abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 oktober 2019 @ 07:58:09 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189709964
registreer om deze reclame te verbergen
Oh! Vergeet niet iets te doen met het Kralingse Bos! Of in elk geval dat men daar op wat voor manier dan ook op wordt gewezen. Ik denk dat weinig buitenlanders zo’n mooi stukje groen in Rotterdam verwachten als ze met hun poten op Centraal staan. En als het lekker weer is, dan is het helemaal logisch om te verwijzen naar het bos.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 31 oktober 2019 @ 10:14:09 #52
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189711209
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 07:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh! Vergeet niet iets te doen met het Kralingse Bos! Of in elk geval dat men daar op wat voor manier dan ook op wordt gewezen. Ik denk dat weinig buitenlanders zo’n mooi stukje groen in Rotterdam verwachten als ze met hun poten op Centraal staan. En als het lekker weer is, dan is het helemaal logisch om te verwijzen naar het bos.
En wat moeten ze daar dan organiseren? Of gewoon 'ga erheen want mooi'?
Koutist in opleiding.
  donderdag 31 oktober 2019 @ 10:17:09 #53
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189711248
Dat is toch hťt Rotterdamse cruise gebied? Dat weten ze vast te vinden.
:o)
pi_189711942
De ESF-camping natuurlijk !
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 oktober 2019 @ 12:48:57 #55
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189713288
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:14 schreef Greys het volgende:

[..]

En wat moeten ze daar dan organiseren? Of gewoon 'ga erheen want mooi'?
Geen idee, :@. Gooide gewoon een balletje op. Het zou toch zonde zijn als we hier telkens roepen ‘JAAA Rotterdam i.p.v. Amsterdam laten zien, woohooo. Laten zien hoeveel moois NL nog meer heeft!!1!3!1!’ om vervolgens niet žets te doen met Kralingse Bos? Ik durf zo 1,2,3 zelf geen potentieel event te benoemen maar er zijn anderen die vŠst wel iets kunnen bedenken. Ik bedoel, er is daar een enorme plas. Doe iets met bootjes ofzo, :+.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 10:42:34 #56
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189742988
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Geen idee, :@. Gooide gewoon een balletje op. Het zou toch zonde zijn als we hier telkens roepen ‘JAAA Rotterdam i.p.v. Amsterdam laten zien, woohooo. Laten zien hoeveel moois NL nog meer heeft!!1!3!1!’ om vervolgens niet žets te doen met Kralingse Bos? Ik durf zo 1,2,3 zelf geen potentieel event te benoemen maar er zijn anderen die vŠst wel iets kunnen bedenken. Ik bedoel, er is daar een enorme plas. Doe iets met bootjes ofzo, :+.
De toeristen gaan waarschijnlijk zelf ook wel op zoek naar mooie plekjes in de organiserende stad, alsof ze er gewoon op citytrip zijn zeg maar. Daar hoeft OGAE niet speciaal iets voor te organiseren in het Kralingse Bos denk ik. Die hebben ook geen oneindige centen.
Dat is aan de uitbaters van het restaurant daar enzo om er mensen heen te lokken. En aan stad Rotterdam zelf. Maar ik wil het best op m'n lijstje zetten. :Y
Koutist in opleiding.
  zaterdag 2 november 2019 @ 10:51:22 #57
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189743094
Heel veel plezier en succes vandaag! *O* Mogen jullie achteraf iets delen al?
Je bent slimmer als je denkt
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 11:29:41 #58
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189743500
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:51 schreef Meke het volgende:
Heel veel plezier en succes vandaag! *O* Mogen jullie achteraf iets delen al?
Geen idee, dat zal ik vragen!

Ik ga NU weg om Cee te ontmoeten in Rotterdam. *O*
Koutist in opleiding.
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:39:07 #59
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_189743627
Veel plezier en succes! *O*
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  zaterdag 2 november 2019 @ 12:40:59 #60
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189744419
Have fun!!
Just do it Ľ
pi_189747526
Is het allemaal goed gegaan @Cee & @Greys? Ik ben benieuwd naar jullie verslag O+
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 18:26:15 #62
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189748035
Net thuis. Even eten. Dus beetje kort verslagje nu.

Het was leuk! Minder massaal dan ik had gedacht, we waren met 35 personen. Eerst een intro programma op een groot scherm met een aantal van hun (OGAE) ideeŽn, daarna een aantal ideeŽn van een studentengroep. Daarna werden we in drie groepen verdeeld en ging je langs drie tafels alwaar je steeds andere onderwerpen met elkaar besprak. Invulling van de twee songfestivalweken, the road to en de ideeŽn van de studenten. Bij elke tafel kon je al je ideeŽn kwijt en die werden dan genoteerd en verzameld. We hebben echt alles wat we hadden op onze lijsten genoemd. :) En ook na afloop onze lijsten nog ingeleverd, ťťn kopie bij OGAE en ťťn kopie bij een mevrouw van Stad Rotterdam.

Het zal oa van budgetten en sponsors en 'wie pakt het op' gaan afhangen hoeveel ideeŽn het gaan halen. Vooral onze ideeŽn van de invulling van de Village vielen erg in de smaak. Dus dat daar straks dingen te doen zijn en wat allemaal.

OGAE gaat zich zelf vooral bezighouden met het Fancafť etc. Stad Rotterdam met de Village en andere dingen in de stad. OGAE gaat alle ideeŽn nu in een soort rapport zetten en dat weer overhandigen aan de partijen die daar straks over gaan. En koppelen het ook terug naar de aanwezigen van vandaag.

PS we deden twintig minuten over het vinden van de zaal, vooral de ingang, hebben de hele silo gezien voor we goed zaten. Gelukkig nog op tijd. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 02-11-2019 18:37:09 ]
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 18:35:48 #63
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189748220
Kleine foto-impressie van bovenstaande.

Jttd0Fg.jpg

CqS6EbU.jpg

G78oy7d.jpg

vMJ30kg.jpg

Post-its met oa onze ideeŽn op het raam
u0ySuSH.jpg

Vooral nog gelachen om de rondleiding door de Maassilo (tot aan tien hoog) door de Rotterdamse Richard. Lekker plat Rotterdams. "En hier beneden kejje dan effe lekker plassen" en "ja nou dit wasset, meer hebbik niet!" _O-
Koutist in opleiding.
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:36:39 #64
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189748237
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Greys het volgende:
Net thuis. Even eten.

Het was leuk! Minder massaal dan ik had gedacht, we waren met 35 personen. Eerst een intro programma op een groot scherm met een aantal van hun (OGAE) ideeŽn, daarna een aantal ideeŽn van een studentengroep. Daarna werden we in drie groepen verdeeld en ging je langs drie tafels alwaar je steeds andere onderwerpen met elkaar besprak. Invulling van de twee songfestivalweken, the road to en de ideeŽn van de studenten. Bij elke tafel kon je al je ideeŽn kwijt en die werden dan genoteerd en verzameld. We hebben echt alles wat we hadden op onze lijsten genoemd. :) En ook na afloop onze lijsten nog ingeleverd, ťťn kopie bij OGAE en ťťn kopie bij een mevrouw van Stad Rotterdam.

Het zal oa van budgetten en sponsors en 'wie pakt het op' gaan afhangen hoeveel ideeŽn het gaan halen. Vooral onze ideeŽn van de invulling van de Village vielen erg in de smaak. Dus dat daar straks dingen te doen zijn en wat allemaal.

OGAE gaat zich zelf vooral bezighouden met het Fancafť etc. Stad Rotterdam met de Village en andere dingen in de stad. OGAE gaat alle ideeŽn nu in een soort rapport zetten en dat weer overhandigen aan de partijen die daar straks over gaan. En koppelen het ook terug naar de aanwezigen van vandaag.

PS we deden twintig minuten over het vinden van de zaal, vooral de ingang, hebben de hele silo gezien voor we goed zaten. Gelukkig nog op tijd. :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
Kleine foto-impressie van bovenstaande.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Post-its met oa onze ideeŽn op het raam
[ afbeelding ]

Vooral nog gelachen om de rondleiding door de Maassilo (tot aan tien hoog) door de Rotterdamse Richard. Lekker plat Rotterdams. "En hier beneden kejje dan effe lekker plassen" en "ja nou dit wasset, meer hebbik niet!" _O-
Klinkt top *O* :D
Je bent slimmer als je denkt
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 2 november 2019 @ 18:38:43 #65
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189748286
Al jullie ideeŽn zijn genoemd iig en genoteerd. En sommige ideeŽn kregen heel enthousiaste bijval. :D

Moesten ook ons mailadres opschrijven voor de mevrouw van Stad Rotterdam die ook onze lijst mee kreeg en het op de juiste bureaus gaat leggen.
Koutist in opleiding.
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:49:26 #66
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_189748442
Wat ontzettend leuk @Greys en @Cee! Vooral ook dat de Village ideeŽn zo in de smaak vielen, want daar hadden we vooral ook toffe ideeŽn voor _O_ Erg leuk verslag en foto's ook!
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_189748709
Tof! Dank voor de update Greys :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189748829
^O^
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 2 november 2019 @ 19:30:39 #69
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_189748917
😵😵😊 Heel dit fantastisch verhaal moet het halen voor in het Nederlands-Esf-Archief voor in een toekomstig Nederlands-esc-museum..

Net alsof het de reis is naar Zweinstein maar dan beter .. “the road to Maassilo” .. een komma op de weg naar rotterdam .. 🇳🇱🌿🇳🇱🌿🇳🇱

Leuk.. tof.. mooi.. keinijg zoals jullie dat zeggen in noorden van de lage-landen.. 🇧🇪👍
pi_189749179
Zo leuk weer allemaal! _O_
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:07:11 #71
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_189749566
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Greys het volgende:
Net thuis. Even eten. Dus beetje kort verslagje nu.

Klinkt als een geslaagde middag. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_189750439
Thanks voor de update. :)

Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. ^O^
pi_189750608
^O^ ^O^ ^O^
pi_189752710
Tof!
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags