Hij lijkt op de Joker.quote:
Mirjamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
diehard schuimpje stond ook bij dillen aan de poort vanmiddag
dat meisje
[ afbeelding ]
Komt Erik Mesie i.p.v. Hans de Booij?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat die toontje lager even gaat rondbellen vanavond, luisteren naar de hits van de reppers en er morgen toch maar vanaf ziet
dat laat erik morgen voor 12u weten. hans neemt niet meer op en heeft tegen remco gezegd dat hij er geen puf in heeft. althans ls erik de zanger is van toontje lager?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Komt Erik Mesie i.p.v. Hans de Booij?
Ik schreef hier van de week al dat ik Hans de Booij in de auto hoorde zingen en dat het niet om aan te horen is dus ik ben niet verbaasd dat hij niet langs komtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Komt Erik Mesie i.p.v. Hans de Booij?
Volgens mij kan Franny ook niet wippen, ze zet gewoon haar gaten open!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef juul. het volgende:
Franny kan ook werkelijk niets, taart snijden, bed verschonen, koken, gelukkig is ze wel goed in wippen
Ik heb stiekum met je gedanstquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schreef hier van de week al dat ik Hans de Booij in de auto hoorde zingen en dat het niet om aan te horen is dus ik ben niet verbaasd dat hij niet langs komt![]()
Wie is Erik Mesie?
Zonder jouw is wel aardig. Hij is volgens mij nu weer met Toontje Lager. Niet aan lager wal in elk geval dus waarom zou hij zijn naam lenen aan die gekken (behalve als Talpa dik betaald natuurlijk)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja! Zat al na te denken. Dat was wel een leuk liedje he?
het lijkt wel of Jessie een legging aan heeft ipv. een broek. Die kuiten zijn bijna die van Lex.quote:
Ik begrijp sowieso niet dát er nog artiesten naar toe gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zonder jouw is wel aardig. Hij is volgens mij nu weer met Toontje Lager. Niet aan lager wal in elk geval dus waarom zou hij zijn naam lenen aan die gekken (behalve als Talpa dik betaald natuurlijk)
Jessie is zich helemaal aan Merel aan gaan passen. Dik en dikker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
het lijkt wel of Jessie een legging aan heeft ipv. een broek. Die kuiten zijn bijna die van Lex.
Vooral niet nu het een aflopende zaak is.....voor dat die plaat klaar is zit je zowat al op het einde.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dát er nog artiesten naar toe gaan.
Doet zo zijn best zit er geen geluid op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarschuwing: Gerrit achter de draaitafel!
*oordoppen in oren duwt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarschuwing: Gerrit achter de draaitafel!
Precies! Daar ga je je naam toch niet aan verbinden?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral niet nu het een aflopende zaak is.....voor dat die plaat klaar is zit je zowat al op het einde.....
Wat heeft Franny toch met poep? Ze praat echt altijd (over) poepquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef Dark het volgende:
Jessie gaat douchen en Franny gaat poepen.
Wat ik zei, alleen als Talpa flink in de buidel gaat, anders wordt het niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! Daar ga je je naam toch niet aan verbinden?
Een fetisj denk ik. Misschien kan ze een keer uitgaan met Ron Brandstederquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Franny toch met poep? Ze praat echt altijd (over) poep
Febo leest mee. nu wel geluid.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet zo zijn best zit er geen geluid op.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een fetisj denk ik. Misschien kan ze een keer uitgaan met Ron Brandsteder
Mooi lekker ........ en wat vindt ie van Utopia heb je dat ook nog gevraagd?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
Hans de Booij zit bij mij op de bank en heeft er lol in
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mooi lekker ........ en wat vindt ie van Utopia heb je dat ook nog gevraagd?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit en Jessie hebben last van sterallures. Ze denken dat ze veel geboekt gaan worden na Utopia.
Hopelijk zijn ze dan weer bij papa en mama. In december.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit en Jessie hebben last van sterallures. Ze denken dat ze veel geboekt gaan worden na Utopia.
Tuurlijk joh... net als "hoeren" na WOIIquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg kop kaal scheren en bedekt met pek en veren de poort uitzetten midden in de nacht
Gosh ik weet niet waar en hoe maar mij staat iets bij dat het tot 13 december duurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie en Gerrit willen nog een nummer maken om half december te lanceren.
Krijgt ie normaliter nooit meer voor elkaar, simpelweg te weinig tijd en wie wil er na Utopia nog met hem in zee als ze dat nu al niet zien zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh ik weet niet waar en hoe maar mij staat iets bij dat het tot 13 december duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |