Nu nog even wachten tot hij een blessure krijgt en de rest van het seizoen aan de kant zit, en het plaatje is weer rond.quote:Op maandag 23 december 2019 10:04 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC 8-2 in de laatste 10![]()
Stuk lekkerder kijken zo, zonder de stress dat iedere pot een must-win is om een beter playoff seed te krijgen. Die we dan vervolgens toch verliezen.![]()
Erg verrast door CP3. Die moet gigantisch gebaald hebben van de trade maar is echt opgestaan als leider. Nog steeds een vervelend mannetje, maar nu helpt die ons er tenminste mee.
Onthaal in OKC ook mooi, staande ovatie en de L.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan was het onthaal van Kawhi in Toronto deze week toch een heel ander verhaal, staande ovatie.
Alles best zolang ze Obama er maar uit knippenquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:00 schreef Zipportal het volgende:
De Netflix/ESPN docu:
@:powerloungen
Lijkt erop dat ze beiden gaan spelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:38 schreef Sabata het volgende:
Nu al zin in de stadsderby Clippers tegen Lakers. Hopelijk maken Lebron en Davis nog minuten
Ja, ik zit ook te kijken via NBA league pass, leuk die wedstrijden achter elkaar op 1e kerstdag.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef Attitude het volgende:
Nu Houston - Golden State.
Wel grappig, Golden State draagt thsirt met daarop Town en Houston thsirt met daarop H- Town...
Hm 1080p hebben ze toch al jaren?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:01 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te kijken via NBA league pass, leuk die wedstrijden achter elkaar op 1e kerstdag.
Het valt me trouwens op dat de kwaliteit van de stream nu beter is dan normaal (zowel op ipad als pc/laptop), even uitgezocht en deze wedstrijden worden in 1080p uitgezonden terwijl het normaal gesproken altijd 720p max. is (als ik oude wedstrijden terug kijk). Hopelijk blijft de kwaliteit nu ook zo, is nog een stuk beter dan het al was.
Rockets is gewoon een kutclub, met hun lege stoeltjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Hathor het volgende:
Hoe kan Houston nou van dit Golden State verliezen? Die zijn ook niet meer serieus te nemen.
Coach is een debiel , nieuwe sterspeler is een nog grotere debiel en die ene met baard kon een keertje niet naar de lijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Hathor het volgende:
Hoe kan Houston nou van dit Golden State verliezen? Die zijn ook niet meer serieus te nemen.
Alleen als het via ESPN uitgezonden wordt dan is het in 1080p, heb het even nagevraagd via support.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laten we hier even de Nets uitlachen.
[..]
Hm 1080p hebben ze toch al jaren?
Intussen alweer verloren van Dallas, er was nog een opstootje waarbij Doncic betrokken was, overigens niet zijn schuld.quote:Op zondag 29 december 2019 14:25 schreef Hathor het volgende:
GSW wint er nu twee op rij, het moet toch niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |