Ik weet niet eens wat het is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:25 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:tarado @:lange_lans
Wat vinden jullie van Bynder? Zal misschien voor uni een project moeten doen waar hun betrokken zijn
"Ja, ze zit te chillen."quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was Tarrel nou al gewend aan de wintertijd? Heb geen antwoord gezien.
En jij? Ben jij al gewend?quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was Tarrel nou al gewend aan de wintertijd? Heb geen antwoord gezien.
Zie DM.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt.
Als iemand wat meer weet over Bynder laat het mij maar weten
Ik ben benieuwd. Heb ik een GROOT PROBLEEM?quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
Vandaag maar weer eens wat FA-werkzaamheden uitvoeren.
Hou MED in de gaten mensen!!
Nog niet, maar ik hou je in de gatenquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Heb ik een GROOT PROBLEEM?
Misschien kan GGMM directeur van Feyenoord worden, hem lukt het wel om in snel tempo opengevallen posities in te vullen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 15:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
DE NIEUWE MED IS UIT.
![]()
![]()
MED / Retteketet, Budapestenaar en o.us2.0 op de General Chat!
![]()
![]()
DE NIEUWE MED IS UIT.
![]()
![]()
Moeten hunnie weten.
@SjaakTroostquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kan GGMM directeur van Feyenoord worden, hem lukt het wel om in snel tempo opengevallen posities in te vullen.
Dom varken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GODVERDOMME
Ik heb net voor de tweede keer vandaag op mijn lip gebeten
Vragen aan je tandarts of 'ie iets aan je hazentandjes kan doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GODVERDOMME
Ik heb net voor de tweede keer vandaag op mijn lip gebeten
Heb ik helemaal nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vragen aan je tandarts of 'ie iets aan je hazentandjes kan doen.
Ga jij maar in de rij staan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idioot, fix eens kaartjes
Dan ben je wel even zoet ja.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga jij maar in de rij staan.
Jeroen Zoetquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je wel even zoet ja.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat irritant...een hahaatje tegen je bolle ogen @:haags_kwartiertje
Dit kan toch niet?quote:
oetquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... oet jij eens opletten wat allemaal kan!
Nee ik ben in een goede bui vandaag.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
@:ggmm .. trommel de hulptroepen van de lachpieten van de Sint maar op.. ik ga mijn post niet aanpassen.
Moet je aan Drizzt vragenquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur ze maar door naar mij.
Zo doen we dat niet Haagsquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur ze maar door naar mij.
Moet je niet willen nee..quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoef zijn penis niet te zien.
Daar heb ik nog steeds nachtmerries van ja.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoef zijn penis niet te zien.
Hoedje?quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
Ik snap ook nog steeds de keuze niet om hem een klein plastic hoedje op te zetten.
Daar wordt hij niet mooier van ofzo
Moet jij weten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Even de laatste twee afleveringen Onrecht! kijken.
Slijptrol kan me aan de reet roesten, maar nu heb ik trek in een punt van Ladagequote:
Genot he maatquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:50 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees thanks voor de kanye video wat een god is hij ook he
voor de mensen die de video van JC niet gezien hebben
So wat een baas is deze maker! Thanks hiervoor!quote:
Wat is dit voor aidsquote:
Namen en nummers Roland.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen
sommige users in de sc mogen van mij wel naar dat gebied tussen pakistan en india waar de pleuris uitbreekt en nooit meer terugkomen.
Hoezoquote:Op maandag 28 oktober 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen
sommige users in de sc mogen van mij wel naar dat gebied tussen pakistan en india waar de pleuris uitbreekt en nooit meer terugkomen.
Laffe hond ben je ook hequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan ga ik meteen op vakantie makker.
Misschien had 'ie die andere onderweg ondergescheten en zat die in zijn rugzak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef Doublepain het volgende:
Er stond iemand met een korte broek op het perron...
Vast en zeker @onlogischquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef Doublepain het volgende:
Er stond iemand met een korte broek op het perron...
Heb ik wel een keer gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien had 'ie die andere onderweg ondergescheten en zat die in zijn rugzak.
Ben je zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik lieve jongen ben
Fijn voor jequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Net de moeder van @:de_boswachter uitgewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |