Ik denk dat Hans een aflevering bekeken heeft en toen afhaaktequote:
wat denken ze nou dan, dat iedereen voor ze kruipt ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze willen de reden weten, hem spreken vandaag nog.
Nou Hans op het Utopia matje en verantwoording afleggen jongen.
Maak je borst maar nat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef BloesBloes het volgende:
Rot op met die Hans de Booij, wiel wil er nou Hans de Booij als je Johan Vlemmix kan krijgen
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Hans een aflevering bekeken heeft en toen afhaakte
Hulde voor Hans de Booy!!!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
als talpa niet voor een twist zorgt, dan doet hans het wel
niks nada noppes, geen hansquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Hans wil niet meer samenwerken? Maar nog wel een keertje zingen daar?
Hij kan beter inderdaad als hij er weer uit is met zijn incassoburo verder gaan . Uitermate geschikt voor of parkeerbeheer. Zie die triomfantelijke kop voor mij als hij voor je staat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:43 schreef puzziepie het volgende:
Dit is de voicemail van ............
OMG Jessie spreekt wat in![]()
Wat een stuk misselijkheid met zijn dwingende toontje en aannames tegen Hans de Booy![]()
Ze denken echt dat ze een of andere a-sterren zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat denken ze nou dan, dat iedereen voor ze kruipt ofzo
Ja dat denken ze.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat denken ze nou dan, dat iedereen voor ze kruipt ofzo
dat maakt weer veel goed 👍👍quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Hans de Booy ziet het niet zitten en ziet van de samenwerking af.
Hij heeft er helemaal geen zin in en wil het niet doen zegt Remco
Vindt het ook geen type die ooit van Utopia gehoord heeft en dacht natuurlijk in de eerste instantie dat het hem goed zou doen.....op tv...nummer opnieuw door rasechte reppers.quote:
Febo zit er tussen, dus dat zou nu ook weer kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He maar dit hebben ze toch al eens eerder gehad.
Dat iemand ineens niet meer wou en die konden ze ook niet meer bereiken.
Dat weten we niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo zit er tussen, dus dat zou nu ook weer kunnen.
Rockster allures...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Remco laat zich ook flink gebruiken door Jessie en Gerrit. Hij moet alles maar regelen.
groot gelijk, lekker naar huus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat vrijdag haar vertrek aanvragen zodat ze zondag haar 24 uur aan kan vragen om maandag naar huis te gaan
Dat weten 'we' wel na jaren Utopia inmiddels....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Hans kan ook de streams hebben gevolgd en zelf zoiets hebben gehad van: Ja doei met dat tuig ga ik niet mee in zee.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weten 'we' wel na jaren Utopia inmiddels....
Vindt het echt goed van haar, zo jammer dat andere nog aan die borg vast zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
groot gelijk, lekker naar huus.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Wat heeft die wannabee Rob de Nijs, Hans de Booij nou ook te winnen met een samenwerking met Abdul en Knoflooksausbuik, niks toch ...... Ik geef m geen ongelijk.
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christianquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik zit even met ze mee te denken. Wat dachten we van Vader Abraham (leeft nog toch?)
Die heeft er in z'n Duo Venus & Penis ook wel wat schunnige teksten uitgegooid.
Aha, het de hele dag zingen van Hans de Booij-liedjes door de 2 gansta-rappers, Gerrit en Jessie, zal dan ook wel abrupt ten einde zijn.quote:
De arrogantie van Jessie ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Remco laat zich ook flink gebruiken door Jessie en Gerrit. Hij moet alles maar regelen.
Nee, zelfs hij niet,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Wat heeft die wannabee Rob de Nijs, Hans de Booij nou ook te winnen met een samenwerking met Abdul en Knoflooksausbuik, niks toch ...... Ik geef m geen ongelijk.
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojonesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef krabje het volgende:
shel zet zich iedere dan meer en meer voor schut,wat een triest mens is het ook.
Echt welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojones
Die is leuk voor die twee plakkers!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christian
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop wij zijn twee vrienden tot de laatste snik![]()
Oeh, dat is ook een goeie jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan Jessie iets met Marsupilami van Dennie Christian
Hoeba hoeba hoeba hop hop hop wij zijn twee vrienden tot de laatste snik![]()
Beetje een ijzig sfeertje he.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben de tortelduifjes weer ruzie?
Je hebt toch nog die zanger op zijn brommertje met zijn vriendin die ook danst.quote:
fixedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hebben de tortureduiveltjes weer ruzie?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt toch nog die zanger op zijn brommertje met zijn vriendin die ook danst.
Die wil wel hoor.
Ja he, hoor er steeds meer mensen over......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds sterker worden, die kleine bitch zegt, "mij stemmen ze niet weg, dat genoegen gun ik ze niet, ik ga zelf wel, daaaaaag stumperds" I like it, Shelly krijgt cojones
Vind ik ookquote:
ik krijg tietuhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Misschien kunnen ze een kinderen voor kinderen liedje gaan coveren?
Heb ook het idee dat als er iemand van dat groepje wint het de grootste loserwinnaar is ooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Na Dylan,komt Andrea en worden ze een voor een weggestemd, wat ben je dan voor zielige winnaar die met zijn 'sterke groepje 'over is gebleven
Go Shelll
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat vrijdag haar vertrek aanvragen zodat ze zondag haar 24 uur aan kan vragen om maandag naar huis te gaan
Help ik krijg tieten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He maar dit hebben ze toch al eens eerder gehad.
Dat iemand ineens niet meer wou en die konden ze ook niet meer bereiken.
Ja klopt, maar ze moeten toch 24 uur aanvragen'.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopen
alleen stampen ze er 3 x zo snel doorheenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.
Ik ben zo klein, ik ben zo kleinquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Tuurlijk. Why not. Denk dat ie beter bij de doelgroep past dan Hans.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vader Abraham.![]()
Ja dat is echt wat voor Utopia.
Vind het top van haar dat ze zich niet wil laten wegstemmen door dat clubje van 5quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef krabje het volgende:
shel zet zich iedere dan meer en meer voor schut,wat een triest mens is het ook.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo klein, ik ben zo klein
Ik zou zo allemachtig graag een beetje groter zijn
En ik, en ik, en ik
Ik ben te dik
Dat was in Uto 2 ook met Gerrit en Jessie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hele uto2 is een herhaling van zetten dus deze kan er ook nog wel bij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
Misschien wil Merol (nee , niet Merel) wel; Dan kan Jessie zingen "hou je bek en bef me" en Gerrit dan op zijn knieën voor hem. Wordt vast een succes
Zou misschien nog wel kunnen ook ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Why not. Denk dat ie beter bij de doelgroep past dan Hans.
Lekker met de jongens.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
Misschien wil Merol (nee , niet Merel) wel; Dan kan Jessie zingen "hou je bek en bef me" en Gerrit dan op zijn knieën voor hem. Wordt vast een succes
Waarom vragen ze Sienke nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vader Abraham.![]()
Ja dat is echt wat voor Utopia.
De producers van Allround Playground.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was in Uto 2 ook met Gerrit en Jessie.
Volgens mij met iemand die de video op zou nemen of zo.
Die wou ook ineens niet meer en reageerde ook niet m eer op telefoontjes en mail en zo.
Volgens mij heeft iedereen toch zijn 24uur aanvraag moeten indienen ook al krijg je je borg terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, ze zit er 15 maanden, ze zou zo de poort uit mogen lopen
Ja, of ompraten, dat lijkt me eerderquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze moeten toch 24 uur aanvragen'.
Bedenktijd en gepsprekjes met een psych of ze het echt willen.
Die vindt ik ook wel bij ze passen.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef BloesBloes het volgende:
hah ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De producers van Allround Playground.
Of de kermis klantenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die vindt ik ook wel bij ze passen.
en toen stak je je duimpje op, van lekker bezig hans?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Vinamp het volgende:
Hans de Booij, hij stapte net op de tram
Dat had ik er automatisch al bij gerekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ompraten, dat lijkt me eerder
Richting Kronenburg park.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Vinamp het volgende:
Hans de Booij, hij stapte net op de tram
Geloof het wel, ik heb haar een keer horen zingen daarna nooit meer wat een bagger zangeres zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die met dat draaiorgel?
Zijn wel gangmakers volgens mij.
Hij pas goed bij merel allebei een oude kop voor een twintiger. En hij wordt weer Jessie van Utopia 1 met zijn bolle kop.quote:
Hij was nog mooier dan de vorige keerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en toen stak je je duimpje op, van lekker bezig hans?
Geweldig, eindelijk krijgt die kloot zijn zin nietquote:
Jah dat is dezelfde als dat ik bedoel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof het wel, ik heb haar een keer horen zingen daarna nooit meer wat een bagger zangeres zeg
Dat heeft ooit mee gedaan aan het songfestival
Ik gun die jongens die kwijlenballen muziek wel
die van eeh manuueela? ja preciesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel kent het nummer Manuela wel.
Paniek in de Jessiefabriek!quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel kent het nummer Manuela wel.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk
draaien ze dagelijks minimaal 3 x in tokkieland en op de kermis
tuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Je zou toch denken dat zo'n tegenslagje niks voorstelt voor een succesvolle ondernemer/bitcoinmiljonair als Jessie. Maar hij is helemaal in paniek?
quote:
Hij vond dat nummer hoeren neuken nooit meer werken ook wel ietsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Het moet wel een liedje zijn dat over vrouwen gaat volgens Jessie.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Boudewijn de groot met Meisje van 16quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Dokter Bernard en Bella beer.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:12 schreef Giggio het volgende:
wat mag niet in de groep?
de verder afgang van duo rep en nep?
Okee, ja ik ben niet zo thuis in de Nederlandse meezingersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die had wel keer een hitje.
Engelen bestaan niet ken ik ook wel van hem.quote:
Ik ook niet. Ik ben altijd verbaasd dat die jongen lui die nummers allemaal wel kennen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Okee, ja ik ben niet zo thuis in de Nederlandse meezingers
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Okee, ja ik ben niet zo thuis in de Nederlandse meezingers
Jessie loop niet zo gebogenquote:
ja openheid van zijn waarheidquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef zodeju het volgende:
Het mag nog niet aan de groep meegedeeld worden......van Jessie
Merel moet haar mond houden.
Hoezo, Jessie is toch van openheid????
Volgens Merel is Gordon altijd geboycot op de radioquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef Giggio het volgende:
hé gordon wil jij een liedje met ons doen?
je bent wel 2de kneus
maar ach wordt zo lau
quote:
Snap wel dat ze eerst willen weten hoe en wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef zodeju het volgende:
Het mag nog niet aan de groep meegedeeld worden......van Jessie
Merel moet haar mond houden.
Hoezo, Jessie is toch van openheid????
Ze zijn nu bij artiesten die volgens mij nog een heel drukke agenda hebben...Nick en Simon Gerard Joling Dries roelvink.......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Wanhopig op zoek naar een nieuwe bekende Nederlander die een rap willen maken met twee rappers die niet kunnen rappen
Oude artiesten die hun nummer weer een nieuw leven in willen blazen. Ze zijn net zo triest als Jessie en Ger
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:14 schreef BloesBloes het volgende:
Meisjes met rode haren en dan Hiske die er geil bij danst
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jessie loop niet zo gebogen
Denk je dat ze je niet mogen
Waarom loop je zo gebogen Jessie
Met je ogen Jessie op de vlucht
Hoog Jessie, kijk omhoog Jessie
Want daar is de blauwe lucht
Dokter Bernard was dat tochquote:
Djangoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet dat iemand 10 jaar bestaat misschien wil die wel
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen die laatste zin moet zijn; Want je leven is een kluchtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lieve Bella beer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dr bernhard van Bonny stClaire pratende tekst meer niet.
Franklin Brown. Het was als de eerste keer. Die heeft meegedaan Songfestival.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig, eindelijk krijgt die kloot zijn zin niet
Dat was toch zijn showprogramma......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Engelen bestaan niet ken ik ook wel van hem.
Moest even nadenken weer dat is een hele tijd geleden.
O ook weer zo niksquote:
Als ze lang genoeg achter de PC's blijven zitten popt er vanzelf wel een Achter-schermpke op.. en dan kan Merel roepen Ik Weet Iemand die we meelen moeten… en die komt dan ..Regie kan je altijd op vertrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet dat iemand 10 jaar bestaat misschien wil die wel
ken je Franklin niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet zeker dat een Franklin Brown dit zou doen, wie is dat nu weer
Dank jequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Franklin Brown. Het was als de eerste keer. Die heeft meegedaan Songfestival.
Dacht dat het duidelijk is , duidelijker kan je het niet krijgen.......geen Hans de Booy.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:14 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Snap wel dat ze eerst willen weten hoe en wat.
raar spel als ik dat zo hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:18 schreef Dotteke het volgende:
O nee he weerwolven komt weer boven drijven
Myl heeft het er over
Leuk forum-spelletjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:18 schreef Dotteke het volgende:
O nee he weerwolven komt weer boven drijven
Myl heeft het er over
Die zit bij RTL, gaat niet. Febo zal wel met een naam uit de Talpa stal komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze kunnen ook een poging doen om Frans Bauer te verleiden met wat eten van de lokale Chinees.
is wel leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
raar spel als ik dat zo hoor
Werd 1000x in Uto 1 gespeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
is wel leuk
mits je het met leuke mensen speelt
Maar wel weer via via. Ik snap dat het dan even moet bezinken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat het duidelijk is , duidelijker kan je het niet krijgen.......geen Hans de Booy.
Oh, toendertijd een hele mooie jongen....daar kan zelfs Lex haar zoon niet tegenop.....donkere jongen met hele lichte ogen. Dacht dat hij politie was in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet zeker dat een Franklin Brown dit zou doen, wie is dat nu weer
We werden er mee dood gegooid in 1quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha ik had er nog nooit van gehoord
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toch zijn showprogramma......
Weerwolven van Wakkerdam, forumversie, best gaaf hoor, echt. Veel types met speciale krachten, onderlinge bondjes, bedrog. Dat is nog eens een rollenspel, beter dan Utopioopiequote:
Is haast 20 jaar dood.quote:
Ja, ik zelf vond er nooit geen bal aan, ze speelde het in 1 ook vaakquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
De Users tegen de Modjes? we hebben er zatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weerwolven van Wakkerdam, forumversie, best gaaf hoor, echt. Veel types met speciale krachten, onderlinge bondjes, bedrog. Dat is nog eens een rollenspel, beter dan Utopioopie
Iedereen weet het straks door Hiske.quote:
Brown werkte in de jaren 1980 en jaren 1990 voor de Rotterdamse politie als agent. Nadat diverse vrouwelijke collega's hem hadden beschuldigd van ongewenste seksuele intimiteiten op het werk, werd hij ontslagen. In hoger beroep werd hij in 1998 veroordeeld tot 2 maanden voorwaardelijk. Volgens Brown waren de intimiteiten overigens onderdeel van de werkcultuur. Een vrouwelijke collega die hem seksueel getinte e-mails had gestuurd, werd later ook ontslagen, mede omdat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, toendertijd een hele mooie jongen....daar kan zelfs Lex haar zoon niet tegenop.....donkere jongen met hele lichte ogen. Dacht dat hij politie was in het dagelijks leven.
Stef bosquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Hans: ''Hou maar op hoor, daar doe ik niet meer aan mee.''
Minimaal 8 users heb je nodigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Users tegen de Modjes? we hebben er zat
Die zit wel bij die Talpa kliek, dus zou kunnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Dries Roelvink is ook nog een optie voor Jessie, zegt hij.
Rob de Nijs ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:29 schreef Schakeltopia het volgende:
herman van veen gaat dat sowieso nooit doen
Top!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Misschien moeten we het een keer organiseren. Is goed te doen op dit forum. Zal eens kijken
Spetter spieter spater lekker in naad,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Godsamme His. Herman van Veen. Dream on.
En ex van de Talpa bossquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Willeke Alberti, das wel goedkoop in de reiskosten want die woont vlak om de hoek daar
Ja.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee precies, die zit met zijn gezondheid toch?
Daarom , zijn val deed me aan Tommy Cooper denken .quote:
Precies, gat gekut om die fles, ik heb m toen mooi laten liggen, het regendequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, beter dan Waar Ligt Fleske? hoef je de deur niet uit…
Ze lult ook onzin. De mallemolen is niet van een manquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
De helft van wat Hiske uitkraamt ken ik niet.
Parkinsonquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee precies, die zit met zijn gezondheid toch?
Ik had 'm bijna een keer, in Asd Noord.. bijna.. en daarna was het afgelopen ..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Precies, gat gekut om die fles, ik heb m toen mooi laten liggen, het regende
is ook al doodquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
De helft van wat Hiske uitkraamt ken ik niet.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze noemen allemaal dode mensen op.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
Mijn God! Alsof Herman Brood 'de mallemolen' ooit gezongen zou hebben
Als die dat zou horen dan sprong die nog een keer.quote:
Hij heeft er wel een klap van gehad.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
Mijn God! Alsof Herman Brood 'de mallemolen' ooit gezongen zou hebben
Triest hoor, en als die artiesten weten dat het een aflopende zaak is ga je daar toch niet meer aan meedoen.....quote:
Zo geforceerd weer allemaal. Proberen te teren op het succes van anderen omdat je eigen nummers niet aanslaan.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die dat zou horen dan sprong die nog een keer.
Waarvan de kijkcijfers zo laag zijn dat het programma moet stoppen....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaat m niet worden met een bekend artiest, die gaan hun naam niet te grabbel gooien, die willen wel met een bekende nieuwe samenwerken maar niet met onbekende utopia gekkies
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
Misschien een leuke Alle dertien dood mix opnemen
echt he, nep reppersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
Arme Remco... Moet ie dat hele lijstje gaan checken ... Terwijl ie er al drie had aangeboden, maar die zijn dus te min voor de sterren aldaar
Ronnie Tober en Johan Vlemmix zijn te minquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:35 schreef chufi het volgende:
Arme Remco... Moet ie dat hele lijstje gaan checken ... Terwijl ie er al drie had aangeboden, maar die zijn dus te min voor de sterren aldaar
Pardoel.quote:
wow ja hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
wie had er ooit een liedje met : "'t is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik "
dat zou misschien wel iets zijn voor Jessie
Peter Blanker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
wie had er ooit een liedje met : "'t is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik "
Topper.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
Peter Blankerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Verida het volgende:
Je had van die enthousiastelingen die bereid waren om van Hilversum naar Rotterdam te rijden voor die fles, bij mij lag hij een keer zo'n beetje om de hoek maar ik ben niet eens gaan kijken, mafketelsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had 'm bijna een keer, in Asd Noord.. bijna.. en daarna was het afgelopen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |