Nee, zelfs hij niet,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Wat heeft die wannabee Rob de Nijs, Hans de Booij nou ook te winnen met een samenwerking met Abdul en Knoflooksausbuik, niks toch ...... Ik geef m geen ongelijk.
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojonesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef krabje het volgende:
shel zet zich iedere dan meer en meer voor schut,wat een triest mens is het ook.
Echt welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojones
Die is leuk voor die twee plakkers!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christian
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop wij zijn twee vrienden tot de laatste snik![]()
Oeh, dat is ook een goeie jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christian
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop wij zijn twee vrienden tot de laatste snik![]()
Beetje een ijzig sfeertje he.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben de tortelduifjes weer ruzie?
Je hebt toch nog die zanger op zijn brommertje met zijn vriendin die ook danst.quote:
fixedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben de tortureduiveltjes weer ruzie?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt toch nog die zanger op zijn brommertje met zijn vriendin die ook danst.
Die wil wel hoor.
Ja he, hoor er steeds meer mensen over......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojones
Vind ik ookquote:
ik krijg tietuhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Misschien kunnen ze een kinderen voor kinderen liedje gaan coveren?
Heb ook het idee dat als er iemand van dat groepje wint het de grootste loserwinnaar is ooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Na Dylan,komt Andrea en worden ze een voor een weggestemd, wat ben je dan voor zielige winnaar die met zijn 'sterke groepje 'over is gebleven
Go Shelll
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat vrijdag haar vertrek aanvragen zodat ze zondag haar 24 uur aan kan vragen om maandag naar huis te gaan
Help ik krijg tieten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He maar dit hebben ze toch al eens eerder gehad.
Dat iemand ineens niet meer wou en die konden ze ook niet meer bereiken.
Ja klopt, maar ze moeten toch 24 uur aanvragen'.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopen
alleen stampen ze er 3 x zo snel doorheenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.
Ik ben zo klein, ik ben zo kleinquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Tuurlijk. Why not. Denk dat ie beter bij de doelgroep past dan Hans.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vader Abraham.![]()
Ja dat is echt wat voor Utopia.
Vind het top van haar dat ze zich niet wil laten wegstemmen door dat clubje van 5quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef krabje het volgende:
shel zet zich iedere dan meer en meer voor schut,wat een triest mens is het ook.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo klein, ik ben zo klein
Ik zou zo allemachtig graag een beetje groter zijn
En ik, en ik, en ik
Ik ben te dik
Dat was in Uto 2 ook met Gerrit en Jessie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
Misschien wil Merol (nee , niet Merel) wel; Dan kan Jessie zingen "hou je bek en bef me" en Gerrit dan op zijn knieën voor hem. Wordt vast een succes
Zou misschien nog wel kunnen ook ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Why not. Denk dat ie beter bij de doelgroep past dan Hans.
Lekker met de jongens.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
Misschien wil Merol (nee , niet Merel) wel; Dan kan Jessie zingen "hou je bek en bef me" en Gerrit dan op zijn knieën voor hem. Wordt vast een succes
Waarom vragen ze Sienke nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vader Abraham.![]()
Ja dat is echt wat voor Utopia.
De producers van Allround Playground.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was in Uto 2 ook met Gerrit en Jessie.
Volgens mij met iemand die de video op zou nemen of zo.
Die wou ook ineens niet meer en reageerde ook niet m eer op telefoontjes en mail en zo.
Volgens mij heeft iedereen toch zijn 24uur aanvraag moeten indienen ook al krijg je je borg terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopen
Ja, of ompraten, dat lijkt me eerderquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze moeten toch 24 uur aanvragen'.
Bedenktijd en gepsprekjes met een psych of ze het echt willen.
Die vindt ik ook wel bij ze passen.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
hah ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De producers van Allround Playground.
Of de kermis klantenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die vindt ik ook wel bij ze passen.
en toen stak je je duimpje op, van lekker bezig hans?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Vinamp het volgende:
Hans de Booij, hij stapte net op de tram
Dat had ik er automatisch al bij gerekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ompraten, dat lijkt me eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |