Stonden dinsdag nog in de folder van Sligroquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Verse bramen? Knap als je die eind oktober nog kunt vinden.
Geen foto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen foto?
Likkende koe dan? (Omdat je eenpost
) Ik kon alleen geen koe vinden die een bord aflikt...
Koeien eten ook niet van bordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Vers of diepvries?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stonden dinsdag nog in de folder van Sligro
Nee, eigen verzinsel. Pompoen gebakken. Salie in boter gebakken. 4 plakjs spek gebakken. Risotto gemaakt, deel van de pompoen met vork geprakt, slalie en spek verkruimeld. Alles bij elkaar met parm.quote:
Dat was ongeveer wat ik van plan was ja, maar dan met pompoenpuree.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, eigen verzinsel. Pompoen gebakken. Salie in boter gebakken. 4 plakjs spek gebakken. Risotto gemaakt, deel van de pompoen met vork geprakt, slalie en spek verkruimeld. Alles bij elkaar met parm.
Bij het bakken komt wel meer smaak vrij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ongeveer wat ik van plan was ja, maar dan met pompoenpuree.
Mijn Jumbo had ze gevonden. Maar blijkbaar wilde niemand zequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:50 schreef z80 het volgende: [..] Verse bramen? Knap als je die eind oktober nog kunt vinden.
Staan hier bij de Lidl ook nogquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn Jumbo had ze gevonden. Maar blijkbaar wilde niemand ze
Zoekplaatje voor je:
[ afbeelding ]
Lijkt me net zo smaken als meiknolletjes en die zijn gebakken en beetje gestoofd erg lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog een hoop radijsjes. Schijnt dat je die ook kunt stoven of bakken en zo?Jullie wweleens wat mee gedaan?
True, maar het is al pureequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij het bakken komt wel meer smaak vrij.
Die zijn zo mooiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
van meiknolletjes heb ik nog nooit gehoord of gelezen, laat staan geproefd
Website www.seasonwithlove.nl smullen daarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:36 schreef Syrena het volgende:
Linkje naar de ketjapham voor deze lurker pls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |