Hij lijkt op de Joker.quote:
Mirjamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
diehard schuimpje stond ook bij dillen aan de poort vanmiddag
dat meisje
[ afbeelding ]
Komt Erik Mesie i.p.v. Hans de Booij?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat die toontje lager even gaat rondbellen vanavond, luisteren naar de hits van de reppers en er morgen toch maar vanaf ziet
dat laat erik morgen voor 12u weten. hans neemt niet meer op en heeft tegen remco gezegd dat hij er geen puf in heeft. althans ls erik de zanger is van toontje lager?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Komt Erik Mesie i.p.v. Hans de Booij?
Ik schreef hier van de week al dat ik Hans de Booij in de auto hoorde zingen en dat het niet om aan te horen is dus ik ben niet verbaasd dat hij niet langs komtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Komt Erik Mesie i.p.v. Hans de Booij?
Volgens mij kan Franny ook niet wippen, ze zet gewoon haar gaten open!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef juul. het volgende:
Franny kan ook werkelijk niets, taart snijden, bed verschonen, koken, gelukkig is ze wel goed in wippen
Ik heb stiekum met je gedanstquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schreef hier van de week al dat ik Hans de Booij in de auto hoorde zingen en dat het niet om aan te horen is dus ik ben niet verbaasd dat hij niet langs komt![]()
Wie is Erik Mesie?
Zonder jouw is wel aardig. Hij is volgens mij nu weer met Toontje Lager. Niet aan lager wal in elk geval dus waarom zou hij zijn naam lenen aan die gekken (behalve als Talpa dik betaald natuurlijk)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja! Zat al na te denken. Dat was wel een leuk liedje he?
het lijkt wel of Jessie een legging aan heeft ipv. een broek. Die kuiten zijn bijna die van Lex.quote:
Ik begrijp sowieso niet dát er nog artiesten naar toe gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zonder jouw is wel aardig. Hij is volgens mij nu weer met Toontje Lager. Niet aan lager wal in elk geval dus waarom zou hij zijn naam lenen aan die gekken (behalve als Talpa dik betaald natuurlijk)
Jessie is zich helemaal aan Merel aan gaan passen. Dik en dikker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
het lijkt wel of Jessie een legging aan heeft ipv. een broek. Die kuiten zijn bijna die van Lex.
Vooral niet nu het een aflopende zaak is.....voor dat die plaat klaar is zit je zowat al op het einde.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dát er nog artiesten naar toe gaan.
Doet zo zijn best zit er geen geluid op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarschuwing: Gerrit achter de draaitafel!
*oordoppen in oren duwt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarschuwing: Gerrit achter de draaitafel!
Precies! Daar ga je je naam toch niet aan verbinden?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral niet nu het een aflopende zaak is.....voor dat die plaat klaar is zit je zowat al op het einde.....
Wat heeft Franny toch met poep? Ze praat echt altijd (over) poepquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef Dark het volgende:
Jessie gaat douchen en Franny gaat poepen.
Wat ik zei, alleen als Talpa flink in de buidel gaat, anders wordt het niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! Daar ga je je naam toch niet aan verbinden?
Een fetisj denk ik. Misschien kan ze een keer uitgaan met Ron Brandstederquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Franny toch met poep? Ze praat echt altijd (over) poep
Febo leest mee. nu wel geluid.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet zo zijn best zit er geen geluid op.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een fetisj denk ik. Misschien kan ze een keer uitgaan met Ron Brandsteder
Mooi lekker ........ en wat vindt ie van Utopia heb je dat ook nog gevraagd?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
Hans de Booij zit bij mij op de bank en heeft er lol in
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mooi lekker ........ en wat vindt ie van Utopia heb je dat ook nog gevraagd?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit en Jessie hebben last van sterallures. Ze denken dat ze veel geboekt gaan worden na Utopia.
Hopelijk zijn ze dan weer bij papa en mama. In december.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit en Jessie hebben last van sterallures. Ze denken dat ze veel geboekt gaan worden na Utopia.
Tuurlijk joh... net als "hoeren" na WOIIquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg kop kaal scheren en bedekt met pek en veren de poort uitzetten midden in de nacht
Gosh ik weet niet waar en hoe maar mij staat iets bij dat het tot 13 december duurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie en Gerrit willen nog een nummer maken om half december te lanceren.
Krijgt ie normaliter nooit meer voor elkaar, simpelweg te weinig tijd en wie wil er na Utopia nog met hem in zee als ze dat nu al niet zien zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh ik weet niet waar en hoe maar mij staat iets bij dat het tot 13 december duurt.
Dreetje moet nog ff lekker blijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:10 schreef Laysa het volgende:
wat zal ik blij zijn als andrea ook opgerot is.
Vind ik ook..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dreetje moet nog ff lekker blijven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Creepy welquote:
Iets beter kijken naar het profiel van de mens, dit vind ik veel te week.....quote:
Doe 'm maar de groetjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
Hans de Booij zit bij mij op de bank en heeft er lol in
Geen groetjes terug, hij is outquote:
Nee ik woel er doorheenquote:
Annabel !!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Tja triest welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
chat ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:37 schreef shiitake het volgende:
Twee duimpjes in de chat, dat is een goed teken vindt Ger.
Morgen om 1 uur even bellen zegt Remco. Heb het begin gemist maar neem aan dat ze het over Erik hebben.
Ja sorry viel er half in en typ het ook niet echt duidelijk. Remco vertelde dat hij met Erik (denk ik) heeft gechat. Erik (denk ik) had nog niet gereageerd per mail, maar wel de chat gelezen en gereageerd met 2 keer een duimpje. Ik neem aan dat het over de samenwerking met Jessie en Ger gaat.quote:
Ik snap er geen bal vanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja sorry viel er half in en typ het ook niet echt duidelijk. Remco vertelde dat hij met Erik (denk ik) heeft gechat. Erik (denk ik) had nog niet gereageerd per mail, maar wel de chat gelezen en gereageerd met 2 keer een duimpje. Ik neem aan dat het over de samenwerking met Jessie en Ger gaat.
Erik Mesie misschien ? Of hoe heet die zanger van 'stiekem met je gedanst'quote:
Dat doe ikquote:
Ik hoop dat ze zo hard afgaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja die bedoel ik, maar weet dus niet of ze het over hem hadden, want heb het begin van het gesprek gemist.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik Mesie misschien ? Of hoe heet die zanger van 'stiekem met je gedanst'
Bierdouche met kratjes en alquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo hard afgaan.
Ja die gaat echt van de hak op de tak.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:47 schreef puzziepie het volgende:
Nummers half luisteren , wat kloten ....next nummer![]()
[ afbeelding ]
Serieus als niet kan schrijven moet je ook niks bestellenquote:
Ze snapt er geen fuck vanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die gaat echt van de hak op de tak.
Blijkbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie weer helemaal matties met jorrie?
Topper is hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:57 schreef shiitake het volgende:
Maris gunt de andere 4 (Jessie, Ger, Merel en Hiske) de overwinning meer. Dus ze vind het niet erg dat ze uiteindelijk door hun eruit gestemd wordt.
Als ik iets hilarisch grappig vind, dan lig ik krom van het lachen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef shiitake het volgende:
Hiske: Dit is echt hilarisch grappig. Dat de machtsverhoudingen in Utopia doorwerken in de stemmingsverhoudingen in de finale. Sommige mensen laten zich bepalen.
Publiek gaat het ook echt leuk vinden, volgens Merelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
de overgangen zijn het probleem niet zegt merel
droom lekker verder![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Publiek gaat het ook echt leuk vinden, volgens Merel
DJ Zweetvoet in da housequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:00 schreef shiitake het volgende:
Gerrit: wie is er nou aan het draaien?
Mariska: geen idee, maar we horen 2 geluiden door elkaar heen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef shiitake het volgende:
Mariska wil positiviteit om zich heen. Dat zei ze vandaag nog tegen Lex. Probeer te genieten van ieder moment. Dat is gewoon belangrijk.
Nou daar is ze zelf lekker mee bezig.
Wan gelulquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:57 schreef shiitake het volgende:
Maris gunt de andere 4 (Jessie, Ger, Merel en Hiske) de overwinning meer. Dus ze vind het niet erg dat ze uiteindelijk door hun eruit gestemd wordt.
ach die staat straks buiten de poort te roepen dat jessie door haar gewonnen heeft. of iets in die trant.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wan gelul![]()
Ze weet dat ze geen kans maakt
Ja precies datquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach die staat straks buiten de poort te roepen dat jessie door haar gewonnen heeft. of iets in die trant.
Ha, ze hebben er weer een gevonden die zo gek is die nep rappers te helpen.quote:
hij was positief, maar hij moet nog akkoord geven. toen hij positief was, had remco nog niks van de reppers gemaildquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, ze hebben er weer een gevonden die zo gek is die nep rappers te helpen.
Ik zou willen dat Hiske er zonder pardon uitgestuurd wordt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef shiitake het volgende:
His en Maris lekker roddelen over Lex, dat die op mensen moet gaan stemmen waar ze liever niet op wil stemmen.
Dat gevoel is His en Maris vreemd. Die stemmen zonder pardon iedereen eruit.
Of schuim gaat massaal mailen. Denk dat zoiets ook bij Hans de blij is gebeurd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij was positief, maar hij moet nog akkoord geven. toen hij positief was, had remco nog niks van de reppers gemailddus ik heb nog hoop
Maar ze gaat niet op me stemmenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:22 schreef shiitake het volgende:
Ger: ik heb hier nooit meer goed gelegen met Mylene.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hier maakt gerrit een fout, brandson gaat zijn principes overboord gooien
Ja, andere kant moet inderdaad Maris doen en allemaal vol.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ik, beter Maris
Vertelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hier maakt gerrit een fout, brandson gaat zijn principes overboord gooien
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, andere kant moet inderdaad Maris doen en allemaal vol.
brandson bedenkt een plan, moet het voor zondag aan andrea en sjellie melden. als ze er vertrouwen in hebben wil sjellie zelf misschien wel blijvenquote:
Juist.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dan heb je kans dat Mylene wel meedoet
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
brandson bedenkt een plan, moet het voor zondag aan andrea en sjellie melden. als ze er vertrouwen in hebben wil sjellie zelf misschien wel blijven
misschien komt er nog wel een filmpje van, was best grappig moment
En maar dat het toevallig is dat ze eigenlijk allemaal dezelfde niet zo leuk vinden, en ja de een geeft diegene 2 en de andere 1 of 3.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Ger en His over het 'andere groepje'wat denkt dat groepje Jessie alles heeft uitgestippeld
En dan glashard ontkennen dat zij dat niet doen
Wat gênant weer
hij kwam speciaal naar het huisje van sjellie en andreaquote:
Jammer dat ze dat de vorige stemming niet gedaan hebben....dan hadden ze kans gemaakt alhoewel ze dan waarschijnlijk wel Mylene naar huis stuurde met je hebt het geprobeerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij kwam speciaal naar het huisje van sjellie en andrea
ze moesten vertrouwen hebben in hem, het zou goed komen. hij kon het spelletje veranderen zei hij
zeg dat welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat de vorige stemming niet gedaan hebben....dan hadden ze kans gemaakt alhoewel ze dan waarschijnlijk wel Mylene naar huis stuurde met je hebt het geprobeerd.
Nee, dan ligt het heel andersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske zou er zo moe van worden de hele tijd over het stemmen ze zou ze de wind van voren geven.
Zelf lullen ze 24/7 over maar als anderen het ook doen is het niet ok
Shell is een kattenmensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
keesje vind sjellie wel lief
ja ze zat op bed al te dromen van haar eigen kat thuis die lekker bij haar zatquote:
Ik ben benieuwd, zou een leuke twist zijn, nu is het veel te voorspelbaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij kwam speciaal naar het huisje van sjellie en andrea
ze moesten vertrouwen hebben in hem, het zou goed komen. hij kon het spelletje veranderen zei hij
de dames waren behoorlijk skeptisch
Merel: wij schijnen een afwerklijstje te hebben, wat toTAAL niet waar is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
is merel nou zo achterlijk, of doet ze alsof ze achterlijk is?
Karma... waar blijf je nou???quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Merel: wij schijnen een afwerklijstje te hebben, wat toTAAL niet waar is.![]()
![]()
Dat toontje van haar.
Vanmiddag was Gerrit ook al zo bezig over Jessiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit zou zo een mes in de rug van jessie steken, begrijp ik dat nu goed?
Die denkt echt dat ie zo geweldig is...... hoop dat ie in een dikke hoop stront zakt als ie eruit gaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef puzziepie het volgende:
Over Jessie ... 'de grootste kandidaat' op de bank zetten
[ afbeelding ]
Wel dom van Gerrit om dat nu al te zeggen dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Zo achterlijk als het achterste van een varken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
is merel nou zo achterlijk, of doet ze alsof ze achterlijk is?
ja tuurlijk dat is ook zo, je kunt uiteindelijk niet anders meerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel dom van Gerrit om dat nu al te zeggen dan.
Ik denk dat uiteindelijk in de finale iedereen wel een mes in een ander z'n rug gaat steken.
Dan gaat de rug van Jessie het nog druk krijgen. merel zou dat ook al doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Het is alsof hij ook dingen weetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel dom van Gerrit om dat nu al te zeggen dan.
Ik denk dat uiteindelijk in de finale iedereen wel een mes in een ander z'n rug gaat steken.
Dat gaat echt een slachtpartij worden onderling.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat de rug van Jessie het nog druk krijgen. merel zou dat ook al doen.
domme febo trol moet natuurlijk voor goede tv zorgen bij de stemmingenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske elke keer: "ja, je moet dan je keuze verantwoorden"
So what?
Ik kan het niet afwachten. Jammer dat dat andere groepje niet samen gaat spannen om die zooi op de bank te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gaat echt een slachtpartij worden onderling.....
Komt hij toch altijd onderuit door te zeggen we lieten alles de revue passeren .quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
vergeet gerrit nou dat de markt er nog aan komt ofzo, dit zijn toch geen handige uitspraken
We zijn helemaal buiten spel gezet. Niet meer stemmen in de favo pol. Geen stem meer bij het weg stemmen. Helaas niets meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef Mjelleke het volgende:
Neem van mij aan dat het publiek later ook een rol in t stem gebeuren gaat krijgen. Nu nog niet daar is t nu te vroeg voor.
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt hij toch altijd onderuit door te zeggen we lieten alles de revue passeren .
Of. Die lui doen er alles aan om ons uit elkaar te drijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt hij toch altijd onderuit door te zeggen we lieten alles de revue passeren .
Doei Marisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
alle luie rotte appels eruit zegt mariska
Heeft ze al haar kist gepakt??quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
alle luie rotte appels eruit zegt mariska
En ook gewoon er niks aan doen he......ik weet wat het is, nergens kunnen transpireren enkel je voeten zelfs gewoon blote voeten. Maar zorgde toch wel dat niemand het rook....of schoenen aan houden of eerst naar de badkamer.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bah bah. Laat ze daar eens wat aan doen in plaats van al dat gedoe in haar gezicht.
Ik zou me kapot schamen als iemand mijn voeten zou ruikenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bah bah. Laat ze daar eens wat aan doen in plaats van al dat gedoe in haar gezicht.
Wow dat ziet er anders uit nuquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel stoere verhalen vertellen, buiten geslapen het was ijskoud (begin september).
Nou nou wat heeft ze allemaal meegemaakt in het huisje.
Op de grond moeten slapen. Echt afzien joh.
Weet nog dat ze de hele dag op d'r nest lag en nergens aan mee wou doen.
Uit de oude doos, John die Merel probeert te activeren:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel stoere verhalen vertellen, buiten geslapen het was ijskoud (begin september).
Nou nou wat heeft ze allemaal meegemaakt in het huisje.
Op de grond moeten slapen. Echt afzien joh.
Weet nog dat ze de hele dag op d'r nest lag en nergens aan mee wou doen.
Uit de oude doos, John die Merel probeert te activeren:
[ afbeelding ]
Daar wen je echt niet aan hoor. Smerige lucht is het.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef zodeju het volgende:
[..]Nou en ze schaamt zich niet eens....het is meer van je went er maar aan.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als iemand mijn voeten zou ruiken
ik denk het wel, eters op woensdag waren er. robert was bij de poort, christel ook. dus die zal het wel vertelt hebben denk ik? robert komt ook altijd eten namelijk op woensdagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef zodeju het volgende:
Weet Hiske dat Cristel bij de poort stond vandaag???
Nee, bedoel meer dat Merel er scheit aan heeft wat een ander ruikt. Anders had ze er meteen wat aan gedaan en schoon terug gekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar wen je echt niet aan hoor. Smerige lucht is het.
Ja, snapte wat je bedoelde hoor en mee eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat Merel er scheit aan heeft wat een ander ruikt. Anders had ze er meteen wat aan gedaan en schoon terug gekomen.
Merel stinkt naar zwavel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat Merel er scheit aan heeft wat een ander ruikt. Anders had ze er meteen wat aan gedaan en schoon terug gekomen.
ach ach ach, arme jongenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:19 schreef shiitake het volgende:
Jessie wil niet meer z'n arm onder Merel, want hij had de hele dag last van z'n schouder gehad.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel .... Truste lieffie
Jes... Doei
Merel ... Zeg dan truste lieffie
Jes...Ik ben geen hond lieffie
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze had die botox beter in haar voeten kunnen laten spuiten. Dat schijnt ook te helpen.
En het is nog geen eens halloween.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:19 schreef BloesBloes het volgende:
M'n ogen ....... ik zag net Merel d'r kont, nou kan ik straks weer niet slapen
Nooit gewetenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
https://amstelzijdekliniek.nl/category/lichaam/voeten/
ik heb echt het gevoel dat die twee nog een keer koffie gaan drinken en dat de klik volledig weg isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:28 schreef mazaru het volgende:
Gerrit is Hiske aan het brainwashen dat Christel Hiske wil
Ja dat denk ik eigenlijk ook. Hiske was verliefd op Christel en Christel ging met Hiske om omdat ze verder met niemand een klik had.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat die twee nog een keer koffie gaan drinken en dat de klik volledig weg is
Die kans is grootquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat die twee nog een keer koffie gaan drinken en dat de klik volledig weg is
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
nou het is wel gebeurd, de yurt slaapt. jorrie poetst zijn tanden.
myleentje en brandson nog achter de pc.
Naar Bali toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:41 schreef MacDeMarco het volgende:
His wilde wel gelijk met Chris op vakantie zodra ze uit Utopia is.
Beste uitspraak in maandenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
lol begrijp mij niet verkeerd zegt gerrit, maar jij hunkert wel naar christel
Jaquote:
Whyquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
wow brandson is rebels, hij gaat een deken aan de deur vastboren
misschien licht, misschien tocht, ik weet het nietquote:
Daar had hij het vanmiddag ook al over, maar dan moest Shelley blijven zei hij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
kut brandson heeft geen metaal schroeven meer.
maar hij heeft een plan
hij is op dreef die man, ineens hele kop vol met plannenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had hij het vanmiddag ook al over, maar dan moest Shelley blijven zei hij.
Zo jammer dat we er nooit achter zullen komen wat die plannen zijn. Tenzij er live ondertiteling komt voor die lulhannesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij is op dreef die man, ineens hele kop vol met plannen
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat we er nooit achter zullen komen wat die plannen zijn. Tenzij er live ondertiteling komt voor die lulhannes
goeie avond DGKquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het gemist heeft ......![]()
[ afbeelding ]
Positieve stemming - 30 oktober 2019.
x7n9xjv
[ afbeelding ]
Het vertrek van Dylan op stream 1 - 30 oktober 2019.
x7nafpx
[ afbeelding ]
Het vertrek van Dylan op stream 2 - 30 oktober 2019.
x7na9ml
hij gaat nu timmerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef mazaru het volgende:
Het lukt niet.
Brndn: kjdfjlerw ands...djjdfsjjr ahmerpakkn
Ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da’s toch een Indonesisch restaurant?
Die gaat liever ketsen met Jorrie🤪quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:48 schreef DKUp het volgende:
Brandoff eruit ketsen nu is ook wel lachen.
zo te zien wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:56 schreef Angelique61 het volgende:
Hee, is het tweepersoonsbed van Jordie weggehaald?
maar zijn hoofd vol plannenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
batterij van zn tandenborstel is ook al leeg
enorme dikke billen inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen bitcoin boekje vanavond, wel een mega reet .....
ja volgens mij welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:38 schreef Appeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Mylene als enige nog wakker?
mja was niet heel spannend, ze lagen allemaal vrij vroeg in bed. veel herhaling over stemmen etc etc.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:46 schreef Appeltje het volgende:
In de Cos liggen er ook al veel te slapen, was het zo saai vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |