SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hun Xanadu was de eerste waar ik aan dacht bij de Xquote:
Ik ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:00 schreef CindieY het volgende:
Ohja, zijn we bij de Y aanbeland, bedenk ik opeens welk nummer ik had bedacht voor de Y
Knuppeltjequote:Op maandag 28 oktober 2019 22:00 schreef CindieY het volgende:
Ohja, zijn we bij de Y aanbeland, bedenk ik opeens welk nummer ik had bedacht voor de Y
Voor de volgende keerquote:
Het is een beetje als een andere kamer inlopen, vervolgens niet meer weten wat je er ging doen, weer teruglopen en dan zo'n "ohja, dat ging ik doen" momentje hebbenquote:
Ik gok er op dat het niet YMCA was.quote:
Zoooo irritant dat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor de volgende keer
[..]
Het is een beetje als een andere kamer inlopen, vervolgens niet meer weten wat je er ging doen, weer teruglopen en dan zo'n "ohja, dat ging ik doen" momentje hebben
Ik dacht dat het een snelkookpan wasquote:
Met een vuurtje eronder prima te gebruiken als snelkookpanquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een snelkookpan was
Hoppa!quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels waren er stil van.... niet meer dus
Een mixjequote:Op maandag 28 oktober 2019 22:09 schreef CindieY het volgende:
Moet ik hierbij nu aan ouzo denken of aan bier en apfelkorn-7up?
Mits geen 'One'...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:14 schreef CindieY het volgende:
De 1 is volgens mij wel één van de gemakkelijkste getallen
Geen idee wat AFK is, maar welterusten alvast Rafquote:
Away from keyboard.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee wat AFK is, maar welterusten alvast Raf
Away from keyboard. IRC-tijdperkquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee wat AFK is, maar welterusten alvast Raf
Boven de 5 wordt het lastigquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:14 schreef CindieY het volgende:
De 1 is volgens mij wel één van de gemakkelijkste getallen
Nee, daar was ik niet zelf opgekomen. Weer wat geleerd.quote:
Welke getallen? Ik zit me suf te zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 gedoneerd boven de 5
Ik kan niet alles van 1 persoon draaien...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke getallen? Ik zit me suf te zoeken
Dat is ook zeker niet de bedoelingquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet alles van 1 persoon draaien...
Prima!quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet de bedoelingIk dacht, ik help even mee
Ik heb een 7 en een 9 gedoneerd.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet de bedoelingIk dacht, ik help even mee
The Good Men - Give it up o.a.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit roffeltje is later wel vaker voorbij gekomen.
Noem 3 titels waar dit als sample in zit...
quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het bedtijd.
Thanks MadMaster
Welterusten Symphonic en DDMquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het bedtijd.
Thanks MadMaster
Trusten Henk!quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het bedtijd.
Thanks MadMaster
Welterustenquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het bedtijd.
Thanks MadMaster
De sample van de Simple Minds is overheersend, maar die roffel zit er zeker in...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit moest ik even opnieuw beluisteren, maar inderdaad. Een beetje op de achtergrond.
Laat haar zweten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even 11 BPM overbruggen...
Iets met 666 denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de invulling van de 6 en 8. Ik heb er niets zinnigs voor gevonden
De 8 is juist de enige waar ik wel iets weet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:31 schreef CindieY het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de invulling van de 6 en 8. Ik heb er niets zinnigs voor gevonden
8 kon ik ook niks bij bedenkenquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:31 schreef CindieY het volgende:
Roep eens via DM...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
De 8 is juist de enige waar ik wel iets weet.
Ja, daar ben ik regelmatig geweestquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:34 schreef CindieY het volgende:
Brother52, gokje, jij kwam vast en zeker in de Doctor?
Nee, ik vergis me. Ik dacht dat 8 mile een nummer van Eminem was, maar het is een film.quote:
Dan wordt het toch die matige...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me. Ik dacht dat 8 mile een nummer van Eminem was, maar het is een film.
Sorry.
Ik zie em in Spotify toch wel degelijk als '8 mile' staan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me. Ik dacht dat 8 mile een nummer van Eminem was, maar het is een film.
Sorry.
GMTA danquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:37 schreef ACT-F het volgende:
Bij 7 had ik ook dit nummer in gedachten
Dat hoor je zo...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, en wat had jij bij 8 in gedachten?
Ik ben benieuwd wat je dan zelf in gedachten had voor de 8quote:
Die bewaar ik wel voor een andere keer...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je dan zelf in gedachten had voor de 8
Dat kan ik uiteraard ook wel doen met mijn hele collectie, maar dat vind ik niet zo leuk...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:41 schreef CindieY het volgende:
Oké, toegegeven, voor de 8 heb ik wel echt lopen zoeken. Kwestie van lijstjes in Spotify op alfabetische volgorde zetten, dan zet ie de getallen bovenaan
Achteraf gezien, ja, iets met 88 keys, dan vind je genoegquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:42 schreef brother52 het volgende:
Nee, hier had ik ook niet aan gedacht
Snap ikquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik uiteraard ook wel doen met mijn hele collectie, maar dat vind ik niet zo leuk...
Volgende keer, volgende keer...quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:43 schreef ACT-F het volgende:
Ik had overigens Sugarhill gang - 8th wonder in gedachten.
Dat dus...quote:
Ach ja, natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uitroepteken!quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
En ik maar denken wat voor een nummer in dit lied zat![]()
Maar ik heb hem door. Bedankt MadMaster en tot een volgende keer![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
En ik maar denken wat voor een nummer in dit lied zat![]()
Maar ik heb hem door. Bedankt MadMaster en tot een volgende keer![]()
![]()
quote:Het Platen Alphabet - 28-10-2019:
20:01 : Elvis & Junkie XL - A Little Less Conversation [Radio Edit]
20:05 : Ike & Tina Turner - Baby Get It On
20:08 : The English Beat - Can't Get Used To Losing You
20:11 : Electric Six - Danger High Voltage
20:15 : David Byrne - Everybody's Coming To My House
20:18 : Moby - Feeling So Real
20:21 : ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
20:26 : Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (DAN OH Remix)
20:32 : Depeche Mode - I Feel Loved (Original Mix)
20:39 : Thomas Dolby - I Scare Myself (Original 12 Inch)
20:45 : Dolly Parton - Jolene
20:47 : Queen - Killer Queen
20:50 : Talk Talk - Life's What You Make It
20:56 : Malcolm McLaren - Madame Butterfly (Un Bel Di Vedremo)
21:04 : The Prodigy - No Good (Start The Dance)
21:08 : The Prodigy - No Good (Start The Dance) (Bad For You Mix)
21:16 : Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields
21:20 : M - Pop Muzik (Original 12 inch)
21:25 : Moody Blues - Question
21:30 : Black Box - Ride On Time
21:36 : Rishloo - Scissorlips
21:42 : David Bowie - Time
21:47 : The Presidents Of The United States Of America - Useless Crushes
21:50 : Mark Ronson feat. Amy Winehouse - Valerie [Original]
21:54 : Juliane Werding - Wenn Du Denkst Du Denkst Dann Denkst Du Nur Du Denkst
21:57 : Olivia Newton-John - Xanadu
22:00 : Phyllis Hyman - You Know How To Love Me (12")
22:08 : LCD - Zorba's Dance (Radio Version)
22:11 : Trinity - 002 345 79 (That's My Number)
22:14 : Coolio - 1, 2, 3, 4, ( Somepin' New )
22:17 : Capricorn - 20 Hz
22:24 : KLF - 3 A.M. Eternal
22:28 : Missy Elliot - 4 My People (Basement Jaxx Remix)
22:31 : Biffy Clyro - 57
22:34 : Lovin' Spoonful - 6 O'Clock
22:37 : Youssou n'Dour & Neneh Cherry - 7 Seconds
22:41 : Mainx - 88 To Piano
22:45 : Damien Rice - 9 Crimes
22:48 : Joop Doderer - Swiebertje's Afscheidsliedje (+ Damrakkertjes) 1962
Jammer dat ik de A gemist heb. Was echt leuk zo, MadMaster.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
ur Du Denkst
21:57 : Olivia Newton-John - Xanadu
22:00 : Phyllis Hyman - You Know How To Love Me (12")
22:08 : LCD - Zorba's Dance (Radio Version)
22:11 : Trinity - 002 345 79 (That's My Number)
22:14 : Coolio - 1, 2, 3, 4, ( Somepin' New )
22:17 : Capricorn - 20 Hz
22:24 : KLF - 3 A.M. Eternal
22:28 : Missy Elliot - 4 My People (Basement Jaxx Remix)
22:31 : Biffy Clyro - 57
22:34 : Lovin' Spoonful - 6 O'Clock
22:37 : Youssou n'Dour & Neneh Cherry - 7 Seconds
22:41 : Mainx - 88 To Piano
Dit was de 2e versie van Het Platen Alphabet, vorige week heb ik dat concept getest, zonder de kans op jouw kritiek.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer dat ik de A gemist heb. Was echt leuk zo, MadMaster.
Hoeveel non-stop mixen van enkele uren wil je van mij horen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Zijn hier nog disco, dance, clubhouse liefhebbers? Zo ja, dan ga ik VDJ maar eens uit de mottenballen halen voor een keer
8 uurquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel non-stop mixen van enkele uren wil je van mij horen?
Leuk conceptquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was de 2e versie van Het Platen Alphabet, vorige week heb ik dat concept getest, zonder de kans op jouw kritiek.
Maar mooi dat we er zo weer iets bij hebben weten te bedenken waar iedereen zijn/haar ei in kwijt kan...
Ja, hoor. Leuk!quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:56 schreef ACT-F het volgende:
Zijn hier nog disco, dance, clubhouse liefhebbers? Zo ja, dan ga ik VDJ maar eens uit de mottenballen halen voor een keer
Ik ben van oudsher een discoliefhebber en van synthesizermuziek, totdat house opkwam en de boel samensmolt. Beetje dat ideequote:Op maandag 28 oktober 2019 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet van alle dance genres, maar doe eens een poging, zou ik zeggen...
quote:
Ik ben heel benieuwd naar je smaak. Onlangs draaide een groep jonge dj's in mijn stamdiscotheek in de leeftijd van begin 20, maar dan echt helemaal mijn smaak, zowel disco als recentere clubmuziek. Ik vind het heel knap voor die leeftijdquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, plak ik er wel 2 aan elkaar...
Hmmm, dat klinkt goed.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben van oudsher een discoliefhebber en van synthesizermuziek, totdat house opkwam en de boel samensmolt. Beetje dat idee
[..]
De goede synth is altijd nog de klassieke Moogquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt goed.
In die hoek zit ik ook vaak.
Heb hier ook de geschiedenis van de synthesizer muziek in 2 sessies van 2 uur voorbij laten komen onder de titel: Zou de goede Synth wel komen...
Ik ben van de old-skool house tot hard trance/hard style wel redelijk bij, met een flinke voorkeur voor het jaren 90 werk...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar je smaak. Onlangs draaide een groep jonge dj's in mijn stamdiscotheek in de leeftijd van begin 20, maar dan echt helemaal mijn smaak, zowel disco als recentere clubmuziek. Ik vind het heel knap voor die leeftijd
Daar begonnen we dan ook (bijna) mee...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De goede synth is altijd nog de klassieke Moog
Het oldskool hardcoretijdperk heb ik nog heel bewust meegemaakt. Van 1992 tot 1996 was voor mij wel het hoogtepunt, maar daarna werd het minder.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van de old-skool house tot hard trance/hard style wel redelijk bij, met een flinke voorkeur voor het jaren 90 werk...
Zie mijn sig...
Hardcore is me dan net even te 'plat', ik vind iets van een melodie er in toch wel prettig...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het oldskool hardcoretijdperk heb ik nog heel bewust meegemaakt. Van 1992 tot 1996 was voor mij wel het hoogtepunt, maar daarna werd het minder.
Het begon allemaal met de theremin. Eigenlijk bedoeld als nabijheidssensorquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar begonnen we dan ook (bijna) mee...
Klinkt goed.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek maar naar Monsters van hen...
Yep, malle Russen...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de theremin. Eigenlijk bedoeld als nabijheidssensor
Ah, leuk!quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ook even snel een paar andere nummer van ze geluisterd. Leuk bandje.
Vroeger was het nog redelijk experimenteel waardoor er meer afwisseling in zat, maar op een gegeven moment vlakte het af. Sindsdien eigenlijk alleen in de disco/club scene blijven hangen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Hardcore is me dan net even te 'plat', ik vind iets van een melodie er in toch wel prettig...
Ik luister even naar je mixen. Met Happy Happy Birthday... begin je gelijk jeugdherinneringen naar boven te halenquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Het is alweer bijna Halloween, die mix van vorig jaar staat ook nog op Mixcloud.
Dit jaar doe ik er hier helemaal niets aan...
Zit net even in mijn collectie te kijken. Ik had al eens eerder wat van ze gehoord. Ze staan op een album met punkrock kerstliedjes.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, leuk!
Was een band waar een Amerikaanse vriend van mij roadie werk voor heeft gedaan.
Ze speelde in de Melkweg en zo heb ik ze leren kennen...
Probeer dit maar eens: Halloween 2018quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger was het nog redelijk experimenteel waardoor er meer afwisseling in zat, maar op een gegeven moment vlakte het af. Sindsdien eigenlijk alleen in de disco/club scene blijven hangen.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik luister even naar je mixen. Met Happy Happy Birthday... begin je gelijk jeugdherinneringen naar boven te halen
Ow, apart...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit net even in mijn collectie te kijken. Ik had al eens eerder wat van ze gehoord. Ze staan op een album met punkrock kerstliedjes.
Die tweede is ook zo heerlijk herkenbaar, begin jaren '90quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verzoek kreeg ik 5 minuten van te voren.
Of ik even wat in elkaar wilde draaien. Niet perfect, wel leuk als aandenken voor FF van hier...
Rave-O-Lution?quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die tweede is ook zo heerlijk herkenbaar, begin jaren '90
Dat is het betere stampwerk, ja.quote:
Bonzai is een bekende uit die tijd. Bestaat het nog?quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het betere stampwerk, ja.
Ik ben erg gecharmeerd van het Bonzai label binnen dat genre...
Absoluut.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bonzai is een bekende uit die tijd. Bestaat het nog?
Ik neig tegenwoordig meer naar deephouse. Defected Records is veruit mijn favoriet. Met eurotrance heb ik nooit echt wat mee gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut.
Ze waren eventjes failliet, iets te ruim geleefd, maar sinds een paar jaar zijn ze weer behoorlijk terug.
Bijna alle grote/bekende DJ's zaten bij dat label...
Deephouse draai ik zelden, het mag van mij wel iets steviger...quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik neig tegenwoordig meer naar deephouse. Defected Records is veruit mijn favoriet. Met eurotrance heb ik nooit echt wat mee gehad.
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo plat, morgen weer een lange dag.
G'night!
Zelfs de naat is terugquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Een pedaalemmer die terugkeert bij R49, dat jubileum doet toch wat goed!
c_a is heel recent #ANONIEM gegaan, ik was overigens sinds afgelopen WK Voetbal al terug, nu ben ik dus juist weer wat meer afwezig door levenquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs de naat is terugKomen Heloef, ValHallen, CharmedAngel en Uccie ook nog even langs?
Wat is dat toch met die #ANONIEM's overal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
c_a is heel recent #ANONIEM gegaan, ik was overigens sinds afgelopen WK Voetbal al terug, nu ben ik dus juist weer wat meer afwezig door leven
Sinds AVG is het mogelijk om jezelf te anonimiseren. Je posts blijven dan wel staan en in kwoots is de username nog terug te vinden, maar zonder kwoot weet je niet wie het gezegd heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die #ANONIEM's overal?
Daar gaat het internetarchiefquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds AVG is het mogelijk om jezelf te anonimiseren. Je posts blijven dan wel staan en in kwoots is de username nog terug te vinden, maar zonder kwoot weet je niet wie het gezegd heeft
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 05:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mogguh, wel een beetje kunnen pitten?
Probeer eerst eens weinig voordat je weer maximaal wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 05:50 schreef Rafeiro het volgende:
50 mag ook trouwens.
Gelul dat ik nu 2x3 uur per week niet trek.
Vanaf mn 13e oid heb ik altijd gewerkt, stom gelul dit.
Probeer eerst eens 2 uur per dag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 05:51 schreef Rafeiro het volgende:
Niet altijd fulltime hoor
maar 50+ uur wel geregeld.
Weet ik en word ook echt afgeremd, maar ik wil zo graag. Liever gisteren dan morgen zeg maar, maar dat kan niet. En dat is zo kut.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Probeer eerst eens weinig voordat je weer maximaal wil.
Anders gaat het nooit meer gebeuren.
Accepteer dat dan eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 05:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weet ik en word ook echt afgeremd, maar ik wil zo graag. Liever gisteren dan morgen zeg maar, maar dat kan niet. En dat is zo kut.
Zit weer eens in een dip, ook omdat ik weer naar de dokter moet en daar tegenop zie.quote:
Begin je alweer te wennen aan je status als vrijgezel ?quote:
Nee al een relatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Begin je alweer te wennen aan je status als vrijgezel ?
Sloeriequote:
Ook aangeschaft?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een prima ochtendje Ikea, nieuwe bank en kast uitgezocht
Vaasjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vanavond bestellen, met nog wat dingetjes erbij
Die kopen we alleen in de kringloop. Maar het mandje bevat nu: een bank, een dressoir, twee tafeltjes en twee open kastenquote:
Dat is een best mandje danquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kopen we alleen in de kringloop. Maar het mandje bevat nu: een bank, een dressoir, twee tafeltjes en twee open kasten
Ik zou een karretje hebben genomen.quote:
Ik had Symph nog wel een stukje ouder ingeschatquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De bank is echt aan vervanging toe, het deel waar Symph op hangt/ligt is helemaal doorgezakt. Nu is dat ding ook al meer dan 15 jaar oud
Dat was wat ik ook dachtquote:
Mooie bank. Ben al lang niet meer bij Ikea geweest, of ik heb nooit goed opgelet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt twee van deze aan elkaar, lekker languit https://www.ikea.com/nl/n(...)-turkoois-s79135746/ en dan aan de zijkanten voor ieder een tafeltje ernaast https://www.ikea.com/nl/n(...)iddenbruin-80270125/
Ik vond die bank sinds de introductie al mooi, toen was de serie nog iets uitgebreider, je kunt ‘m zelf samenstellen, maar deze bank was nog prima en de kleuren van de bekleding spraken me nooit genoeg aan. En toen bedacht Symph dat hij liever wilde zitten dan liggen, dus hadden we een bank met 1 loungedeel uitgezocht om elders te bestellen. En je raadt het al: uit de collectie... en toen zei hij deze week: eigenlijk vind ik dat liggen ook wel fijner. Dus toen gingen we met de planner van deze bank aan de slag, eerst nog een zitdeel eraan, en armleuningen. Maar uiteindelijk dus heel simpel twee chaises aan elkaar geplakt, de visite mag fijn op de gele stoel (en als er echt meer mensen komen dan hebben we nog prima eetkamerstoelen). We krijgen nooit visite, dus gewoon een lekkere ligbank voor onszelfquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie bank. Ben al lang niet meer bij Ikea geweest, of ik heb nooit goed opgelet.
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Classic rock
quote:
Ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Kan ik ondertussen kijken wat ik nou weer aan mijn fiets verkloot heb...
Nee, dat gelukkig niet.quote:
Het was niet per ongeluk je enkel die krak zei?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet.
Ik stapte op, wil aanzetten en hoor 2 keer best luid ‘krak’ en nu loopt er iets aan. Hoop dat het meevalt en ik geen kamrad tandwiel stukgetrapt heb.
Ai.... ik hoop dat hij het dan wel gevoeld zou hebben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet per ongeluk je enkel die krak zei?
Gelukkig niet want naar huis lopen ging prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet per ongeluk je enkel die krak zei?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:51 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vandaag wel mooi mijn 10000 stappen gehaald
Keurigquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:51 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vandaag wel mooi mijn 10000 stappen gehaald
De trein niet meer nemen, maar te voet naar het werk. Dan haal je het wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
KeurigIn de zomer was ik daar ook heel fanatiek mee, maar ik merk dat ik er nu niet meer aan kom.
Ik haal het normaal ook niet maar wilde toch wel naar huis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
KeurigIn de zomer was ik daar ook heel fanatiek mee, maar ik merk dat ik er nu niet meer aan kom.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik haal het normaal ook niet maar wilde toch wel naar huis.
De stappen met een fiets aan je hand, tellen die ook dubbel?
'Even' 200 km op een dag lopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
De trein niet meer nemen, maar te voet naar het werk. Dan haal je het wel.
quote:
Nou vooruit..... de terugweg mag je gewoon de trein gebruiken.quote:
Sorry Melting, ik sluit af, ik moet morgen om 9 uur op kantoor zijn. Ik ga maar alvastquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou vooruit..... de terugweg mag je gewoon de trein gebruiken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry Melting, ik sluit af, ik moet morgen om 9 uur op kantoor zijn. Ik ga maar alvast
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:04 schreef livelink het volgende:
Mijn stappenteller stapt fanatiek door als ik in de bus zit. Kennelijk ziet hij de schommeling als een stap![]()
Ik zit ook altijd vrij achteraan, dus dat schommelt wat beter. Zo haal ik de 10.000 ook wel
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:04 schreef CindieY het volgende:
Ik heb dus naar aanleiding van de loop waar ik gisteravond in belandde maar Winamp gedownload, maar ik zie dus gewoon tags van de nummers
* CindieY gaat punten scoren op zaterdagavond
Zie je de tags nu ook dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:04 schreef CindieY het volgende:
Ik heb dus naar aanleiding van de loop waar ik gisteravond in belandde maar Winamp gedownload, maar ik zie dus gewoon tags van de nummers
* CindieY gaat punten scoren op zaterdagavond
Dan kan ik alleen op vrijdag, zaterdag en zondag shows luisterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Uhm....... dan doe de heenweg maar met de trein.
Gewoon de app op je telefoon zettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen op vrijdag, zaterdag en zondag shows luisteren
Je kan toch onderweg luisteren via mobiel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen op vrijdag, zaterdag en zondag shows luisteren
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Winamp zegt dat dit Poison - So tell me why is.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan toch onderweg luisteren via mobiel?
Ik ga er vanuit dat je inmiddels wel een powerbank hebt gekocht.
De hoesjes blijven gelukkig een verrassingquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
De hoesjes blijven gelukkig een verrassing
Ach, dat past prima bij het weer, lekker knuffelen om warm te blijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
Dit is wel meer in het genre classic knuffelrock
Jawel, Fish zingt hier gewoonquote:
Hij is het wel. Alleen moesten er zo nodig wat anderen meedoen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is het wel. Alleen moesten er zo nodig wat anderen meedoen.
Die heb ik hier liggen met handtekeningenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen met handtekeningen
Je moet hem ook lokken met zijn biertje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:19 schreef CindieY het volgende:
Bij gebrek aan knuffelmateriaal ga ik maar eens een kop thee zetten om op te warmen
Of je nodigt die persoon uit, die zijn fles bier nog bij je heeft staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:19 schreef CindieY het volgende:
Bij gebrek aan knuffelmateriaal ga ik maar eens een kop thee zetten om op te warmen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet hem ook lokken met zijn biertje.
GMTA!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je nodigt die persoon uit, die zijn fles bier nog bij je heeft staan.
Zodra Melting het hoesje post, zal ik het beoordelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef CindieY het volgende:
Ik vind trouwens de bandnaam niet passend bij de muziek die ik hoor
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef CindieY het volgende:
Ik vind trouwens de bandnaam niet passend bij de muziek die ik hoor
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet hem ook lokken met zijn biertje.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je nodigt die persoon uit, die zijn fles bier nog bij je heeft staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]Dan maar de next best thing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb eigenlijk zin in wijn om op te warmenquote:
Dan doe je dat toch. Soms moet dat gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin in wijn om op te warmen
Ik doe pas morgenavond weer boodschappen en de fancy wijntjes blijven mooi liggen waar ze liggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin in wijn om op te warmen
Ik merk het wel weer.... ook al verkeerd inkoopbeleid. Net als bij just me.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe pas morgenavond weer boodschappen en de fancy wijntjes blijven mooi liggen waar ze liggen
Nee hoor, bewuste keuzequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik merk het wel weer.... ook al verkeerd inkoopbeleid. Net als bij just me.
Bewust verkeerd inkoop beleid nog wel.quote:
Thee zou verstandiger zijn. Ik twijfel nog even.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch. Soms moet dat gewoon kunnen.
Thee kan ook lekker zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Thee zou verstandiger zijn. Ik twijfel nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |