Wat leuk,

!
Je hebt zo’n Insta-account ‘gespotin010’ waar elke week een Rotterdammer het account beheert en de stad door zijn/haar ogen laat zien. Het is natuurlijk wel leuk om dit aan te passen tijdens ESF! Duncan komt uit Spijkenisse, niet Roffa, maar misschien kunnen ze daar eenmalig overheen kijken,

? Of wellicht kan een willekeurige Rotterdamse ESF-fanaat het account dan overnemen?
Verder - en ik weet niet of dit hier hoort - maar er zijn natuurlijk genoeg Nederlanders in het buitenland tijdens ESF (mezelf incluis,

). Denk aan backpackers, expats en emigranten.
Het lijkt me wel heel vet als die niet vergeten worden. Misschien inderdaad livestreams (erg toegankelijk) of interactieve dingen via Socials en/of apps - niet enkel de ESF app (dit is maybe meer voor de wat grotere fans?). Iets dat ook wat laagdrempeliger is zodat je er als niet-grote of überhaupt niet-fan (maar wel specifiek Nederlander!!) ook in het buitenland geconfronteerd mee kan worden, zou ook chill zijn (denk dus aan ‘gespotin010’ bijv.).
Edit; wat ik dus eigenlijk bedoel is een soort virtuele
Nederlandstalige shout-out naar de Nederlanders in het buitenland. Het is toch anders dan e-info die gericht is op ‘alle buitenlandse fans’. Nederlands kennen Nederland immers al en soms is een klein stukje NL in het buitenland wel leuk - zeker als je bijv. al langere tijd weg bent (expat, emigranten, sommige backpackers). Dat zou ik dus graag zien wb fanprogramma; dat deze Nederlanders niet worden vergeten want zij komen geen tv-items hierover tegen, zien de reclame niet en missen de leuke gimmicks in steden.
[ Bericht 9% gewijzigd door ChipsZak. op 31-10-2019 07:55:47 ]