quote:
quote:
Fapze, deze is beterquote:Op zaterdag 2 november 2019 02:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn meest gehate verschrikkelijke plaat en toch begin ik er aan te wennen ook vind ik hem verschrikkelijk (komt door die twee freaky godinnen denk ik, zooooo geil op een vreemde manier)
Hate him, love her.quote:
Wat vreselijk, hoe lang heb je er over gedaan om eraan te wennen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 02:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn meest gehate verschrikkelijke plaat en toch begin ik er aan te wennen ook vind ik hem verschrikkelijk (komt door die twee freaky godinnen denk ik, zooooo geil op een vreemde manier)
Ben op 1/3equote:Op zaterdag 2 november 2019 02:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat vreselijk, hoe lang heb je er over gedaan om eraan te wennen?
Geen probleemquote:Op zaterdag 2 november 2019 02:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben niemand uit de breakfast clubEen beetje van alles wel.
quote:
Deze ga ik even hard luisteren.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 02:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze ga ik even hard luisteren.
Blijft bizar dat Nederland Floor nu ineens geweldig vind terwijl ik me tijdens After Forever me al af stond te trekken in 1892 of zo, saai kut land dit ook.quote:
Stel je aan, wees blij dat je kon fappen in 1892quote:Op zaterdag 2 november 2019 02:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft bizar dat Nederland Floor nu ineens geweldig vind terwijl ik me tijdens After Forever me al af stond te trekken in 1892 of zo, saai kut land dit ook.
Litersquote:Op zaterdag 2 november 2019 02:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stel je aan, wees blij dat je kon fappen in 1892
quote:
Echt welquote:Op zaterdag 2 november 2019 03:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoooo keihard meegezongen net
Yep, nou de rest nogquote:Op zaterdag 2 november 2019 03:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, zo mooi dat hij je vertrouwen in de mensheid bevestigd vind, lief ook.
Je moet jou echt neuken tussen 23:30 en 02:15 anders ga je Disney liggen zingen in bed, ja hè?quote:
Die valt ook om een keer.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 03:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet jou echt neuken tussen 23:30 en 02:15 anders ga je Disney liggen zingen in bed, ja hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |