Lol. GSW geeft geen fuck.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns hebben nu een 32-1 run op GSW![]()
Genotquote:Op donderdag 31 oktober 2019 04:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Suns hebben nu een 32-1 run op GSW![]()
Die eindscore ook niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:17 schreef Luppie0110 het volgende:.
Harden 40 ft’s in twee wedstrijden. Gaat nergens over.
Dat zie ik niet zomaar gebeuren hoor. Tuurlijk komt Klay terug, maar komt die terug op hetzelfde niveau? Vooral defensief lijkt mij dat een onzekerheidje. Daarbovenop heb je dan Curry, Klay en Green die gaan samen spelen met wat garbage time spelers, een rookie en wat ze terug kunnen krijgen voor DLo. Feest.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:27 schreef Hathor het volgende:
Een beter moment om je hand te breken bestaat er eigenlijk niet.Jaartje vakantie voor GS en volgend jaar weer volop iedereen van de vloer knallen.
Kunnen nog wel 17 miljoen uitgeven en een MLE volgend jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zomaar gebeuren hoor. Tuurlijk komt Klay terug, maar komt die terug op hetzelfde niveau? Vooral defensief lijkt mij dat een onzekerheidje. Daarbovenop heb je dan Curry, Klay en Green die gaan samen spelen met wat garbage time spelers, een rookie en wat ze terug kunnen krijgen voor DLo. Feest.
17 miljoen? Wie gaat er uit de boeken dan? Dacht dat ze aan de max zaten door de contracten van Curry, Klay, Green en Dlo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunnen nog wel 17 miljoen uitgeven en een MLE volgend jaar
1 of andere trade exception die ze van de iggy trade kregen(vraag me niet hoe) . Nu zijn ze slechts hardcapped maar volgend jaar kunnen ze dat bedrag uitgeven.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
17 miljoen? Wie gaat er uit de boeken dan? Dacht dat ze aan de max zaten door de contracten van Curry, Klay, Green en Dlo.
Ah okay. Misschien dat ze daar nog een interessante speler mee weten te traden dan inderdaad. Maar denk dat de tijden dat iedereen daar kwam spelen voor een appel en ei gelukkig voorbij zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 of andere trade exception die ze van de iggy trade kregen(vraag me niet hoe) . Nu zijn ze slechts hardcapped maar volgend jaar kunnen ze dat bedrag uitgeven.
Ik vind het sowieso beetje matig dat hij nu weer loopt te bitchtalken over een team uit het Westen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou leuk zijn als Embiid een keer spelers gaat pesten die niet in een schijtteam zitten (Drummond, KAT). Pak de king maar aan als je zo tof bent.
Verloren seizoen voor de Warriors.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:27 schreef Hathor het volgende:
Curry minimaal drie maanden aan de kant met die breuk....is dat niet heel erg royaal ingeschat? Ik heb ooit eens mijn enkel gebroken, en liep 6-7 weken later alweer te voetballen.
Effe bekeken op youtube, en dat is inderdaad een aardige atleet. Groot, snel, en kan schieten. Schijnt alleen wel een blessuregevoelig type te zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verloren seizoen voor de Warriors.
Ze hoeven nu geen risico te nemen met hun spelers en kunnen beter tanken voor een goede draft pick. Ik hoor dat James Wiseman een groot talent is.
Denk dat ze na die drie maanden zeggen dat die klaar is voor dit seizoen. Green zullen ze ook vroeg of laat op load management zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:27 schreef Hathor het volgende:
Curry minimaal drie maanden aan de kant met die breuk....is dat niet heel erg royaal ingeschat? Ik heb ooit eens mijn enkel gebroken, en liep 6-7 weken later alweer te voetballen.
Ach, ze halen ff een lottery pick op en doen volgend jaar gewoon weer mee.quote:Op zondag 3 november 2019 11:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik hoopte jaren op een faal-gsw team en toch vind ik het een beetje jammer nu
Ach ze hebben daar altijd de Raiders nog.quote:Op zondag 3 november 2019 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
Ben benieuwd hoeveel feeling Oakland nog heeft met deze warriors en hun nieuwe hut.
3x TJ en 2x Holidayquote:Op zondag 3 november 2019 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk Bulls Pacers.
De meeste grote namen spelen niet mee bij Indiana. Er staat heel veel middelmaat op het veld. Deze matchup was in de 90s beter.
Bam Adebayo is de grootste puntenpakker op dit moment, dan Nunn op enige afstand. Voor fantasy leagues zijn Nunn en Meyers Leonard goede opties: weinig kosten maar veel punten per week.quote:Op maandag 4 november 2019 09:11 schreef Hathor het volgende:
Miami is inderdaad aardig uit de startblokken gekomen, iemand die dit had kunnen voorzien?
Ah ja die Nunn , die speelde vorig jaar nog bij ..quote:Op maandag 4 november 2019 14:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bam Adebayo is de grootste puntenpakker op dit moment, dan Nunn op enige afstand. Voor fantasy leagues zijn Nunn en Meyers Leonard goede opties: weinig kosten maar veel punten per week.
Wat Indiana betreft scoort vooral Brogdon hoog.
Dieptriest jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:36 schreef Mykonos het volgende:
Portland dat verliest van een GSW zonder Curry, Green en Russell![]()
Geval van burgerlijke ongehoorzaamheid bij de huidige lineup?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:51 schreef Hathor het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze gaan winnen nu, anders haal je dat quotum van 2-80 niet en kun je fluiten naar je pick.
Jazeker, ik zou er een paar schorsen voor de volgende game.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geval van burgerlijke ongehoorzaamheid bij de huidige lineup?
Nunn speelde bij het G-League team van de Warriors maar was dus voor iedereen vrij op te rapen.quote:Op maandag 4 november 2019 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja die Nunn , die speelde vorig jaar nog bij ..
Naja gelukkig genoten van Mckinnie en Derrickson ipv House en Nunn.
Genot
Maar hij kreeg geen enkele kans bij ze. Waarschijnlijk vanwege zijn strafblad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:09 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nunn speelde bij het G-League team van de Warriors maar was dus voor iedereen vrij op te rapen.
Misschien kan ik weer af en toe iets plaatsen? Ik heb weer zo’n opdracht waar ik zeeën van tijd heb.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoi, ik wil weer eens wat op de FP zetten over de NBA maar heb echt totaal niks gevolgd. Zijn er nog grote 'verhaallijnen' die spelen of iets?
Dat zou ik echt top vinden, ik heb er zelf nauwelijks tijd voor (zelfs niet voor de dagelijkse korte berichtjes van vorig seizoen), dus hulp is zeker welkomquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien kan ik weer af en toe iets plaatsen? Ik heb weer zo’n opdracht waar ik zeeën van tijd heb.
Warriors zijn geimplodeerd. Curry drie maanden uitgeschakeld.
Heat is de voorlopige verrassing.
Fittie tussen Embiid en KAT.
Rockets - Wizards 159-158
Schorsing Ayrton voor doping
Er gebeurt van alles
Moet ik weer redactierechten krijgen? Of pm’etjes doen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik echt top vinden, ik heb er zelf nauwelijks tijd voor (zelfs niet voor de dagelijkse korte berichtjes van vorig seizoen), dus hulp is zeker welkom
Ayton had ik wel langs zien komen, knuppel
Hij zit daar met een stel kinderen. Wordt weer veel groter gemaakt dat het is allemaal...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef Hathor het volgende:
Davis is ook een fraaie zeg, zit nog maar net bij de Lakers of loopt in een interview alweer openlijk te flirten met de Bulls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |