ADgodentwitter:FR12Jack twitterde op donderdag 31-10-2019 om 12:51:15@Frekie @BartToorenaar Voorbarige conclusie van AD. Heb tien minuutjes training gekeken tijdens lunch en toen stond Senesi in de 'basiself'. Hij wilt gewoon iedereen een eerlijke kans geven, zo hoort het ook. Je hebt dat nodig om elkaar op scherp te zetten. Vormt vanzelf nieuwe hiërarchie. reageer retweet
Troost prototype van een kansloze TDquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Maastoren het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)yenoord-sneller.html
John de Wolf prototype Feyenoorder. Stoer en een goede uitstraling![]()
Terwijl die juist gehaald zijn omdat Jan Arie met Botteghin samen echt niet meer konden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:24 schreef Maastoren het volgende:
Geen Senesi en Ié meer maar gewoon VD Heijden en Botteghin.
in welke linie wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
Jan Arie komt weer terug in de basis omdat ze achterin niet communiceren maak ik op uit zijn woorden.
Ja maar communicatie is zo belangrijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl die juist gehaald zijn omdat Jan Arie met Botteghin samen echt niet meer konden.
Jaap is nota bene met die twee het seizoen begonnen.
Oh zoquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hele elftal is kip zonder kop, niet alleen de achterste linie
Gio en Stam zijn producten van mediatraining. Advocaat niet denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:45 schreef Elan het volgende:
Dick heeft meer uitstraling en humor dan Gio en Stam samen.
Niet iedereen is charismatisch (op camera).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio en Stam zijn producten van mediatraining. Advocaat niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |