abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:03:33 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189715168
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:00 schreef Oldground het volgende:

[..]

Niet iedereen is charismatisch (op camera).
was Dick toch ook niet een jaar of 20 geleden en volgens mij nog steeds niet maar hij is wel relaxed inmiddels
pi_189715195
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gio en Stam zijn producten van mediatraining. Advocaat niet denk ik.
Het is ook gewoon genot om hem punten te horen noemen waar specifiek verbetering nodig is. Het elftal is mentaal en conditioneel bizar ver heen blijkbaar.
blablablabla
pi_189715204
Wat een genot die persconferentie
pi_189715214
Dick _O_

Jammer dat die niet meer bij Rondo en CL is
pi_189715220
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

was Dick toch ook niet een jaar of 20 geleden en volgens mij nog steeds niet maar hij is wel relaxed inmiddels
Hij is in elk geval authentiek, en zo nu en dan een beetje relativerende humor en sarcasme mag ook wel een keer.
blablablabla
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:14:19 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189715303
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij is in elk geval authentiek, en zo nu en dan een beetje relativerende humor en sarcasme mag ook wel een keer.
Dat komt met de jaren, Feyenoord is ook veel te groot voor een Stam of een Gio al had die laatste het clubman voordeel.
pi_189715428
Quote
Advocaat zag de afgelopen tijd bij Feyenoord meer woorden dan daden, iets wat volledig haaks staat op het motto van de club. ,,Ik heb de spelersgroep dat net wel een beetje verweten. Ze zouden allemaal achter Jaap Stam hebben gestaan, maar dat heb ik niet teruggezien. Want als ze achter hem hadden gestaan, dan was hij nog wel trainer geweest.”

Bron: het AD
pi_189715484
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:24 schreef Idisrom het volgende:
Quote
Advocaat zag de afgelopen tijd bij Feyenoord meer woorden dan daden, iets wat volledig haaks staat op het motto van de club. ,,Ik heb de spelersgroep dat net wel een beetje verweten. Ze zouden allemaal achter Jaap Stam hebben gestaan, maar dat heb ik niet teruggezien. Want als ze achter hem hadden gestaan, dan was hij nog wel trainer geweest.”

Bron: het AD
Dick Advocaat logica pur sang. Dan wordt er dus geen trainer meer ontslagen, zolang je als team maar achter hem staat :)
pi_189715492
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat komt met de jaren, Feyenoord is ook veel te groot voor een Stam of een Gio al had die laatste het clubman voordeel.
Klopt door de te hoge verwachtingen en het wanstaltige beleid is er eigenlijk continu wel een crisis die bezworen moet worden.

Het is wel fijn dat mensen benoemen waar ze concreet aan werken en waar dingen mis gaan in plaats van gewoon een samenvatting te geven van wat wij zelf ook kunnen zien op tv of in het stadion. Bij Stam bij Gio trouwens periodiek ook had je toch het idee dat ze het zelf ook allemaal niet meer zo goed wisten wat er mis ging laat staan dat benoemen.
blablablabla
pi_189715513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dick Advocaat logica pur sang. Dan wordt er dus geen trainer meer ontslagen, zolang je als team maar achter hem staat :)
Hij heeft dat toegelicht, hij bedoelde dat als je zo achter de trainer staat en diens opvattingen waarom je dan als team wanprestatie op wanprestatie levert en nul arbeid verricht om daar iets aan te veranderen.
blablablabla
pi_189715534
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft dat toegelicht, hij bedoelde dat als je zo achter de trainer staat en diens opvattingen waarom je dan als team wanprestatie op wanprestatie levert en nul arbeid verricht om daar iets aan te veranderen.
Dat slaat toch nergens op :') Je kiest er toch niet voor om wanprestatie op wanprestatie te leveren? Als het zo simpel was dan had Feyenoord nu helemaal geen probleem gehad, even de knop om en gaan met die banaan. Dat ze 'nul arbeid' leveren geloof ik ook niet. Als het vertrouwen zo slecht is als de afgelopen fase dan lijkt het alsof je overal te laat bent en alsof iedereen de kantjes er vanaf loopt, ik geloof daar niks van.
pi_189715573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat slaat toch nergens op :') Je kiest er toch niet voor om wanprestatie op wanprestatie te leveren? Als het zo simpel was dan had Feyenoord nu helemaal geen probleem gehad, even de knop om en gaan met die banaan. Dat ze 'nul arbeid' leveren geloof ik ook niet. Als het vertrouwen zo slecht is als de afgelopen fase dan lijkt het alsof je overal te laat bent en alsof iedereen de kantjes er vanaf loopt, ik geloof daar niks van.
Jij kijkt zeker geen wedstrijden van Feyenoord? Werken voor je kk-geld.
blablablabla
pi_189715585
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij kijkt zeker geen wedstrijden van Feyenoord? Werken voor je kk-geld.
Nee die kijk ik niet idd :P Ik heb het zwaar zat met PSV momenteel :'(
pi_189715659
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee die kijk ik niet idd :P Ik heb het zwaar zat met PSV momenteel :'(
Ben het wel met je eens overigens hoor. Dat het verder een loze kreet is van Dick.
Maar iets meer inzet mag ook wel, te beroerd om gaten dicht te lopen of af te jagen. Of anderzijds conditioneel daar niet toe in staat.

Wel lief dat hij Stam niet volledig afmaakt maar de verantwoording ook bij de spelers legt.
blablablabla
pi_189715810
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens overigens hoor. Dat het verder een loze kreet is van Dick.
Maar iets meer inzet mag ook wel, te beroerd om gaten dicht te lopen of af te jagen. Of anderzijds conditioneel daar niet toe in staat.

Wel lief dat hij Stam niet volledig afmaakt maar de verantwoording ook bij de spelers legt.
Ik denk echt dat je dat verkeerd ziet. Ineens heel hard gaan rennen voegt weinig toe. Zelf ook wel eens zo'n kansloze kutpot gespeeld waarin je eigenlijk (als team) geen moment in je spel komt. Gevolg is dat het er ontzettend lamlendig uitziet omdat je overal 2 passen te laat bent, toch heeft dat op zo'n moment weinig met inzet te maken imo.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:05:09 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189715850
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je dat verkeerd ziet. Ineens heel hard gaan rennen voegt weinig toe. Zelf ook wel eens zo'n kansloze kutpot gespeeld waarin je eigenlijk (als team) geen moment in je spel komt. Gevolg is dat het er ontzettend lamlendig uitziet omdat je overal 2 passen te laat bent, toch heeft dat op zo'n moment weinig met inzet te maken imo.
Een keer niet in wedstrijd komen kan gebeuren inderdaad. Maar het is geen incident bij Feyenoord. Inzet heb je ook nodig op trainingen daar waar je je conditie moet opbouwen. Enerzijds kan je dat ook de trainer verwijten, anderzijds moet het ook uit de spelers zelf komen.
pi_189715915
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je dat verkeerd ziet. Ineens heel hard gaan rennen voegt weinig toe. Zelf ook wel eens zo'n kansloze kutpot gespeeld waarin je eigenlijk (als team) geen moment in je spel komt. Gevolg is dat het er ontzettend lamlendig uitziet omdat je overal 2 passen te laat bent, toch heeft dat op zo'n moment weinig met inzet te maken imo.
Een keer ja, bij Feyenoord is het structureel. Spelers zijn niet eens conditioneel fit. Na 100 meter sprint sta je te puffen als een lamme zak En niet eentje hé.
Wat de fuck man, ga dan intensieve cardio doen of zo.
blablablabla
pi_189715960
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 15:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens overigens hoor. Dat het verder een loze kreet is van Dick.
Maar iets meer inzet mag ook wel, te beroerd om gaten dicht te lopen of af te jagen. Of anderzijds conditioneel daar niet toe in staat.

Wel lief dat hij Stam niet volledig afmaakt maar de verantwoording ook bij de spelers legt.
Het is eigenlijk een alleszeggende kreet. Kijk naar het elftal. Ik hoef jou de spelers niet aan te wijzen die gewoon nog steeds niet fit zijn. Wedstrijdritme is er niet maar dat wist je bij een aantal spelers. Maar een Karsdorp die half oktober na 25 minuten spelen loopt te hijgen alsof hij de marathon heeft gelopen kan echt niet. Als je het niet op kunt brengen om er zelf voor te zorgen dat je fit bent/wordt dan geef je ook een signaal af naar de trainer. Ik geloof echt dat Stam de beste 11 opstelt maar dat de helft niet fit is zal ook onder Advocaat een probleem blijven.
Het geluk voor Dick is dat het niet slechter kan dus hij hoeft niet vast te houden aan spelers die niet fit zijn, dan maar een jeugdspeler er in.
pi_189716103
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een alleszeggende kreet. Kijk naar het elftal. Ik hoef jou de spelers niet aan te wijzen die gewoon nog steeds niet fit zijn. Wedstrijdritme is er niet maar dat wist je bij een aantal spelers. Maar een Karsdorp die half oktober na 25 minuten spelen loopt te hijgen alsof hij de marathon heeft gelopen kan echt niet. Als je het niet op kunt brengen om er zelf voor te zorgen dat je fit bent/wordt dan geef je ook een signaal af naar de trainer. Ik geloof echt dat Stam de beste 11 opstelt maar dat de helft niet fit is zal ook onder Advocaat een probleem blijven.
Het geluk voor Dick is dat het niet slechter kan dus hij hoeft niet vast te houden aan spelers die niet fit zijn, dan maar een jeugdspeler er in.
Een trainer is ook verantwoordelijk dat zijn spelers fit zijn. Anders gewoon niet opstellen.
Anderzijds zo'n Botteghin zal nooit een sprintkanon worden, dat die het bestierf onder Jaap zijn tactiek valt ook wel weer te billijken.

Wat je een beetje proeft in zijn woorden is dat wat Jaap wilde op zich niet idioot was maar gewoon totaal niet paste bij ons materiaal en dat (gebrek aan) communicatie en fitheid daarbij doorslaggevend zijn.

Is in dit topic ook al een keer geopperd maar zo'n Ié die spreekt niet eens Engels. Dick zei gekscherend weg er mee, maar volgens mij was hij bloedserieus.
blablablabla
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:25:56 #195
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189716130
Gelukkig is van Beek spoorloos verdwenen, straks hadden ze die nog opgepoetst
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:28:06 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189716156
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is van Beek spoorloos verdwenen, straks hadden ze die nog opgepoetst
wat niet is kan nog komen
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:30:29 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189716184
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Een trainer is ook verantwoordelijk dat zijn spelers fit zijn. Anders gewoon niet opstellen.
Anderzijds zo'n Botteghin zal nooit een sprintkanon worden, dat die het bestierf onder Jaap zijn tactiek valt ook wel weer te billijken.

Wat je een beetje proeft in zijn woorden is dat wat Jaap wilde op zich niet idioot was maar gewoon totaal niet paste bij ons materiaal en dat (gebrek aan) communicatie en fitheid daarbij doorslaggevend zijn.

Is in dit topic ook al een keer geopperd maar zo'n Ié die spreekt niet eens Engels. Dick zei gekscherend weg er mee, maar volgens mij was hij bloedserieus.
lijkt me niet zo moeilijk hoor om dat in het Portugees uit te leggen door Botteghin, hoeveel kreten heb je nodig 10?
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:30:55 #198
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189716188
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Een trainer is ook verantwoordelijk dat zijn spelers fit zijn. Anders gewoon niet opstellen.
Anderzijds zo'n Botteghin zal nooit een sprintkanon worden, dat die het bestierf onder Jaap zijn tactiek valt ook wel weer te billijken.

Wat je een beetje proeft in zijn woorden is dat wat Jaap wilde op zich niet idioot was maar gewoon totaal niet paste bij ons materiaal en dat (gebrek aan) communicatie en fitheid daarbij doorslaggevend zijn.

Is in dit topic ook al een keer geopperd maar zo'n Ié die spreekt niet eens Engels. Dick zei gekscherend weg er mee, maar volgens mij was hij bloedserieus.
Denk dat dit inderdaad spijkers en koppen zijn. Het materiaal van Feyenoord is niet slecht maar volgens mij kan je er niet veel meer mee dan afbraakvoetbal spelen. Stam had een plan in zijn hoofd wat door gebrek aan fitheid en specifieke benodigde kwaliteiten onmogelijk was. Als de speler die je als trainer zelf haalt dan van KKD-niveau is dan wordt het erg lastig.

Ook het hebben van twee CV’s die geen Engels of Nederlands kunnen en daarnaast dan twee backs die geen Spaans kunnen, dat slaat natuurlijk nergens op.
Makkelijk tweede.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 16:38:06 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189716282
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk dat dit inderdaad spijkers en koppen zijn. Het materiaal van Feyenoord is niet slecht maar volgens mij kan je er niet veel meer mee dan afbraakvoetbal spelen. Stam had een plan in zijn hoofd wat door gebrek aan fitheid en specifieke benodigde kwaliteiten onmogelijk was. Als de speler die je als trainer zelf haalt dan van KKD-niveau is dan wordt het erg lastig.

Ook het hebben van twee CV’s die geen Engels of Nederlands kunnen en daarnaast dan twee backs die geen Spaans kunnen, dat slaat natuurlijk nergens op.
ik denk niet dat de taal een probleem is, communicatie is ook niet hetzelfde als praten
pi_189716293
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Een trainer is ook verantwoordelijk dat zijn spelers fit zijn. Anders gewoon niet opstellen.
Anderzijds zo'n Botteghin zal nooit een sprintkanon worden, dat die het bestierf onder Jaap zijn tactiek valt ook wel weer te billijken.

Wat je een beetje proeft in zijn woorden is dat wat Jaap wilde op zich niet idioot was maar gewoon totaal niet paste bij ons materiaal en dat (gebrek aan) communicatie en fitheid daarbij doorslaggevend zijn.

Is in dit topic ook al een keer geopperd maar zo'n Ié die spreekt niet eens Engels. Dick zei gekscherend weg er mee, maar volgens mij was hij bloedserieus.
Combinatie van beide denk ik. In eerste instantie vind ik dat spelers zelf verantwoordelijk zijn voor hun basisconditie, dat je 90 minuten kunt voetballen. Dat Stam op een bepaalde manier wilde voetballen zonder dat hij daar de spelers voor had is opzich redelijk dom, aan de andere kant wilde hij de fans wel attractief voetbal voorschotelen. Als je daar een hele voorbereiding mee bezig bent en na drie wedstrijden blijkt dat hij daar eigenlijk het materiaal niet voor heeft is dat toch een probleem.

Dat spelers geen Engels kunnen... ja daar kun je echt helemaal niks mee tenzij ze zo’n groot talent hebben dat het overbodig is. Die spelers zijn overigens nooit verdedigers :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')