Stonden dinsdag nog in de folder van Sligroquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Verse bramen? Knap als je die eind oktober nog kunt vinden.
Geen foto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen foto?
Likkende koe dan? (Omdat je eenpost
) Ik kon alleen geen koe vinden die een bord aflikt...
Koeien eten ook niet van bordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Vers of diepvries?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stonden dinsdag nog in de folder van Sligro
Nee, eigen verzinsel. Pompoen gebakken. Salie in boter gebakken. 4 plakjs spek gebakken. Risotto gemaakt, deel van de pompoen met vork geprakt, slalie en spek verkruimeld. Alles bij elkaar met parm.quote:
Dat was ongeveer wat ik van plan was ja, maar dan met pompoenpuree.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, eigen verzinsel. Pompoen gebakken. Salie in boter gebakken. 4 plakjs spek gebakken. Risotto gemaakt, deel van de pompoen met vork geprakt, slalie en spek verkruimeld. Alles bij elkaar met parm.
Bij het bakken komt wel meer smaak vrij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ongeveer wat ik van plan was ja, maar dan met pompoenpuree.
Mijn Jumbo had ze gevonden. Maar blijkbaar wilde niemand zequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:50 schreef z80 het volgende: [..] Verse bramen? Knap als je die eind oktober nog kunt vinden.
Staan hier bij de Lidl ook nogquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn Jumbo had ze gevonden. Maar blijkbaar wilde niemand ze
Zoekplaatje voor je:
[ afbeelding ]
Lijkt me net zo smaken als meiknolletjes en die zijn gebakken en beetje gestoofd erg lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog een hoop radijsjes. Schijnt dat je die ook kunt stoven of bakken en zo?Jullie wweleens wat mee gedaan?
True, maar het is al pureequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij het bakken komt wel meer smaak vrij.
Die zijn zo mooiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
van meiknolletjes heb ik nog nooit gehoord of gelezen, laat staan geproefd
Website www.seasonwithlove.nl smullen daarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:36 schreef Syrena het volgende:
Linkje naar de ketjapham voor deze lurker pls?
Lekker hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
van meiknolletjes heb ik nog nooit gehoord of gelezen, laat staan geproefd
Trustequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je op de bank gaat zitten en een vol gls wijn over je heen gooit..
Ik ga naar bed. Vandaag is stuk.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je op de bank gaat zitten en een vol gls wijn over je heen gooit..
Ik ga naar bed. Vandaag is stuk.
Super, dank je!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Website www.seasonwithlove.nl smullen daar
quote:
Dankjulliewelquote:
Je hebt hem wel het afgelopen half jaar nog herstart?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:55 schreef derLudolf het volgende:
M'n PC maakt lawaai, Antimalware Service Excutable (als je hem open klapt staat d'r Windows Defender AV onder) zou 33% van de CPU opeisen. Echter de scan is al lang klaar en ik kan het proces niet stoppen. Sowieso, 33% van een quadcore 3,8GHz. Flikker even opHet is geen Inventor of Adobe Premiere.
Ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je hebt hem wel het afgelopen half jaar nog herstart?
"proberen"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:23 schreef Molo het volgende:
Wijn in bed klinkt wel als heel erg goed idee. Ga ik dit weekend eens proberen
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo van "ja je weet het niet, misschien valt het wel tegen"?
Stond toevallig nog onder de control C knop hoorquote:
Ik app je dit weekend wel een fotoquote:
Oeh!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik app je dit weekend wel een foto
Mogelijk naakt
ja ik heb ook al een slaapzak over mijn dekbed heenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Stond toevallig nog onder de control C knop hoor![]()
Ik ga lekker mijn verwarmde stinknest met elektrische deken in, man man man wat is het opeens koud zeg
Trusten!
Alle schaamte voobij ook echtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik app je dit weekend wel een foto
Mogelijk naakt
Is ze al jaren. Ik heb een collectie.quote:
Ja weet ikquote:
Ehm, Dat dan weer nietquote:Ik heb een collectie.
Juist raam open met slapenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hele dag raam open, dat dan weer welFrisse lucht ftw
![]()
Maar als ik ga slapen gaat ie dicht hoor![]()
Hoewel na komende nacht wordt het weer een stuk zachter in de nacht zag ik
Niet onder de douche? Past wel bij wijn in bedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik "probeer" nog even een Erdingertje aan het bureau
Altijd pyjama hier. Sinds kort weer met lange mouwen. Korte mouwen werd te koud.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Zomerdekbed, al jaren. Nog geen elektrische deken, begin nu wel met een shirt, na een half uur gaat dat uit
Nee geen glas onder de douchequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet onder de douche? Past wel bij wijn in bed
Ooit eens een pyama gekocht omdat ik m leuk vond, 10 minuten aangehad in bed, wat een bloedhitte en onding.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Altijd pyjama hier. Sinds kort weer met lange mouwen. Korte mouwen werd te koud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love it or hate itquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ooit eens een pyama gekocht omdat ik m leuk vond, 10 minuten aangehad in bed, wat een bloedhitte en onding.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Zoals beloofd krijgen jullie nog de foto's van mijn verhuizing![]()
De foto's zijn gemaakt vanuit de keuken. Naast de keuken is de badkamer.Wat heb je het al gezellig gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb laatst nog witbier weg gespoeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Verder heb ik even geen blikbier in huisMisschien morgen nog eem naar de wink0lt fietsm voor wat Benediktiners of zo.
Want![]()
Showerbeer
![]()
![]()
Had ik daarvan al in deze SC foto's gedeeld?![]()
En dan komt er nog een kleed en een schommelstoelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heb je het al gezellig gemaakt
Ja en dan van die mooie ijssterren op de ruitenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ooit op kamers gezeten in een groot landhuis uit 1880 of zo zonder isolatie of CV. Verwarmen deed je met een benzinekacheltje en idd ook standaard een elektrische deken in de winter. Dat je wakker wordt en het binnen gewoon vier graden vriest
De foto's zijn gemaakt vanuit de keuken. Naast de keuken is de badkamer.Zo’n gezellig huis ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb eigenlijk altijd gedacht dat je zelf een man was..
ja! Winterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja en dan van die mooie ijssterren op de ruiten
We gingen met de fiets, dat scheelt zoeken naar een parkeerplek.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen hoor, die met dergelijk gedrag.
Mannen staan 10 minuten voor vertrektijd klaar, autosleutels in de hand en ergeren zich dat er nog niet vertrokken kan worden.
De foto's zijn gemaakt vanuit de keuken. Naast de keuken is de badkamer.Ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Als vrouwen nou gewoon wat eerder klaar zijn ben je er iets eerder en is het vinden van een parkeerplaats ook niet zo'n groot probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
We gingen met de fiets, dat scheelt zoeken naar een parkeerplek.
Ik was een kwartier ervoor al klaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als vrouwen nou gewoon wat eerder klaar zijn ben je er iets eerder en is het vinden van een parkeerplaats ook niet zo'n groot probleem
Ik moet altijd een beetje huilen als mensen oude meubelstukken van echt hout* in een of ander )pastel)kleurtje verven of het white washen. Maar ja, jouw stoel, dus je mag er mee doen wat je wil.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En dan komt er nog een kleed en een schommelstoel
M'n vader heeft een schommelstoel voor me gevonden bij de kringloop en hij is hem nu blauwgroen aan het verven. En dan komt er een donkerblauw met lichtgrijs kleed bij.
Deze was al geschilderd, in een vies kleurtje grijs. Mijn vader zag het niet zitten om met afbijt aan de slag te gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als mensen oude meubelstukken van echt hout* in een of ander )pastel)kleurtje verven of het white washen. Maar ja, jouw stoel, dus je mag er mee doen wat je wil.
*schommelstoelen zijn toch wel vaak dermate oud dat ze van massief hout zijn gemaakt toch? Of zijn er moderne varianten.
De foto's zijn gemaakt vanuit de keuken. Naast de keuken is de badkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
De foto's zijn gemaakt vanuit de keuken. Naast de keuken is de badkamer.Wauw, vlot gegaan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De foto's zijn gemaakt vanuit de keuken. Naast de keuken is de badkamer.Tof! Ik wens je veel woonplezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eigenlijk moet ik ook wat krijgen nu heaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer riep je ook alweer van "ga wat anders zoeken"?
Begin deze maand ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer riep je ook alweer van "ga wat anders zoeken"?
nee wel iets eerder al. Al voordat ik met Cat naar Keulen ging en dat was 21 septembertquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin deze maand ofzoUiterlijk halverwege de vorige
Halverwege de vorige is daarvóór he?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee wel iets eerder al. Al voordat ik met Cat naar Keulen ging en dat was 21 septembert
Sfeertje hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n vader heeft een schommelstoel voor me gevonden bij de kringloop en hij is hem nu blauwgroen aan het verven. En dan komt er een donkerblauw met lichtgrijs kleed bij.
het moet tussen half augustus en half september geweest zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Halverwege de vorige is daarvóór he?
Ik kreeg 1 oktober te horen dat ik de kamer had. De zondag daarvoor heb ik pas gereageerd op een kamer. Dat is 29 september. Volgens mij was het niet veel meer dan een kleine week daarvoor dat je tegen me zei dat ik gewoon wat anders moest zoeken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het moet tussen half augustus en half september geweest zijn
Ja zoietsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 oktober te horen dat ik de kamer had. De zondag daarvoor heb ik pas gereageerd op een kamer. Dat is 29 september. Volgens mij was het niet veel meer dan een kleine week daarvoor dat je tegen me zei dat ik gewoon wat anders moest zoeken.
I winquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 oktober te horen dat ik de kamer had. De zondag daarvoor heb ik pas gereageerd op een kamer. Dat is 29 september. Volgens mij was het niet veel meer dan een kleine week daarvoor dat je tegen me zei dat ik gewoon wat anders moest zoeken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoietsIk kreeg gisteren op mijn werk nog te horen dat mensen blij zijn met de nieuwe invalshoeken die ik aanreik. Ik kijk gewoon anders tegen dingen aan, somehow
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:55 schreef Zilverberk het volgende:
Ohja, voor de statistieken: kat buiten en na enig brokjesrammelen ook weer binnen. Voer, water, te laat voor een uitgeschepte kattenbak. Buren zijn er vrijdag weer. Hopelijk weet ik dat vrijdag ook nog, beetje ongemakkelijk om zomaar hun huis binnen te lopen als ze er al weer zijn.
Op zich geen slecht idee...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:23 schreef Molo het volgende:
Wijn in bed klinkt wel als heel erg goed idee. Ga ik dit weekend eens proberen
Oh Tele, wat een knusheid allemaal! Je zo gegund!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hmm deed ik ooit bijna bij mijn buurman die zn vrouw mee zou nemen uit thailandquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:55 schreef Zilverberk het volgende:
Ohja, voor de statistieken: kat buiten en na enig brokjesrammelen ook weer binnen. Voer, water, te laat voor een uitgeschepte kattenbak. Buren zijn er vrijdag weer. Hopelijk weet ik dat vrijdag ook nog, beetje ongemakkelijk om zomaar hun huis binnen te lopen als ze er al weer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |