Lol. GSW geeft geen fuck.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns hebben nu een 32-1 run op GSW![]()
Genotquote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns hebben nu een 32-1 run op GSW![]()
Die eindscore ook niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:17 schreef Luppie0110 het volgende:.
Harden 40 ft’s in twee wedstrijden. Gaat nergens over.
Dat zie ik niet zomaar gebeuren hoor. Tuurlijk komt Klay terug, maar komt die terug op hetzelfde niveau? Vooral defensief lijkt mij dat een onzekerheidje. Daarbovenop heb je dan Curry, Klay en Green die gaan samen spelen met wat garbage time spelers, een rookie en wat ze terug kunnen krijgen voor DLo. Feest.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:27 schreef Hathor het volgende:
Een beter moment om je hand te breken bestaat er eigenlijk niet.Jaartje vakantie voor GS en volgend jaar weer volop iedereen van de vloer knallen.
Kunnen nog wel 17 miljoen uitgeven en een MLE volgend jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zomaar gebeuren hoor. Tuurlijk komt Klay terug, maar komt die terug op hetzelfde niveau? Vooral defensief lijkt mij dat een onzekerheidje. Daarbovenop heb je dan Curry, Klay en Green die gaan samen spelen met wat garbage time spelers, een rookie en wat ze terug kunnen krijgen voor DLo. Feest.
17 miljoen? Wie gaat er uit de boeken dan? Dacht dat ze aan de max zaten door de contracten van Curry, Klay, Green en Dlo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunnen nog wel 17 miljoen uitgeven en een MLE volgend jaar
1 of andere trade exception die ze van de iggy trade kregen(vraag me niet hoe) . Nu zijn ze slechts hardcapped maar volgend jaar kunnen ze dat bedrag uitgeven.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
17 miljoen? Wie gaat er uit de boeken dan? Dacht dat ze aan de max zaten door de contracten van Curry, Klay, Green en Dlo.
Ah okay. Misschien dat ze daar nog een interessante speler mee weten te traden dan inderdaad. Maar denk dat de tijden dat iedereen daar kwam spelen voor een appel en ei gelukkig voorbij zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 of andere trade exception die ze van de iggy trade kregen(vraag me niet hoe) . Nu zijn ze slechts hardcapped maar volgend jaar kunnen ze dat bedrag uitgeven.
Ik vind het sowieso beetje matig dat hij nu weer loopt te bitchtalken over een team uit het Westen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou leuk zijn als Embiid een keer spelers gaat pesten die niet in een schijtteam zitten (Drummond, KAT). Pak de king maar aan als je zo tof bent.
Verloren seizoen voor de Warriors.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:27 schreef Hathor het volgende:
Curry minimaal drie maanden aan de kant met die breuk....is dat niet heel erg royaal ingeschat? Ik heb ooit eens mijn enkel gebroken, en liep 6-7 weken later alweer te voetballen.
Effe bekeken op youtube, en dat is inderdaad een aardige atleet. Groot, snel, en kan schieten. Schijnt alleen wel een blessuregevoelig type te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verloren seizoen voor de Warriors.
Ze hoeven nu geen risico te nemen met hun spelers en kunnen beter tanken voor een goede draft pick. Ik hoor dat James Wiseman een groot talent is.
Denk dat ze na die drie maanden zeggen dat die klaar is voor dit seizoen. Green zullen ze ook vroeg of laat op load management zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:27 schreef Hathor het volgende:
Curry minimaal drie maanden aan de kant met die breuk....is dat niet heel erg royaal ingeschat? Ik heb ooit eens mijn enkel gebroken, en liep 6-7 weken later alweer te voetballen.
Ach, ze halen ff een lottery pick op en doen volgend jaar gewoon weer mee.quote:Op zondag 3 november 2019 11:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik hoopte jaren op een faal-gsw team en toch vind ik het een beetje jammer nu
Ach ze hebben daar altijd de Raiders nog.quote:Op zondag 3 november 2019 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Ben benieuwd hoeveel feeling Oakland nog heeft met deze warriors en hun nieuwe hut.
3x TJ en 2x Holidayquote:Op zondag 3 november 2019 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk Bulls Pacers.
De meeste grote namen spelen niet mee bij Indiana. Er staat heel veel middelmaat op het veld. Deze matchup was in de 90s beter.
Bam Adebayo is de grootste puntenpakker op dit moment, dan Nunn op enige afstand. Voor fantasy leagues zijn Nunn en Meyers Leonard goede opties: weinig kosten maar veel punten per week.quote:Op maandag 4 november 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:
Miami is inderdaad aardig uit de startblokken gekomen, iemand die dit had kunnen voorzien?
Ah ja die Nunn , die speelde vorig jaar nog bij ..quote:Op maandag 4 november 2019 14:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bam Adebayo is de grootste puntenpakker op dit moment, dan Nunn op enige afstand. Voor fantasy leagues zijn Nunn en Meyers Leonard goede opties: weinig kosten maar veel punten per week.
Wat Indiana betreft scoort vooral Brogdon hoog.
Dieptriest jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:36 schreef Mykonos het volgende:
Portland dat verliest van een GSW zonder Curry, Green en Russell![]()
Geval van burgerlijke ongehoorzaamheid bij de huidige lineup?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:51 schreef Hathor het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze gaan winnen nu, anders haal je dat quotum van 2-80 niet en kun je fluiten naar je pick.
Jazeker, ik zou er een paar schorsen voor de volgende game.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geval van burgerlijke ongehoorzaamheid bij de huidige lineup?
Nunn speelde bij het G-League team van de Warriors maar was dus voor iedereen vrij op te rapen.quote:Op maandag 4 november 2019 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja die Nunn , die speelde vorig jaar nog bij ..
Naja gelukkig genoten van Mckinnie en Derrickson ipv House en Nunn.
Genot
Maar hij kreeg geen enkele kans bij ze. Waarschijnlijk vanwege zijn strafblad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:09 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nunn speelde bij het G-League team van de Warriors maar was dus voor iedereen vrij op te rapen.
Misschien kan ik weer af en toe iets plaatsen? Ik heb weer zo’n opdracht waar ik zeeën van tijd heb.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoi, ik wil weer eens wat op de FP zetten over de NBA maar heb echt totaal niks gevolgd. Zijn er nog grote 'verhaallijnen' die spelen of iets?
Dat zou ik echt top vinden, ik heb er zelf nauwelijks tijd voor (zelfs niet voor de dagelijkse korte berichtjes van vorig seizoen), dus hulp is zeker welkomquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien kan ik weer af en toe iets plaatsen? Ik heb weer zo’n opdracht waar ik zeeën van tijd heb.
Warriors zijn geimplodeerd. Curry drie maanden uitgeschakeld.
Heat is de voorlopige verrassing.
Fittie tussen Embiid en KAT.
Rockets - Wizards 159-158
Schorsing Ayrton voor doping
Er gebeurt van alles
Moet ik weer redactierechten krijgen? Of pm’etjes doen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik echt top vinden, ik heb er zelf nauwelijks tijd voor (zelfs niet voor de dagelijkse korte berichtjes van vorig seizoen), dus hulp is zeker welkom
Ayton had ik wel langs zien komen, knuppel
Hij zit daar met een stel kinderen. Wordt weer veel groter gemaakt dat het is allemaal...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef Hathor het volgende:
Davis is ook een fraaie zeg, zit nog maar net bij de Lakers of loopt in een interview alweer openlijk te flirten met de Bulls.
En daarom krijgen ze nu dus een boete blijkbaar.quote:
Die 50k doet ze vast niets.quote:Op vrijdag 8 november 2019 01:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
En daarom krijgen ze nu dus een boete blijkbaar.
Dat zou wel heel jammer zijn voor de Warriors, nu Durant ook al weg is hebben ze Curry zeker nodig.quote:Curry moet vrezen voor einde seizoen na breuk in linkerhand
Voor de Amerikaanse topbasketballer Stephen Curry is het seizoen mogelijk al voorbij. De 31-jarige vedette van Golden State Warriors liep vorige week tijdens het NBA-duel met Phoenix Suns een breuk in zijn linkerhand op. Curry moest een operatie ondergaan en volgens Amerikaanse media is de schade groter dan in eerste instantie verwacht.
,,Een bron bij het team zegt dat de breuk erger was dan gedacht. Het is onwaarschijnlijk dat Curry dit seizoen nog kan spelen”, zegt Ric Bucher, een bekende Amerikaanse journalist die de NBA nauwgezet volgt.
De Warriors stonden de afgelopen vijf seizoenen steeds in de finale van de NBA. In 2015, 2017 en 2018 pakten Curry en zijn teamgenoten de titel, dit jaar moesten ze in de finale buigen voor Toronto Raptors. De ploeg uit Californië is slecht begonnen aan het seizoen. De Warriors verloren zes van de acht competitieduels. Coach Steve Kerr mist niet alleen Curry, maar ook de ‘All Stars’ Draymond Green en Klay Thompson. Die laatste komt dit seizoen niet in actie vanwege een zware knieblessure, opgelopen tijdens de NBA-finale van dit jaar.
Curry is tweevoudig MVP (meest waardevolle speler) van de NBA. De 31-jarige Amerikaan tekende in de vier duels die hij dit seizoen speelde voor gemiddeld 20 punten.
Warrior hebben dit jaar al lang afgeschreven. Vergeet niet dat Klay Thompson ook (Waarschijnlijk) het hele seizoen mist.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel jammer zijn voor de Warriors, nu Durant ook al weg is hebben ze Curry zeker nodig.
Precies. Denk dat de blessure wellicht wel meevalt maar dat het seizoen is afgeschreven. Soort load management dit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Warrior hebben dit jaar al lang afgeschreven. Vergeet niet dat Klay Thompson ook (Waarschijnlijk) het hele seizoen mist.
Ric Bucher het hele vorige seizoen :'' KD tekent bij de Knicks , KD naar de Knicksquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel jammer zijn voor de Warriors, nu Durant ook al weg is hebben ze Curry zeker nodig.
Ik wist niet dat Thompson ook zwaar geblesseerd is, dit is echt een rampseizoen dus.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Warrior hebben dit jaar al lang afgeschreven. Vergeet niet dat Klay Thompson ook (Waarschijnlijk) het hele seizoen mist.
twitter:AndySlater twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 23:35:35SLATER SCOOP: A Miami Heat player had a medical emergency on their flight from Phoenix to Los Angeles on Thursday night, according to sources.A Heat spokesman told me the team cannot comment due to medical confidentially laws. reageer retweet
twitter:AndySlater twitterde op zaterdag 09-11-2019 om 06:31:27UPDATE: Dion Waiters is the Heat player who had medical emergency on team plane, I’ve confirmed.Waiters overdosed on “gummies,” sources say, and was passed out when plane landed.He had a seizure when he was finally woken up, I’m told.Waiters was listed out tonight (illness) reageer retweet
Ejected ook echt, wat een figuur.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is die Green toch een armzalige kutspeler als die zijn allstar vriendjes niet om zich heen heeft.
Ja. Bizar dat je het doet als topsporter sowieso, maar tijdens het seizoen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:04 schreef Hathor het volgende:
Wat heeft Waiters eigenlijk gegeten waardoor hij onwel werd? Was dat een soort spacecake of zoiets?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:04 schreef Hathor het volgende:
Wat heeft Waiters eigenlijk gegeten waardoor hij onwel werd? Was dat een soort spacecake of zoiets?
Al onze big man geblesseerd. En totaal geen defense (vooral op 3pt). En team cohesie lijkt er door de blessures en wijzigingen niet meer te zijn. Vaak doen ze het okay tot einde 3rd kwart en staan vaak zelfs voor en dan gaat alles mis. Tolliver & hezonja of hoe die conjo ook heet is echt nog slechter dan iemand die in Nederland moet spelen. Niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Portland is me ook een partij slecht zeg dit seizoen. Die mogen in dit tempo, zonder blessures, om de 8ste seed gaan knokken met Sac en de Spurs.. Hadden ook niet veel mensen verwacht denk ik.
Al kunnen ze het altijd nog omkeren natuurlijk, maar als je nu al 6 winstpartijen achter staat op de 8ste seed..
Ja Nurkic is wel een gemis voor het team. Ik mis hem persoonlijk niet, misselijk mannetje. Whiteside is het ook niet helemaal geloof ik he? Die heeft het ook allemaal laten varen na de Miami paycheckquote:Op donderdag 14 november 2019 13:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al onze big man geblesseerd. En totaal geen defense (vooral op 3pt). En team cohesie lijkt er door de blessures en wijzigingen niet meer te zijn. Vaak doen ze het okay tot einde 3rd kwart en staan vaak zelfs voor en dan gaat alles mis. Tolliver & hezonja of hoe die conjo ook heet is echt nog slechter dan iemand die in Nederland moet spelen. Niet om aan te gluren.
En McCollum start elk seizoen als een drol. Wordt later wel beter maar blijft altijd een sub-topper die het soms opeens compleet laat afweten...
Volgens mij denken de blazers soort Mark van Bommel te zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:39 schreef GotenSSJ het volgende:
MeloWat denken de Blazers te kunnen bereiken wat in OKC en Houston niet lukte? De verdediging is daar al zo goed volgens RipCity
NBA: Carmelo Anthony tekent na jaar afwezigheid bij Portlandquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij denken de blazers soort Mark van Bommel te zijn.
Whiteside dachten ze ook dat zij hem wel aan het spelen zouden krijgen. Nu ook met deze pipo waarsch.
Afellay gaat nog eerder scoren dan dat deze 2 spelers belangrijk worden voor ons.
Ja, dit gaat echt helemaal niets worden, sorryquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens mij denken de blazers soort Mark van Bommel te zijn.
Whiteside dachten ze ook dat zij hem wel aan het spelen zouden krijgen. Nu ook met deze pipo waarsch.
Afellay gaat nog eerder scoren dan dat deze 2 spelers belangrijk worden voor ons.
En de L!quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens, PG 6 maanden geblesseerd aan z’n schouders, eerste game terug, 33 punten
Russell bedoel je?quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een handblessure voor de tank
Ja . Naja het is zijn duim maar dan nog.quote:
Ze kunnen die neef van Scottie Pippen een echt contract geven.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Naja het is zijn duim maar dan nog.
Hebben nog maar 9 of 8 man over , bij 7 hoeven ze niet eens meer te spelen.
Net als die Ky Bowman die niet eens genoeg krijgt om daar een appartement te kunnen huren .quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze kunnen die neef van Scottie Pippen een echt contract geven.
Aron baynes heeft me per ongeluk nogal wat punten opgeleverdquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:37 schreef Hathor het volgende:
Maar wat vinden jullie van de Suns dit seizoen? Dat is toch best een fris spelend team.
Heerlijk wedstrijdje ja!quote:Op maandag 18 november 2019 00:01 schreef Sasman het volgende:
Na een slecht begin lijken de Kings nu eindelijk in een ritme te komen, gek genoeg wanneer Fox en Bagley gebleseerd zijn.
Maar wat een match en wat een einde daarnet
7/6/4/1/2 op 2/10 schoten met 3 turnovers .quote:Op maandag 18 november 2019 00:44 schreef danusz1986 het volgende:
I’m hearing the Warriors are going to start Draymond Green at point guard today in New Orleans. Gives the Warriors a taller, like-sized, switchy group to open game: Draymond, Glenn Robinson, Alec Burks, Eric Paschall, Willie Cauley-Stein.
Haha denk je dat je alles hebt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |