseerd is, dit is echt een rampseizoen dus.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Warrior hebben dit jaar al lang afgeschreven. Vergeet niet dat Klay Thompson ook (Waarschijnlijk) het hele seizoen mist.
twitter:AndySlater twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 23:35:35SLATER SCOOP: A Miami Heat player had a medical emergency on their flight from Phoenix to Los Angeles on Thursday night, according to sources.A Heat spokesman told me the team cannot comment due to medical confidentially laws. reageer retweet
twitter:AndySlater twitterde op zaterdag 09-11-2019 om 06:31:27UPDATE: Dion Waiters is the Heat player who had medical emergency on team plane, I’ve confirmed.Waiters overdosed on “gummies,” sources say, and was passed out when plane landed.He had a seizure when he was finally woken up, I’m told.Waiters was listed out tonight (illness) reageer retweet
Ejected ook echt, wat een figuur.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is die Green toch een armzalige kutspeler als die zijn allstar vriendjes niet om zich heen heeft.
Ja. Bizar dat je het doet als topsporter sowieso, maar tijdens het seizoen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:04 schreef Hathor het volgende:
Wat heeft Waiters eigenlijk gegeten waardoor hij onwel werd? Was dat een soort spacecake of zoiets?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:04 schreef Hathor het volgende:
Wat heeft Waiters eigenlijk gegeten waardoor hij onwel werd? Was dat een soort spacecake of zoiets?
Al onze big man geblesseerd. En totaal geen defense (vooral op 3pt). En team cohesie lijkt er door de blessures en wijzigingen niet meer te zijn. Vaak doen ze het okay tot einde 3rd kwart en staan vaak zelfs voor en dan gaat alles mis. Tolliver & hezonja of hoe die conjo ook heet is echt nog slechter dan iemand die in Nederland moet spelen. Niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Portland is me ook een partij slecht zeg dit seizoen. Die mogen in dit tempo, zonder blessures, om de 8ste seed gaan knokken met Sac en de Spurs.. Hadden ook niet veel mensen verwacht denk ik.
Al kunnen ze het altijd nog omkeren natuurlijk, maar als je nu al 6 winstpartijen achter staat op de 8ste seed..
Ja Nurkic is wel een gemis voor het team. Ik mis hem persoonlijk niet, misselijk mannetje. Whiteside is het ook niet helemaal geloof ik he? Die heeft het ook allemaal laten varen na de Miami paycheckquote:Op donderdag 14 november 2019 13:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al onze big man geblesseerd. En totaal geen defense (vooral op 3pt). En team cohesie lijkt er door de blessures en wijzigingen niet meer te zijn. Vaak doen ze het okay tot einde 3rd kwart en staan vaak zelfs voor en dan gaat alles mis. Tolliver & hezonja of hoe die conjo ook heet is echt nog slechter dan iemand die in Nederland moet spelen. Niet om aan te gluren.
En McCollum start elk seizoen als een drol. Wordt later wel beter maar blijft altijd een sub-topper die het soms opeens compleet laat afweten...
Volgens mij denken de blazers soort Mark van Bommel te zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:39 schreef GotenSSJ het volgende:
MeloWat denken de Blazers te kunnen bereiken wat in OKC en Houston niet lukte? De verdediging is daar al zo goed volgens RipCity
NBA: Carmelo Anthony tekent na jaar afwezigheid bij Portlandquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij denken de blazers soort Mark van Bommel te zijn.
Whiteside dachten ze ook dat zij hem wel aan het spelen zouden krijgen. Nu ook met deze pipo waarsch.
Afellay gaat nog eerder scoren dan dat deze 2 spelers belangrijk worden voor ons.
Ja, dit gaat echt helemaal niets worden, sorryquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij denken de blazers soort Mark van Bommel te zijn.
Whiteside dachten ze ook dat zij hem wel aan het spelen zouden krijgen. Nu ook met deze pipo waarsch.
Afellay gaat nog eerder scoren dan dat deze 2 spelers belangrijk worden voor ons.
En de L!quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens, PG 6 maanden geblesseerd aan z’n schouders, eerste game terug, 33 punten
Russell bedoel je?quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een handblessure voor de tank
Ja . Naja het is zijn duim maar dan nog.quote:
Ze kunnen die neef van Scottie Pippen een echt contract geven.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Naja het is zijn duim maar dan nog.
Hebben nog maar 9 of 8 man over , bij 7 hoeven ze niet eens meer te spelen.
Net als die Ky Bowman die niet eens genoeg krijgt om daar een appartement te kunnen huren .quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze kunnen die neef van Scottie Pippen een echt contract geven.
Aron baynes heeft me per ongeluk nogal wat punten opgeleverdquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:37 schreef Hathor het volgende:
Maar wat vinden jullie van de Suns dit seizoen? Dat is toch best een fris spelend team.
Heerlijk wedstrijdje ja!quote:Op maandag 18 november 2019 00:01 schreef Sasman het volgende:
Na een slecht begin lijken de Kings nu eindelijk in een ritme te komen, gek genoeg wanneer Fox en Bagley gebleseerd zijn.
Maar wat een match en wat een einde daarnet
7/6/4/1/2 op 2/10 schoten met 3 turnovers .quote:Op maandag 18 november 2019 00:44 schreef danusz1986 het volgende:
I’m hearing the Warriors are going to start Draymond Green at point guard today in New Orleans. Gives the Warriors a taller, like-sized, switchy group to open game: Draymond, Glenn Robinson, Alec Burks, Eric Paschall, Willie Cauley-Stein.
Haha denk je dat je alles hebt gezien.
Mag van mij wel retireren als een Laker.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:56 schreef Sabata het volgende:
Pau Gasol levert zijn contract in bij Portland, stond reeds lang aan de kant met een voetblessure.
Sommige fans willen de huidige basis als bank voor volgend jaarquote:Op donderdag 21 november 2019 07:06 schreef Hathor het volgende:
Dallas scoort 40 punten in de de eerste 5 minuten tegen GSW.
2 (WCS, Paschall) is prima haha. Looney erbij en een paar bank spelers traden voor Russel.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige fans willen de huidige basis als bank voor volgend jaar
WCS is aartslui , of in ieder geval niet iemand die speelt een passie voor de sport . Paschall zou ik daarentegen wel houden als enige . Russell traden voor pakweg Covington / Teague / Okogie . Weet niet of het gaat werken met Curry later omdat die altijd de bal in zijn handen nodig heeft om goed te spelen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:35 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
2 (WCS, Paschall) is prima haha. Looney erbij en een paar bank spelers traden voor Russel.
Dat is nogal een understatement, Harden 2 op 15 driepunters, hij heeft Houston eigenhandig de nek omgedraaid met al die puddingschoten waarnaast Dallas ook nog eens een keer alle rebounds pakt. Westbrook was ook geen schim van zichzelf trouwens, de Rockets lijken zwakker dan vorig seizoen.quote:Op maandag 25 november 2019 00:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dallas means business!
Maar ik vond het geen beste wedstrijd.
Zoals een wijs man op de FP zegt. In het reguliere seizoen kom je nog wel weg met dit spel, maar in de play-offs heb je geen schijn van kans als je zo je punten weggeeft.quote:Op maandag 25 november 2019 08:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement, Harden 2 op 15 driepunters, hij heeft Houston eigenhandig de nek omgedraaid met al die puddingschoten waarnaast Dallas ook nog eens een keer alle rebounds pakt. Westbrook was ook geen schim van zichzelf trouwens, de Rockets lijken zwakker dan vorig seizoen.
Had gewoon in OKC moeten blijvenquote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Hathor het volgende:
De herhaling nog eens terug gezien, en ik denk echt dat Houston met Paul sterker was dan Houston met Westbrook. Westbrook loop er een beetje verloren bij, Harden vult eigenlijk gewoon weer de rol van pointguard in, waardoor Westbrook loopt te zwemmen, veel onnodige turnovers veroorzaakt, en overduidelijk uit frustratie de meest smerige overtredingen loopt te maken. Hij is onherkenbaar en lijkt niet in dit team te passen.
Dan denk ik dat ie een verkeerde keus heeft gemaakt. Westbrook die niet de bal heeft heb je niet zoveel aan, en tsja...als je met Harden speelt dan heb je dus de bal niet zo vaak, en aangezien Westbrook ook niet echt een bijzondere schutter is, lijkt het erop dat ie daar niet op zijn plaats is. Dan had ik hem bv liever gezien in Miami samen met Butler.quote:Op maandag 25 november 2019 16:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had gewoon in OKC moeten blijvenStaat best een aardig team dan: Russ, SGA, Gallo, Grant en Adams. (Grant hadden ze dan ook nooit weg gedaan). Snap het vanuit OKC oogpunt wel, nu hebben we weer 2 extra draft picks, en een titel had je toch niet gewonnen met die 5. Maar OKC had hem nooit vrijwillig getrade, dat was puur omdat Russ een request indiende.
Ongelofelijk dat ie het bij Madrid nooit echt wist te brengen, die gast ontpopt zich gewoon tot een Nowitzki 2.0.quote:Op zondag 1 december 2019 23:49 schreef hiburg het volgende:
Lakers - Mavericks, nu live op ziggo. De Mavericks laten even zien hoe het moet nu, met een hoofdrol voor Luka Doncic.
Geen idee eigenlijk , ik volg het basketbal in Europa eigenlijk nooit maar hij speelt idd erg goed op dit moment, zowel aanvallend en verdedigend. Een echte all round speler. Maar ik denk dat de Clippers dit seizoen kampioen gaan worden, alhoewel dat nog wel ver weg is maar wat een team. 82 punten in de eerste helft tegen Washington.quote:Op maandag 2 december 2019 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ie het bij Madrid nooit echt wist te brengen, die gast ontpopt zich gewoon tot een Nowitzki 2.0.
Dat idee heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar eerlijk is Doncic ook soms een beetje aan 't stat padden? Wel een baas en future mega star, dat wel.
Nooit wist te brengen in Madrid?quote:Op maandag 2 december 2019 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ie het bij Madrid nooit echt wist te brengen, die gast ontpopt zich gewoon tot een Nowitzki 2.0.
Met hoeveel man doen jullie?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:58 schreef Sabata het volgende:
Clippers schoten zojuist Portland aan diggelen, al gingen mn twee centers in de fantasyleague gelijk op: Whiteside in totaal 24pt waard, 28pt voor Harrell. Ook 2Pat en George waren op dreef met 27 en 24pt. Lillard kwam niet helemaal tot bloei, slechts 14pt
Doncic leverde me gisteren alweer 40pt op, zelfs meer dan Giannis. SGA heb ik er even uit gegooid, hij stond toch al reserve en scoorde ongeveer gelijk met Dante DiVicenzo en die is twee keer goedkoper. Dus DiVicenco bienvenuto
Ik zit ook in een league van 20, Sportsdeck gooit ons willekeurig bij elkaar in groepen (totaal zijn er 3900 deelnemers) maar je kan ook invites sturen naar elkaar of course, waarna de rest aangevuld wordt. Een leuk detail is dat je opstelling ook tegen elkaar wedstrijden speelt. Op gewonnen wedstrijden sta ik 2e, maar op total points 10e.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Met hoeveel man doen jullie?
Wij met 20, vind ik net iets teveel.. Maar 10 weer te weinig.
Volgend jaar denk 14/16 zoeken.
Graag!quote:Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgend jaar een yahoo draft oid aanmaken met dit topic als er animo is? Wellicht een goed idee om zoiets nu al een beetje op te zetten ipv de week voor het seizoen begint
Sounds goodquote:Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgend jaar een yahoo draft oid aanmaken met dit topic als er animo is? Wellicht een goed idee om zoiets nu al een beetje op te zetten ipv de week voor het seizoen begint
Volgens een artikel op nba.com was ie daar deels mislukt, kreeg ook niet echt veel speeltijd. Ik heb verder geen idee, want ik volg het Europese basketbal nauwelijks.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:44 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nooit wist te brengen in Madrid?
Je weet dat hij in 2018 Euroleage(reg season en F4) en ACB MVP was?
Dan mag de schrijver van dat artikel oneervol ontslagen worden. Drie jaar heeft hij gespeeld voor Real en was betrokken bij meerdere kampioenschappen, haalde de final four in de Euroleague 2018 en werd twee keer beste jonge speler van de ACB (plus inderdaad MVP in de Euroleague). De Hawks kozen hem als 3rd pick, maar hij ging via trade naar Dallas (trae young in ruil meen ik).quote:Op donderdag 5 december 2019 07:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens een artikel op nba.com was ie daar deels mislukt, kreeg ook niet echt veel speeltijd. Ik heb verder geen idee, want ik volg het Europese basketbal nauwelijks.
Tsja, zoals ik al zei, ik volg het Europese basketbal niet echt, dus alle info die ik had omtrent de Real tijd van Doncic komt rechtsreeks uit het toetsenbord van diegene die dat stukje geschreven heeft. Het viel me gewoon op dat hij blijkbaar alle verwachtingen overtreft, waaruit ik min of meer de conclusie trok dat de speler Doncic bij Real lang niet zo opviel als hij nu doet bij Dallas, en dat die dus onder de radar van alle andere teams gewoon de jackpot in huis hebben gehaald.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dan mag de schrijver van dat artikel oneervol ontslagen worden. Drie jaar heeft hij gespeeld voor Real en was betrokken bij meerdere kampioenschappen, haalde de final four in de Euroleague 2018 en werd twee keer beste jonge speler van de ACB (plus inderdaad MVP in de Euroleague). De Hawks kozen hem als 3rd pick, maar hij ging via trade naar Dallas (trae young in ruil meen ik).
Aanvulling: het is wel zo dat hij een veel prominentere rol kreeg bij Real in zijn laatste seizoen door blessures in de startlineup ivm de eerdere twee jaren, dus dan lijkt het idd alsof hij weinig kansen kreeg.
Ik denk ook niet dat mensen dit hadden voorzien met Doncic eerlijk gezegd. Iemand die op z'n 20ste gemiddeld 30/9/9 heeft, kom op, als mensen dat hadden voorzien had er een ongelofelijke hype a la LeBron en Zion om die jongen heen gehangen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, zoals ik al zei, ik volg het Europese basketbal niet echt, dus alle info die ik had omtrent de Real tijd van Doncic komt rechtsreeks uit het toetsenbord van diegene die dat stukje geschreven heeft. Het viel me gewoon op dat hij blijkbaar alle verwachtingen overtreft, waaruit ik min of meer de conclusie trok dat de speler Doncic bij Real lang niet zo opviel als hij nu doet bij Dallas, en dat die dus onder de radar van alle andere teams gewoon de jackpot in huis hebben gehaald.
Ja graag, ik doe altijd ESPN en dat bevalt goed.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Dolangodtwitter:wojespn twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 21:39:58Knicks fired coach David Fizdale, league source tells ESPN. reageer retweet
Lol, ik vroeg me af wat er gebeurde als je daar de hele jaargang aan vast zatquote:6 Centers
Mogen we weer een keer winnen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo blij dat we geen superteams meer hebben in de NBA.. laat maar. Weer twee MVP*'s in één team die de hele league aan het vernederen zijn. Weer een saai seizoen.
*Oke, AD heeft die nog niet gewonnen, maar dat had met die bagger om hem heen in New Orleans te maken. En zelfs dan werd hij terecht genoemd.
En Lebron 32. 82 punten van je mvps.quote:Op maandag 9 december 2019 08:01 schreef Hathor het volgende:
AD trekt er even 50 uit zijn scheur tegen Minnesota.
Winnen mag van mij altijd en iedereen, maar op deze manier met sterren die samen optrekken blijf je maar in die cyclus zitten. Lakers is een nightmare matchup voor Giannis, dus ik zie het al wel weer gebeuren dat hij straks ook een trade zal 'moeten' forceren om een ring te winnen. . Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zondag 8 december 2019 09:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mogen we weer een keer winnen?
Bovendien staan de Bucks ook 20-3.
De Clippers zijn nog niet op oorlog sterkte. Warriors (al had ik daar al niet heel veel van verwacht) vallen ook weg als sterk team. Bovendien is LeBron over drie weken al 35, alleen merk je daar nog 0,0 aan. Bizar.quote:Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Winnen mag van mij altijd en iedereen, maar op deze manier met sterren die samen optrekken blijf je maar in die cyclus zitten. Lakers is een nightmare matchup voor Giannis, dus ik zie het al wel weer gebeuren dat hij straks ook een trade zal 'moeten' forceren om een ring te winnen. . Het houdt niet op, niet vanzelf.
Warriors verwacht ik volgend jaar wel weer terug als contenders, mits iedereen 100% fit is. Topdraftpick erbij plus geld dat ze te besteden hebben volgend seizoen, zie ik ze nog wel een paar jaar dominant zijn. Niet noodzakelijkerwijs weer topfavoriet, maar zeker weer kanshebber.quote:Op maandag 9 december 2019 19:55 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
De Clippers zijn nog niet op oorlog sterkte. Warriors (al had ik daar al niet heel veel van verwacht) vallen ook weg als sterk team. Bovendien is LeBron over drie weken al 35, alleen merk je daar nog 0,0 aan. Bizar.
Ben wel met je eens dat het ring chasen een irritant iets blijft. Moet je nagaan als Boogie nog fit was geweest..
Tja wat doe je eraan?
Giannis kan zeker nog 10 jaar mee, Lebron hooguit nog een jaar of 2, zijn kansen komen nog wel.quote:Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Winnen mag van mij altijd en iedereen, maar op deze manier met sterren die samen optrekken blijf je maar in die cyclus zitten. Lakers is een nightmare matchup voor Giannis, dus ik zie het al wel weer gebeuren dat hij straks ook een trade zal 'moeten' forceren om een ring te winnen. . Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Warriors verwacht ik volgend jaar wel weer terug als contenders, mits iedereen 100% fit is. Topdraftpick erbij plus geld dat ze te besteden hebben volgend seizoen, zie ik ze nog wel een paar jaar dominant zijn. Niet noodzakelijkerwijs weer topfavoriet, maar zeker weer kanshebber.
Die loss tegen OKC komt ook 1x in de 30 jaar voor ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:35 schreef Mykonos het volgende:
7 game losing streak T-Wolves
Thuis verliezen van Pelicans wordt lastig, maar dat zijn precies de wedstrijden die ze vaak verliezen, dus op naar 10 verloren wedstrijden op rij.
Nog wat vroeg om daar nu al conclusies uit te trekken, maar ja...hij zou de eerste grote belofte niet zijn die het nooit kon waarmaken. Maar ik denk dat ze geen enkele risico's met hem nemen en pas laten spelen wanneer hij 110% is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:59 schreef Luppie0110 het volgende:
Gaat Zion ooit nog spelen?![]()
Zoveel gewicht op zwakke knieën en juist een speler die het moet hebben van zijn explosiviteit.
Dat wordt toch nooit meer wat?
Dan was het onthaal van Kawhi in Toronto deze week toch een heel ander verhaal, staande ovatie.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer van 't onthaal van pg in Indiana, tich Niet terecht hoor. Mooie tijden waren dat.
Ik denk dat hij een jaartje op de bank blijft.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:59 schreef Luppie0110 het volgende:
Gaat Zion ooit nog spelen?![]()
Zoveel gewicht op zwakke knieën en juist een speler die het moet hebben van zijn explosiviteit.
Dat wordt toch nooit meer wat?
Jammer voor Luka, maar het liep prima tegen de Bucks. Porzingis, Wright en Seth lekker op dreef, terwijl het bij de Bucks op Giannis, Dante en Korver neerkwam. Opnieuw een sloot spelers met vier games nu: Giannis, Paul, Graham, Hield, Kennard, Siakam en ook Harrell, Whiteside en Seth. Keuze is reuzequote:
Leuk! Interessant om weer eens iets over de NBA te lezen van iemand die er ook verstand van heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
NBA: The greatest dunk that never was
Nu nog even wachten tot hij een blessure krijgt en de rest van het seizoen aan de kant zit, en het plaatje is weer rond.quote:Op maandag 23 december 2019 10:04 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC 8-2 in de laatste 10![]()
Stuk lekkerder kijken zo, zonder de stress dat iedere pot een must-win is om een beter playoff seed te krijgen. Die we dan vervolgens toch verliezen.![]()
Erg verrast door CP3. Die moet gigantisch gebaald hebben van de trade maar is echt opgestaan als leider. Nog steeds een vervelend mannetje, maar nu helpt die ons er tenminste mee.
Onthaal in OKC ook mooi, staande ovatie en de L.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan was het onthaal van Kawhi in Toronto deze week toch een heel ander verhaal, staande ovatie.
Alles best zolang ze Obama er maar uit knippenquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:00 schreef Zipportal het volgende:
De Netflix/ESPN docu:
@:powerloungen
Lijkt erop dat ze beiden gaan spelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:38 schreef Sabata het volgende:
Nu al zin in de stadsderby Clippers tegen Lakers. Hopelijk maken Lebron en Davis nog minuten
Ja, ik zit ook te kijken via NBA league pass, leuk die wedstrijden achter elkaar op 1e kerstdag.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef Attitude het volgende:
Nu Houston - Golden State.
Wel grappig, Golden State draagt thsirt met daarop Town en Houston thsirt met daarop H- Town...
Hm 1080p hebben ze toch al jaren?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:01 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te kijken via NBA league pass, leuk die wedstrijden achter elkaar op 1e kerstdag.
Het valt me trouwens op dat de kwaliteit van de stream nu beter is dan normaal (zowel op ipad als pc/laptop), even uitgezocht en deze wedstrijden worden in 1080p uitgezonden terwijl het normaal gesproken altijd 720p max. is (als ik oude wedstrijden terug kijk). Hopelijk blijft de kwaliteit nu ook zo, is nog een stuk beter dan het al was.
Rockets is gewoon een kutclub, met hun lege stoeltjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Hathor het volgende:
Hoe kan Houston nou van dit Golden State verliezen? Die zijn ook niet meer serieus te nemen.
Coach is een debiel , nieuwe sterspeler is een nog grotere debiel en die ene met baard kon een keertje niet naar de lijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Hathor het volgende:
Hoe kan Houston nou van dit Golden State verliezen? Die zijn ook niet meer serieus te nemen.
Alleen als het via ESPN uitgezonden wordt dan is het in 1080p, heb het even nagevraagd via support.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laten we hier even de Nets uitlachen.
[..]
Hm 1080p hebben ze toch al jaren?
Intussen alweer verloren van Dallas, er was nog een opstootje waarbij Doncic betrokken was, overigens niet zijn schuld.quote:Op zondag 29 december 2019 14:25 schreef Hathor het volgende:
GSW wint er nu twee op rij, het moet toch niet gekker worden.
twitter:ShamsCharania twitterde op woensdag 01-01-2020 om 22:46:29NBA legend and Hornets owner Michael Jordan’s statement to @TheAthletic @Stadium on death of iconic NBA commissioner David Stern: https://t.co/0MZUiB4pRh reageer retweet
Zoals het er nu naar uitziet heeft OKC de Clippers gefleeced. Zal je altijd zien dat PG in LA wel de sterren van de hemel speelt in de Playoffs, maar SGA en Gallo zijn echt fantastisch dit seizoen, en 6 picksquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:57 schreef Hathor het volgende:
Ik vind de Clippers toch niet zo dominant als ik vooraf verwacht had, teveel ups en downs tot nu toe. Alleen tegen de Lakers heb ik ze twee keer een sterke pot zien spelen. Ik vind het sowieso een beetje een kleurloos seizoen tot nu toe, valt allemaal een beetje tegen.
Win-win voor beide teams...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet heeft OKC de Clippers gefleeced. Zal je altijd zien dat PG in LA wel de sterren van de hemel speelt in de Playoffs, maar SGA en Gallo zijn echt fantastisch dit seizoen, en 6 picks
Dat gaat lachen worden als KD terug is, 2 van die dramaqueens.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een toeval ook dat ze weer verliezen nu dat giftige stuk vreten weer terug is
Moet je eens opletten tijdens thuiswedstrijden, zie je ze alle 3 steeds naast elkaar zitten en tegen elkaar praten terwijl de rest gewoon genegeerd wordt incl de coach.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden als KD terug is, 2 van die dramaqueens.
deze dan https://twitter.com/dame_lillard/status/1217703152188903424?s=21quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat gaat lachen worden als KD terug is, 2 van die dramaqueens.
Frustrerend voor Pringles? Die propageert juist die Iso's en dat trage gedoe. Harden heeft zelfs eens off the record gezegd tegen Curry dat die liever zijn spelletje speelt dan die van Pringles.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik denk dat Rockets ook eens moeten gaan kijken of Harden te traden is. Die gozer heeft met nu met CP3, Westbrook, Dwight Howard (Okay, niet Orlando Dwight) en genoeg anderen gespeeld, en het enige wat die doet is 21 seconden dribbelen en een stepback 3 schieten of hopen op free throws. Zo ga je niet winnen natuurlijk.. vannacht ook weer 1-17 van 3 en een 17 punten lead weggechoked. 29 punten, maar de manier waarop moet frustrerend zijn voor medespelers en coach.
Edit: en die trades voor zowel CP3 als Westbrook heeft ze gehoorlijk wat gekost. Maar Harden jaagt CP3 weg, en nu heeft die met Russ wederom een echte PG, en het is alleen maar dribbel dribbel dribbel.
Zou het? Lijkt me meer in een geval van dat de speler groter is dan de coach. Maar ik ken z'n historie niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frustrerend voor Pringles? Die propageert juist die Iso's en dat trage gedoe. Harden heeft zelfs eens off the record gezegd tegen Curry dat die liever zijn spelletje speelt dan die van Pringles.
Steve Nash moest het ook zo doen van MDA in de hoogtijdagen van de Suns maar wel met iets meer tempo . Zijn hele systeem draait om de PG of degene die het spel moet maken. En volgens mij kreeg die nog een jaar samen met Morey om de boel om te draaien maar zo te zien gaat dat inderdaad niet lukken en zitten ze nog een tijdje opgescheept met 2 dure jongens die niet bij elkaar passen en Capela die absoluut niet beter is dan bijvoorbeeld een Adams of Whiteside.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het? Lijkt me meer in een geval van dat de speler groter is dan de coach. Maar ik ken z'n historie niet natuurlijk.
Maar dan moet Houston op zoek naar een nieuwe coach, want Harden z'n tijdperk gaat op deze manier niet lang meer duren. Plus dat ze zo goed als vast zitten aan Harden/Westbrook/Capela voor 100 miljoen per jaar oid. En laten we eerlijk wezen, niemand wil voor Russ z'n contract traden. Capela denk ik ook niet per se. Blijft Harden over met tradevalue op dit moment, maar over 2 jaar? Met deze workload? Moet het nog maar zien.
Ik ben vooral benieuwd of z’n knieën het volhouden. Lijkt mij veel te zwaar voor zijn frame.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:29 schreef Hathor het volgende:
Wel een goeie periode met 17 straight waarvan 4 3'tjes. toch wel een opvallende verschijning hoor, hij is best snel in zijn handelen maar hij ziet er wat chubby uit, eigenlijk helemaal niet atletisch.
Daar ben ik ook benieuwd naar, alleen zijn reet al ziet eruit alsof ie 200 kilo weegt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of z’n knieën het volhouden. Lijkt mij veel te zwaar voor zijn frame.
Bij ESPN hadden Van Gundy en Mark Jackson het er ook al over dat hij moest gaan aftrainen omdat hij te chubby was en voor zijn gewrichten inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of z’n knieën het volhouden. Lijkt mij veel te zwaar voor zijn frame.
Dat is nogal wat. Lijkt me niet eens mogelijk eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij ESPN hadden Van Gundy en Mark Jackson het er ook al over dat hij moest gaan aftrainen omdat hij te chubby was en voor zijn gewrichten inderdaad.
Ze hadden het ook over een bewering dat Zion 8 pond spier was aangekomen in een week trainen met gewichten
Porzingis is ook zo'n speler bij wie je moet incalculeren dat je hem per seizoen minimaal 30 wedstrijden kwijt bent. Je moet het er maar voor over hebben om zo iemand een dik contract te laten tekenen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:51 schreef Sabata het volgende:
Hij had nu al zo'n sleeve om zn knie, dus het is idd een puntje (kijk naar Porzingis die ook voortdurend met knieproblemen kampt). Gentry wil m voorlopig alleen "in short bursts" laten spelen.
Nee... zelfs met anabole steroiden doen prof bodybuilders dat niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is nogal wat. Lijkt me niet eens mogelijk eerlijk gezegd.
Wat moet Dallas anders? Ze hebben met Doncic een absolute topspeler weten te draften, maar welke free agent wil naar Dallas? Dan komt er eens kans om te traden voor een potentiele topspeler, waar je met de max hem voor 4 jaar vast kunt leggen. Je kunt hem altijd nog traden voor een (super)ster die niet happy is met z’n huidige team (zie Paul George, Marc Gasol, Kawhi Leonard, Jimmy Butler, wellicht KAT als Minny zo door gast). Denk dat je als kleine markt team zulke risicos moet nemen om te hopen op die titel. LA, Boston, Miami, GSW die kunnen iedere potentiele free agent aantrekken (mits de salarissen geen probleem zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Porzingis is ook zo'n speler bij wie je moet incalculeren dat je hem per seizoen minimaal 30 wedstrijden kwijt bent. Je moet het er maar voor over hebben om zo iemand een dik contract te laten tekenen.
Nou zou ik Dallas niet een kleine markt team willen noemen, het is dacht ik na NYC, LA, en Chicago de 4e stad van de VS, met behoorlijk wat succesvolle teams. Texas Rangers in de MLB, Dallas Stars in de NHL en de Dallas Cowboys in de NFL (al kun je wat die laatste betreft beter naar die lekkere wijven van de DCC kijken, want het team schopt al 25 jaar geen deuk meer in een pak boter).quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat moet Dallas anders? Ze hebben met Doncic een absolute topspeler weten te draften, maar welke free agent wil naar Dallas? Dan komt er eens kans om te traden voor een potentiele topspeler, waar je met de max hem voor 4 jaar vast kunt leggen. Je kunt hem altijd nog traden voor een (super)ster die niet happy is met z’n huidige team (zie Paul George, Marc Gasol, Kawhi Leonard, Jimmy Butler, wellicht KAT als Minny zo door gast). Denk dat je als kleine markt team zulke risicos moet nemen om te hopen op die titel. LA, Boston, Miami, GSW die kunnen iedere potentiele free agent aantrekken (mits de salarissen geen probleem zijn natuurlijk).
Wat ik als groter probleem zie in de huidige NBA zijn spelers die een dik contract tekenen bij het team dat hen gedraft heeft, want die kunnen meer geven. Vervolgens na 1 a 2 jaar komen ze met en trade request naar een grotere markt, kunnen ze lekker sneakers verkopen en op billboards staan. Ben benieuwd of dat problemen gaat opleveren bij de volgende NBA Board meetings.
Wie is het?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Een All Star van niet zo lang geleden zet deze stats neer dit seizoen :
[ afbeelding ]
NBA-wise wel volgens mij. Weinig spelers die daar naar toe trekken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou zou ik Dallas niet een kleine markt team willen noemen, het is dacht ik na NYC, LA, en Chicago de 4e stad van de VS, met behoorlijk wat succesvolle teams. Texas Rangers in de MLB, Dallas Stars in de NHL en de Dallas Cowboys in de NFL (al kun je wat die laatste betreft beter naar die lekkere wijven van de DCC kijken, want het team schopt al 25 jaar geen deuk meer in een pak boter).
quote:
Hint : Hij pakte gisteren weer eens Technical mee gisteren uit pure onmachtquote:
Ah Draymond natuurlijk. Die kan er geen klote van zonder de 2 beste shooters ooit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Hint : Hij pakte gisteren weer eens Technical mee gisteren uit pure onmacht
WCS laten schieten ipv Curry of Thompson is natuurlijk wel een wereld van verschil ja .quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah Draymond natuurlijk. Die kan er geen klote van zonder de 2 beste shooters ooit.
Maar als hij geen team kan leiden zoals nu , zelfs in goed gedrag , wat heeft het dan nog voor zin om hem erbij te houden ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:02 schreef Hathor het volgende:
Tsja...Draymond is er ook niet om een team te leiden natuurlijk, die moet gewoon zijn stinkende best doen en zo weinig mogelijk de aandacht op zich vestigen. Volgend seizoen doen ze weer mee.
Daar denkt hij zelf anders over heb ik het idee. Durant weggejaagd, zelf het laatste schot willen nemen etc.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:02 schreef Hathor het volgende:
Tsja...Draymond is er ook niet om een team te leiden natuurlijk, die moet gewoon zijn stinkende best doen en zo weinig mogelijk de aandacht op zich vestigen. Volgend seizoen doen ze weer mee.
Grootheidswaanzin?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar denkt hij zelf anders over heb ik het idee. Durant weggejaagd, zelf het laatste schot willen nemen etc.
Als ie gewoon doet wat ie moet doen is ie waardevol, hij moet alleen niet gaan geloven dat hij Jordan is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar als hij geen team kan leiden zoals nu , zelfs in goed gedrag , wat heeft het dan nog voor zin om hem erbij te houden ?
Jacob Evans draften bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ie gewoon doet wat ie moet doen is ie waardevol, hij moet alleen niet gaan geloven dat hij Jordan is.
Wat heeft dat met Green te maken?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jacob Evans draften bijvoorbeeld
Die drong daar heel erg op aan bij de draft .quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Green te maken?
Ik mag hopen dat ze bij GSW verstandig genoeg zijn om hun beleid niet af te stemmen op hem.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die drong daar heel erg op aan bij de draft .
Hij is een favorietje van de eigenaar en de GM . Zit ook aan een hoog contract terwijl zijn lichaam achteruit gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze bij GSW verstandig genoeg zijn om hun beleid niet af te stemmen op hem.
We gaan het zien, dit is een verloren seizoen, volgend jaar moet het weer gebeuren, alleen nog een goeie draftpick erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is een favorietje van de eigenaar en de GM . Zit ook aan een hoog contract terwijl zijn lichaam achteruit gaat.
Gelijk verpatsen met Russell in een trade aan een team met een teleurgestelde superster.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
We gaan het zien, dit is een verloren seizoen, volgend jaar moet het weer gebeuren, alleen nog een goeie draftpick erbij.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelijk verpatsen met Russell in een trade aan een team met een teleurgestelde superster.
Towns) haha natuurlijk onhaalbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelijk verpatsen met Russell in een trade aan een team met een teleurgestelde superster.
Butler zag het goedquote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:42 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Towns) haha natuurlijk onhaalbaar.
quote:Op zondag 26 januari 2020 20:44 schreef Attitude het volgende:
Tot nu toe wijzen alle websites naar TMZ en die ligt plat ....
Als het waar is.... gisteren feliciteerde hij LBJ nog met zijn puntenaantal...
quote:Kobe Bryant died in a helicoper crash in Calabasas Sunday morning ... TMZ Sports has confirmed.
Kobe was traveling with at least 3 other people in his private helicopter when it went down. A fire broke out. Emergency personnel responded, but nobody on board survived. 5 people are confirmed dead. We're told Vanessa Bryant was not among those on board.
The cause of the crash is under investigation.
Kobe has famously used a helicopter to travel for years -- dating back to when he played for the Lakers. He was known for commuting from Newport Beach, CA to the STAPLES Center in DTLA in his Sikorsky S-76 chopper.
KB is survived by his wife Vanessa, and their four daughters -- Gianna, Natalia and Bianca and their newborn Capri.
Kobe has recently been spotted out at NBA games with his daughter Gianna -- a rising star basketball player herself. Their youngest daughter, Capri, was just born in June 2019.
Kobe is widely considered one of the greatest NBA players of all time -- making 18 All-Star teams during his 20 year career with the Lakers. He was a first-round pick in the 1996 draft, winning 5 NBA championships, 2 NBA Finals MVPs and he was the league MVP in '08.
The Lakers famously retired both of Kobe's jerseys, number 8 and 24 ... the only player in team history to receive that honor.
Kobe's accomplishments stand far outside of the basketball world. He won an Oscar for his short film, "Dear Basketball," in 2018.
Story developing ...
TMZ zit eigenlijk altijd goed in dit soort dingen helaas. Hadden dood van prince en chester Bannington ook ver voor de restquote:Op zondag 26 januari 2020 20:47 schreef Attitude het volgende:
zelfs zn Wikipedia pagina is blijkbaar al bijgewerkt terwijl het niet eens 100% is en het alleen door TMZ vermeld wordt.
Die moeten natuurlijk dubbelchecken eer ze zoiets naar buiten brengen, maar TMZ zal iets als dit ook niet zomaar plaatsenquote:Op zondag 26 januari 2020 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Vooralsnog alleen TMZ en de normale media brengen nog niks...
twitter:KennethFaried35 twitterde op zondag 26-01-2020 om 20:43:49IM REALLY IN TEARS! RIP THE GOAT! @kobebryant @ Los Angeles, California https://t.co/ba9zcJuu7Q reageer retweet
Geen fake news.twitter:shaunking twitterde op zondag 26-01-2020 om 20:42:43A Los Angeles law enforcement source just confirmed for me that Kobe Bryant and 4 other people died this morning in a helicopter crash. An unspeakable loss for his family, friends, Los Angeles, basketball. No words. My God. reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2020 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
CNN/NBC melden nog niets. Wel van het helikopter ongeluk, maar niet dat Bryant erbij betrokken is.
Zit er vrijwel nooit naasttwitter:wojespn twitterde op zondag 26-01-2020 om 20:51:47Kobe Bryant is among those dead in a helicopter crash outside Los Angeles, a source confirms to ESPN. reageer retweet
Balen maatquote:Op zondag 26 januari 2020 20:55 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GOAT? Is die gast serieus?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
twitter:KennethFaried35 twitterde op zondag 26-01-2020 om 20:43:49IM REALLY IN TEARS! RIP THE GOAT! @:kobebryant @ Los Angeles, California https://t.co/ba9zcJuu7Q reageer retweet
Alle 4? dat zou wel heel bizar zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
ABC News zegt dat zijn dochters met hem waren...
twitter:RealSkipBayless twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:20:59RIP Kobe Bryant. I cannot believe I just typed those words. Just impossible to comprehend. He was becoming as big a force in his second career as he was on the court. God bless his wife and children. reageer retweet
CNN zegt toch heel erg dat ze het niet weten, Ze zijn het aan het onderzoeken.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
ABC News zegt dat zijn dochters met hem waren... (zegt een vriend van me)
Ja, er ging het een en ander rond. Men had dat over die dochters blijkbaar uit een live tv uitzending van ABC maar het ging rond via Twitter... Nu is er alweer bevestiging dat vrouw en dochters niet aan boord waren. Rick Fox werd eerder ook genoemd als inzittende. Maar afwachten wat de waarheid is.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
CNN zegt toch heel erg dat ze het niet weten, Ze zijn het aan het onderzoeken.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
CNN zegt toch heel erg dat ze het niet weten, Ze zijn het aan het onderzoeken.
Denver-Rockets gaat door zo te zienquote:Op zondag 26 januari 2020 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, er ging het een en ander rond. Men had dat over die dochters blijkbaar uit een live tv uitzending van ABC maar het ging rond via Twitter... Nu is er alweer bevestiging dat vrouw en dochter niet aan boord waren. Rick Fox werd eerder ook genoemd als inzittende. Maar afwachten wat de waarheid is.
Ik hoor ook o.a. dat de NBA de wedstrijden van vanavond schrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |