Aoibhin en Aoibhinn hebben geen verschil in uitspraak verder inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lezen kan ook. Je kan er ook gewoon naar luisteren.
Is wel met dubbel n, maar daar hoor je op zich weinig van![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
MaarKees Tol
![]()
Ben benieuwd wat ik er morgen van vindDan kijk ik zonder reclame, dat scheelt sowieso al natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat zeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook wel eens een avondje klaar voor Masterchef, en dan is er een masterclass en is het wel echt zo'n teleurstelling. Alsnog heb ik het dan wel aan op de achtergrond, maar echt heel boeiend is het verder niet.
Masterchef US is wel lekker voor de intrigesDe drama wordt aardig opgestookt en dat maakt ook wel voor leuke tv
Ik snap de fout inderdaad wel; dat je er niet aan denkt, als je er verder ook niets mee hebt. En bij het journaal hebben ze wel belangrijkere feiten te checkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Is ook stom als het seizoen nog in NL uitgezonden wordtMaarja, als je dat niet kijkt als redacteur snap ik die fout ook wel weer
Da's waar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met exotisch in de herfstmaanden![]()
Ja, klopt, dat is altijd een handig ezelsbruggetje
Die had @Aoibhin al stiekem gelinkt in een verborgen linkje ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lezen kan ook. Je kan er ook gewoon naar luisteren.
Is wel met dubbel n, maar daar hoor je op zich weinig van![]()
Ik dus ook. Ik kijk echt alles terug wat ik nog wil zien. Simpelweg omdat ik dan geen reclames heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kijk amper traditionele tv. Alleen the Masked Singer eigenlijk.
Ik heb het nog nooit gezien, maar gok op sex?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu een paar minuten De Villa aan staan, maar begrijp er niks vanWat is het doel in dat programma?
Gordon Ramsay vind ik ook echt heerlijk in die programma'squote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zeker.
En US heeft Ramsay, vind ik persoonlijk ook een pluspunt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Enkel enkel, dubbel dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, snap het van beide kanten welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap de fout inderdaad wel; dat je er niet aan denkt, als je er verder ook niets mee hebt. En bij het journaal hebben ze wel belangrijkere feiten te checkenMaar toch een beetje een domper toen
Volgens de TVgids is het een programma wat ik niet snel vrijwillig op zou zetten iig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu een paar minuten De Villa aan staan, maar begrijp er niks vanWat is het doel in dat programma?
De computer heeft een match voorspeld. Of zo. Seks.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reclames zijn voor mij ook de reden om niet live te kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:32 schreef I het volgende:
[..]
Ik dus ook. Ik kijk echt alles terug wat ik nog wil zien. Simpelweg omdat ik dan geen reclames heb.
Wat dat betreft doe ik het beter. Jij hebt maar 1 'eye'. In Aoibhin zitten er tweequote:
Maar dan is reclame juist ook wel gezellig, samen even nakletsen, nieuwe chips halenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Reclames zijn voor mij ook de reden om niet live te kijken.![]()
The Masked Singer kijk ik samen met mijn moeder, dus dat moet dan wel.
Oeh, ik maak ff een idiot sandwich.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gordon Ramsay vind ik ook echt heerlijk in die programma'sUS doet hij ook echt goed; vind hem een fijn jurylid.
Jaquote:
Vind hem ook in de junior versie erg prettig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gordon Ramsay vind ik ook echt heerlijk in die programma'sUS doet hij ook echt goed; vind hem een fijn jurylid.
Ja, vond Kees ook echt leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |