Je aast op de lapo dat is niet handigquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
oh beter ik was toch druk met dat gedoe
och mens dat blijf je maar herhalenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je aast op de lapo dat is niet handig
Jeetje kijk even terug. Fann in geen velden en wegen te zien en dan de lapo metquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
och mens dat blijf je maar herhalenmaar je mag van mij iedere lapo hebben van mij
![]()
dat beloof ik... vanaf nu open ik nu niet meer
Ga kijken dan....quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje kijk even terug. Fann in geen velden en wegen te zien en dan de lapo met.
40+ / [40+ SC #2801] Kut tyfus. Hoi Gekekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga kijken dan....
Topicreeks: [40+ SC ]
dat is één keer sneuerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #2801] Kut tyfus. Hoi Gekeken
Smakelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is één keer sneuerd![]()
je moet hier kijken...
ik ga eten
Dat vond ik ereen waarvan je na afloop zegt. Ja nu zie ik het ook.quote:
Ik stelde het voor aan tonja, maar ze het allang getekend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik ereen waarvan je na afloop zegt. Ja nu zie ik het ook.
Wat moet zij er dan, ze is 59 jaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
Als je je nog niet helemaal bedorven voelt dan kunnen de 40 minners hier komen
GC / [KSC #10784] 40-
(@:sacha is er al)
nah das wel een beetje leeftijdsdiscriminatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
GC / [KSC #10784] 40-
dacht ik al al aan haar UI te zienquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat moet zij er dan, ze is 59 jaar.
dan pas je dus nergens behalve de KLB sc misschienquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben bedorven en 40-. Ben prima hier.
wil je het nog weten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben bedorven en 40-. Ben prima hier.
Dat jij daar past is wel het laatste afvoerputje toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:34 schreef MCH het volgende:
[..]
dan pas je dus nergens behalve de KLB sc misschien
ik ben daar uit geblokkeerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jij daar past is wel het laatste afvoerputje toch?
Kan je zijn was strijken voor nop?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens was hij vandaag buiten het theedoeken incident dat verder heel grappig was, wel heel lief.
Anyways.
Oh dan snap ik het nietquote:
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:28 schreef MCH het volgende:
GC / [KSC #10784] 40-
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
Die lijkt niet helemaal 100quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
Sasha zit daar ook te slijmen. Tering wat een zootje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat moet zij er dan, ze is 59 jaar.
Beetje teasen kan geen kwaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Van m'n leven niet, ik word nog liever eunuch
Uhh neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is één keer sneuerd![]()
je moet hier kijken...
ik ga eten
scrupje 💕quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En desnoods een overstap maken.
Je leeft maar 1 keer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
Ticket in tha pocket voor Within Temptation & Evanescence: Worlds Collide Tour
Heb je die gewonnen? Of gekocht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
gekochtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je die gewonnen? Of gekocht?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
Ik ben behoorlijk fan van Within Temptation. Evanescence ken ik niet zo heel erg goed. Was ook aan het twijfelen. Maar kan het toch niet aan me voorbij laten gaan.quote:
De CD van Evanescence was mijn puber emo periodequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van Within Temptation. Evanescence ken ik niet zo heel erg goed. Was ook aan het twijfelen. Maar kan het toch niet aan me voorbij laten gaan.
Goed! Denk ik. Pasgeleden ziek geweest en dan gaat het toch heel snel heel hard achteruit. Baal ik van. Maar...morgen over 3 maanden zit ik in het vliegtuig, dus het moet nog even.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe gaat het met de Kilimanjarotraining?
Het kan slechter.quote:
Evanescence heb ik ook wel een tijdje geluisterd. Ben vergeten welke CD, maar was ook best goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk fan van Within Temptation. Evanescence ken ik niet zo heel erg goed. Was ook aan het twijfelen. Maar kan het toch niet aan me voorbij laten gaan.
Heb jij een broer die daar ook fan van is?quote:
Nauw......quote:
ik ken alleen dat ene liedje dat toen een hit was, die ballad. Die was wel mooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De CD van Evanescence was mijn puber emo periode
Ja, conditie vliegt zo weg als je even ziek bent. Wat voor trainingen ga je allemaal doen? Veel wandelen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed! Denk ik. Pasgeleden ziek geweest en dan gaat het toch heel snel heel hard achteruit. Baal ik van. Maar...morgen over 3 maanden zit ik in het vliegtuig, dus het moet nog even.
Ik ga me een beetje inluisteren. Weet alleen dan niet met welke CD te beginnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Evanescence heb ik ook wel een tijdje geluisterd. Ben vergeten welke CD, maar was ook best goed.
Ik houd niet van zijn muziek maar ik vond het wel een hele sympathieke vent.quote:
Hoe oud was jij ook alweer knul?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Scrup is pas 12 dus hij snapt het allemaal nog niet zo goed
Voor jullie 40 plussers is koos Alberts natuurlijk ook de Jody Bernal van onze tijdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd niet van zijn muziek maar ik vond het wel een hele sympathieke vent.
Je kon m'n moeder zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer knul?
Krachttraining, Cardio en Duur. Ben vanaf juli bezig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, conditie vliegt zo weg als je even ziek bent. Wat voor trainingen ga je allemaal doen? Veel wandelen?
Zo te zien is Fallen de meest populaire CD van Evanescence. Ik had denk ik een compilatie CD (of gewoon een collectie mp3'squote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga me een beetje inluisteren. Weet alleen dan niet met welke CD te beginnen.
Within Temptation met Nightwish zou mooi zijn geweest.
ik ook hoor. De 1 wat meer dan de ander... dat dan weer welquote:
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd niet van zijn muziek maar ik vond het wel een hele sympathieke vent.
Gast ik ben alweer 13.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Scrup is pas 12 dus hij snapt het allemaal nog niet zo goed
Ik ben er zelf niet echt mee bezig ,dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ook hoor. De 1 wat meer dan de ander... dat dan weer wel
thanksquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is Fallen de meest populaire CD van Evanescence. Ik had denk ik een compilatie CD (of gewoon een collectie mp3's).
Ben jij de ex van mijn broer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag niet.
Oh, sportschool dus? Moet je ook hardlopen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Krachttraining, Cardio en Duur. Ben vanaf juli bezig.
I am Grootquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik ook hoor. De 1 wat meer dan de ander... dat dan weer wel
Voor je feest?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gast ik ben alweer 13.
Ik was je vergeten een kaartje te sturen.
Nee geen sportschool. Doe het allemaal zelf. En nee, geen hardlopen, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, sportschool dus? Moet je ook hardlopen?
Je wordt nog groot en sterkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee geen sportschool. Doe het allemaal zelf. En nee, geen hardlopen, moet er niet aan denken
In een stevig tempo wandelen schijnt nog betere cardio te zijn dan hardlopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee geen sportschool. Doe het allemaal zelf. En nee, geen hardlopen, moet er niet aan denken
Ik vond hem best wel tof in interviews enzo. Dat zijn muziek niet voor mij weggelegd is wil niet zeggen dat ik hem een lul vindt.quote:
Wiethagen? Dat gelooft toch geen mens?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:31 schreef mazaru het volgende:
LOL Kijk, dit vind ik dus best wel humor![]()
[ afbeelding ]
De ironie!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wiethagen? Dat gelooft toch geen mens?
ja klopt. En beter voor je knieën en enkels. Ik heb thuis een hometrainer, crosstrainer en stairmaster staan. En dan buiten idd of korte afstanden flink doorlopen, of voor het duurlopen op rustige tempo behoorlijke km's maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
In een stevig tempo wandelen schijnt nog betere cardio te zijn dan hardlopen
yeah babyquote:
quote:
Heb je Spotify? Daar staat een playlist voor de tour waar je naartoe gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
thankscompilatie zou wel een goeie zijn. Niet elke band heeft dat. WT bijvoorbeeld niet. Heb ik idd mijn eigen playlist gemaakt.
Ok. Bekentenis. Ik snap echt helemaal niks van die hele Spotifyquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je Spotify? Daar staat een playlist voor de tour waar je naartoe gaat.
Ik heb vanmiddag de hele middag achter een rolstoel gelopen. Hellinkjes op en hellinkjes af... ik voel de spierpijn al opkomen. Ook een lekkere training als je eens wat anders wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt. En beter voor je knieën en enkels. Ik heb thuis een hometrainer, crosstrainer en stairmaster staan. En dan buiten idd of korte afstanden flink doorlopen, of voor het duurlopen op rustige tempo behoorlijke km's maken.
Straks mag ik niet eens snel die berg op, het moet allemaal heel. erg. langzaam.
Sportschool lijkt me vreselijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Edit: wat???? hebben ze de setlist al bekend gemaakt? Welke nummers van WT????? I need to know!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je Spotify? Daar staat een playlist voor de tour waar je naartoe gaat.
hard rennen naar Iniequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sportschool lijkt me vreselijk!Ik zit even in een hardloopdip.
Best lastig het vol te houden.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dit toch een mooie slowchat![]()
[ afbeelding ]
ha dat ken ik nog van mijn moeder. Dat wil idd wel. Vooral steile heuveltjes naar beneden en dan die stoel tegenhouden omdat ze anders net zoals die kerel in Flodder naar beneden vliegtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de hele middag achter een rolstoel gelopen. Hellinkjes op en hellinkjes af... ik voel de spierpijn al opkomen. Ook een lekkere training als je eens wat anders wil
Ik heb een abonnement. Dan heb je gewoon een app en een programma op je computer met bijna alle muziek die er is. Gratis kan ook, maar dan krijg je reclames, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ok. Bekentenis. Ik snap echt helemaal niks van die hele Spotify
Ik weet niet of het de setlist is hoor! Misschien gewoon een playlist om in de mood te komen. Hier is de lijst:quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Edit: wat???? hebben ze de setlist al bekend gemaakt? Welke nummers van WT????? I need to know!
En op een spoorbaan zetten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha dat ken ik nog van mijn moeder. Dat wil idd wel. Vooral steile heuveltjes naar beneden en dan die stoel tegenhouden omdat ze anders net zoals die kerel in Flodder naar beneden vliegt
Jaaaaa ik doe het meestal achterstevoren anders raakt ze in paniek. Maar dan moet je weer uitkijken dat je zelf niet achterover valt en die rolstoel dan over je heen naar beneden dendertquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha dat ken ik nog van mijn moeder. Dat wil idd wel. Vooral steile heuveltjes naar beneden en dan die stoel tegenhouden omdat ze anders net zoals die kerel in Flodder naar beneden vliegt
Om die badeend moest ik wel even hard lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dit toch een mooie slowchat![]()
[ afbeelding ]
Same! Niks voor mij. Een keer geprobeerd maar dan moet ik ernaar toe en geen zin en mensen die op mijn toestel zitten en ik wil niet wachten en..en..en....quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Sportschool lijkt me vreselijk!Ik zit even in een hardloopdip.
Best lastig het vol te houden.
Geen motivatie is het belangrijkst, denk ik. Voelt ook wel als een energiedip, maar toen ik laatst weer een stuk ging rennen, ging dat best eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Niks voor mij. Een keer geprobeerd maar dan moet ik ernaar toe en geen zin en mensen die op mijn toestel zitten en ik wil niet wachten en..en..en....
Was zonde van het geld.
Maar....geen motivatie momenteel? Of meer energiedip?
oeh daar zou ik best tevreden mee zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de setlist is hoor! Misschien gewoon een playlist om in de mood te komen. Hier is de lijst:
A playlist featuring Evanescence and Within Temptation
Neuh, mijn killerparkiet is nog wel single. Interesse?quote:
Het ontbreken van energie en motivatie om je ertoe aan te zetten...maar als je eenmaal bezig ben gaat het best en als je klaar bent voelt het best lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen motivatie is het belangrijkst, denk ik. Voelt ook wel als een energiedip, maar toen ik laatst weer een stuk ging rennen, ging dat best eigenlijk.
Ik ga er binnenkort eens naar luisteren. Heb nu Dream Theater opstaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh daar zou ik best tevreden mee zijn
ook herkenbaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaa ik doe het meestal achterstevoren anders raakt ze in paniek. Maar dan moet je weer uitkijken dat je zelf niet achterover valt en die rolstoel dan over je heen naar beneden dendert
Nah, het is meer dat alles een beetje veel moeite kost de laatste tijd, dan is het gewoon lastig ook nog hard te gaan lopen. Ik heb even een weekje vakantie van m'n hoofd nodig, zoiets.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ontbreken van energie en motivatie om je ertoe aan te zetten...maar als je eenmaal bezig ben gaat het best en als je klaar bent voelt het best lekker.
Ik ken dat. Is klote wel
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
Prisha, maar die weet het nog niet, Inie ja
Inie mag lekker bij m uit de buurt blijven anders ga ik d'r verbouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inie mag lekker bij m uit de buurt blijven anders ga ik d'r verbouwen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
Whaha, en jij bent nu natuurlijk een vechtmachine met al die training.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Gaat nog steeds niet zo heel erg lekker in dat hoofd hequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het is meer dat alles een beetje veel moeite kost de laatste tijd, dan is het gewoon lastig ook nog hard te gaan lopen. Ik heb even een weekje vakantie van m'n hoofd nodig, zoiets.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Whaha, en jij bent nu natuurlijk een vechtmachine met al die training.
quote:
Neuh, het gaat niet geweldig in de bovenkamer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat nog steeds niet zo heel erg lekker in dat hoofd hePlanisfeer helpt niet echt he...jammer...had gehoopt dat het wat verlichting zou brengen.
Dsn voorzichtig zijn met eruit halenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het hergebruikt kan worden
[..]
Een blaar en een snijwond is redelijk voorzichtig toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dsn voorzichtig zijn met eruit halen
Kan je last hebben van despressie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, het gaat niet geweldig in de bovenkamer.Het is lastig me ergens toe te zetten. Die planisfeer kom ik nog aan toe, ik vind het in ieder geval een leuk ding om te hebben.
Hoe kom je aan een blaar dan? Snijwond snap ik wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Een blaar en een snijwond is redelijk voorzichtig toch?
Het was een kwestie van spleten wrikken tussen de delen, en dan offer je soms je hand opquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een blaar dan? Snijwond snap ik wel.
Ik zwaaide zodat je je gezien voelde.quote:
Ik heb meer last van angstklachten, waardoor ik uitgeput raak en waardoor ik inderdaad soms in de buurt van een depressie zit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kan je last hebben van despressie?
vergeet niet die rooie hoofdlamp. Anders gaat je night vision er echt aan.
Da's lief, het werktequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zwaaide zodat je je gezien voelde.
niet overspelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een kwestie van spleten wrikken tussen de delen, en dan offer je soms je hand op
je hebt het over laminaat leggen toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een kwestie van spleten wrikken tussen de delen, en dan offer je soms je hand op
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb meer last van angstklachten, waardoor ik uitgeput raak en waardoor ik inderdaad soms in de buurt van een depressie zit.
Ik moet nog steeds proberen of m'n rode fietslampje werkt of dat het te fel is.
En als je geen sushi had gegeten dan ...quote:
Ja daar waren ze hier dus niet zo blij mee toen ik dat deed in mijn voortuin. Had ook donkerpaarse verlichting opgehangen ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef mazaru het volgende:
Dit kwam ik vanmiddag onder het wandelen tegen. Zo geweldig in elkaar gezet! In die wijk wordt vrijdag een Halloween optocht gehouden. Die mensen zijn hier tijden mee bezig geweest. Ieder jaar opnieuw maken ze er een kunstwerk van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het oude laminaat moet verwijderd worden, en die delen zitten nogal onwrikbaar aan elkaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
je hebt het over laminaat leggen toch?
Waarom waren ze daar niet blij mee? Ik vind het echt geweldig leuk! Mensen maken ook overal een probleem vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja daar waren ze hier dus niet zo blij mee toen ik dat deed in mijn voortuin. Had ook donkerpaarse verlichting opgehangen ook
Waarschijnlijk hebben ze er in de kerk nog aandacht aan besteed. Allemaal bidden voor Prisha!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja daar waren ze hier dus niet zo blij mee toen ik dat deed in mijn voortuin. Had ook donkerpaarse verlichting opgehangen ook
Dan waarschijnlijk spaghettiquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En als je geen sushi had gegeten dan ...
Enfin, slimze.
Aap doet sterren kijken met zn rode fietslampje aan zijn kijkertquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:59 schreef Recce het volgende:
Van mij mag het ook wel lekker wegblijven ui Nederland.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom waren ze daar niet blij mee? Ik vind het echt geweldig leuk! Mensen maken ook overal een probleem van
Die angst weet ik. Het moeilijk ergens toe te kunnen aanzetten / energie ontbreken / lusteloosheid...dat lijkt op deSpressie. Denk idd wat je ook zegt, dat het samenhangt met elkaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb meer last van angstklachten, waardoor ik uitgeput raak en waardoor ik inderdaad soms in de buurt van een depressie zit.
Ach het is maar een feestje met wat lampionnen en verklede mensen. Zolang er gelachen wordt is het toch prima?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel lekker wegblijven ui Nederland.
Ah, gewoon even proberen dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap doet sterren kijken met zn rode fietslampje aan zijn kijkert
Ik woon ergens in de Biblebelt....erge refo's hier. Eerste jaar dat ik hier woonde, vierden we ons jaarlijkse Halloween feest. Doe ik altijd samen met m'n zus. Ene jaar bij haar, dan bij mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom waren ze daar niet blij mee? Ik vind het echt geweldig leuk! Mensen maken ook overal een probleem van
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar van mij hoeft het niet ook al is het oorspronkelijk een hollands feest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach het is maar een feestje met wat lampionnen en verklede mensen. Zolang er gelachen wordt is het toch prima?
Owjjjj dan snap ik het. Ik vroeg me al af waarom je bij het leggen van laminaat spleten aan het wrikken wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het oude laminaat moet verwijderd worden, en die delen zitten nogal onwrikbaar aan elkaar
Het leggen gaat straks lekker vlotjes, met een kliksysteem
Dat had ik me dan ook afgevraagd jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjjjj dan snap ik het. Ik vroeg me al af waarom je bij het leggen van laminaat spleten aan het wrikken was
Het is een Keltisch feest, Samhain. Niks Hollands.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar van mij hoeft het niet ook al is het oorspronkelijk een hollands feest.
zei Wiki dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar van mij hoeft het niet ook al is het oorspronkelijk een hollands feest.
Ja, klopt wel dat die symptomen op depressie wijzen. Volgende keer maar eens bespreken met de shrink. Een neerwaartse spiraal heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die angst weet ik. Het moeilijk ergens toe te kunnen aanzetten / energie ontbreken / lusteloosheid...dat lijkt op deSpressie. Denk idd wat je ook zegt, dat het samenhangt met elkaar.
Als je maar niet in zo'n neerwaartse spiraal terechtkomt.
Ik ga iets bedenken om je wat op te vrolijken
Boobpicsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die angst weet ik. Het moeilijk ergens toe te kunnen aanzetten / energie ontbreken / lusteloosheid...dat lijkt op deSpressie. Denk idd wat je ook zegt, dat het samenhangt met elkaar.
Als je maar niet in zo'n neerwaartse spiraal terechtkomt.
Ik ga iets bedenken om je wat op te vrolijken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt wel dat die symptomen op depressie wijzen. Volgende keer maar eens bespreken met de shrink. Een neerwaartse spiraal heb ik geen zin in.![]()
Thanks voor het meedenken.Deze pagina hielp me laatst: https://czep.net/weblog/52cards.html Als je dat goed leest, krijgen je hersenen het wel moeilijk.
Nee dat is een ding op Dumpertquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Droppings?
Probeer je iets te insinueren omdat dit toevallig 40+ is?
jesusquote:
Ah, had niets met zwaartekracht te maken dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is een ding op Dumpert
Keltisch is ook een breed begrip.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een Keltisch feest, Samhain. Niks Hollands.
Maar vertel even over die donuts
meer een one track brainquote:
en vertel eens van de wielklemquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Keltisch is ook een breed begrip.
De Hollanders kende een broodje wat je moest frituren. Toen ze het recept meenamen naar Amerika konden ze het vet niet heet genoeg krijgen en stampten hem plat en drukte ze een gat in het midden. Zodoende werd die wel goed gaar.
Als de symptomen er op lijken hoeft het er natuurlijk niet op te wijzen. De oorzaak ervan kan heel ergens anders liggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt wel dat die symptomen op depressie wijzen. Volgende keer maar eens bespreken met de shrink. Een neerwaartse spiraal heb ik geen zin in.![]()
Thanks voor het meedenken.Deze pagina hielp me laatst: https://czep.net/weblog/52cards.html Als je dat goed leest, krijgen je hersenen het wel moeilijk.
Raakte je niet depressief van dat boek?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een luisterboek over depressies waar je gek van word zo ingewikkeld was het
Niet over de eerste parkeermeters?quote:
Bijna wel ze had een manier hoe er naar te kijken waar ik een dag over nagedacht hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Raakte je niet depressief van dat boek?
ja diequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet over de eerste parkeermeters?
Ook een Nederlandse uitvinding. Het was een oplossing om het parkeerprobleem bij Schiphol op te lossen toen het een grote luchthaven werd.quote:
Overal zit een Nederlander achterquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook een Nederlandse uitvinding. Het was een oplossing om het parkeerprobleem bij Schiphol op te lossen toen het een grote luchthaven werd.
Nee dat was Coca Cola hoewel er wel dingen erop wijzen dat hij afgeleid is van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Overal zit een Nederlander achter![]()
Was er ook niet iets met de kerstman?
Daarom ga ik het ook met de psychiater bespreken. Die heeft er verstand van, als het goed is. Volgens mij wordt de diagnose depressie gesteld aan de hand van de symptomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de symptomen er op lijken hoeft het er natuurlijk niet op te wijzen. De oorzaak ervan kan heel ergens anders liggen.
Ik denk dat er ook gekeken wordt naar mogelijke oorsprong of oorzaken van symptomen. Maar wat je zegt: beter met de psychiater bespreken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom ga ik het ook met de psychiater bespreken. Die heeft er verstand van, als het goed is. Volgens mij wordt de diagnose depressie gesteld aan de hand van de symptomen.
Draag jij eigenlijk hakken Lyza?quote:
Ohw sterkte ermee. Ik hoop dat je er snel mee bovenop komt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom ga ik het ook met de psychiater bespreken. Die heeft er verstand van, als het goed is. Volgens mij wordt de diagnose depressie gesteld aan de hand van de symptomen.
Vanaf februari gaat het vaak weer beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw sterkte ermee. Ik hoop dat je er snel mee bovenop komt.
ze had het over schoenen passenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is wat je noemt letterlijk van de hak op de tak.
Dank.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw sterkte ermee. Ik hoop dat je er snel mee bovenop komt.
Ik snap al niet dat er iemand op stiletto's kan lopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Soms. Geen enorme stiletto's heur, daar kan ik niet op lopen.
Ik kan er niet over meepraten maar ik hoop het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vanaf februari gaat het vaak weer beter.
Nee, ik ook niet. Als ik er al een paar stappen op kan zetten heb ik na 10 seconden al pijn in mn poten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap al niet dat er iemand op stiletto's kan lopen.
Die zijn altijd irritant. Dan vragen ze hetzelfde op verschillende manieren en dan heb ik het idee dat ze dat net zo proberen te doen dat je dat niet doorhebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn vragenlijsten voor ik ben wel eens getest op depressies ivm met een contra diagnose
Is dat ook niet best riskant? Even je voet verkeerd neerzetten en je enkel is kapoet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap al niet dat er iemand op stiletto's kan lopen.
Ze moeten wel klanten houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn altijd irritant. Dan vragen ze hetzelfde op verschillende manieren en dan heb ik het idee dat ze dat net zo proberen te doen dat je dat niet doorhebt.
ja precies. Heb ze een keer aangehad en toen gingen mijn knieën een heel eigen leven leiden. Balans was ook totaal zoek. Ondingen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Als ik er al een paar stappen op kan zetten heb ik na 10 seconden al pijn in mn poten.
Het gaat om de antwoorden Retsjuh, niet of je slim genoeg bent om ze door te hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn altijd irritant. Dan vragen ze hetzelfde op verschillende manieren en dan heb ik het idee dat ze dat net zo proberen te doen dat je dat niet doorhebt.
Dat ook. Plus op die ouderwetse stenen of kasseien...lekker met je hak in elke spleet blijven steken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat ook niet best riskant? Even je voet verkeerd neerzetten en je enkel is kapoet.
Vind je het wel mooi staan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja precies. Heb ze een keer aangehad en toen gingen mijn knieën een heel eigen leven leiden. Balans was ook totaal zoek. Ondingen.
Maar toen was je wel direct 50% langer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja precies. Heb ze een keer aangehad en toen gingen mijn knieën een heel eigen leven leiden. Balans was ook totaal zoek. Ondingen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar toen was je wel direct 50% langer.![]()
* Recce zoekt dekking.
Die zijn nog erger. Qua looks dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Of van die kekke sportschoenen met mega zolen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het gaat om de antwoorden Retsjuh, niet of je slim genoeg bent om ze door te hebben
Met dat gewankel niet. Je benen zien er wel mooi uit met die dingen. Maar goed, dat doen ze met een iets dikkere en minder hoge hak ook wel.quote:
Bah!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Of van die kekke sportschoenen met mega zolen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar toen was je wel direct 50% langer.![]()
* Recce zoekt dekking.
Sas zat in elke Fok SC daarnet. Rondje SC'squote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij was er gister toch zelf ook?
True.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met dat gewankel niet. Je benen zien er wel mooi uit met die dingen. Maar goed, dat doen ze met een iets dikkere en minder hoge hak ook wel.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook steunzolen in laten bouwen
Het front?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarvoor zou het moeten helpen dan?
Het moet helemaal erg zijn als je er nog wat alcohol bij drinkt. Misschien kunnen ze in de toekomst wel schoenen maken met ingebouwde automatische balanceringsfunctie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
steeds struikelen en languit op de grond liggen...eerder 50% kleiner
hakken en alcohol is geen goede combinatie inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het moet helemaal erg zijn als je er nog wat alcohol bij drinkt. Misschien kunnen ze in de toekomst wel schoenen maken met ingebouwde automatische balanceringsfunctie.
Ja net als die robots die ze omtrappenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het moet helemaal erg zijn als je er nog wat alcohol bij drinkt. Misschien kunnen ze in de toekomst wel schoenen maken met ingebouwde automatische balanceringsfunctie.
Dan blijven je voeten recht en de rest valt om.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Gyroscoop in je schoenen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is nog steeds wat traag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarvoor zou het moeten helpen dan?
Nee, dat moet met XTC, heb ik begrepenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
hakken en alcohol is geen goede combinatie inderdaad
Haha, precies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja net als die robots die ze omtrappen
Geen enkele.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet aan welke kant van het front ik sta.
3 als je wilt dat ik er mij mee bemoei.quote:
Als de gyroscoop in je hoofd ontregeld is, heeft een gyroscoop in je schoenen geen zin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets. Waarschijnlijk kan het niet.
hakken en XTC? Of alcohol en XTC?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat moet met XTC, heb ik begrepen
Als het in een segway kan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets. Waarschijnlijk kan het niet.
voor wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm wij hebben Petzi genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |