Misschien kan GB z'n positie overnemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stephen Hawking -zonder s op het eind- is al een tijdje hemelen.
quote:
Die dingen ontweek ik altijd, vond er niks aan.quote:
Ik heb het ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die dingen ontweek ik altijd, vond er niks aan.
Maar het is Halloween my dear! 👻👻🥶💀
Ik hield niet van lelijke stomme dingen als kind.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien
Hadden ze ook beelden?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als hart van nederland het zegt is het waar
dat dus:quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hield niet van lelijke stomme dingen als kind.
Als volwassene nog steeds niet.
geen trick or treat ? hier ook nichtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:31 schreef mario390 het volgende:
an halloween gefällt me nur dat Horrorfilme zijn niet dat gedoe
Haribo?quote:
* PoezeligDing pakt de zak snoep van mario af en legt het naast zijn creditcard in haar kluisquote:
Het doet mij aan Pedo Jan Rens denken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haribo macht kinder froh und erwachsene ebenso
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het doet mij aan Pedo Jan Rens denken.
Peter bedoel ik.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haribo macht kinder froh und erwachsene ebenso
wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
* PoezeligDing pakt de zak snoep van mario af en legt het naast zijn creditcard in haar kluis
Dat ik die zak gummiberen van je afpak, vreetzak.quote:
Ach zo heb ik een Mies Bouwman traumaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee, heb al genoeg Hart van Nederland moeten verdragen in m'n leven
Dat doe je toch echt zelfquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee, heb al genoeg Hart van Nederland moeten verdragen in m'n leven
Dan moet 't Kontrust zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke lied? nee daar verwissel je wat
WOPKE!quote:
Geen spoilers pleasequote:Op donderdag 31 oktober 2019 02:40 schreef mario390 het volgende:
is nog dat ende van kill bill 2 niet over
Wat heb je een mooie TT gemaakt Douwequote:
Met dank aan GBquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie TT gemaakt Douwe
Je hebt het niet helemaal zelf bedacht?quote:
Ik heb mij laten inspirerenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal zelf bedacht?
Must bake...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen koek in huis, moet bakken.
Waar dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor bake staat normaal gesproken iets heel anders in de plaats.
Die uit de supermarkt voldoet niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat moet hier ook nog steeds gebeuren die hamburgers. Chronisch gebrek aan peterselie nekt het proces steeds.
Het moet je hoofddoel zijn bij het volgende bezoek, dan komt het vast goedquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vergeet het steeds. 40+ dit dat.
Moet nog maar zien of die hamburgers net zo lekker worden als sommige andere recepten. Als je daar bij voorbaat vanuit gaat onthou je het wel. Maar twijfels door ingrediënten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet je hoofddoel zijn bij het volgende bezoek, dan komt het vast goed
8quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hoor, tussen de zes en acht uur per nacht.
Ik maak een dubbel portie nuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet nog maar zien of die hamburgers net zo lekker worden als sommige andere recepten. Als je daar bij voorbaat vanuit gaat onthou je het wel. Maar twijfels door ingrediënten.
quote:
Ik ontdooi wel, en daarna op de grillquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Handig als je zo een hamburger uit de vriezer kan grijpen. Het hoeft niet te ontdooien, maar kan zo de pan in.
Misschien toch eens een lijstje overwegenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die crackers vergeet ik ook steeds.
Het lekkerste blijven eigengemaakte hamburgers van de barbecue af. Mèn!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ontdooi wel, en daarna op de grill
Zinloos. Dan blijkt bij thuiskomst het briefje inderdaad nog op tafel te liggen, samen met het losgeld om de scharreleieren borg te betalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien toch eens een lijstje overwegen
Maar iedere keer een bbq opstarten is ook weer zo’n gedoequote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lekkerste blijven eigengemaakte hamburgers van de barbecue af. Mèn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |